Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Ce farmacie VET online care "...

De unde cumparați legume si fructe?

Samsung S21 ultra

Plasa de umbrire peste gard de pl...
 O smecherie pe care nu o inteleg

Balcon parter fara acte

unde gasesc un speed bag in bucur...

Programe TV cu altfel de sporturi
 Laptop "bun la toate" max...

navigatie noua vw tiguan

ctfmon.exe - System Error (in Saf...

Ați prins vremurile cand 120 Volț...
 Whatsapp nu afișeaza numele ...

Medii admitere Politehnica Bucure...

Se extinde Baza de la Kogalniceanu

Politist mutilat de caine in curt...
 

Adevarul despre noile abonamente Telekom Nelimitat Business

- - - - -
  • Please log in to reply
27 replies to this topic

#1
vasy_2007

vasy_2007

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,025
  • Înscris: 06.03.2007
Telekom Romania are in aceasta perioada o Oferta Promitionala

https://telekom.ro/b...mitat-national/

https://telekom.ro/b...mitat-in-retea/

de care am dorit sa bineficiez si eu, la prelungirea abonamentului pe persoana juridica. Mentionez ca  pana in acest moment am detinut un abonament Free M - 15 Euro, de care am fost multumit, doar ca viteza de date era prea mica 64 kb/s. In data de 15 oct. 2014 m-am prezentat intr-un magazin Telekom, unde am solicitat un abonament, petru care sa nu platesc mai mult de 15 Euro, sa aiba internet nelimitat. Agentul m-a mintit spunandu-mi, ca au asa ceva in promotie - Nelimitat Business L, daca fac abonament pe o perioada de 2 ani voi plati 15 Euro si am totul nelimitat(minute, sms, date) plus ca voi primi un telefon la super-pret.
Pe scurt, am semnat contractul care nu continea nici o suma, doar pagina cu tabel plus termenii si conditiile....Au activat contractul, dupa care s-a imprimat - Anexa servicii contractate, in care datele aratau cu totul altfel fata de oferta. Am protestat bineinteles, dar fara vre-un efect deoarece abonamentul s-a activat. Mi-au zis sa fac o sesizare in scris, pentru faptul ca nu am bineficiat de promotie, ceea ce am facut la ei in magazin in secunda 2 si cerere de reziliere a contractului. Am sunat si eu, si ei, la Serviciul Clienti de nenumarate ori.Toti spuneau ca este o greseala, dar ca nu pot face nimic pentru a o remedia. A doua zi m-au sunat si mi-au zis ca de fapt sunt victima unei erori de sistem si vor face ceva s-o indrepte. Mai tarziu am primit un telefon de la Relatii cu Clientii anuntandu-ma ca mi s-a acordat din partea Telekom un discount de 25% la abonament, care a fost introdus in sistem.

Unde am fost mintit si care-i diferenta dintre oferta si realitate:
- Abonamentele nu contin TVA, 15 Euro+TVA= 18.60 Euro.
- Nu s-a aplicat oferta promotionala pentru un abonament facut pe o perioada de 2 ani in loc de 15 Euro am 20 Euro+TVA.
- Internetul nu este nelimitat cu 1Gb inclus la 4G, ci se activeaza, fara sa scrie in contract, extraoptiunea Internet Extra 4G de 3 Euro gratuit pana la prima factura din 2015, dupa care tot traficul se plateste, inclusiv daca ramai cu extraoptiunea activata platesti 24,80+3=27,80 Euro/luna
- Discount-ul nu apare in Contract, nu stiu pe ce perioada s-a dat si in ce conditii.

In ceea ce tine de rezilierea contractului m-au informat ca trebuie sa achit o taxa de reziliere de 250 Euro
ANPC-ul nu poate face nimic pentru ca sunt Persoana Juridica
Am predat Contractul unei avocate sa vada daca se poate actiona in instanta, tinand cont ca a fost intocmit gresit.

Scriu despre aceasta experienta trista a mea, pentru ca altii sa nu ajunga in acesta situatie.

Concluzia : Telekom o companie de incompetenti si mincinosi.

Va atasez doua pagini pentru a confirma cele relatate de mine

Attached Files


Edited by vasy_2007, 22 October 2014 - 08:47.


#2
Nero-d

Nero-d

    je m'en fiche/pohui

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,138
  • Înscris: 30.01.2004
iti dai seama ca sunt aceiasi salariati de la cosmote cu alte costume

#3
vasy_2007

vasy_2007

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,025
  • Înscris: 06.03.2007
Deci, toti cei care fac abonamente Telekom in aceasta perioada cu trafic 4G au activata, din oficiu, extraoptiunea Extra 4G(3.00 Euro), gratuit pana la prima factura din 2015, dupa care vor plati 3 Euro in plus la factura sau, vor trebui sa o dezactiveze si sa treaca la 3G si adio intrernet 4G.

#4
gicaru

gicaru

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,709
  • Înscris: 19.05.2014

View Postvasy_2007, on 22 octombrie 2014 - 08:30, said:

Telekom Romania are in aceasta perioada o Oferta Promitionala

https://telekom.ro/b...mitat-national/

https://telekom.ro/b...mitat-in-retea/

de care am dorit sa bineficiez si eu, la prelungirea abonamentului pe persoana juridica. Mentionez ca  pana in acest moment am detinut un abonament Free M - 15 Euro, de care am fost multumit, doar ca viteza de date era prea mica 64 kb/s. In data de 15 oct. 2014 m-am prezentat intr-un magazin Telekom, unde am solicitat un abonament, petru care sa nu platesc mai mult de 15 Euro, sa aiba internet nelimitat. Agentul m-a mintit spunandu-mi, ca au asa ceva in promotie - Nelimitat Business L, daca fac abonament pe o perioada de 2 ani voi plati 15 Euro si am totul nelimitat(minute, sms, date) plus ca voi primi un telefon la super-pret.
Pe scurt, am semnat contractul care nu continea nici o suma, doar pagina cu tabel plus termenii si conditiile....Au activat contractul, dupa care s-a imprimat - Anexa servicii contractate, in care datele aratau cu totul altfel fata de oferta. Am protestat bineinteles, dar fara vre-un efect deoarece abonamentul s-a activat. Mi-au zis sa fac o sesizare in scris, pentru faptul ca nu am bineficiat de promotie, ceea ce am facut la ei in magazin in secunda 2 si cerere de reziliere a contractului. Am sunat si eu, si ei, la Serviciul Clienti de nenumarate ori.Toti spuneau ca este o greseala, dar ca nu pot face nimic pentru a o remedia. A doua zi m-au sunat si mi-au zis ca de fapt sunt victima unei erori de sistem si vor face ceva s-o indrepte. Mai tarziu am primit un telefon de la Relatii cu Clientii anuntandu-ma ca mi s-a acordat din partea Telekom un discount de 25% la abonament, care a fost introdus in sistem.

Unde am fost mintit si care-i diferenta dintre oferta si realitate:
- Abonamentele nu contin TVA, 15 Euro+TVA= 18.60 Euro.
- Nu s-a aplicat oferta promotionala pentru un abonament facut pe o perioada de 2 ani in loc de 15 Euro am 20 Euro+TVA.
- Internetul nu este nelimitat cu 1Gb inclus la 4G, ci se activeaza, fara sa scrie in contract, extraoptiunea Internet Extra 4G de 3 Euro gratuit pana la prima factura din 2015, dupa care tot traficul se plateste, inclusiv daca ramai cu extraoptiunea activata platesti 24,80+3=27,80 Euro/luna
- Discount-ul nu apare in Contract, nu stiu pe ce perioada s-a dat si in ce conditii.

In ceea ce tine de rezilierea contractului m-au informat ca trebuie sa achit o taxa de reziliere de 250 Euro
ANPC-ul nu poate face nimic pentru ca sunt Persoana Juridica
Am predat Contractul unei avocate sa vada daca se poate actiona in instanta, tinand cont ca a fost intocmit gresit.

Scriu despre aceasta experienta trista a mea, pentru ca altii sa nu ajunga in acesta situatie.

Concluzia : Telekom o companie de incompetenti si mincinosi.

Va atasez doua pagini pentru a confirma cele relatate de mine

vezi ca exista o perioada de gratie (cred ca vreo 2 sapt.) in care te poti razgandi fara probleme

#5
vasy_2007

vasy_2007

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,025
  • Înscris: 06.03.2007

View Postgicaru, on 22 octombrie 2014 - 09:05, said:


vezi ca exista o perioada de gratie (cred ca vreo 2 sapt.) in care te poti razgandi fara probleme

Am intrebat la ANPC .
Raspunsul: Nu se aplica persoanelor juridice si abonamentul nu s-a facut telefonic, ci in magazin.

#6
gicaru

gicaru

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,709
  • Înscris: 19.05.2014

View Postvasy_2007, on 22 octombrie 2014 - 09:14, said:

Am intrebat la ANPC .
Raspunsul: Nu se aplica persoanelor juridice si abonamentul nu s-a facut telefonic, ci in magazin.

vezi aici alte discutii:http://forum.softped...ulare-contract/

#7
PicoDazore

PicoDazore

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,960
  • Înscris: 25.11.2011
Te inteleg, insa era bine, totusi sa te documentezi bine in privinta promisiunilor lor

La oferetele lor pentru abonamente, ai 4 rubrici in dreptul fiecareia:
   1.Beneficii incluse
    2.Extraopțiuni compatibile
    3.Costuri și tarife
    4.Bine de știut
Era bine sa le fi studiat inainte. Sunt prezentari clare in privinta continutului abonamentului.
Multi dealeri Telekom, am impresia ca nu stiu pe ce lume traiesc. Este aceeasi situatia neplacuta ca si la celebrul RomTelecom.
Neplacut este faptul cand te afli in ipostaza, de a nu putea alege sa te muti la alta companie de telefonie, pentru ca in zona ta este prezenta doar una.
Pe mine m-au obligat sa-mi fac adresa la My Account, pentru a-mi vedea in continuare factura de la abonament. Cea de Webcare anuntandu-ma prin posta electronica si sms, ca este anulata, odata cu intrarea noului brand Telekom.ro.
Toate bune, am urmat cele recomandate de noul Telekom.ro, confirmat adresa si parola noua acceptata. Iar cand sa ma autentific la noua adresa, surpriza. Imi spun ca parola si adresa de mail nu sunt bune. Mi-am tot schimbat parolele de cateva ori. Confirmare ca parola noua a fost acceptata, insa la autentificare in My Account e respinsa.
Ce este interesant, ca in cele din urma, din curiozitate, am incercat din nou cu webcare. Surpriza. Acolo puteam sa intru, vazandu-mi factura si toate chestiile legate de abonament.
Asadar Telekom.ro continua sa fie Telepom.

#8
f300

f300

    30k si ma duc

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,000
  • Înscris: 27.09.2008
Mare atentie ca astia mai au o duma: iti trimit un pachet - gasesc ei cu ce. Cu tot cu contract de semnat (care e tot asa, cu diferente mai mult sau mai putin majore fata de ce ai comandat si de care normal nu iti dai seama pe loc). Dupa ce l-ai semnat nu mai stie nimeni ca a fost declansat pe internet, ca l-ai semnat in pragul usii, ca orice.

#9
Chivu-Constantin

Chivu-Constantin

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 96
  • Înscris: 04.05.2014
Lupul şi-a schimbat doar părul nu şi obiceiurile. M-am pârlit şi eu cu ei iar acum am stâns suma necesară să reziliez contractul Numai minciuni, iar echipamentul de mare rahat. Funcţionarea serviciilor la fel. Nu ştiu cum ar putea fi feriţi barem alţii să nu mai facă asemenea prostii, adică abonamente la RTC

#10
vasy_2007

vasy_2007

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,025
  • Înscris: 06.03.2007

View PostPicoDazore, on 22 octombrie 2014 - 09:22, said:

Te inteleg, insa era bine, totusi sa te documentezi bine in privinta promisiunilor lor

La oferetele lor pentru abonamente, ai 4 rubrici in dreptul fiecareia:
   1.Beneficii incluse
2.Extraopțiuni compatibile
3.Costuri și tarife
4.Bine de știut
Era bine sa le fi studiat inainte. Sunt prezentari clare in privinta continutului abonamentului.
Multi dealeri Telekom, am impresia ca nu stiu pe ce lume traiesc. Este aceeasi situatia neplacuta ca si la celebrul RomTelecom.
Neplacut este faptul cand te afli in ipostaza, de a nu putea alege sa te muti la alta companie de telefonie, pentru ca in zona ta este prezenta doar una.
Pe mine m-au obligat sa-mi fac adresa la My Account, pentru a-mi vedea in continuare factura de la abonament. Cea de Webcare anuntandu-ma prin posta electronica si sms, ca este anulata, odata cu intrarea noului brand Telekom.ro.
Toate bune, am urmat cele recomandate de noul Telekom.ro, confirmat adresa si parola noua acceptata. Iar cand sa ma autentific la noua adresa, surpriza. Imi spun ca parola si adresa de mail nu sunt bune. Mi-am tot schimbat parolele de cateva ori. Confirmare ca parola noua a fost acceptata, insa la autentificare in My Account e respinsa.
Ce este interesant, ca in cele din urma, din curiozitate, am incercat din nou cu webcare. Surpriza. Acolo puteam sa intru, vazandu-mi factura si toate chestiile legate de abonament.
Asadar Telekom.ro continua sa fie Telepom.

Adevarat ca trebuia sa ma documentez, dar ca sa nu mai fac un drum de 150 km dus-intors, am luat ca bune cele spuse de agent.
Apoi in fond mi-au gresit contractul - valoarea abonamentului nu corespunde cu oferta, iar despre extraoptiunea 4G nu se mentioneaza in capitolele semnalate de d-voasta.

#11
Nero-d

Nero-d

    je m'en fiche/pohui

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,138
  • Înscris: 30.01.2004
te dokomentezi dar cand ajungi in magazin vin aia cu oferte aburitoare si "atractive" (îmbârligătoare) si-ti pierzi documentarea...
zici ca ai apucat pe dumnezeu de picior... cand colo... ţeapă Posted Image
pe firma ce-o sa-ti ia??? boii de la bicicleta? ii anunti printr-o adresa ca nu le mai platesti nimic, le duci telefoanele sa se spele cu ele pe cap si daca indraznesc sa te dea in judecata... te judeci cu ei

Edited by Nero-d, 22 October 2014 - 11:59.


#12
owydyu

owydyu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 780
  • Înscris: 17.04.2007
Acum cu DIGI toți sunt în stare să vândă și nevasta de acasă,;uite așa mai au căte un abonament nou.Dacă ANPC ți-a dat un răspuns negativ,înseamnă că ai cam rămas cu el.

#13
blackcat

blackcat

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,217
  • Înscris: 29.11.2001
E totusi bine de stiut, sa nu ne incurcam cu baietii astia de la Telekom (Romtelecom).

#14
vasy_2007

vasy_2007

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,025
  • Înscris: 06.03.2007
Astazi m-a sunat un domn de pe un numar cu 0766........ s-a prezentat a fi din departamentul Telekom de relatii si abonamente persoane juridice. I-am povestit din nou toata povestea.
Raspunsul primit : Nu s-a aplicat promotia in contract, deoarece la incheierea abonamentului, agentul de vanzari avea nevoie de un aviz de la acel departament - Abonamente Persoane Juridice. Si incă ceva - contractul nu poate fi reziliat fara taxa de 250 Euro.
A-naibii de destepti !!!

#15
benis

benis

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,066
  • Înscris: 04.02.2011

View Postowydyu, on 22 octombrie 2014 - 18:30, said:

Acum cu DIGI toți sunt în stare să vândă și nevasta de acasă,;uite așa mai au căte un abonament nou.Dacă ANPC ți-a dat un răspuns negativ,înseamnă că ai cam rămas cu el.

Acuma, hai totuși să nu dezinformăm, un astfel de gen de măgărie se poate contesta în instanță.
Eu am avut parte la Orange de o situația oarecum asemănătoare (bine, nu de o nesimțire așa crasă) și, cu un e-mail trimis la ei în care am prevăzut punctele legislative încălcate și am amenințat cu începerea acțiunii în instanță, am fost contactat, iar situația s-a remediat.
Ei știu prea bine că o astfel de acțiune în instanță poate să îi coste cât 10 abonamente pe 2 ani, dacă nu mai mult, încearcă doar să întindă elasticul la maxim.
Consider că nimeni nu ar trebui să își facă abonament la Telekoy, este o companie care se ocupă mai mult cu acțiuni ilegale, înșelătorii, amenințări, extorcări de bani și crimă organizată decât de telecomunicații. În mod normal autoritățile ar trebui să le oprească activitatea, la o anchetă s-ar descoperi sute de nereguli.

Edited by benis, 23 October 2014 - 11:25.


#16
theMisuser

theMisuser

    Cetatean European.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,100
  • Înscris: 25.02.2007
Traiam cu speranta ca dupa venirea nemtilor or s-o lase mai moale cu golaniile astea.
Well, le urez mult RDS.

#17
vasy_2007

vasy_2007

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,025
  • Înscris: 06.03.2007
Știe cineva, dacă acest contract a fost semnat doar intr-un exemplar, care a rămas in magazin, iar al doilea exemplar nu este semnat nici de ei, nici de mine, mă poate ajuta in instanța la rezilierea contractului? E legal ca exemplarul de contract înmânat clientului sa nu fie semnat si ștampilat de Telekom ?

#18
Stegal

Stegal

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,285
  • Înscris: 13.05.2004
Obositu ala de condultant tre sa plateasca de a procesat fara sa primeasca acord de la pers juridice cum zicea ala de la 0766

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate