Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric
 CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...
 Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...

Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...
 Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11

securitate - acum se dau drept - ...

Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...
 

Mesagerie vocală selectivă

- - - - -
  • Please log in to reply
24 replies to this topic

#1
rv

rv

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 299
  • Înscris: 28.01.2004
Am portat de curând un abonament de grup din VF în Orange și am niște nelămuriri legate de mesageria vocală. La vechiul operator o puteam activa selectiv, doar pentru când telefonul este închis sau se vorbește deja la el. Acum, deși am tot căutat pe forumuri, nu am reușit să mă lămuresc ce se poate face dacă vrei să intre mesageria (respectiv opțiunea de notificare apeluri pierdute) doar la ton de ocupat / fără semnal. Din meniul telefonului am putut activa/dezactiva doar opțiunea pentru ocupat, celelalte opțiuni sunt blocate de operator, iar la *100# / 555 mă lasă doar să cresc timpul de intrare a mesageriei de la 20 la 30 de secunde. Se poate face ceva, sau astea sunt limitările Orange?

#2
AlexEn

AlexEn

    Spoiled brat

  • Grup: Moderators
  • Posts: 21,980
  • Înscris: 18.12.2007
Astea sunt limitarile serviciului. Cel mult poti sa cresti timpul de reactie la 30 de secunde si daca raspunzi in intervalul respectiv nu se mai redirecteaza catre mesagerie.

#3
f300

f300

    30k si ma duc

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,000
  • Înscris: 27.09.2008
Pentru "ocupat" iti activezi call-waiting-ul, pe unii ii enerveaza sa-l aibe, pe mine ma enerveaza aia care nu-l au :-)

#4
biogood

biogood

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,609
  • Înscris: 22.01.2011

View PostAlexEn, on 19 octombrie 2014 - 09:27, said:

Astea sunt limitarile serviciului. Cel mult poti sa cresti timpul de reactie la 30 de secunde si daca raspunzi in intervalul respectiv nu se mai redirecteaza catre mesagerie.
Sau sa dezactivezi cu totul.
Mesageria vocala la orange e un serviciu absolut retardat.

#5
Orange_helper

Orange_helper

    Senior Member

  • Grup: Helper
  • Posts: 7,604
  • Înscris: 19.12.2011

View Postrv, on 19 octombrie 2014 - 05:13, said:

Am portat de curând un abonament de grup din VF în Orange și am niște nelămuriri legate de mesageria vocală. La vechiul operator o puteam activa selectiv, doar pentru când telefonul este închis sau se vorbește deja la el. Acum, deși am tot căutat pe forumuri, nu am reușit să mă lămuresc ce se poate face dacă vrei să intre mesageria (respectiv opțiunea de notificare apeluri pierdute) doar la ton de ocupat / fără semnal. Din meniul telefonului am putut activa/dezactiva doar opțiunea pentru ocupat, celelalte opțiuni sunt blocate de operator, iar la *100# / 555 mă lasă doar să cresc timpul de intrare a mesageriei de la 20 la 30 de secunde. Se poate face ceva, sau astea sunt limitările Orange?

Salut,
Odata activat serviciul, redirectionarea apelurilor catre Mesageria Vocala se va face automat pentru toate situatiile (nu poti raspunde la telefon, acesta este inchis sau
te afli in afara ariei de acoperire).
O zi buna,
Orange Helper

#6
lone-wolf

lone-wolf

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 811
  • Înscris: 27.06.2007

View Postrv, on 19 octombrie 2014 - 05:13, said:

Din meniul telefonului am putut activa/dezactiva doar opțiunea pentru ocupat, celelalte opțiuni sunt blocate de operator, iar la *100# / 555 mă lasă doar să cresc timpul de intrare a mesageriei de la 20 la 30 de secunde. Se poate face ceva, sau astea sunt limitările Orange?

View PostAlexEn, on 19 octombrie 2014 - 09:27, said:

Astea sunt limitarile serviciului. Cel mult poti sa cresti timpul de reactie la 30 de secunde si daca raspunzi in intervalul respectiv nu se mai redirecteaza catre mesagerie.
Attached File  Screenshot_2014-10-19-11-42-15.png   172.67K   16 downloadsAttached File  Screenshot_2014-10-19-11-42-27.png   178.17K   16 downloadsAttached File  Screenshot_2014-10-19-11-52-50.png   172.16K   17 downloads
La mine sint active toate, nu stiu la ce limitari/blocaje va referiti.


View Postf300, on 19 octombrie 2014 - 10:12, said:

Pentru "ocupat" iti activezi call-waiting-ul, pe unii ii enerveaza sa-l aibe, pe mine ma enerveaza aia care nu-l au :-)
Attached File  Screenshot_2014-10-19-11-42-58.png   105.74K   22 downloads
Ca sa nu te enervez. Posted Image

Apropo de "call-waiting" si de nervi: Daca esti intr-o convorbire cu un client Orange si respectivul pune apelul  in asteptare, se activeaza simpaticul mesaj " Momentan, destinatarul apelului tau este angajat intr-o alta convorbire. Te rugam sa astepti", care se repeta, bilingv, in romana si engleza, la infinit! Trebuie sa ai nervi de otel sa rezisti mai mult.
@Orange_helper, ai putea propune colegilor sa inlocuiasca "picatura chinezeasca" cu ceva mai suportabil? La ceilalti operatori e ori un fond muzical, ori pur si simplu "liniste"....
Am mai intrebat asta si pe un alt topic, cu ceva vreme in urma, dar am fost ignorat. Poate acum am mai mult noroc. Daca nu, o sa rog un moderator sa faca si mesajele mele vizibile.Posted Image
Multumesc.

#7
Orange_helper

Orange_helper

    Senior Member

  • Grup: Helper
  • Posts: 7,604
  • Înscris: 19.12.2011

View Postlone-wolf, on 19 octombrie 2014 - 11:29, said:

Attachment Screenshot_2014-10-19-11-42-15.pngAttachment Screenshot_2014-10-19-11-42-27.pngAttachment Screenshot_2014-10-19-11-52-50.png
La mine sint active toate, nu stiu la ce limitari/blocaje va referiti.



Attachment Screenshot_2014-10-19-11-42-58.png
Ca sa nu te enervez. Posted Image

Apropo de "call-waiting" si de nervi: Daca esti intr-o convorbire cu un client Orange si respectivul pune apelul  in asteptare, se activeaza simpaticul mesaj " Momentan, destinatarul apelului tau este angajat intr-o alta convorbire. Te rugam sa astepti", care se repeta, bilingv, in romana si engleza, la infinit! Trebuie sa ai nervi de otel sa rezisti mai mult.
@Orange_helper, ai putea propune colegilor sa inlocuiasca "picatura chinezeasca" cu ceva mai suportabil? La ceilalti operatori e ori un fond muzical, ori pur si simplu "liniste"....
Am mai intrebat asta si pe un alt topic, cu ceva vreme in urma, dar am fost ignorat. Poate acum am mai mult noroc. Daca nu, o sa rog un moderator sa faca si mesajele mele vizibile.Posted Image
Multumesc.
Salut,
Multumim pentru mesaj. Am transmis propunerea ta colegilor nostri.
O zi buna,
Orange Helper

#8
rv

rv

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 299
  • Înscris: 28.01.2004
@all Mulțumesc tuturor pentru răspunsuri și lămuriri!

View Postlone-wolf, on 19 octombrie 2014 - 11:29, said:

La mine sint active toate, nu stiu la ce limitari/blocaje va referiti.

Acestea:

#9
AlexEn

AlexEn

    Spoiled brat

  • Grup: Moderators
  • Posts: 21,980
  • Înscris: 18.12.2007

View Postlone-wolf, on 19 octombrie 2014 - 11:29, said:

La mine sint active toate, nu stiu la ce limitari/blocaje va referiti.

Multumesc.


Lone_wolf, si la om sunt active toate, problema lui este ca nu se pot dezactiva independent unele de altele. Mai citeste o data titlul topicului.

Edited by AlexEn, 19 October 2014 - 16:44.


#10
lone-wolf

lone-wolf

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 811
  • Înscris: 27.06.2007

View Postrv, on 19 octombrie 2014 - 12:10, said:

Acestea:

View PostAlexEn, on 19 octombrie 2014 - 16:44, said:

Lone_wolf, si la om sunt active toate, problema lui este ca nu se pot dezactiva independent unele de altele. Mai citeste o data titlul topicului.
Mea culpa! Am citit pe fuga si am inteles pe dos. Scuze...

#11
iulian93

iulian93

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,417
  • Înscris: 17.03.2012
O limitare marca Orange!  
Acum 4 an cand am renuntat la ei aveau aceleasi limitari,  pacat ca n-au evoluat la capitolele acestea!  
Paramise ca din punctul asta de vedere sunt cei mai restrictivi catre clienti si care ii ingradesc cel mai mult!

#12
f300

f300

    30k si ma duc

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,000
  • Înscris: 27.09.2008

View Postlone-wolf, on 19 octombrie 2014 - 11:29, said:

Apropo de "call-waiting" si de nervi: Daca esti intr-o convorbire cu un client Orange si respectivul pune apelul  in asteptare, se activeaza simpaticul mesaj " Momentan, destinatarul apelului tau este angajat intr-o alta convorbire. Te rugam sa astepti", care se repeta, bilingv, in romana si engleza, la infinit! Trebuie sa ai nervi de otel sa rezisti mai mult.

Uh, asta chiar e de cacao. Noroc ca n-am Orange sa trebuiasca sa-l schimb. Pai chiar asta e ideea la call-waiting sa NU iti spuna ca e ocupat ci sa sune normal, ca si cum ai avea mai multe linii. Bine ca nu spune si cu cine vorbesti...

#13
AlexEn

AlexEn

    Spoiled brat

  • Grup: Moderators
  • Posts: 21,980
  • Înscris: 18.12.2007
f300, de ce sa mai sune? legatura e deja facuta, celalalt participant la convorbire il pune pe hold. Despre asta e vorba in postul citat de tine.
Nu se refera la situatia in care tu suni pe cineva care e intr-o alta convorbire.

#14
f300

f300

    30k si ma duc

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,000
  • Înscris: 27.09.2008
Da, am recitit, ma ofticam degeaba :-)

#15
Coldone

Coldone

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 820
  • Înscris: 28.02.2006
O mare problema cu mesageria vocala e ca uneori nu ești notificat.
Ma trezesc uneori sa mi se spună "te am sunat azi,  ai avut telefonul inchis" și eu sa nu primesc niciun mesaj. Sau primesc mesajul după câteva zile.  De toată jena  .  După ce ca e un serviciu plătit (cel care te suna își consuma din minute), nici nu funcționează cum trebuie.

Edited by Coldone, 19 October 2014 - 21:16.


#16
grinci

grinci

    Bang the bass, turn up the treble

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,225
  • Înscris: 10.09.2013
Asta da, asta ma enerveaza si pe mine.

#17
biogood

biogood

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,609
  • Înscris: 22.01.2011

View PostColdone, on 19 octombrie 2014 - 21:11, said:

O mare problema cu mesageria vocala e ca uneori nu ești notificat.
Dupa cum spuneam, un serviciu retardat.

#18
AlexEn

AlexEn

    Spoiled brat

  • Grup: Moderators
  • Posts: 21,980
  • Înscris: 18.12.2007

View PostColdone, on 19 octombrie 2014 - 21:11, said:

O mare problema cu mesageria vocala e ca uneori nu ești notificat.
Ma trezesc uneori sa mi se spună "te am sunat azi,  ai avut telefonul inchis" și eu sa nu primesc niciun mesaj. Sau primesc mesajul după câteva zile.  De toată jena  .  După ce ca e un serviciu plătit (cel care te suna își consuma din minute), nici nu funcționează cum trebuie.

Ai posibilitatea de a nu il mai utiliza, decat sa te frustrezi.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate