Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Laptop Acer Aspire E5-572G-75MW s...

Inselaciune medic veterinar

Nu se poate descarca cumva NEXT C...

Ajutor Port Forwarding
 Motocultor Ferari

Salvare conversatie facebook-chat

3La-la - Rolling Elephants

Alegere corector de ton.
 Alegere masina noua

Android Pe NetBook

Stick USB -> memorie de la 32...

Eliminare parola bios
 Trebuie sa platesc impozit?

Semnal RCS-RDS

Stick usb in dvd player.

vise mereu..
 
Forumul Softpedia folosește "cookies" pentru a oferi utilizatorilor o experiență completă. Vezi detalii sau închide mesaj (x)

Skoda Octavia 1.9TDI

  • Please log in to reply
976 replies to this topic

#955
StGermain

StGermain

    .'. RL 118

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,459
  • Înscris: 04.04.2004
  • ID membru: 13,978
  • Locație: Or. Iasi

Am cumparat consumabilele pentru revizie, pe MANN.

Uleiul este sub forma de bidon la 5 litri de Castrol EDGE Diesel 5W-40 VW 50200/50500/50501, conform recomandarii producatorului, respectiv a lui Marius3k.
De fapt motorul nu are niciun filtru de particule deci nu a trebuit sa iau ulei pentru motoare cu filtru de particule. Am sunat la dealer si au spus ca numai incepand cu 2009 au dotat Octavia cu asa ceva. Ca veleitate fata de celelalte uleiuri non-EDGE cica uleiul asta tine mai mult, ceva peste 15 000 km au zis ei.

Am dorit sa schimb si lichidul de frana, pentru ca masina il are pe cel din fabrica, stiu ca se schimba optim la doi ani la toate masinile pentru ca prinde umiditate iar masina asta este din 2006, dar cei de la magazinul de piese au spus ca daca nu am probleme cu frana de niciun fel, pot sa astept si il voi schimba odata cu placutele, peste vreo 5 - 10 000 km. Oricum costa 18 lei juma de litru, pe DOT 4 :lol:

Iata si preturile la consumabile, preturi care ma fac sa imi intaresc parerea exceptionala pe care o am fata de modelul asta ca raport pret/calitate (mai ales ca acum vreo doua zile am facut o revizie la un copiator la birou si m-a costat 905 lei). Masina de care vorbesc are compusi km din bord din "calatorii" de 3 km (casa serviciu casa) si din drumuri de tara, nu i-a verificat nimeni nimic la motor, inafara de lichidul de parbriz. Nici in rest nu i s-a verificat nimic, ca drept dovada ca recent cand m-am uitat la rotile ei am constatat ca pe langa faptul ca trebuiesc reglate unghiurile, trebuiesc si alte anvelope.
Ultima revizie nu se stie cand a fost facuta, de asta am si luat acum initiativa si i-o fac, cred ca are o singura revizie facuta in cei 36 000, cea de la 15.

.....si cu toate acestea masina merge ca in prima zi.

Pe langa aceste preturi, mai trebuie achitata si o manopera de vreo 50 lei cred pentru inlocuire.

Pana acum am sustinut de vreo doi ani incoace, in fata cui imi cerea sfatul, ca Octavia Tour fie Diesel sau MPI este cel mai bun raport pret/calitate de pe piata masinilor. Pai acum cand vad cat costa o revizie la 15 000 ce sa mai zic?

Edit: pana sa cumpar consumabilele si sa aflu de la magazin, am cautat foarte mult pe Internet pe prezentul topic si in cartile tehnice cati litri de ulei intra si cati litri de lichid de frana, ca sa stiu cat sa cumpar.
Raspunsuripentru cei care trec prin aceeasi situatie:
Ulei - 4,5 litri, am cumparat un bidon de 5 si imi vor ramane 0,5 pentru completari
Lichid de frana - 1,2 litri;
Vorbesc de Octavia Tour Diesel, 1.9 TDI 90 CP.

Attached Files


Edited by StGermain, 19 May 2010 - 17:29.


#956
geopsi

geopsi

    Active Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,431
  • Înscris: 08.09.2006
  • ID membru: 95,999
  • Locație: craiova
Am si  eu o problema si as vrea sa va dati cu parerea. Ieri am fost pe un drum de tara foarte  prost cu santuri si gropi mari. La intoarcere luasem 5 saci plini de nisip si unu de multibat si masina s-a lasat putin de spate. Cand am trecut peste un sant desta am avut senzatica ca am pocnit usor ceva de sub masina. E cand am ajuns la sosea am observat ca pragul ala de plastic de e sub masina(se vede din ambele parti, undeva in zona locurilor din spate, spre mijlocul masinii si arata ca o bara iesita in jos dar este de platic) e cam rupt in partea soferului. Adica el sta acolo dar e cam desprins. Baiatul cu care am fost zicea ca adaposteste un filtru de motorina... Scurgeri sau alte alea sigur nu sunt.
Vreau sa stiu daca se poate clar care e rolul lui, daca sa il las asa pana la revizie, se poate remedia si asa... Am vazut ca parca ar fi un surub sarit, nu stiu ce sa zic. El nu tarseste pe jos sau sa fie prea distrus doar ca se misca daca trag de el si parca sta putin lasat(maxim 1 cm de la metal)...

#957
Ladislau

Ladislau

    Junior

  • Grup: Members
  • Posts: 190
  • Înscris: 30.08.2004
  • ID membru: 22,294
  • Locație: Timisoara
din cate am auzit, sub acel scut de plastic ar fi filtrul DPF daca e TDI sau catalizatorul daca e TSI.
deci e un scut de protectie, nu prea e indicat sa-ti atarne sub nivel, il poti agata si smulge de acolo.

#958
Hazard

Hazard

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,325
  • Înscris: 11.01.2004
  • ID membru: 10,094
  • Locație: Bucuresti
cum ati rezolvat voi lipsa suportului de pahar?

#959
aeon

aeon

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,604
  • Înscris: 05.08.2002
  • ID membru: 1,739
  • Locație: Bucuresti
cu un suport din acela rosu, de la mcdonalds, agatat de usa

#960
Marius3k

Marius3k

    Rechin de stepă, "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,380
  • Înscris: 14.03.2006
  • ID membru: 69,657
  • Locație: unknown
+1, tot rosu. Il dau la schimb pe unul albastru. :rolleyes:

#961
paul_mercedes

paul_mercedes

    Junior

  • Grup: Members
  • Posts: 51
  • Înscris: 14.03.2011
  • ID membru: 672,958

View Postcrisstiann, on 4th February 2006, 00:49, said:

sa o stapinesti sanatos. mai spune ceva dsespre ea acum la aproape 2luni de cind mergi cu ea.
am nevoie de 1 sfat de la cei mai cunoscatori................ nu stiu ce sa cumpar : octavia tour break diesel sau  noul ford focus hatchbak diesel care au preturi apropiate insa fordul cu optiuni de confort mai putine...........
am uitat sa va spun ca am avut pina acum 1 VW golf4variant diesel de care am fost f.f.fmultumit cu exceptia faptului ca era din 2001 si incepuse sa ceara bani. :confuzzled:  acum vreau si eu o masina -vorba aia- sa miroasa a cauciuc proaspat :proud: si nu stiu ce sa aleg.......



Am ambele masini si ford si skoda....nu te gandi ia SKODA!!! am fosr benzina 1.6 cu 100cp si merge mult mai prost decat skoda diesel 1.9 si 90cp ,fordul este mai dotat si arata mai bine la interior dar consuma a nesimtire si nici nu face nimic. Ascult pe cineva care a putut sa faca comparatia intre ele si ia Skoda ca este cel mai bun raport calitate/pret. Am dat pe ea 16.000 euro dar am 160.000km si inca ofera satisfactie si daca ai grija de ulei si piese in general nu ai probleme cu ea.Consumul este foarte mic fata de modul cum merge masina...maxim 5.5-5.7 mers pe DN1 in fiecare zi cu 100in localitate si 140 exterior nu ai probleme. NU face greseala pe care am facuto eu....NU ACCEPTA RADIO-ul SA IL MONTEZE LA REPREZENTANTA e cea mai mare prostie....strica toata masina se aude ca o rasnita de cafea si eu am 8boxe la ea(extra optiune) am dat banii degeaba pe boxe suplimentare...mam zgarcit la radio...si am pus si cotiera si suport lombar ji 8 boxe si faruri de ceata etc

View PostAghelos, on 24th January 2010, 12:05, said:

Salutare , am si eu o intrebare, ma bate gandul sa-mi iau si eu o Skoda dar nu sunt sigur ce sa aleg 1,9 TDI, 1,6 MPI sau versiunea cea noua 1,4 TSI iar cu pachetul de drumuri grele , cum E ???



Ia-ti 1.9tdi consuma putin 5.5-5.7 condus destul de tare 100 in localitate 140in exterior.In orice cazu NU lua 1.4 pt ca motorul e prea mic pt caroserie si iti va consuma mult si nici nu vei avea demaraj.Nici 1.6 nu as recomanda pt ca consuma ca o masina pe benzina respectabila dar merge binisor....acum depinde daca vrei sa mergi in oras iati benzina 1.6 se incalzeste repede si motoru,fata de diesel si nu ai probleme daca il pornesti il opresti la intervale scurte...nici cu diesel-u nu ai dar in timp o sal afecteze

#962
DDuras

DDuras

    Active Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,908
  • Înscris: 23.11.2006
  • ID membru: 111,239
  • Locație: intr-o altfel de lume decat cea sperata
Salutare.
Care ma puteti lamuri si pe mine ?
Caut o Skoda Octavia second hand,preferabil diesel.

1. In afara de putere (evident), ar mai fi ceva de spus intre cea de 90cp si cea de 101 cp, ambele 1.9. ?

2. Ce categorie euro sunt ? In anunturi am vazut euro 4 la cele de 90cp, pe cand aici se spune ca ar fi euro3. Pentru modele fabricate 2007-2009 (O si OTour)

3. Cei care aveti , ce motor din cele 2 recomandati? Este vizibila diferenta intre ele?

4. Cand se schimba distributia? Pana acum am avut benzinare, deci sunt paralel la diesel.

Multam.

#963
paul_mercedes

paul_mercedes

    Junior

  • Grup: Members
  • Posts: 51
  • Înscris: 14.03.2011
  • ID membru: 672,958

View PostDDuras, on 13th May 2011, 17:21, said:

Salutare.
Care ma puteti lamuri si pe mine ?
Caut o Skoda Octavia second hand,preferabil diesel.

1. In afara de putere (evident), ar mai fi ceva de spus intre cea de 90cp si cea de 101 cp, ambele 1.9. ?

2. Ce categorie euro sunt ? In anunturi am vazut euro 4 la cele de 90cp, pe cand aici se spune ca ar fi euro3. Pentru modele fabricate 2007-2009 (O si OTour)

3. Cei care aveti , ce motor din cele 2 recomandati? Este vizibila diferenta intre ele?

4. Cand se schimba distributia? Pana acum am avut benzinare, deci sunt paralel la diesel.

Multam.


Distributia se schimba la 120.000km. Intre 90 si 105 mai e diferenta de consum. Eu am de 90cp se misca foarte bine si are 160.000km...are un cuplu f.bun iar fiabilitatea este excelenta...nu a cerut piese....decat ulei filtre etc. nu pot spune nimic de cea cu 105 precis merge superb daca a mea cu 90 merge asa dar am auzit ca are un consum relativ mare....acum nu stiu mie nu imi consuma mai mult de 5l(am scos record de 3.2l fara sa depasesc 100) dar in general consumul este intre 3.8-4.5 condus normal. Iti recomand sa o iei cu pachet de drumuri grele este foarte util si are si scut de metal la baia de ulei si orice faci ferestete de Skoda 2 primele generatii au probleme cu turbinele si cu consumul mai ales cele 2.0tdi.Eu am vrut sa o vand acum 6luni cu 6.500neg si am realizat ca nu am ce sa imi iau sa profit de aceleasi dotari(scaune cu suport lombar, climatronic,radio cd/mp3 cu 8 incinte acustice,etc.) si de acelasi consum si fiabilitate,pt ca eu fac pe saptamana minim 400km cu ea si nu pot alerga atat o masina de fite sau una care consuma de rupe sau care ma baga in service pentru tot felul de porcarii. In concluzie este o alegere excelenta...o am de 6ani si spun cu siguranta ca sunt foarte multumit de ea(am intrtinuto bine dar este si o masina buna)

#964
cdenis41

cdenis41

    Junior

  • Grup: Members
  • Posts: 68
  • Înscris: 27.04.2009
  • ID membru: 450,946

Am o Skoda Octavia II cumparata in septembrie 2010, 140cp, 2l, diesel, acum ceva timp am dus-o in service sa o vopseasca, masina este in garantie, in ziua in care am plecat din service am ajuns cu masina in fata blocului de unde nu a mai vrut sa porneasca, invartea dar nu pornea si nu se aprindea niciun bec.  A doua zi de dimineata a pornit, am mers cu masina in service i-a pus testarul si nu detecta nicio defectiune, am plecat dupa ce am mers 30 de minute am oprit si iar nu a mai plecat. Am dus-o pe platforma la service  unde mi-au zis ca se aude un zgomot la pompa de inalte (mi-a explicat ca aceasta face presiunea motorinei).

Masina nu a avut nicio problema pana acum, a fost impecabila cu exceptia zgarieturilor pentru care am dus-o la vopsit. Nu stiu ce sa cred ..... ce s-a intamplat, ce are masina? Oare au umblat la service in ea, chiar asa sa coincida defectiunea cu momentul in care am dus-o in service.

A mai avut cineva acest gen de probleme?

#965
geopsi

geopsi

    Active Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,431
  • Înscris: 08.09.2006
  • ID membru: 95,999
  • Locație: craiova
eu am avut o problem putin asemanatoare. Nu pornea bine la cald. Daca tineam cheia uneori si 5-6s pornea, alteori din prima pornea, depinde. A fost un senzor la motor, senzorul care indica pozitia axului cu came, a costat cam 300 de lei cu tot cu manopera.
La mine s-a vauzt pe tester. Daca insa nu porneste deloc si daca ti chiar 5-6 scunde demaratorul poate fi ceva mai grav

Edited by geopsi, 21 March 2012 - 10:56.


#966
Myna74

Myna74

    Junior

  • Grup: Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 24.01.2013
  • ID membru: 795,528
masini ffffff bune

#967
Myna74

Myna74

    Junior

  • Grup: Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 24.01.2013
  • ID membru: 795,528
salut ,numele meu este marcel si sunt nou pe acest forum,desi nu banuiam ca o sa ajung vreodata aici,deci am nevoie de ajutor,si daca cineva ma poate ajuta ii multumesc din suflet......asa cazul meu.....Mi-am cumparat o S.octavia 1.9 tdi de 90 cp an fabricatie 2001 pe nu are casetofonul original,(va explic ca are legatura si cu casetofonul)..problema e ca nu am lumini in bord,regulatoare aer cald_rece,usie.e.t.c. e.t.c. deci cand actionez butonul de aprindere a lumini ,pozitie se aprinde in lumina si in bord dar doar pentru o secunda si se stinge,martorii de pozirie,faza lunga si scurta ,semnalizari ulei  etc functioneaza,numai ca nu am lumini de bord si noaptea e naspa, cu telefonul ma uit sa reglez caldura s-au treapta de ventilator,si sa va spun de ce cred ca are de a face si cu casetofonul.....in momentul cand actionez butonul de aprindere a pozitiei, odata cu aprinderea luminilor de bord se deschide si casetofonul ,adik primeste curent,si se inchide odata cu luminile de bord care sta aprinse doar o secunda, parerea mea e ca masina avind casetofonul original ,in momentul aprinderi luminilor de bord se aprindea si ceva lumini de la casetofon in ideia sa fie vazut si noaptea chiar daca ar fi  inchis,asa ca cred ca cine a schimbat casetofonul a luat curent din blocul de lumini pentru el si acuma da undeva la masa de se inchide imediat luminile bordului.....pfffffffffffffffffffff..........dar beleaua a fost facuta am scos siguranta de radio in ideia sa nu m-ai dea cumva la masa,si nimic luminile se sting imediat............as gasi de unde sa iau curent.contact etc, dar ce fac cu luminile din bord ?????????   va rog mult ajutati-ma ...va multumesc  astept raspuns............eventual id mess  maricel_mariana@yahoo.com

#968
Ev1L

Ev1L

    Junior

  • Grup: Members
  • Posts: 280
  • Înscris: 01.11.2007
  • ID membru: 242,787

View PostMyna74, on 24 ianuarie 2013 - 22:28, said:

salut ,numele meu este marcel si sunt nou pe acest forum,desi nu banuiam ca o sa ajung vreodata aici,deci am nevoie de ajutor,si daca cineva ma poate ajuta ii multumesc din suflet......asa cazul meu.....Mi-am cumparat o S.octavia 1.9 tdi de 90 cp an fabricatie 2001 pe nu are casetofonul original,(va explic ca are legatura si cu casetofonul)..problema e ca nu am lumini in bord,regulatoare aer cald_rece,usie.e.t.c. e.t.c. deci cand actionez butonul de aprindere a lumini ,pozitie se aprinde in lumina si in bord dar doar pentru o secunda si se stinge,martorii de pozirie,faza lunga si scurta ,semnalizari ulei  etc functioneaza,numai ca nu am lumini de bord si noaptea e naspa, cu telefonul ma uit sa reglez caldura s-au treapta de ventilator,si sa va spun de ce cred ca are de a face si cu casetofonul.....in momentul cand actionez butonul de aprindere a pozitiei, odata cu aprinderea luminilor de bord se deschide si casetofonul ,adik primeste curent,si se inchide odata cu luminile de bord care sta aprinse doar o secunda, parerea mea e ca masina avind casetofonul original ,in momentul aprinderi luminilor de bord se aprindea si ceva lumini de la casetofon in ideia sa fie vazut si noaptea chiar daca ar fi  inchis,asa ca cred ca cine a schimbat casetofonul a luat curent din blocul de lumini pentru el si acuma da undeva la masa de se inchide imediat luminile bordului.....pfffffffffffffffffffff..........dar beleaua a fost facuta am scos siguranta de radio in ideia sa nu m-ai dea cumva la masa,si nimic luminile se sting imediat............as gasi de unde sa iau curent.contact etc, dar ce fac cu luminile din bord ?????????   va rog mult ajutati-ma ...va multumesc  astept raspuns............eventual id mess  maricel_mariana@yahoo.com
vezi k ai o siguranta arsa mergi cu ea la electrician daca nu te pricepi sa o schimbi

#969
cristi_66

cristi_66

    Junior

  • Grup: Members
  • Posts: 18
  • Înscris: 20.03.2011
  • ID membru: 674,282
salutam!
ma numesc cristi si sunt din craiova.in prezent conduc un ford-mondeo break2004,care in linii mari m-a multumit in ceeea ce priveste consumul de carburant si piesele schimbate,dar in ceea ce priveste ambreiajul,m-a nemultumit total. masina am luat-o second din germania la 125000km,iar pina la 200000km ,nu am avut probleme pana cand am inlocuit ambreiajul original cu unul luke care a mers 98000,l-am shimbat tot cu unul de aceeiasi firma care a mers 10000km,iar in prezent am pus unul second.
dorind sa schimb masina ,am mers la reprezentanta skoda din craiova si am primit o oferta pt skoda octavia drive plus tdi ,105cp, la un pret de 15685,12eur, cu plata cash.
as dori sa stiu de la cei care detin o astfel de masina daca sunt multumiti de ea, ce defecte au intampinat,daca ambreiajul ridica aceleasi probleme ca la masina mea,daca consumul de motorina este cel dat de fabrica ,ce fel de distrubutie are(lant sau curea), ce ar mai trebui sa cer la ea?
intrucat am muncit din greu pt acesti bani si,ca sa-i arunc asa de usor pe fereastra,as dori si eu parerile ,pataniile si impresiile dumneavoastra(+,-).
cu multumiri anticipat celor care ma vor ajuta,cristi.

#970
geopsi

geopsi

    Active Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,431
  • Înscris: 08.09.2006
  • ID membru: 95,999
  • Locație: craiova
Salut cristi, si eu tot din Craiova sunt dar am impresia ca nu ai gasit topicul care trebuia. Eu am o octavia 1.9 TDI la fel cum spune in titlu in schimb tu cred ca vei cumpara un 1.6 TDI. Ambele au 105 cp.
Din ce am citit pe vwforum la 1.6 TDI s-au rezolvat problemele, daca doresti date despre 1.9 TDI te astept. Oricum la acel 1.6 TDI e normal sa te astepti la consumuri mai mici decat ce am eu si daca te intereseaza niste cifre mie imi consuma la un drum de la casa studentilor la facultatea de automatica pe calea bucuresti undeva la 7-8 la un mers normal(schimbat la ~2500) sau chair si 9 daca merg tare, daca o iau pe str caracal imi ia cam 6.5 la dus 5-5.5 la intors dar este mai ocolit(eu prefer acest drum). In afara consuma cam 5 la un mers decent, adica in mare mers pe la 100-110 cu varfuri de maxim 140 si nu foarte multe depasiri, maximul pe extern a fost 5.7 consum dar mai erau inca 4 pasageri si am facut 63 km in jumatate de ora.
distributia este pe curea si probleme cu ambreiajul nu am auzit la nici un prieten in schimb apar niste vibratii in masina dupa ~50k km care sunt de la volanta....

#971
Myna74

Myna74

    Junior

  • Grup: Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 24.01.2013
  • ID membru: 795,528
mersi totusi pentru sfat draga ev1l,dar crede-ma ca nu am nici o siguranta arsa.....le-am controlat pe toate cu cartea masinii in mana,toate  bune si pe numerotajul lor de amperi,daca ar fost vreo siguranta arsa ,ar insemna sa nu am deloc curent in bord,dar eu am pentru o secunda s-au chiar 2 lumina si se stinge  dupa asta..........Multumesc oricum si astept in continuarie idei si sfaturi

#972
cristi_66

cristi_66

    Junior

  • Grup: Members
  • Posts: 18
  • Înscris: 20.03.2011
  • ID membru: 674,282
multumesc pentru cele spuse!nu
cred ca am gresit,deoarece cele doua sunt concurente.
doream sa aflu din experienta celor care le-au utilizat.
stiu ca dupa un anumit nr de km apar probleme si nu vreau sa fie acoperite.
din greseli se invata!si,ca
idee,un ambreiaj de mondeo ,e mai ieftin ca unul de octavia!de
ce credeti ca le dau garantie 120000km.
restul vine de la sine!c
u stima,cristi.

Reclamă

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users