Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Upgrade xiaomi mi11

securitate - acum se dau drept - ...

Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...

De unde cumparati suspensii / gar...
 [UNDE] Reconditionare obiecte lemn

Infiltratii casa noua

sugestie usa interior

ANAF si plata la selfpay
 Imprimanta ciss rezista perioade ...

Garmin fēnix 7 / PRO / Saphi...

Care sunt cele mai mari regrete a...

Alfa Romeo Stelvio 2.2 jtd
 Intrebari srl nou

La multi ani @AndReW99!

Alegere masina £15000 uk

TVR vrea sa lanseze o platforma d...
 

probleme motor

- - - - -
  • Please log in to reply
12 replies to this topic

#1
adelin2525

adelin2525

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 27
  • Înscris: 01.05.2014
Va salut...
  Am un moto cross al carui motor s-a defectat cam de 3 ani :)) intr-o zi m-am hotarat sa vad ce are si l-am desfacut, dupa ce i-am desfacut chiuloasa si cilindrul am observat urmatoarele:
- capacul de la chiuloasa cel care acopera pinionul de la axul cu came topit (detalii in poze) (a fost forjat cam mult timp )
-segmentii, nu uzati, extrem de uzati, trecea aerul pe langa ei ca si cum nu ar fi fost
- si am o mare nedumerire cu pistonul , capul pistonului e mai mic putin fata de fusta acestuia, trebuie sa-l inlocuiesc sau mai merge si asa ?
Marea mea problema e ca nu gasesc capacul de la chiuloasa si kit piston cu bolt, segmenti si piston identic sau daca stiti ceva cu care pot sa inlocuiesc ar fi minunat.
Va rog mult daca se poate sa ma ajutati .
( MASURATORILE MELE NU SUNT CHIAR EXACTE )

Attached Files



#2
Bucifon

Bucifon

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 24,434
  • Înscris: 08.05.2005

View Postadelin2525, on 01 octombrie 2014 - 21:46, said:

- si am o mare nedumerire cu pistonul , capul pistonului e mai mic putin fata de fusta acestuia, trebuie sa-l inlocuiesc sau mai merge si asa ?

Pai normal, are diametrul mai mic decat diametrul camasilor cilindrului. Pe capul pistonului in cele 2 canale vin montati segmentii care "se freaca" de camasi.

#3
adelin2525

adelin2525

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 27
  • Înscris: 01.05.2014
Bun, deci sa-l schimb  dar de unde piston ?  Pe net nu am gasit nici piston si nici capac din ala, am mai fost la un magazin cu piese pentru motociclete care e in apropiere de unde stau si a zis ca nu are in schimb mi-a spus ca ar mai merge pistonul asa cum e acum dar nu mult timp. Atat imi trebuie segmenti, capac si daca e cazul piston ( care sa fie original sau ceva cu care pot sa-l inlocuiesc)

#4
ddaannii

ddaannii

    Haiduc

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,804
  • Înscris: 26.04.2011
Pai bine dar ce marca e?
Moto cross fac si cei de la Honda si si si si etc.

Edited by ddaannii, 01 October 2014 - 22:38.


#5
adelin2525

adelin2525

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 27
  • Înscris: 01.05.2014
ce anume ? motorul sau ?

sincer motorul habar nu am ce marca e, nu scrie nimic pe el decat seria  si " KCJ-1 "  si pe piston scrie " KCM " intr-o parte iar pe cealalta " HF2"
motocicleta e Kawasaki dar a fost schimbat motorul de pe ea e pus motorul asta cu care am probleme ca initial a fost dotata cu un motor in 2 timpi care s-a spart .

Edited by adelin2525, 01 October 2014 - 22:41.


#6
Silent_Runner

Silent_Runner

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,633
  • Înscris: 29.05.2004
Nu prea mă pricep la motoare, dar să știi că nu se zice CHIULOASĂ, ci CHIULASĂ. Vine din franceză, de la ”culasse”.

#7
adelin2525

adelin2525

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 27
  • Înscris: 01.05.2014
Razvan_N , sa sti ca ai dreptate dar multi dintre noi facem greseala de a spune " Chiuloasa " printre care si eu, inclusiv mecanicii fac aceasta greseala asa ca nu sunt singurul Posted Image in fine, merci oricum pentru atentionare, acum sa revenim la problema mea cu motorul.

Edited by adelin2525, 01 October 2014 - 23:39.


#8
I2O

I2O

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 26,782
  • Înscris: 01.02.2014

View Postadelin2525, on 01 octombrie 2014 - 22:35, said:

ce anume ? motorul sau ?

sincer motorul habar nu am ce marca e, nu scrie nimic pe el decat seria  si " KCJ-1 "  si pe piston scrie " KCM " intr-o parte iar pe cealalta " HF2"
motocicleta e Kawasaki dar a fost schimbat motorul de pe ea e pus motorul asta cu care am probleme ca initial a fost dotata cu un motor in 2 timpi care s-a spart .
Tati..cauta un service moto si te rezolva baietii si cu denumirea motorului si probabil si cu piese...dar sa ai vreo 4-500 de iepuroi pregatiti.

#9
Quantum

Quantum

    verklarung

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,543
  • Înscris: 24.05.2005
Tipul motorului este scris in prima poza, in partea de jos, deasupra seriei motorului 6007936.
Din ce spui, motorul asta s-o gatat! Banii dati pe piese pentru al reface sunt bani aruncati pe fereastra. Fa o schema cu prinderile lui pe sasiu si dimensiunile dintre prinderi, poate te ajut eu cu ceva ieftinache.

#10
gcom61

gcom61

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,824
  • Înscris: 21.01.2007

View Postadelin2525, on 01 octombrie 2014 - 21:46, said:

...- si am o mare nedumerire cu pistonul , capul pistonului e mai mic putin fata de fusta acestuia, trebuie sa-l inlocuiesc sau mai merge si asa ?...

Daca te referi la diametrul pistonului la cap si la fusta ,da,este normal sa fie diferenta.Aceasta diferenta este in functie de tipul si marca motorului.Fiecare producator calculeaza pistonul in functie de caracteristicile motorului,incalzirea pistonului(pe zone) etc.Practic,pistonul este conic si usor ovalizat la unele modele .In general se considera un piston uzat ,cand intre diametrul fustei si cilindru este diferenta mai mare de 0,15mm si cand intre grosimea secmentului si canalul acestuia de pe piston este diferenta mai mare de 0,1-0,15mm.

#11
Mihai9385

Mihai9385

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 48
  • Înscris: 30.07.2013
Salut,

Sunt Mihai, am 22 de ani, sunt student motociclist si vreau sa ajut comunitatea moto din Romania.

Cursurile de conducere defensiva moto sunt principala problema pe care vrem sa o rezolvam, asadar, va rog sa ma ajutati prin completarea acestui chestionar cu 10 intrebari rapide:

http://goo.gl/forms/ujXtZMZOWU

Minutul dumneavoastra este vital pentru noi!

Multumim

#12
OT-29-RTM

OT-29-RTM

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 18.05.2015
Salut ! Fratilor , am si eu o problema la care nu gasesc rezolvare. Am un scuter First Bike model Champion si nu reusesc sa i-l pornesc. Mentionez ca l-am achizitionat acum 7 ani. Am circulat cu el doar 6 luni , din cauza unui frate mai mic care s-a gandit sa treaca prin apa cu el. A luat toata instalatia electrica foc , carene, filtru de aer, furtune muzicuta. L-am reconditionat de curand pentru ca nu m-a mai pasionat din cauza automobilului, vopsit cadru, cumparat instalatie electrica, magnetou, carburator, filtru, bobina inductie, CDI, contact, capac distributie, demontat motor, desfacut, schimbat toate garniturile, montat, pus la punctul mort, schimbat ulei motor, transmisie, montat carburator, schimbat buji, are scanteie, are benzina, carburatorul este nou si cu toate astea nu reusesc sa i-l pornesc. Porneste la modul ca se invarte de 2-3 ori ca si cum sta la relanti, dupa care moare. Am cautat meseriasi , fiecare cu parerea lui , ba ca e compresia, rezolvat, ba ca trebuie segmentat, rezolvat, ba ca nu e CDI-ul bun, am luat altul, s.a.m.d. Cand porneste si apas acceleratia nu se tureaza, moare imediat. Am dat la pedala pana sa dus bucsa din interiorul capacului de distributie. Am desfacut bujia este uda si plina de funingine. Scoate fum cand dau la pedala dar nu porneste, doar tuseste ca si cand nu ar avea putere. Fumul este de culoare neagra. Am dat toba jos sa nu cumva sa fie infundata , nu porneste. Reglat culbutori , admisie 0,05, evacuare 0,08. Am schimbat benzina cu cifra octanica mai mare, nimic. Am comandat toate piesele noi , absolut tot si nu stiu ce sa ii mai fac. Benzina ii ajunge, scanteie are, dar nu porneste. Cand incepe sa dea semne ca ar pornii si apas acceleratia moare instantaneu. Va rog frumos sa ma ajutati ca nu mai stiu ce sa ii mai fac. Va multumesc!

#13
maxfilip91

maxfilip91

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 28
  • Înscris: 19.07.2014
incearca sa il mai pui o data la punct, e posibil sa fie inaine sau in urma cu un dinte si nu va porni, iar c.d.i -ul trebue sa fie compatibil cu magnetou si platoul electric (depe acelasi model de scuter) alfel nu va porni

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate