Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
probleme motor
Last Updated: Jun 05 2015 16:31, Started by
adelin2525
, Oct 01 2014 21:46
·
0
#1
Posted 01 October 2014 - 21:46
Va salut...
Am un moto cross al carui motor s-a defectat cam de 3 ani ) intr-o zi m-am hotarat sa vad ce are si l-am desfacut, dupa ce i-am desfacut chiuloasa si cilindrul am observat urmatoarele: - capacul de la chiuloasa cel care acopera pinionul de la axul cu came topit (detalii in poze) (a fost forjat cam mult timp ) -segmentii, nu uzati, extrem de uzati, trecea aerul pe langa ei ca si cum nu ar fi fost - si am o mare nedumerire cu pistonul , capul pistonului e mai mic putin fata de fusta acestuia, trebuie sa-l inlocuiesc sau mai merge si asa ? Marea mea problema e ca nu gasesc capacul de la chiuloasa si kit piston cu bolt, segmenti si piston identic sau daca stiti ceva cu care pot sa inlocuiesc ar fi minunat. Va rog mult daca se poate sa ma ajutati . ( MASURATORILE MELE NU SUNT CHIAR EXACTE ) Attached Files |
#2
Posted 01 October 2014 - 21:56
adelin2525, on 01 octombrie 2014 - 21:46, said:
- si am o mare nedumerire cu pistonul , capul pistonului e mai mic putin fata de fusta acestuia, trebuie sa-l inlocuiesc sau mai merge si asa ? Pai normal, are diametrul mai mic decat diametrul camasilor cilindrului. Pe capul pistonului in cele 2 canale vin montati segmentii care "se freaca" de camasi. |
#3
Posted 01 October 2014 - 22:32
Bun, deci sa-l schimb dar de unde piston ? Pe net nu am gasit nici piston si nici capac din ala, am mai fost la un magazin cu piese pentru motociclete care e in apropiere de unde stau si a zis ca nu are in schimb mi-a spus ca ar mai merge pistonul asa cum e acum dar nu mult timp. Atat imi trebuie segmenti, capac si daca e cazul piston ( care sa fie original sau ceva cu care pot sa-l inlocuiesc)
|
#5
Posted 01 October 2014 - 22:35
ce anume ? motorul sau ?
sincer motorul habar nu am ce marca e, nu scrie nimic pe el decat seria si " KCJ-1 " si pe piston scrie " KCM " intr-o parte iar pe cealalta " HF2" motocicleta e Kawasaki dar a fost schimbat motorul de pe ea e pus motorul asta cu care am probleme ca initial a fost dotata cu un motor in 2 timpi care s-a spart . Edited by adelin2525, 01 October 2014 - 22:41. |
#6
Posted 01 October 2014 - 23:10
Nu prea mă pricep la motoare, dar să știi că nu se zice CHIULOASĂ, ci CHIULASĂ. Vine din franceză, de la ”culasse”.
|
#7
Posted 01 October 2014 - 23:36
Razvan_N , sa sti ca ai dreptate dar multi dintre noi facem greseala de a spune " Chiuloasa " printre care si eu, inclusiv mecanicii fac aceasta greseala asa ca nu sunt singurul in fine, merci oricum pentru atentionare, acum sa revenim la problema mea cu motorul.
Edited by adelin2525, 01 October 2014 - 23:39. |
#8
Posted 02 October 2014 - 01:29
adelin2525, on 01 octombrie 2014 - 22:35, said:
ce anume ? motorul sau ? sincer motorul habar nu am ce marca e, nu scrie nimic pe el decat seria si " KCJ-1 " si pe piston scrie " KCM " intr-o parte iar pe cealalta " HF2" motocicleta e Kawasaki dar a fost schimbat motorul de pe ea e pus motorul asta cu care am probleme ca initial a fost dotata cu un motor in 2 timpi care s-a spart . |
#9
Posted 02 October 2014 - 05:19
Tipul motorului este scris in prima poza, in partea de jos, deasupra seriei motorului 6007936.
Din ce spui, motorul asta s-o gatat! Banii dati pe piese pentru al reface sunt bani aruncati pe fereastra. Fa o schema cu prinderile lui pe sasiu si dimensiunile dintre prinderi, poate te ajut eu cu ceva ieftinache. |
#10
Posted 02 October 2014 - 17:05
adelin2525, on 01 octombrie 2014 - 21:46, said:
...- si am o mare nedumerire cu pistonul , capul pistonului e mai mic putin fata de fusta acestuia, trebuie sa-l inlocuiesc sau mai merge si asa ?... Daca te referi la diametrul pistonului la cap si la fusta ,da,este normal sa fie diferenta.Aceasta diferenta este in functie de tipul si marca motorului.Fiecare producator calculeaza pistonul in functie de caracteristicile motorului,incalzirea pistonului(pe zone) etc.Practic,pistonul este conic si usor ovalizat la unele modele .In general se considera un piston uzat ,cand intre diametrul fustei si cilindru este diferenta mai mare de 0,15mm si cand intre grosimea secmentului si canalul acestuia de pe piston este diferenta mai mare de 0,1-0,15mm. |
|
#11
Posted 26 April 2015 - 11:59
Salut,
Sunt Mihai, am 22 de ani, sunt student motociclist si vreau sa ajut comunitatea moto din Romania. Cursurile de conducere defensiva moto sunt principala problema pe care vrem sa o rezolvam, asadar, va rog sa ma ajutati prin completarea acestui chestionar cu 10 intrebari rapide: http://goo.gl/forms/ujXtZMZOWU Minutul dumneavoastra este vital pentru noi! Multumim |
#12
Posted 18 May 2015 - 23:14
Salut ! Fratilor , am si eu o problema la care nu gasesc rezolvare. Am un scuter First Bike model Champion si nu reusesc sa i-l pornesc. Mentionez ca l-am achizitionat acum 7 ani. Am circulat cu el doar 6 luni , din cauza unui frate mai mic care s-a gandit sa treaca prin apa cu el. A luat toata instalatia electrica foc , carene, filtru de aer, furtune muzicuta. L-am reconditionat de curand pentru ca nu m-a mai pasionat din cauza automobilului, vopsit cadru, cumparat instalatie electrica, magnetou, carburator, filtru, bobina inductie, CDI, contact, capac distributie, demontat motor, desfacut, schimbat toate garniturile, montat, pus la punctul mort, schimbat ulei motor, transmisie, montat carburator, schimbat buji, are scanteie, are benzina, carburatorul este nou si cu toate astea nu reusesc sa i-l pornesc. Porneste la modul ca se invarte de 2-3 ori ca si cum sta la relanti, dupa care moare. Am cautat meseriasi , fiecare cu parerea lui , ba ca e compresia, rezolvat, ba ca trebuie segmentat, rezolvat, ba ca nu e CDI-ul bun, am luat altul, s.a.m.d. Cand porneste si apas acceleratia nu se tureaza, moare imediat. Am dat la pedala pana sa dus bucsa din interiorul capacului de distributie. Am desfacut bujia este uda si plina de funingine. Scoate fum cand dau la pedala dar nu porneste, doar tuseste ca si cand nu ar avea putere. Fumul este de culoare neagra. Am dat toba jos sa nu cumva sa fie infundata , nu porneste. Reglat culbutori , admisie 0,05, evacuare 0,08. Am schimbat benzina cu cifra octanica mai mare, nimic. Am comandat toate piesele noi , absolut tot si nu stiu ce sa ii mai fac. Benzina ii ajunge, scanteie are, dar nu porneste. Cand incepe sa dea semne ca ar pornii si apas acceleratia moare instantaneu. Va rog frumos sa ma ajutati ca nu mai stiu ce sa ii mai fac. Va multumesc!
|
#13
Posted 05 June 2015 - 16:31
incearca sa il mai pui o data la punct, e posibil sa fie inaine sau in urma cu un dinte si nu va porni, iar c.d.i -ul trebue sa fie compatibil cu magnetou si platoul electric (depe acelasi model de scuter) alfel nu va porni
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users