Cauze pt care scade puterea motoarelor în timp
Last Updated: Oct 12 2014 00:09, Started by
MiculDexter
, Oct 01 2014 15:51
·
0
#1
Posted 01 October 2014 - 15:51
Bună, după 10-15 ani, un motor nu mai debitează puterea care o avea la iesirea din fabrică.
Să zicem că masina nu este chiar bună de REMAT, nu scoate fum negru, nu are mai mult de 200 000 km, nu se aud zgomote ciudate, motoru porneste totdeauna la cheie, dar... mănîncă mult si este cam leneșă. Vorbesc de masini pe benzină, cu injectie, normă EURO 3. Multumesc. |
#3
Posted 01 October 2014 - 16:04
Injectoare partial infundate care mai mult picura decat pulverizeaza. Uneori isi pierd performantele in functionare din punct de vedere mecanic. La injectoare ma refer.
|
#4
Posted 01 October 2014 - 16:09
La general nu exista raspunsuri, in afara de "orice". Uzura, depuneri, filtre, furtune, injectoare, senzori, etc, etc, etc.
Pe caz particular: ce masina, cita putere a pierdut (exact, nu faze ca mi se pare mie ca trage mai greu) si ce consum are acum? |
#5
Posted 01 October 2014 - 16:16
Uzura normala si/sau intretinerea necorespunzatoare.
Lucrurile se uzeaza (de la folosire, intretinere proasta, datorita naturii materialelor, accidente, etc) si uneori remedierea tuturor uzurilor e mai scumpa decat inlocuirea produsului, cum e cazul la obiecte complexe ca automobilele. Edited by Quantum, 01 October 2014 - 16:20. |
#6
Posted 01 October 2014 - 16:33
Etanşarea proastă a supapelor şi uzura segmenţilor şi a pistoanelor ce duce la scăderea presiunii motoare din camera de ardere .
|
#7
Posted 01 October 2014 - 17:13
Intr-un cuvant, uzura.
P.S: 200k km nu e mult pentru o masina daca proprietarul nu e inapt. Sunt o groaza de masini pe mobile.de cu > 200k km si din 2011-2012. |
#8
Posted 01 October 2014 - 17:17
pacopaco1967, on 01 octombrie 2014 - 16:33, said:
Etanşarea proastă a supapelor şi uzura segmenţilor şi a pistoanelor ce duce la scăderea presiunii motoare din camera de ardere . Alta problema poate fi infundarea canalelor de evacuare de la supape in timp, trebuie curatate cand se inlocuieste garnitura de chiulasa. |
#9
Posted 01 October 2014 - 17:40
Asa sunt facute masinile in ziua de azi - sa se uzeze dupa cativa ani si sa fi nevoit sa iti cumperi alta. Alea de dinainte pana prin anii '70-'80, erau mult mai fiabile, rezistente, erau proiectate sa te tina o viata intreaga practic.
|
#10
Posted 01 October 2014 - 18:00
Quote nu scoate fum negru, nu are mai mult de 200 000 km, nu se aud zgomote ciudate, motoru porneste totdeauna la cheie, dar... Mai degraba ambreiajul este uzat . Depimde mai ales cum si de cine , a a fost folosita masina respectiva . Mai duce , masina aceasta , probabil inca pe atat , fara mari cheltuieli . |
|
#11
Posted 01 October 2014 - 18:11
Motorul e o piesa de schimb cu totul, se poate schimba.
|
#13
Posted 01 October 2014 - 18:59
Chevrolet Aveo, 16V,1400cc.
Condus urban cu 3.000 rot/min. Motor lenes si mare mancator de benzina: 12-13L/ 100km. Calamina la greu. Schimbat supapele de evacuare ( toate opt) la 3.000km. Catalizator infundat... Condus urban cu 6.000 rot/min. Iute ca scanteia, consum 8-9L/ 100km. Necaz mare cu radarul: prinde peste 70km/h intr-a doua. Peugeot 206 HDI 1400cc (masina sotiei). Condus urban, extraurban, 2000-4000 rot/min trage la fel in orice viteza si mananca 4L/100km. Intr-a doua poate prinde chiar si 20km/h! Parerea mea: conteaza mult stilul de sofat...adaptat tipului motorului, masinii si conditiilor de drum! |
#14
Posted 01 October 2014 - 19:11
a 2-a poate prinde 20 la ora? e trabant nene, ce masina e aia? a mea prinde 80 la blana in viteza 2.
|
#15
Posted 01 October 2014 - 19:28
N-am zis, nene, nimic de blana!
Sunt pline drumurile de cruci ale astora cu "blana". Eu ma refeream ca la un stil de conducere normal, doua masini diferite se comporta diferit. Nu degeaba am facut paralela asta: ambele masini au aceeasi vechime, aproximativ acelasi nr. de km, dar sunt diferite intre ele... exact cum suntem diferiti si noi ca soferi: eu si cu sotia! |
|
#16
Posted 02 October 2014 - 09:13
Clipboard01, on 01 octombrie 2014 - 17:40, said:
Asa sunt facute masinile in ziua de azi - sa se uzeze dupa cativa ani si sa fi nevoit sa iti cumperi alta. Alea de dinainte pana prin anii '70-'80, erau mult mai fiabile, rezistente, erau proiectate sa te tina o viata intreaga practic. Fleosc, de aia au produs romanii berlina 35 ani, de buna ce era. Nu numai ca nu te ducea in veci motorul la 200 000 km fara reparatii serioase dar nu erai sigur sa pleci 200 km fara scule. Nici o masina moderna nu are probleme de-astea, nici macar Loganul. |
#17
Posted 02 October 2014 - 09:15
Eu tin minte ca mi-a spus una o data ca masina ei nu mai trage deoarece e pe rezerva si nu prea mai are benzina.
|
#18
Posted 02 October 2014 - 10:40
alexman6x6, on 01 octombrie 2014 - 18:00, said:
Daca nu papa uleiu, masina este chiar o.k. Mai degraba ambreiajul este uzat . Depimde mai ales cum si de cine , a a fost folosita masina respectiva . Mai duce , masina aceasta , probabil inca pe atat , fara mari cheltuieli . Problema este că la un motir de 1324 cmc, mănîncă între 9 si 10 litrii, numai în oraș. Edited by MiculDexter, 02 October 2014 - 10:42. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users