Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric
 CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...
 Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...

Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...
 Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11

securitate - acum se dau drept - ...

Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...
 

Cauze pt care scade puterea motoarelor în timp

- - - - -
  • Please log in to reply
23 replies to this topic

#1
MiculDexter

MiculDexter

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 610
  • Înscris: 11.09.2006
Bună, după 10-15 ani, un motor nu mai debitează puterea care o avea la iesirea din fabrică.
Să zicem că masina nu este chiar bună de REMAT, nu scoate fum negru, nu are mai mult de 200 000 km, nu se aud zgomote ciudate, motoru porneste totdeauna la cheie, dar...
mănîncă mult si este cam leneșă. Vorbesc de masini pe benzină, cu injectie, normă EURO 3.
Multumesc.

#2
_Smiley_

_Smiley_

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,032
  • Înscris: 24.02.2006
uzura, depuneri...

#3
d-rive

d-rive

    zic tir

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,673
  • Înscris: 21.02.2009
Injectoare partial infundate care mai mult picura decat pulverizeaza. Uneori isi pierd performantele in functionare din punct de vedere mecanic. La injectoare ma refer.

#4
f300

f300

    30k si ma duc

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,000
  • Înscris: 27.09.2008
La general nu exista raspunsuri, in afara de "orice". Uzura, depuneri, filtre, furtune, injectoare, senzori, etc, etc, etc.

Pe caz particular: ce masina, cita putere a pierdut (exact, nu faze ca mi se pare mie ca trage mai greu) si ce consum are acum?

#5
Quantum

Quantum

    verklarung

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,543
  • Înscris: 24.05.2005
Uzura normala si/sau intretinerea necorespunzatoare.

Lucrurile se uzeaza (de la folosire, intretinere proasta, datorita naturii materialelor, accidente, etc) si uneori remedierea tuturor uzurilor e mai scumpa decat inlocuirea produsului, cum e cazul la obiecte complexe ca automobilele.

Edited by Quantum, 01 October 2014 - 16:20.


#6
pacopaco1967

pacopaco1967

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 25,550
  • Înscris: 13.09.2010
Etanşarea proastă a supapelor şi uzura segmenţilor şi a pistoanelor ce duce la scăderea presiunii motoare din  camera de ardere .

#7
v_andrei

v_andrei

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 585
  • Înscris: 05.08.2014
Intr-un cuvant, uzura. :(

P.S: 200k km nu e mult pentru o masina daca proprietarul nu e inapt. Sunt o groaza de masini pe mobile.de cu > 200k km si din 2011-2012.

#8
andreic

andreic

    Very OLD Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 122,614
  • Înscris: 07.02.2003

 pacopaco1967, on 01 octombrie 2014 - 16:33, said:

Etanşarea proastă a supapelor şi uzura segmenţilor şi a pistoanelor ce duce la scăderea presiunii motoare din  camera de ardere .
Asta este uzura de fapt. Compresia scade, se pierde pe la supape, intre cilindrru si pistron pe la inele etc... in mod normal un motor vechi se poate reface cu piese noi dar nu merita efortul daca are peste 160000km.
Alta problema poate fi infundarea canalelor de evacuare de la supape in timp, trebuie curatate cand se inlocuieste garnitura de chiulasa.

#9
Clipboard01

Clipboard01

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 859
  • Înscris: 22.07.2014
Asa sunt facute masinile in ziua de azi - sa se uzeze dupa cativa ani si sa fi nevoit sa iti cumperi alta. Alea de dinainte pana prin anii '70-'80, erau mult mai fiabile, rezistente, erau proiectate sa te tina o viata intreaga practic.

#10
alexman6x6

alexman6x6

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 475
  • Înscris: 18.07.2014

Quote

nu scoate fum negru, nu are mai mult de 200 000 km, nu se aud zgomote ciudate, motoru porneste totdeauna la cheie, dar...
Daca nu papa uleiu, masina este chiar o.k.
Mai degraba ambreiajul este uzat . Depimde mai ales cum si de cine , a a fost folosita masina respectiva .
Mai duce , masina aceasta , probabil inca pe atat , fara mari cheltuieli .

#11
Ion_de_la_Raion

Ion_de_la_Raion

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,434
  • Înscris: 28.08.2005
Motorul e o piesa de schimb cu totul, se poate schimba.

#12
mihai!

mihai!

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,800
  • Înscris: 15.04.2006
Fa un test de compresie.

#13
cantemir64

cantemir64

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 32
  • Înscris: 12.03.2010
Chevrolet Aveo, 16V,1400cc.
Condus urban cu 3.000 rot/min. Motor lenes si mare mancator de benzina: 12-13L/ 100km. Calamina la greu. Schimbat supapele de evacuare ( toate opt) la 3.000km. Catalizator infundat...
Condus urban cu 6.000 rot/min. Iute ca scanteia, consum 8-9L/ 100km. Necaz mare cu radarul: prinde peste 70km/h intr-a doua.

Peugeot 206 HDI 1400cc (masina sotiei).
Condus urban, extraurban, 2000-4000 rot/min trage la fel in orice viteza si mananca 4L/100km.
Intr-a doua poate prinde chiar si 20km/h!

Parerea mea: conteaza mult stilul de sofat...adaptat tipului motorului, masinii si conditiilor de drum!

#14
xkos

xkos

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,627
  • Înscris: 23.07.2007
a 2-a poate prinde 20 la ora? e trabant nene, ce masina e aia? a mea prinde 80 la blana in viteza 2.

#15
cantemir64

cantemir64

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 32
  • Înscris: 12.03.2010
N-am zis, nene, nimic de blana!
Sunt pline drumurile de cruci ale astora cu "blana".
Eu ma refeream ca la un stil de conducere normal, doua masini diferite se comporta diferit.
Nu degeaba am facut paralela asta: ambele masini au aceeasi vechime, aproximativ acelasi nr. de km, dar sunt diferite intre ele... exact cum suntem diferiti si noi ca soferi: eu si cu sotia!

#16
f300

f300

    30k si ma duc

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,000
  • Înscris: 27.09.2008

 Clipboard01, on 01 octombrie 2014 - 17:40, said:

Asa sunt facute masinile in ziua de azi - sa se uzeze dupa cativa ani si sa fi nevoit sa iti cumperi alta. Alea de dinainte pana prin anii '70-'80, erau mult mai fiabile, rezistente, erau proiectate sa te tina o viata intreaga practic.

Fleosc, de aia au produs romanii berlina 35 ani, de buna ce era. Nu numai ca nu te ducea in veci motorul la 200 000 km fara reparatii serioase dar nu erai sigur sa pleci 200 km fara scule. Nici o masina moderna nu are probleme de-astea, nici macar Loganul.

#17
xtremdriving

xtremdriving

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,327
  • Înscris: 18.06.2006
Eu tin minte ca mi-a spus una o data ca masina ei nu mai trage deoarece e pe rezerva si nu prea mai are benzina. :)

#18
MiculDexter

MiculDexter

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 610
  • Înscris: 11.09.2006

 alexman6x6, on 01 octombrie 2014 - 18:00, said:

Daca nu papa uleiu, masina este chiar o.k.
Mai degraba ambreiajul este uzat . Depimde mai ales cum si de cine , a a fost folosita masina respectiva .
Mai duce , masina aceasta , probabil inca pe atat , fara mari cheltuieli .
Nu mănîncă ulei. Eu nu complectez niciodată acasă ulei. Am pus anu trecut prin noiembrie (la service), si luna trecută am verificat eu nivelul. Încă era la maxim sus.
Problema este că la un motir de 1324 cmc, mănîncă între 9 si 10 litrii, numai în oraș. Posted Image

Edited by MiculDexter, 02 October 2014 - 10:42.


Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate