Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
GPL ARDERE USCATA vs ARDERE UMEDA
Last Updated: Oct 03 2014 21:07, Started by
procurorsef
, Oct 01 2014 12:04
·
0
#1
Posted 01 October 2014 - 12:04
Salutare
Cateva pareri despre acest topic Am gresit cu aceasta abordare As vrea sa lamurim ceva mai pe larg aceasta cutuma |
#2
Posted 01 October 2014 - 12:09
Merita cu prisosonta!
Am pus anul trecut in primavara instalatie de gaz si am un singur regret! Ca nu am pus-o mai demult! La ultimele instalatii, pornirea este OBLIGATORIU pe benzina si trece pe gaz cand temperatura ajunge la 30-40 grade! |
#3
Posted 01 October 2014 - 12:15
Multam de apreciere
Mai la tot pasul aud ... Vaiiiiii ardere uscata Dc pai ce benzina sau motorina au ardere udaaaaa. Ahhhhhh |
#4
Posted 01 October 2014 - 12:16
Sunt la a 3-a masina pe GPL in ultimii 10 ani. Daca nu era bine crezi ca insistam?
|
#6
Posted 01 October 2014 - 12:26
Adica ce diselul daca ar fi in pistonase lichit cu mama compresiei nu ar mai porni
|
#7
Posted 01 October 2014 - 12:27
de ce e nevoie de doua topicuri identice pentru acelasi subiect?
http://forum.softped...ere-uscata-gpl/ |
#8
Posted 01 October 2014 - 12:30
Asta vreau sa aflam de la cei ce sustin ca gpl e ardere uscata
|
#9
Posted 01 October 2014 - 12:31
#10
Posted 01 October 2014 - 12:38
Cred ca ar putea aparea probleme acolo unde combustibilul are si rol de ungere - de exemplu in pompa de benzina, sau mai stiu eu pe unde.
Caldura de ardere este putin mai mare la GPL (49-50 MJ/kg) decat la benzina (47 MJ/kg), dar nu stiu cat afecteaza motorul. |
|
#11
Posted 01 October 2014 - 12:40
Nici eu nu inteleg termenii ardere uda si ardere uscata. Detalii?
|
#12
Posted 01 October 2014 - 12:45
Va rog sa nu va puneti instalatie ca poate creste pretul la GPL si apoi nu mai merg cu masina asa ieftin si convenabil de 8 ani de cand am instalatie.
|
#13
Posted 01 October 2014 - 12:51
MembruAnonim, on 01 octombrie 2014 - 12:40, said:
Nici eu nu inteleg termenii ardere uda si ardere uscata. Detalii? A dat initiator detalii pe celalalt topic: Quote Salutare tuturor Nu ma adresez doar unora sau altora ci tuturor celor ce vor sa inteleaga si celor ce vor ajuta sa intelegem mai bine acest subiect destul de controversat GPL ARDERE USCATA Cum adica ardere uscata pai ce benzina nu e tot gaz sau ce motorina nu e tot gaz? Stiu ca vor fi multi care uite tampitu asta nu stie care e diferenta dintre gheata, apa din sticla, aerul respirat si foc Corect cele patru stari de agregare difera mult Da benzina si motorina sunt lichide si gazul tot lichid ,, un paradox,, dar se lichefiaza si se trece din starea de agregare gazoasa in starea de agregare lichida din principii economice ale transportului ADR fiind lichid transporti mai mult cu costuri mai mici Prin contact indirect cu apa calda din motor se gazifica la loc in starea naturala Benzina si motorina nu ajung la pistonase in stare lichida ca nu ar mai face aprindere motorina nici cat ai comprima.o asa ca asta e treaba pompei si a injectorului Iar de ungerea pistonaselor se ocupa uleiul na ca asa pune buna in tigaie ulei ptr omleta nu benzina sau motorina (scuze de gluma . poate nesarata ptr unii) ca ce rol ar mai avea baia de ulei sa mai o tinem acolo daca combustibilul ar face tot iar ca o paranteza uleiul nu stie sa unga doar pistoanele ci mai rataceste si mai sus si pe la turbo. Na asa mai hoinareste si el Edited by slai, 01 October 2014 - 12:53. |
#14
Posted 01 October 2014 - 13:10
Ptr ca cei ce sustin asta nu ne aduc dovezi pro ci doar o sustin
Si ptr ca la primul nu mai pot intra nu cunosc motivele scuze Poate sunt inteles Poate anterior am postat ceva gresit si scuze moderatorilor am dat de munca acestora Dar hai sa dezbatem acest subiect |
#16
Posted 01 October 2014 - 13:29
procuroru, lasa-i pe astia cu arderea uscata, repeta si ei ce au auzit de la altii. nu e nevoie de un topic pentru asta. eu trec mai departe cand aud asta. mai vine unu' si zice ca nu e nicio smecherie consuma cat un diesel . nu-i bag in seama, daca ei vor sa mestece clisee d-astea, e foarte bine, ramane mai mult gpl pentru noi.
|
#17
Posted 01 October 2014 - 14:01
1 super chief ... Vreau sa spun ca motorina desi in rezervor in stare lichida ajunge la capul pistonului in stare gazoasa
Asa si gpl din lichid in gazos cu ajutorul apei Eu vreau sa spun ca nu combustibilul asigura ungerea ( cred ca poate la asta se refera ardere umeda cam gresit) ci uleiul ca atunci daca benzina face ungerea ma simt prost ca desi schimb uleiul la 15000 si ultima data la 31900 scuze masinutei mele si celorlalti , atunci ar trebui sa dau jos baia su pompa de ulei si sa nu mai cumpar ulei si filtru si uite o ideee buna de la cei ce sustin ca gpl are o ardere uscata Razva_ n. Tre sa te contrazic ca nu doar atunci e ardere umeda. Ci mai e si atunci cand pui gheara pe o blonda si o ..... Arzi uscat.. Pana se uda Mmcornel. Eu iti multumesc dar nu ma supar pe ei ci vreau sa detalieze. Sa intelegem si noi |
#18
Posted 01 October 2014 - 14:49
Razvan_N, on 01 octombrie 2014 - 12:38, said:
Cred ca ar putea aparea probleme acolo unde combustibilul are si rol de ungere - de exemplu in pompa de benzina, sau mai stiu eu pe unde. Caldura de ardere este putin mai mare la GPL (49-50 MJ/kg) decat la benzina (47 MJ/kg), dar nu stiu cat afecteaza motorul. gpl-u nu are nici o treaba cu pompa de benzina... Pompa o sa functioneze in continuare doar ca o sa intoarca toata benzina pe retur inapoi in rezervor |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users