Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Lipsa Tensiune pe o Faza, bransam...

Recomandare bicicleta copil 5 ani.

Recomandare kit automat acces usa

[email][nvidia] Your GeForce NOW ...
 Site nesigur

Baghetele ornamentale intre foile...

O recomandare pentru o camera ful...

Pareri magazin online quickmobile?
 Unde gasesc banane albastre?

Despre compania de aministrare Sq...

Durere taietura deget dupa 2 luni

Dalți gravare lemn
 Didgeridoo

Motorola Edge 50 Ultra

Gaura perete apartament cu evitar...

Orientare antena prime focus
 

sfat achizitie microbuz 8+1 locuri marci si motorizari maxim 10000 euro

- - - - -
  • Please log in to reply
49 replies to this topic

#1
procurorsef

procurorsef

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 149
  • Înscris: 30.09.2014
Salutare
Va rog frumos o mana de ajutor deoarece doresc sa cumpar un microbuz exclusiv pt familie(nu pt afaceri) pana la 10000 € si as dori ceva sfaturi de la cunoscatori, posesori,soferi de asemenea masini  referitoare la: marci ,motorizari(diese, benzina+ gpl),motorizari transmisie(curea sau lant) si nu in ultimul rand cutie viteze (manuala sau automata). Multe multumiri anticipate tuturor  celor ce isi vor pierde din timp.

#2
95-DMC

95-DMC

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 672
  • Înscris: 31.05.2008
Mercades Vito diesel.

#3
procurorsef

procurorsef

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 149
  • Înscris: 30.09.2014
Multam fain dar cam dezamagit un pic de el am condus vreo trei ani unu si ce sa zic de nou dar cam ceva probleme aripi din plastic  papa ulei de parca nu avea rezervor de motorina ce sa zic na

Nu pot nega ca imi place cum arata ca as minti, fain nimic de zis , dar ma inteteseaza si fiabilitatea nu sa o iau si apoi hai la service cu ea ca na de aia am luat- o ca sa am ce sa tarasc la service


Oricum doar de afara as vrea sa o iau si na cum am spus la inceput as vrea  ceva pareri ..documentate .. Si mai ales si cu ceva recomandari  tehnice de ex ia .. Un abcd ptr ca:  e rezistent la   sau ca e mai buna cv  asta ptr ca.... Sau uite e mai bun diesel ca gpl ptr ca..... Sau.     Multe sfaturi de genul asta .  ca acum sa fim seriosi scriu aici ca doresc ajutor si nu (misto- uri) si ptr ca nu stiu ca daca stiam sau aveam ceva cunostinte avansate nu eram nebun sa intreb doar de dragul de a scrie si sa rapesc din timpul unora care sunt de bunacredinta

#4
Oxigen1234

Oxigen1234

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,675
  • Înscris: 21.07.2011
Eu am Multivan T4 de la VW, motorul ala de 2.5 de tine milionul de km, l-am luat pentru pat ca autorulota. Urmaresc sa trec la T5 - dar motorul 1.9 e insuficient, 2.5 are taxe foarte mari (impozit, si nu a ajuns Euro5 decat foarte tarziu si taxa e mare). As lua T5 cu motorul 2.0 dar nu gasesc Multivan sub 16.000 euro Posted Image - nici Caravelle nu se gaseste
E o discutie never-ending cu lupta intre Transporter si Vito in care nu ma bag, nu am bani de Marco Polo, concluzia mea e ca T5 e mult mai slab decat a fost T4, dar tot va trebui sa schimb duba candva.
Despre Traffic - fara dotari, daca vrei pentru familie si cauti aer conditionat in spate ... tot cu metalul la vedere ramane.
Hyunday H1 are motor mare, 2.5
Ford noul Transit - de asta nu stiu
Fiat Scudo / Peugeot Expert / Citroen Jumpy - spatiu insuficient
Ducato / Boxer / Jumper ... pentru marfa - suspensii tari, dotari de maxi-taxi.

Edited by Oxigen1234, 30 September 2014 - 12:53.


#5
CorneRos

CorneRos

    Junior Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 116
  • Înscris: 08.09.2014

 procurorsef, on 30 septembrie 2014 - 09:48, said:

Salutare
Va rog frumos o mana de ajutor deoarece doresc sa cumpar un microbuz exclusiv pt familie(nu pt afaceri) pana la 10000 € si as dori ceva sfaturi de la cunoscatori, posesori,soferi de asemenea masini  referitoare la: marci ,motorizari(diese, benzina+ gpl),motorizari transmisie(curea sau lant) si nu in ultimul rand cutie viteze (manuala sau automata). Multe multumiri anticipate tuturor  celor ce isi vor pierde din timp.
Sunteti 8 in familie?
Ceva economic ar fi :

Opel vivaro , Renault traffic, Nissan primastar.

Ceva mai scump ar fi Mercedes vito si transporter .

#6
procurorsef

procurorsef

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 149
  • Înscris: 30.09.2014
multam tare mult oxigen  multumesc inca o data am mai citit de t4 bune pareri au mai toti inca o data multumesc de sfat

#7
procurorsef

procurorsef

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 149
  • Înscris: 30.09.2014
Hai sa incep a imi cere scuze d.lui cornelus (CorneRos) ca mi.am permis sa ma adresez cu apelativul cornelus dar multam fain am auzit mai multa lume ce se plange de vita bella nu ca nu ar fi Mercedes firma dar tocmai asta e problema ca firma mare dar lumea se plange si nu ar fi normal  . acu nu zic sa faca  cu alte modele greseala pe care au comis.o cu cobra dar nici asa sa faci aripile din plastic si apropo nu suntem nici opt nici noua dar vreau sa las alea trei locuri in fata bancheta de la juma sa o scot ptr copii sa aiba loc si sa ramana si bancheta din spate si in plus ceva loc de bagaje. Cu Renault sau cu vivaro  nu am facut cunostinta dar nu sunt un fitzos daca ar avea ac mi.ar fi de ajuns ptr ca de un webasto  as fi si de el incantat dar daca nu e il montez


Da stiu  ca mana a doua e o loterie ca si masina noua la fel , dar ceva rezistenta la tavaleala , nu zic ca sa fac milionu fara nimic dar nici de prima data sa ma apuc sa bag in ea

#8
Oxigen1234

Oxigen1234

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,675
  • Înscris: 21.07.2011
Daca vrei sa iei un T4 pentru familie - numai Multivan ai sansa sa gasesti sub 500.000 km reali, Transporter si Caravelle au fost calarite mult mai rau de firme. Chiar si asa nu mai gasesti in Germania sa iei de la primul proprietar persoana fizica, doar daca ai un noroc deosebit.
Nasol e ca la T4 numai modelele cu motor 2.5 au aer conditionat (neaparat climatronic cu unitatea secundara de racire la aripa spate si injectie de aer rece prin tavan) - si asta inseamna impozit 900 ron/an. Consumul la drum lung e 7.5%. T4 nu are caroseria galvanizata ca T5, insa este mult mai fiabil. Stiu cativa samsari care aduc saptamanal masini din Germania pe platforma - si care au vandut T5 si si-au luat inapoi T4.
Neaparat cu scaunele rotative in randul 2.
Trebuie sa fii pregatit ca o duba e mult mai scumpa decat o masina, fara 6000 euro nu iei nici macar una de 20 de ani. La intretinere insa iesi mai ieftin, piesele nu sunt mai scumpe dar tin mai multi km.

#9
CorneRos

CorneRos

    Junior Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 116
  • Înscris: 08.09.2014

 procurorsef, on 30 septembrie 2014 - 15:04, said:

Hai sa incep a imi cere scuze d.lui cornelus (CorneRos) ca mi.am permis sa ma adresez cu apelativul cornelus dar multam fain am auzit mai multa lume ce se plange de vita bella nu ca nu ar fi Mercedes firma dar tocmai asta e problema ca firma mare dar lumea se plange si nu ar fi normal  . acu nu zic sa faca  cu alte modele greseala pe care au comis.o cu cobra dar nici asa sa faci aripile din plastic si apropo nu suntem nici opt nici noua dar vreau sa las alea trei locuri in fata bancheta de la juma sa o scot ptr copii sa aiba loc si sa ramana si bancheta din spate si in plus ceva loc de bagaje. Cu Renault sau cu vivaro  nu am facut cunostinta dar nu sunt un fitzos daca ar avea ac mi.ar fi de ajuns ptr ca de un webasto  as fi si de el incantat dar daca nu e il montez


Da stiu  ca mana a doua e o loterie ca si masina noua la fel , dar ceva rezistenta la tavaleala , nu zic ca sa fac milionu fara nimic dar nici de prima data sa ma apuc sa bag in ea
Am spus ca vito este scump , nu am spus ca este fiabil Posted Image

Daca nu sunteti chiar 8 in familie , nu recomand sa iti iei un T4 ci mai degraba un Sharan. Chiar daca are doar 7 locuri poti folosi alea 5 si restul bagaje. Putine sharan-uri nu au webasto.

Edited by CorneRos, 30 September 2014 - 16:54.


#10
procurorsef

procurorsef

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 149
  • Înscris: 30.09.2014
Multam  de recomandare dar nu altceva decat de opt plus unu asta e nebunia mea

Da oxigen multumesc tare mult dar alte marci mai noi ca an si mai accesibile ca pret ca am discutat cu cineva de un opelus de 29oo cubici cu motorul in lant ce parere ai avea pe la 8 miute ca an dec o7

Acu depinde si de webasto ca daca are pe apa nu e smecherie ptr mine eu daca iau si montez iau ceva direct pe aer

Si sper ca s.au acceptat scuzele la dl corneros

#11
CorneRos

CorneRos

    Junior Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 116
  • Înscris: 08.09.2014
Din partea mea poti lua si TIR, dar majoritatea dubelor 8+1 nu au aerodinamica unui Sharan, de unde va creste si consumul etc. Din punctul meu de vedere daca ar mai fi existat in prezent  hippy, i-ai vedeau numai in sharanuri Posted Image)

Edited by CorneRos, 30 September 2014 - 17:00.


#12
procurorsef

procurorsef

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 149
  • Înscris: 30.09.2014
Oricum te rog nu te supara dar  doar bus doresc nu c max nu alhambra sau  na ce mai e

Multam. Intuiesc ca ai asa masina in posesie si iti urez doar de bine  sa o stapanesti sanatos sa o conduci cu placere si sa iti dea Domnul toata viata milioane de km fara evenimente neplacute  .  sa nu intelegi ca am ceva cu sah.ul  e frumoasa  buna dar eu  am fixatia pe  noua

#13
Oxigen1234

Oxigen1234

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,675
  • Înscris: 21.07.2011
Sharan e mult mai mic pe dinauntru decat T4, al 3-lea rand de scaune are 2 locuri, e incomod si in portbagaj, cu acces greoi la el. Prin comparatie la T4 poti trece printre scaunele din fata sa te duci in randul 2 sau in spate (in dispunerea 2-2-3) si la drum lung cu copii e foarte util, nu opresti ca sa dai apa sau o jucarie. Si Sharan are o aerodinamica de caramida ca si T4, la peste 120 km/h creste oricum consumul desi cu T4 abia peste 130-140 km/h devine silentios si merge foarte lin, e masina de drum lung, nu de oras.
Sharan 2 chiar e pe sasiu de Passat, podeaua e de autoturism nu plata deci greu accesibila.[/size]
Mai conteaza si ca Sharan se face in Portugalia si T4/T5 in Hamburg
Scoring 200 points on the UK Reliability index, the Sharan is considered very unreliable when compared to the average vehicle score of 100, while a very reliable vehicle scores 60 or below. The average age and repair cost of the tested Sharan was 5,3 years and covered 63,546 miles.[1]
T4 era pe la 78 puncte.
Insa cea mai importanta diferenta (cu plusuri si minusuri) este ca Transporter e vehicul comercial nu personal, e construit sa reziste milionul de km.

@procurorsef - eu vreau sa trec de la 2500 la 2000 cmc - cred ca un 2900cmc are costuri prea mari (taxa poluare, impozit, RCA).
Vivaro cu dublu climatronic? La dube de persoane consider obligatoriu aer conditionat pe spate, unitatea din bord nu face fata la tot volumul de aer.
Caroseria e Renault Traffic si nu e galvanizata, cam intra rugina. Nu imi place ca in spate pe dinauntru se vede tabla langa geamuri, nu are izolatie nici tapiterie, iarna e foarte rece si face condens. Pe langa Webasto pe apa care era in motor eu am pus o Truma pe GPL ca nu imi place mirosul de motorina arsa.

Edited by Oxigen1234, 01 October 2014 - 08:44.


#14
procurorsef

procurorsef

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 149
  • Înscris: 30.09.2014
Multam oxigen
Clar ca  nu ma gandesc la Sharan si nici la altceva din gama lui . sigur ca nu gandesc ca o sa consume doi sau trei la suta ca nu sunt nebun  e cert ca masina mare greoaie motor mai mare si normal ca sa nu consume cat o bricheta  nu ca nu mi.as dori ceva consum mic dar sunt realist.
Dar de gama Ford ce poti spune oxigen ce idee ai ca am vazut ca si alea sunt spatioase .. Cu o dinamica de BCA cum  stiu dar ma refeream asa la viata de motor si cutie

Cat te.a costat truma  si ce butelie ai si unde e pozitionata butelia

#15
Oxigen1234

Oxigen1234

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,675
  • Înscris: 21.07.2011
De Ford nu stiu din practica directa - insa e considerat de incredere dar fara confort, Transit-ul nu e galvanizat, doar noul Transit din 2013, si unitate secundara de climatizare in spate foarte rar.
Truma E-1800 (SH de pe ebay) cu butelie propan tip oxigen (ca in salvare, testata 300 atm) 10 L facuta la Buzau pusa in spatele scaunului soferului.

#16
procurorsef

procurorsef

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 149
  • Înscris: 30.09.2014
Hai sa iti spun fra de ce ma uit  si la asta e mai confortabil ca un t patru la banuti la un an superior si mai spatios insa am auzit ca sunt proaste vb lumea  m.as uita si la ceva pe gpl ptr ca intr.o perioada de ceva ani se anuleaza investitia facuta initial pe cazan
Spun asta ptr ca am trait.o
Hai sa detaliez asta daca nu te supar si nu sunt  prea stresant
Am facut o afacere proasta dupa  doua dacii prima benz iar a doua diesel na multumit de ambele  trec la dublu v 2007  2.0, 140 caluti  nou  intretinut ca la carte tottttttt  motorina buna care nu stiam ce e cu pompele  alea distruse si la 50000 km a fatat la  marginimea sb m.a luat capul. Ok am facut.o pe barba VW ca na  asta e si de atunci tot imi mai trece asa prin minte cate un pasaj
In 2011 fac o afacere si mai proasta zic unii iau de la braila un matiz albastru( multam vanzatorului si sa ii dea Domnul sanatate si lui si la familie una mie ani  cu belelele ce le.am avut cu matizul adica NICI  O PIESA SCHIMBATA NIMIC NICI O BELEA NIMICCCVVV   MULTUMESC INCA O DATA)  AN2005 cm 800 km 25ooo cu suma de 2500 €    inca o data ar spune unii fffffff deosebit de dobitoc sa dai pe o coaja de matiz  atatia banutzi
Eu dobitoc dau banii iau masina si anul asta
In sept a facut trei anisori la mine si 80000 km fara nimicccccc in afara de curea de distributie placi de frana filtre uleiuri na si era sa uit de bradutz
Acum vine legatura cu un bus GPL matizuka avand gpl 80000 km rezulta masina gratis lucru care m.ar impinge la un bus la fel
SFATUL TAU CARE AR FI

#17
Oxigen1234

Oxigen1234

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,675
  • Înscris: 21.07.2011
VW T4 pe benzina mai rar, motorul 2.0 nu are aer conditionat, motorul 2.5 nu s-a vandut prea bine din cauza de consum mare ca pe vremea aia nu prea era GPL-ul raspandit in Germania, cine vroia sa se dea in barci lua VR6 de 2.8 care te cam rupe dar e scula.
Dube asa de vechi trebuie luate de la utilizatori privati - persoana fizica primul proprietar - ca nu au atata timp sa le alerge, alea de la firme fac pana la 200-300.000 km/an. Orice masina luata dupa asemenea rulaj poti zice ca e proasta, cat sa mai tina? Dar astia cu familie au luat Multivan ca are dotari umane (suspensii moi, insonorizare, tapiterie, climatronic) - iar SH un Transporter/Caravelle sau Transit/Traffic/Doblo la 1.000.000 km nu merita chiar daca are doar 5 ani.
Pumpe-duse la VW a fost un dezastru, dar T4 e pe pompa rotativa, de aia si tine atata. Acum au abandonat-o pentru Common Rail.

#18
procurorsef

procurorsef

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 149
  • Înscris: 30.09.2014
Multam fain
Poate de aia au abandonat.o sa nu ii falimenteze
Bine cred ca si comm e mult superioara pd

Am vazut doi opt si pe Sharan dar stii tu asta nu intra in calcul

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate