Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Alarma miscare interioara si restrictia de turatie.
Last Updated: Sep 30 2014 14:56, Started by
Vladinskaya
, Sep 29 2014 18:42
·
0
#1
Posted 29 September 2014 - 18:42
Va salut!
Am gasit intamplator in partea de jos, la nivelul scaunului soferului "interior motion alarm on/off switch". Butonul arata cam asa (vezi atasamentul). Scria ON pe el si desigur, l-am apasat. S-a dezactivat, scriind OFF. Problema este ca indiferent daca il mai apas din nou, nu mai reusesc sa-l readuc la pozitia "ON". O fi el defect sau cum reusesc sa-l activez inapoi? A doua neclaritate: exista posibilitatea ca masina sa aiba vreun fel de restrictie de turatie? Oricat de mult as accelera nu reusesc sa trec acul turometrului de 3000. Ma gandeam ca poate o fi el setat sa nu treaca daca o accelerez de pe loc, insa aceeasi chestie se intampla si cand sunt in miscare. 170-180 km/h cu 3000 de turatii si nimic mai mult. Cum as putea verifica daca are asa ceva sau cum sa dezactivez restrictia? Masina in cauza: VW polo 2011 highline Attached Files |
#2
Posted 29 September 2014 - 18:53
Dezactiveaza senzorii de interior daca lasi in masina ciine, mita si alte turturele miscatoare sa nu porneasca alarma.
Nu trece de 3000 din alte motive . Cel mai ieftin fara tester : - schimb bujii; - schimb filtru aer - curatat clapeta + readaptat - verificat daca primeste destul aer - bagat benzina superioara si o forje cu viteza a 3 a pe drum drept mai necirculat Edited by rozone, 29 September 2014 - 19:01. |
#3
Posted 29 September 2014 - 19:27
Problema e ca nu stiu cum il reactivez, senzorul de alarma.
Am observat ca pot face multe lucruri din butoanele de pe cheie, dar nu stiu toate "combinatiile", iar cartea tehnica e in germana.. :-s O sa schimbi filtrele. Masina e diesel. |
#4
Posted 29 September 2014 - 19:39
"Masina e diesel"
Trebuie curatata turbina . Nu strica o diagnoza sa nu mergi pe ghicite si sa dai bani aiurea . Filtrul de aer nu strica sa-l schimbi daca ai peste 8-10 mii km. Si la diesel ii mai place cite o forje cind iesi afara din oras , si inca ce-i place ... Alarma se recupleaza prin diferite combinatii , nu le cunosc , personal as intra in masina si m-as juca efectiv cu butoanele . Edited by rozone, 29 September 2014 - 19:44. |
#5
Posted 29 September 2014 - 19:40
vlad29marko, on 29 septembrie 2014 - 18:42, said:
............ A doua neclaritate: exista posibilitatea ca masina sa aiba vreun fel de restrictie de turatie? Oricat de mult as accelera nu reusesc sa trec acul turometrului de 3000. ............. |
#6
Posted 29 September 2014 - 19:48
#7
Posted 30 September 2014 - 06:38
Posibil sa ai limitator la schimbarea uleiului. Daca nu l-a resetat si a trecut de acea limita ramane la o anumita turatie max
|
#8
Posted 30 September 2014 - 09:10
vlad29marko, on 29 septembrie 2014 - 18:42, said:
Va salut! 170-180 km/h cu 3000 de turatii si nimic mai mult. |
#9
Posted 30 September 2014 - 10:16
valitudor, on 29 septembrie 2014 - 19:48, said: Dezactiveaza ESP/ASR si o sa treaca de 3000 O sa incerc si asta inainte s-o duc in service, multumesc! MembruAnonim, on 30 septembrie 2014 - 09:10, said:
Nu poate ajunge la 170 km/h in mai putin de 3000 rot asa ca in mod cert este defect ceasul de bord. O sa vad si cu turbina care e treaba.. morogan, on 30 septembrie 2014 - 06:38, said:
Posibil sa ai limitator la schimbarea uleiului. Daca nu l-a resetat si a trecut de acea limita ramane la o anumita turatie max Uleiul e schimbat recent. Aspectul de care vorbesti tu imi este strain. Poti detalia? |
#10
Posted 30 September 2014 - 11:07
La unele masini, nu stiu daca e cazul si la tine, trebuie resetat BC la schimbarea uleiului
|
|
#11
Posted 30 September 2014 - 11:18
Incercam sa spun ca nu poate avea 170 km/h la 3000 rotatii. Gandeste-te ca motoarele de polo sub 80 cp nici macar nu ajung la 170 km/h darmite sa o faca la 3000 rotatii. In plus, mecanic nu este posibil ca viteza sa creasca fara a se modifica turatia motorului.
|
#12
Posted 30 September 2014 - 11:32
Depinde de cum e etajata cutia si in special daca are 6 sau chiar 7 rapoarte inainte se poate si 200KM/h in 3000 rot/min la diesel in treapata a 6 a.aiurea este faptul ca nu se modifica turatia odata cu modificarea vitezei de deplasare in aceeasi treapta a cutiei.
Fa tester ca sigur ai probleme. Comportamentul asta al turometrului nu trebue sa-l aibe indifernt de ce este defect pe la motor s-au oricare din obtiuni activate/dezactivate.Ai o problema electrica/electonica la instalatia masinii sau defect turometrul. Edited by geo123, 30 September 2014 - 11:33. |
#13
Posted 30 September 2014 - 11:57
O s-o duc la verificat. Multumesc tuturor pentru sfaturi!
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users