Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile

Primele zile ale internetului per...

Ditra 25
 Casti USB-C ptr A-54

Aplicatie medicala / asistent med...

De ce vor atația politicieni...

ERR_ADDRESS_UNREACHABLE
 Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...

Montaj aer conditionat in balcon ...
 Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...

joc idem Half Life gratis
 

Alarma miscare interioara si restrictia de turatie.

- - - - -
  • Please log in to reply
14 replies to this topic

#1
Vladinskaya

Vladinskaya

    Rustproof Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,225
  • Înscris: 06.03.2011
Va salut!

Am gasit intamplator in partea de jos, la nivelul scaunului soferului "interior motion alarm on/off switch". Butonul arata cam asa (vezi atasamentul). Scria ON pe el si desigur, l-am apasat. :D S-a dezactivat, scriind OFF.
Problema este ca indiferent daca il mai apas din nou, nu mai reusesc sa-l readuc la pozitia "ON". O fi el defect sau cum reusesc sa-l activez inapoi?

A doua neclaritate: exista posibilitatea ca masina sa aiba vreun fel de restrictie de turatie? Oricat de mult as accelera nu reusesc sa trec acul turometrului de 3000. Ma gandeam ca poate o fi el setat sa nu treaca daca o accelerez de pe loc, insa aceeasi chestie se intampla si cand sunt in miscare. 170-180 km/h cu 3000 de turatii si nimic mai mult. Cum as putea verifica daca are asa ceva sau cum sa dezactivez restrictia?

Masina in cauza: VW polo 2011 highline

Attached Files



#2
rozone

rozone

    Active Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 1,241
  • Înscris: 01.01.2014
Dezactiveaza senzorii de interior daca lasi in masina ciine, mita si alte turturele miscatoare sa nu porneasca alarma.
Nu trece de 3000 din alte motive .
Cel mai ieftin fara tester :
- schimb bujii;
- schimb filtru aer
- curatat clapeta + readaptat
- verificat daca primeste destul aer
- bagat benzina superioara si o forje cu viteza a 3 a pe drum drept mai necirculat

Edited by rozone, 29 September 2014 - 19:01.


#3
Vladinskaya

Vladinskaya

    Rustproof Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,225
  • Înscris: 06.03.2011
Problema e ca nu stiu cum il reactivez, senzorul de alarma.
Am observat ca pot face multe lucruri din butoanele de pe cheie, dar nu stiu toate "combinatiile", iar cartea tehnica e in germana.. :-s

O sa schimbi filtrele. Masina e diesel.

#4
rozone

rozone

    Active Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 1,241
  • Înscris: 01.01.2014
"Masina e diesel"
Trebuie curatata turbina .
Nu strica o diagnoza sa nu mergi pe ghicite si sa dai bani aiurea .
Filtrul de aer nu strica sa-l schimbi daca ai peste 8-10 mii km.
Si la diesel ii mai place cite o forje cind iesi afara din oras , si inca ce-i place ...

Alarma se recupleaza prin diferite combinatii , nu le cunosc , personal as intra in masina si m-as juca efectiv cu butoanele .

Edited by rozone, 29 September 2014 - 19:44.


#5
maximg

maximg

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,658
  • Înscris: 07.11.2007

 vlad29marko, on 29 septembrie 2014 - 18:42, said:

............
A doua neclaritate: exista posibilitatea ca masina sa aiba vreun fel de restrictie de turatie? Oricat de mult as accelera nu reusesc sa trec acul turometrului de 3000. .............
Exista , dar nu cunosc daca la modelul tau , in caz de probleme tehnice , sesizate de calculator , se limiteaza puterea pina la remedierea problemei . Mult timp in urma am patit cu un catalizator " aproape identic " , si dupa schimbarea lui s-a schimbat masina .....

#6
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,924
  • Înscris: 18.10.2003

 vlad29marko, on 29 septembrie 2014 - 18:42, said:

Oricat de mult as accelera nu reusesc sa trec acul turometrului de 3000.

Dezactiveaza ESP/ASR si o sa treaca de 3000

#7
morogan

morogan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,476
  • Înscris: 14.04.2002
Posibil sa ai limitator la schimbarea uleiului. Daca nu l-a resetat si a trecut de acea limita ramane la o anumita turatie max

#8
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015

 vlad29marko, on 29 septembrie 2014 - 18:42, said:

Va salut!
170-180 km/h cu 3000 de turatii si nimic mai mult.
Nu poate ajunge la 170 km/h in mai putin de 3000 rot asa ca in mod cert este defect ceasul de bord. Pentru ca tot trebuie sa faci test sa vezi ce se intampla cu alarma, testeaza si turatia indicata de motor in comparatie cu arata ceasul.

#9
Vladinskaya

Vladinskaya

    Rustproof Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,225
  • Înscris: 06.03.2011

 valitudor, on 29 septembrie 2014 - 19:48, said:


Dezactiveaza ESP/ASR si o sa treaca de 3000

O sa incerc si asta inainte s-o duc in service, multumesc!

 MembruAnonim, on 30 septembrie 2014 - 09:10, said:

Nu poate ajunge la 170 km/h in mai putin de 3000 rot asa ca in mod cert este defect ceasul de bord.
Nu ajunge "in mai putin", pur si simplu, cand merg cu 170 turometrul e la 3000 si nu mai misca deloc, daca pastrez sau chiar daca maresc viteza pana in maximum 180, cum spuneam..

O sa vad si cu turbina care e treaba..

 morogan, on 30 septembrie 2014 - 06:38, said:

Posibil sa ai limitator la schimbarea uleiului. Daca nu l-a resetat si a trecut de acea limita ramane la o anumita turatie max

Uleiul e schimbat recent. Aspectul de care vorbesti tu imi este strain. Poti detalia?

#10
morogan

morogan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,476
  • Înscris: 14.04.2002
La unele masini, nu stiu daca e cazul si la tine, trebuie resetat BC la schimbarea uleiului

#11
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Incercam sa spun ca nu poate avea 170 km/h la 3000 rotatii. Gandeste-te ca motoarele de polo sub 80 cp nici macar nu ajung la 170 km/h darmite sa o faca la 3000 rotatii. In plus, mecanic nu este posibil ca viteza sa creasca fara a se modifica turatia motorului.

#12
geo123

geo123

    Power User

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,926
  • Înscris: 10.05.2006
Depinde de cum e etajata cutia si in special daca are 6 sau chiar 7 rapoarte inainte se poate si 200KM/h in 3000 rot/min la diesel in treapata a 6 a.aiurea este faptul ca nu se modifica turatia odata cu modificarea vitezei de deplasare in aceeasi treapta a cutiei.
Fa tester ca sigur ai probleme. Comportamentul asta al turometrului  nu trebue sa-l aibe indifernt de ce este defect pe la motor s-au oricare din obtiuni activate/dezactivate.Ai o problema electrica/electonica la instalatia masinii sau defect turometrul.

Edited by geo123, 30 September 2014 - 11:33.


#13
Vladinskaya

Vladinskaya

    Rustproof Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,225
  • Înscris: 06.03.2011
O s-o duc la verificat. Multumesc tuturor pentru sfaturi!

#14
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
geo123, polo cu cutie cu 7 trepte?

#15
geo123

geo123

    Power User

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,926
  • Înscris: 10.05.2006
nu am vazut ca e vb de polo

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate