Joburi in domeniul 3d.
Last Updated: Oct 14 2014 22:49, Started by
Lon_don
, Sep 29 2014 17:30
·
0
#1
Posted 29 September 2014 - 17:30
Am urmatoarea intrebare: ce joburi sunt in domeniul modelarii 3d ( nu doar in 3ds max ) ? Am cautat pe site–urile de joburi insa am descoperit ca nu este un domeniu foarte dezvoltat ( cel putin in tara la noi ) .
Ar fi nevoie de astfel de persoane? Necesita o facultate sau conteaza sa ai un portofoliu bogat? Ma gandesc ca muncesti si inveti foarte mult dupa care stai mult pe tusa pana gasesti un job. Edited by Lon_don, 29 September 2014 - 17:32. |
#2
Posted 29 September 2014 - 17:42
Cateva joburi vad ca sunt la acest moment.
Edited by neagu_laurentiu, 29 September 2014 - 17:42. |
#5
Posted 29 September 2014 - 19:48
Mai mult artistic ( la asta ma gandesc cand spun 3d ).
|
#6
Posted 30 September 2014 - 07:57
Ar fi ideal sa ai si o facultate cu ceva profil de design in spate (e foarte util sa cunosti evolutia artei/designului si sa stii sa aplici metode si tehnici de lucru care sa te ajute sa obtii tema propusa de client)... dar nu in putine cazuri pasiunea pt modelarea 3D determina un fel de self-training cultural si estetic care combinat cu oarece talent face optionala o diploma de facultate.
In concluzie nu este obligatoriu sa ai o facultate in domeniul modelarii 3D, dar atentie, asta este in domeniul artistic: jocuri video, advertising, cinematografie etc. Dar cand vei vrea sa urci pe o scara ierarhica va fi greu fara studii superioare... Modelatorii 3D in aceste domenii sunt foarte repede triati: cei cu talent/creativitate si cei care "reproduc" creatiile altora... de aici iti dai seama si tu care sunt de succes |
#7
Posted 30 September 2014 - 10:59
Sa iti explic cum sta treaba. Sunt joburi insa 3d max e un software, nu e un job. Cunoscand modelarea 3d poti lucra in domeniu jocurilor video, publicitate, efecte speciale, si daca sti sa citesti planuri de arhitectura, choar si in domeniul arhitecturii.
Eu am invatat totul acasa si lucrez ca freelancer si se castiga foarte bine, insa nu in tara. Majoritatea clientilor stiu cata munca se depune si platesc pe masura. La faza ca ai nevoie de o facultate depinde. Eu stau in franta si aici daca nu ai diploma,e egal cu 0. Putin conteaza ca ai un portofolio ca lumea.in schimb, in anglia daca vede ca te pricepi, angajatprul te ia. Si eu am stat pe tusa pana am invatat, dar merita. Daca vrei sa vezi cu ce se mananca, poti arunca un ochi pe tutorial-z.com . E siteul meu si am acolo si un portofolio. |
#8
Posted 14 October 2014 - 22:49
Engineer_xxl, on 30 septembrie 2014 - 07:57, said:
Modelatorii 3D in aceste domenii sunt foarte repede triati: cei cu talent/creativitate si cei care "reproduc" creatiile altora... de aici iti dai seama si tu care sunt de succes Nu neaparat, sau in alta ordine de idei, depinde unde lucrezi, daca lucrezi in domeniul cinematografiei, gamming design, product vision, este necesar sa reproduci in proportie de 95% dupa schite/brief-ul clientului, poate doar in industria cinematografa sa ai nevoie de creativitate, dar si acolo, un modelator nu face nimic de capul lui, ci actioneaza sub indrumarea, unui lead/creative director s.a.m.d, nu se apuca el sa modeleze ceva ce crede el ca e creativ. N-ai nevoie neaparat de o facultate, in functie de angajator presupun, daca esti bun pe ceea ce faci, modelare, rendering, animation s.a.m.d atunci nu te mai intreaba nimeni ce studii ai. Lucrez in domeniu si sfatul ar fi sa inveti o baza solida stand acasa, apoi cauta-ti de munca in domeniu si fluxul de a invata chestii creste exponential atunci cand lucrezi efectiv in productie, poti invata in cateva luni, chestii pe care acasa le-ai invata intr-un an, si asta cred ca este valabil in orice domeniu, nu doar in domeniul graficii pe calculator. Edited by catalinuptm, 14 October 2014 - 22:50. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users