Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Apelare relatii cu clientii prin operator la Telekom
Last Updated: Aug 30 2019 12:31, Started by
augustus8186
, Sep 25 2014 22:04
·
0
#20
Posted 16 October 2014 - 14:23
Functioneaza cel amintit mai sus: 1234 /1/1/0 si de pe cartela
|
#21
Posted 16 October 2014 - 14:48
Eu am reusit si cu 1234 si apoi 11124 de pe abonament. E posibil sa nu mearga din prima dar nu renuntati daca aveti vreo problema de rezolvat
|
#23
Posted 16 October 2014 - 15:20
Apelarea RC trebuie să fie facilă, nu să accesezi ştiu eu ce meniu secret.
ANPC cere ca mai întâi să se încerce o rezolvare amiabilă a unei probleme, ori asta nu e deloc o soluţie amiabilă să freci pe nervii tăi un meniu. Eu unul aş trimite solicitările mele prin anpc motivând reaua voinţă a telekoiului. |
#24
Posted 25 October 2014 - 13:12
Salut! De curand am devenit client telekom prin portarea numarului de la orange, dar spre surprinderea mea din momentul cind numarul temporar de telekom a fost inlocuit cu vechiul nr de orange nu am mai putut receptiona apeluri neaparand in serviciul,putand totusi sa efectuez apeluri catre orice numar.Ce pot face pentru remedierea situatiei mentionand ca la relatii clienti am notificarea facuta de aproximativ 5 zile nici ei neintelegind situatia?
|
#25
Posted 25 October 2014 - 13:29
Mergi cel mai bine intr-un magazin al lor Telekom sau eventual gen Germanos care iti este mai la indemana si roaga un angajat dupa ce-i spui ce problema ai sa contacteze ei relatii cu clientii pt ca au numere speciale si ar trebui sa te rezolve.
In privinta sesizarii care ai facut-o putin probabil sa primesti vreun raspuns viabil prea curand. Si eu am facut o sesizare si mi-au raspuns cred in aprox o luna, pana si uitasem pentru ce-i contactasem. Asadar mergi la ei daca vrei o rezolvare mai urgenta. Bafta! |
#26
Posted 28 October 2014 - 14:05
Fereasca sfantul ce harababura e de cand au devenit t-mobile.
De 6 zile am trimis email si nici un raspuns. De nenumarate ori am incercat sa sun la orice numar de telefon si nu am reusit sa vorbesc; prin live chat m-au pasat de la unii la altii si nimic concret. Astia nu pot sa sune ei pe un numar de fix? Cum naiba iei legatura cu ei? |
#28
Posted 28 October 2014 - 18:42
Am numar de fix. Si la 1234 nu am auzit nimic in afara de robotel. Am stat de cateva ori si cate 10 minute.
|
|
#29
Posted 28 October 2014 - 19:49
Daca ai nr de fix si mai bine dai spre ramura de adaugare noi pachete sau de prelungire contract
|
#30
Posted 28 October 2014 - 20:03
Cred ca asta e singura solutie; ce ma fac daca nici acolo nu raspund?
Mi-a raspunt o tanti si in final mi-a dat o adresa de email unde sa fac o sesizare. Initial mi-a spus sa scriu folosind formularul de contact si tocmai ii spusesem ca astept de 6 zile un raspuns la o intrebare banala. Unii sunt impuscati in cap saracii de ei si din pacate ne stresam din cauza lor. Edited by danghetau, 28 October 2014 - 20:22. |
#31
Posted 29 October 2014 - 09:57
Sa inteleg ca deja ai sunat la relatii cu clientii?
Eu am avut o problema similara: sotia s-a portat in digi din orange, eu avand un dual sim, cu simul telekom activ, ea ma putea suna, eu nu. Am crezut ca problema era la digi, dar mi s-a spus ca problema porneste in 99% din cazuri din reteaua initiatorului, in cazul de fata: telekom. Am sunat la relatii clienti, m-au pasat cam 10 minute, ultima persoana m-a tinut 5 minute, a facut o verificare si dupa alte 15 minute problema mea era rezolvata. Insista la relatii cu clientii, poate te tine mai mult si te paseaza, dar nu renunta. Edited by master_oz, 29 October 2014 - 09:58. |
#32
Posted 30 October 2014 - 11:13
Atat de bine este integrata reteaua asta fix-mobil de am asteptat 31 de minute !!! pana mi-a raspuns un operator.
Edited by csachiri, 30 October 2014 - 11:13. |
#33
Posted 30 October 2014 - 20:15
Acum 2 zile am primit o adresa de email la care sa pun intrebarea mea, ieri m-a sunat una intr-un moment imposibil, am spus ca pot vorbi dupa ora 16 si... nici pana astazi nu am fost reapelat. Nesimtire?
|
|
#34
Posted 02 November 2014 - 10:38
Doresc sa reziliez contractul (sunt in afara perioadei contractuale) si sa iau un pachet complet de la UPC.
Daca astia nu au raspuns la o solicitare normala nu stiu cum vor reactiona la o cerere de reziliere. Problema e ca inca nu am reusit sa vorbesc... |
#35
Posted 02 November 2014 - 11:23
Te interesezi un pic de legislatia din domeniu si le redactezi un e-mail care sa contina si termenii incetarii relatiei contractuale prevazute in legislatie.
Adica ceva de genu: de luna urmatoare doresc rezilierea contractului, conform punctelor cutare si cutare din contractul incheiat si normelor cutare din legea X. Altfel s-ar putea sa nu te bage in seama si sa te trezesti cu o prelungire de abonament. |
#36
Posted 03 November 2014 - 17:22
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users