Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
BMW 525 TDS 1997 - probleme pompa de injectie
Last Updated: Sep 25 2014 21:47, Started by
yonutr
, Sep 23 2014 21:44
·
0
#1
Posted 23 September 2014 - 21:44
Salut. Sambata trecuta am facut si eu pe mecanicul si stapanul bun, si am curatat EGR-ul. Am luat jos, l-am curatat, l-am pus inapoi, am plecat cu ea la drum, aproximativ 150 km, si mi s-a parut ceva suspect, acul de la diesel era peste 50 l, si cand am ajuns unde am pornit, era sub 30, adica sub jumatate. M-am speriat, am verificat si am vazut ca am uitat sa bag furtunasul din pompa de injectie in injector. Alt furtun care nu am reusit sa-i gasesc locul, a fost cel care face legatura dintre supapa EGR si vana EGR.
Intrebarea mea este, tinand cont ca pe furtunul ce vine din pompa de motorina in cea de injectie, nu se mai vad "bulele" acelea de aer, pot sa ii fac ceva la pompa de injectie sau schimbata? Sunt in Germania, deci nu ma trimiteti la mecanic. (Imi cer scuze daca am deschis topicul asta si mai era unul asemanator, sunt disperat si nu stiu ce sa ma fac, am nevoie de masina pentru ca fac 90 km dus-intors in fiecare zi pana la servici.) |
#2
Posted 23 September 2014 - 22:32
N-am inteles mai nimic, banuiesc ca-i vorba de furtunul de retur, adica surplusul de motorina in loc sa se-ntoarca-n rezervor, s-a scurs pe drum. Nu-i nimic grav, mai ales daca masina merge ok, dupa ce i-ai pus si furtunul de la egr la loc.
|
#3
Posted 24 September 2014 - 07:32
rumegus, on 23 septembrie 2014 - 22:32, said:
N-am inteles mai nimic, banuiesc ca-i vorba de furtunul de retur, adica surplusul de motorina in loc sa se-ntoarca-n rezervor, s-a scurs pe drum. Nu-i nimic grav, mai ales daca masina merge ok, dupa ce i-ai pus si furtunul de la egr la loc. Se opreste in mers. Daca se incalzeste motorul si pornesc la drum nu fac mai mult de 50 m ca ma pune in cap, se aprinde becul de la bujii, imi taie acceleratia si, cum am zis, ma pune in cap. MERGEA ok, acum ma duce sora mea la servici. ce sa-i fac? |
#5
Posted 24 September 2014 - 09:40
Mda, alt topic deschis la misto... In primul post masina consuma mult, in al doilea se opreste motorul... Oare ce urmeaza?
|
#6
Posted 24 September 2014 - 16:48
Rumegus, daca poti sa ajuti, ajuta, daca nu, macar nu ma incurca. O sa fac in maxim o ora, acum merg acasa de la servici. Problema cred ca e cu pompa de injectie.
|
#8
Posted 24 September 2014 - 18:27
N-am timp sa ma cer cu tine in seara asta.
Aici vin pozele. Attached Files |
#9
Posted 24 September 2014 - 19:12
Astea sunt pozele
Attached FilesEdited by yonutr, 24 September 2014 - 19:13. |
#11
Posted 25 September 2014 - 20:31
Pai ce-ai vrea? Nu spui nimic clar, pui niste poze aiurea, din care nu se-ntelege nimic...
|
#12
Posted 25 September 2014 - 21:47
Furtunul ala panzat de pe valva EGR trebuie sa intre in partea cealalta in actuatorul/electrovalva de la EGR, care probabil este pe sub galeria de admisie. Dupa ce il pui unde ii este locul nu ar mai trebui sa ai probleme.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users