Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Amenintat cu moartea de un numar ...

La multi ani @AndReW99!

Alegere masina £15000 uk

TVR vrea sa lanseze o platforma d...
 Strategie investie pe termen lung...

Modulator FM ptr auto alimentat p...

orange cablu f.o. - internet fara...

Robinet care comuta traseul
 A fost lansata Fedora 40

Samsung S24 plus

Imi iau un Dell? (Vostro vs others)

Abonati Qobuz?
 transport -tren

Platforma electronica de eviden&#...

Cot cu talpa montat stramb in per...

Sfat achizitie sistem audio pentr...
 

Cresterea nivelului de ulei

- - - - -
  • Please log in to reply
8 replies to this topic

#1
ezaru

ezaru

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 25
  • Înscris: 14.06.2013
Azi inainte sa plec la treaba am verificat nivelul de ulei la motor si surpriza nivelul era mult peste maxim. Am sunat mecanicul si el zice ca ii garnitura de chiluasa, dar nu stiu ce sa zic pentru ca am dar drumul la busonul de la baia de ulei si nu a curs apa, de obicei daca baga apa din radiator stiu ca se separa de ulei si curge inainte ulei. Are cineva ideie ce ar putea fi poate baga motorina sau dracu stie. Astept pareri, Multumesc.

#2
ioansuciu82

ioansuciu82

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 473
  • Înscris: 15.09.2013
la ce motor?
uleiul cu apa capata o culoare gri
da se poate si motorina.

Edited by ioansuciu82, 22 September 2014 - 16:21.


#3
ezaru

ezaru

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 25
  • Înscris: 14.06.2013
La un tractor Fiat 980dt mutor iveco 8065.2. Daca este motorina tot de la garnitura de chiloasa este? Daca schimb garnitura se rezolva sau este o problema care cauzeaza fisurarea garniturii?. Astea is intrebari care ma framanta.

#4
ioansuciu82

ioansuciu82

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 473
  • Înscris: 15.09.2013
garnitura are legatura cu apa si uleiul capata cum am mai zis o culoare gri mat
motorina  poate intra pe la pompa de alimentare si pe la cea de injectie.
mai poate intra uleiul hidraulic pe la pompa hidraulica defecta dar aici eu nu stiu cum ai pozitionata pompa.
deci verifica nivelul apei vezi daca a scazut, nivelul uleiului din grup, si daca zici ca a crescut mult nivelul in motor mai verifica mirosind uleiul si daca e cu motorina poate iti dai seama la miros de motorina si uleiul e mai subtire.
deci sint mai multe cauze pt acest fenomen.

#5
vleydyx

vleydyx

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 377
  • Înscris: 26.03.2011
Recent am avut si eu problema cu ridicarea nivelului la ulei fara sa si schimbe culoarea si au fost de vina injectoarele. Ar trebui verificate pompa de injectie si injectoarele si pompa de alimentare
In functie de cat de repede creste nivelul uleiului poti banui vinovatul

Edited by vleydyx, 22 September 2014 - 20:37.


#6
ezaru

ezaru

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 25
  • Înscris: 14.06.2013

View Postvleydyx, on 22 septembrie 2014 - 20:37, said:

Recent am avut si eu problema cu ridicarea nivelului la ulei fara sa si schimbe culoarea si au fost de vina injectoarele. Ar trebui verificate pompa de injectie si injectoarele si pompa de alimentare
In functie de cat de repede creste nivelul uleiului poti banui vinovatul

Ce ar trebui sa fac eu acum. Sa desfac pompa hidraulica sa vad daca totul in ea este ok si daca este ok sa merg sa fac pompa de injectie si injectoarele? Daca ar fi motorina nu ar trebui sa miroase uleiul a motorina?

Edited by ezaru, 22 September 2014 - 21:00.


#7
gcom61

gcom61

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,824
  • Înscris: 21.01.2007
Daca uleiul nu este [laptos] inseamna ca nu are apa;verifica nivelul uleiului hidraulic(daca stiai nivelul) si vezi daca lipseste.In cazul in care are motorina trebuie sa faci o proba cu temperatura de inflamabilitate a uleiului ,sau sa demontezi pompa de alimentare si cea de injectie si sa verifici etansarile.

#8
ezaru

ezaru

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 25
  • Înscris: 14.06.2013
Daca are motorina in ulei nu trebuie sa miroase a motorina?

#9
vleydyx

vleydyx

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 377
  • Înscris: 26.03.2011
nu cred ca te poti baza pe miros, in functie de cat de uzat e motorul gazele(din cilindri) trec prin blocul motor deci au contact cu uleiul inainte de a iesi pe epurator
verifica uleiul hidraulic si la sistemul de alimentare ar fi bine sa l verifice un pompagiu daca ai acces la unul ca sa nu demontezi toate cele(pompa, injectoare etc)

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate