Cresterea nivelului de ulei
Last Updated: Sep 23 2014 09:39, Started by
ezaru
, Sep 22 2014 16:08
·
0
#1
Posted 22 September 2014 - 16:08
Azi inainte sa plec la treaba am verificat nivelul de ulei la motor si surpriza nivelul era mult peste maxim. Am sunat mecanicul si el zice ca ii garnitura de chiluasa, dar nu stiu ce sa zic pentru ca am dar drumul la busonul de la baia de ulei si nu a curs apa, de obicei daca baga apa din radiator stiu ca se separa de ulei si curge inainte ulei. Are cineva ideie ce ar putea fi poate baga motorina sau dracu stie. Astept pareri, Multumesc.
|
#2
Posted 22 September 2014 - 16:18
la ce motor?
uleiul cu apa capata o culoare gri da se poate si motorina. Edited by ioansuciu82, 22 September 2014 - 16:21. |
#3
Posted 22 September 2014 - 16:30
La un tractor Fiat 980dt mutor iveco 8065.2. Daca este motorina tot de la garnitura de chiloasa este? Daca schimb garnitura se rezolva sau este o problema care cauzeaza fisurarea garniturii?. Astea is intrebari care ma framanta.
|
#4
Posted 22 September 2014 - 16:47
garnitura are legatura cu apa si uleiul capata cum am mai zis o culoare gri mat
motorina poate intra pe la pompa de alimentare si pe la cea de injectie. mai poate intra uleiul hidraulic pe la pompa hidraulica defecta dar aici eu nu stiu cum ai pozitionata pompa. deci verifica nivelul apei vezi daca a scazut, nivelul uleiului din grup, si daca zici ca a crescut mult nivelul in motor mai verifica mirosind uleiul si daca e cu motorina poate iti dai seama la miros de motorina si uleiul e mai subtire. deci sint mai multe cauze pt acest fenomen. |
#5
Posted 22 September 2014 - 20:37
Recent am avut si eu problema cu ridicarea nivelului la ulei fara sa si schimbe culoarea si au fost de vina injectoarele. Ar trebui verificate pompa de injectie si injectoarele si pompa de alimentare
In functie de cat de repede creste nivelul uleiului poti banui vinovatul Edited by vleydyx, 22 September 2014 - 20:37. |
#6
Posted 22 September 2014 - 20:56
vleydyx, on 22 septembrie 2014 - 20:37, said:
Recent am avut si eu problema cu ridicarea nivelului la ulei fara sa si schimbe culoarea si au fost de vina injectoarele. Ar trebui verificate pompa de injectie si injectoarele si pompa de alimentare In functie de cat de repede creste nivelul uleiului poti banui vinovatul Ce ar trebui sa fac eu acum. Sa desfac pompa hidraulica sa vad daca totul in ea este ok si daca este ok sa merg sa fac pompa de injectie si injectoarele? Daca ar fi motorina nu ar trebui sa miroase uleiul a motorina? Edited by ezaru, 22 September 2014 - 21:00. |
#7
Posted 22 September 2014 - 21:11
Daca uleiul nu este [laptos] inseamna ca nu are apa;verifica nivelul uleiului hidraulic(daca stiai nivelul) si vezi daca lipseste.In cazul in care are motorina trebuie sa faci o proba cu temperatura de inflamabilitate a uleiului ,sau sa demontezi pompa de alimentare si cea de injectie si sa verifici etansarile.
|
#8
Posted 22 September 2014 - 21:33
Daca are motorina in ulei nu trebuie sa miroase a motorina?
|
#9
Posted 23 September 2014 - 09:39
nu cred ca te poti baza pe miros, in functie de cat de uzat e motorul gazele(din cilindri) trec prin blocul motor deci au contact cu uleiul inainte de a iesi pe epurator
verifica uleiul hidraulic si la sistemul de alimentare ar fi bine sa l verifice un pompagiu daca ai acces la unul ca sa nu demontezi toate cele(pompa, injectoare etc) |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users