Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor
 Discuții despre TVR Sport HD

Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android
 Recomandare bicicleta e-bike 20&#...

Bing-Content removal tool

Nu pot accesa monitorulsv.ro de l...

Cum sa elimini urmele de acnee?
 Wc Geberit

Routere detinute in trecut si in ...

Teii din fața casei

E-Mail in serie prin Excel si Out...
 

Acumulator auto Ford Focus 1

- - - - -
  • Please log in to reply
18 replies to this topic

#1
bazucker2009

bazucker2009

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 149
  • Înscris: 09.06.2013
Am achizitionat acum o jumatate de an un Ford Focus 1, 1.6 16v benzina,2001 an de fabricatie care are pe el acumulatorul Motorcraft oroiginal de 43 Ah.Cand a fost adus din Germania acumulatorul era descarcat,l-au pus pe redresor baietii de la parcul auto de unde am luat-o si si a revenit,a tinut din mai pana acum(cu toate ca ochiul magic e roz), dar ma gandesc ca acum cand a inceput sezonul temperaturilor scazute e foarte mare posibilitatea ca acumulatorul sa cedeze.Intrebarea mea e urmatoarea: Fac bine daca iau o baterie mai mare ca amperaj de exemplu de 55 sau 62 Ah(in manualul masinii scrie ca acumulatorul se inlocuieste cu unul cu caracteristici similare).M-am gandit sa achizitionez un acumulator autohton de la Rombat.Astept sfaturile si sugestiile voastre.Va multumesc!!

#2
izometric

izometric

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,392
  • Înscris: 05.09.2013
Inainte sa cumperi bateria masoara compartimentul ei, sa fii sigur ca incape cea noua. Eu zic sa te limitezi la ce a zis producatorul sa pui in materie de amperaj. Amperii mai multi nu fac o baterie sa fie mai buna.

#3
bazucker2009

bazucker2009

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 149
  • Înscris: 09.06.2013

View Postizometric, on 20 septembrie 2014 - 09:32, said:

Inainte sa cumperi bateria masoara compartimentul ei, sa fii sigur ca incape cea noua. Eu zic sa te limitezi la ce a zis producatorul sa pui in materie de amperaj. Amperii mai multi nu fac o baterie sa fie mai buna.
dar cele de la Rombat sunt bune, se merita sa cumpar un Pillot de 44 de ah?

#4
AntonL

AntonL

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 617
  • Înscris: 26.05.2014
daca ai mai pus ceva consumatori ( statie, boxe, proiectoare, etc) ar fi bine sa iei un acumulator cu amperaj mai mare.

#5
slai

slai

    User Incredibil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,770
  • Înscris: 25.01.2007
Pune ceva mai mare de aia 44, batriile pe care le cumperi de la noi sunt departe de a fi la fel de bune ca cele care au fost pe masina din fabrica.

#6
bazucker2009

bazucker2009

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 149
  • Înscris: 09.06.2013

View PostAntonL, on 20 septembrie 2014 - 09:40, said:

daca ai mai pus ceva consumatori ( statie, boxe, proiectoare, etc) ar fi bine sa iei un acumulator cu amperaj mai mare.
Nu am pus niciun consumator in plus fata de ce a venit pe ea pus din fabrica, masina e 100% cum a iesit din fabrica.

#7
rozone

rozone

    Active Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 1,241
  • Înscris: 01.01.2014
Mergi cu masina la magazin si cumperi un Rombat Premier de 60Ah - asta daca doresti sa ai baterie buna
Sau Rombat Calciu daca te stringe buzunarul de 62Ah
Inainte verifica marimea locasului - practic de asta am spus sa mergi cu masina cu tot la magazin . Acolo va fi montata pe loc , cea veche o dai la schimb , verifica incarcarea si primesti garantia .
Aici http://www.bateriiau...16v_004800.html vad ca e recomandat Premierul de 60Ah deci inseamna ca intra in locas .
Acumulatorul original avea in jur de 300A curent "rupere" la rece , premierul de 60Ah are 580A - asta conteaza cel mai mult la un acumulator bun , curentul debitat maxim in momentul cuplarii electromotorului . Practic premierul se va distra cu motorul tau ca va fi vara ca va fi iarna.

Edited by rozone, 20 September 2014 - 09:55.


#8
bazucker2009

bazucker2009

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 149
  • Înscris: 09.06.2013

View Postrozone, on 20 septembrie 2014 - 09:49, said:

Mergi cu masina la magazin si cumperi un Rombat Premier de 60Ah - asta daca doresti sa ai baterie buna
Sau Rombat Calciu daca te stringe buzunarul de 62Ah
Inainte verifica marimea locasului - practic de asta am spus sa mergi cu masina cu tot la magazin . Acolo va fi montata pe loc , cea veche o dai la schimb , verifica incarcarea si primesti garantia .
Aici http://www.bateriiau...16v_004800.html vad ca e recomandat Premierul de 60Ah deci inseamna ca intra in locas .
E locasul destul de mare intra lejer una de 62 ah

#9
rozone

rozone

    Active Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 1,241
  • Înscris: 01.01.2014
Ok, dar mergi pe seria Premier .
Dupa ce am citit si intrebat de ea de la utilizatori casnici pina la "ucigasii" de acumulatoare , taximetristii, am luat si eu una de care sunt foarte multumit .
1,5 ani pe taxi insemna un numar echivalent de porniri cu a mea in 15 ani Posted Image - asta spune ceva . E foarte mult la taxi 1,5-2 ani pentru un acumulator .
Un premier la 60Ah are curent de pornire cit (de exemplu) seria inferioara , Calciu, la 70Ah - se traduce prin o cutie mai mica ce inmagazineaza mai mult curent plus ca are placile tratate superior , nu curge, are arestor de flacara (in caz de accident, s.a.)

Edited by rozone, 20 September 2014 - 10:02.


#10
bazucker2009

bazucker2009

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 149
  • Înscris: 09.06.2013
Dar daca pun baterie de amperaj mai amre nu vor fi afectate releele de incarcare de ce totusi producatorul recomanda baterie de 43 ah?

#11
Friskey

Friskey

    Guru Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 11,500
  • Înscris: 11.01.2013
In teorie amperajul cu cat e mai mare cu atat mai bine (nu se arde nimic, nu se deregleaza nimic), in practica cu cat e mai mare fata de puterea de incarcare a alternatorului cu atat bateria se va incarca mai lent. Daca obisnuiesti sa faci drumuri scurte e bine sa nu te arunci la capacitate mare, eu n-as sari de 55-60 Ah. Bateria nu se va incarca 100% niciodata.
De rombat am auzit multi care se plang. Eu as lua Varta.

Edited by Friskey, 20 September 2014 - 10:52.


#12
izometric

izometric

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,392
  • Înscris: 05.09.2013

View PostFriskey, on 20 septembrie 2014 - 10:51, said:

Bateria nu se va incarca 100% niciodata.

Chiar niciodata-niciodata?

#13
curentelectric

curentelectric

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,239
  • Înscris: 31.05.2007

View Postbazucker2009, on 20 septembrie 2014 - 10:46, said:

Dar daca pun baterie de amperaj mai amre nu vor fi afectate releele de incarcare de ce totusi producatorul recomanda baterie de 43 ah?
Nu vor fi afectate, deoarece releele (ai mai mult de unul ???) de incarcare merg pe limitare de tensiune. In general, producatorul pune un minim pentru o functionare corecta. Insa "minimul" ala de fabrica este real, iar pe bateriile after-market ar fi indicat sa le corectezi cu un coeficient de "raft" sau "manipulare". Insa nici acest coeficient sa nu fie prea mare. Adica, mai pe romaneste, in loc de aia de 43Ah de fabrica, pui una de 50-55Ah din magazin.

#14
izometric

izometric

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,392
  • Înscris: 05.09.2013
Si bateriile aftermaketr au amperaj real, ca nu suntem in jungla din venezuela. Se respecta niste standarde prin europa.

#15
curentelectric

curentelectric

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,239
  • Înscris: 31.05.2007
Din fabrica, da, ele pleaca cu amperaj real.

#16
_Smiley_

_Smiley_

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,979
  • Înscris: 24.02.2006
nici prea mare nu e bine sa fie diferenta; alternatorul a fost si el calculat pentru o anumita incarcare.
un 10-20% in plus ar trebui sa fie ok.

#17
curentelectric

curentelectric

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,239
  • Înscris: 31.05.2007

View Post_Smiley_, on 20 septembrie 2014 - 11:48, said:

un 10-20% in plus ar trebui sa fie ok.
Ideal ar fi sa pui capacitatea de fabrica. Dar cu "coeficientul de corectie" dat de mine, da, un 10-20% este arhisuficient.

#18
izometric

izometric

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,392
  • Înscris: 05.09.2013

View Postcristi.r, on 20 septembrie 2014 - 11:25, said:

Din fabrica, da, ele pleaca cu amperaj real.

Si nu tot la fabrica se fac si alea montate de fabricant?

Sau bateria se uzeaza diferit daca sta degeaba pe masina sau daca sta degeaba pe raft?

Dimpotriva, daca sta degeaba pe raft la temeperatura constanta se uzeaza mai putin.

Deci ori dai un link la presupusul factor de corectie, ori ne lasi cu factorul tau.

Edited by izometric, 20 September 2014 - 13:51.


Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate