Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Acumulator auto Ford Focus 1
Last Updated: Sep 20 2014 16:29, Started by
bazucker2009
, Sep 20 2014 09:29
·
0
#1
Posted 20 September 2014 - 09:29
Am achizitionat acum o jumatate de an un Ford Focus 1, 1.6 16v benzina,2001 an de fabricatie care are pe el acumulatorul Motorcraft oroiginal de 43 Ah.Cand a fost adus din Germania acumulatorul era descarcat,l-au pus pe redresor baietii de la parcul auto de unde am luat-o si si a revenit,a tinut din mai pana acum(cu toate ca ochiul magic e roz), dar ma gandesc ca acum cand a inceput sezonul temperaturilor scazute e foarte mare posibilitatea ca acumulatorul sa cedeze.Intrebarea mea e urmatoarea: Fac bine daca iau o baterie mai mare ca amperaj de exemplu de 55 sau 62 Ah(in manualul masinii scrie ca acumulatorul se inlocuieste cu unul cu caracteristici similare).M-am gandit sa achizitionez un acumulator autohton de la Rombat.Astept sfaturile si sugestiile voastre.Va multumesc!!
|
#2
Posted 20 September 2014 - 09:32
Inainte sa cumperi bateria masoara compartimentul ei, sa fii sigur ca incape cea noua. Eu zic sa te limitezi la ce a zis producatorul sa pui in materie de amperaj. Amperii mai multi nu fac o baterie sa fie mai buna.
|
#3
Posted 20 September 2014 - 09:35
izometric, on 20 septembrie 2014 - 09:32, said:
Inainte sa cumperi bateria masoara compartimentul ei, sa fii sigur ca incape cea noua. Eu zic sa te limitezi la ce a zis producatorul sa pui in materie de amperaj. Amperii mai multi nu fac o baterie sa fie mai buna. |
#4
Posted 20 September 2014 - 09:40
daca ai mai pus ceva consumatori ( statie, boxe, proiectoare, etc) ar fi bine sa iei un acumulator cu amperaj mai mare.
|
#5
Posted 20 September 2014 - 09:42
Pune ceva mai mare de aia 44, batriile pe care le cumperi de la noi sunt departe de a fi la fel de bune ca cele care au fost pe masina din fabrica.
|
#6
Posted 20 September 2014 - 09:43
#7
Posted 20 September 2014 - 09:49
Mergi cu masina la magazin si cumperi un Rombat Premier de 60Ah - asta daca doresti sa ai baterie buna
Sau Rombat Calciu daca te stringe buzunarul de 62Ah Inainte verifica marimea locasului - practic de asta am spus sa mergi cu masina cu tot la magazin . Acolo va fi montata pe loc , cea veche o dai la schimb , verifica incarcarea si primesti garantia . Aici http://www.bateriiau...16v_004800.html vad ca e recomandat Premierul de 60Ah deci inseamna ca intra in locas . Acumulatorul original avea in jur de 300A curent "rupere" la rece , premierul de 60Ah are 580A - asta conteaza cel mai mult la un acumulator bun , curentul debitat maxim in momentul cuplarii electromotorului . Practic premierul se va distra cu motorul tau ca va fi vara ca va fi iarna. Edited by rozone, 20 September 2014 - 09:55. |
#8
Posted 20 September 2014 - 09:53
rozone, on 20 septembrie 2014 - 09:49, said:
Mergi cu masina la magazin si cumperi un Rombat Premier de 60Ah - asta daca doresti sa ai baterie buna Sau Rombat Calciu daca te stringe buzunarul de 62Ah Inainte verifica marimea locasului - practic de asta am spus sa mergi cu masina cu tot la magazin . Acolo va fi montata pe loc , cea veche o dai la schimb , verifica incarcarea si primesti garantia . Aici http://www.bateriiau...16v_004800.html vad ca e recomandat Premierul de 60Ah deci inseamna ca intra in locas . |
#9
Posted 20 September 2014 - 09:59
Ok, dar mergi pe seria Premier .
Dupa ce am citit si intrebat de ea de la utilizatori casnici pina la "ucigasii" de acumulatoare , taximetristii, am luat si eu una de care sunt foarte multumit . 1,5 ani pe taxi insemna un numar echivalent de porniri cu a mea in 15 ani - asta spune ceva . E foarte mult la taxi 1,5-2 ani pentru un acumulator . Un premier la 60Ah are curent de pornire cit (de exemplu) seria inferioara , Calciu, la 70Ah - se traduce prin o cutie mai mica ce inmagazineaza mai mult curent plus ca are placile tratate superior , nu curge, are arestor de flacara (in caz de accident, s.a.) Edited by rozone, 20 September 2014 - 10:02. |
#10
Posted 20 September 2014 - 10:46
Dar daca pun baterie de amperaj mai amre nu vor fi afectate releele de incarcare de ce totusi producatorul recomanda baterie de 43 ah?
|
|
#11
Posted 20 September 2014 - 10:51
In teorie amperajul cu cat e mai mare cu atat mai bine (nu se arde nimic, nu se deregleaza nimic), in practica cu cat e mai mare fata de puterea de incarcare a alternatorului cu atat bateria se va incarca mai lent. Daca obisnuiesti sa faci drumuri scurte e bine sa nu te arunci la capacitate mare, eu n-as sari de 55-60 Ah. Bateria nu se va incarca 100% niciodata.
De rombat am auzit multi care se plang. Eu as lua Varta. Edited by Friskey, 20 September 2014 - 10:52. |
#12
Posted 20 September 2014 - 10:57
#13
Posted 20 September 2014 - 11:01
bazucker2009, on 20 septembrie 2014 - 10:46, said:
Dar daca pun baterie de amperaj mai amre nu vor fi afectate releele de incarcare de ce totusi producatorul recomanda baterie de 43 ah? |
#14
Posted 20 September 2014 - 11:04
Si bateriile aftermaketr au amperaj real, ca nu suntem in jungla din venezuela. Se respecta niste standarde prin europa.
|
#16
Posted 20 September 2014 - 11:48
nici prea mare nu e bine sa fie diferenta; alternatorul a fost si el calculat pentru o anumita incarcare.
un 10-20% in plus ar trebui sa fie ok. |
#17
Posted 20 September 2014 - 13:06
#18
Posted 20 September 2014 - 13:49
cristi.r, on 20 septembrie 2014 - 11:25, said:
Din fabrica, da, ele pleaca cu amperaj real. Si nu tot la fabrica se fac si alea montate de fabricant? Sau bateria se uzeaza diferit daca sta degeaba pe masina sau daca sta degeaba pe raft? Dimpotriva, daca sta degeaba pe raft la temeperatura constanta se uzeaza mai putin. Deci ori dai un link la presupusul factor de corectie, ori ne lasi cu factorul tau. Edited by izometric, 20 September 2014 - 13:51. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users