Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
casa verde 2024

Intrerupator cu N - doza doar cu ...

Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata
 Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...
 teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN
 Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD.
 

Multifeed antena 80 cm

- - - - -
  • Please log in to reply
35 replies to this topic

#1
manea_razvanro

manea_razvanro

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,264
  • Înscris: 26.03.2005
Salutare,
Sunt doar un amator care are cunostinte minime in acest domeniu. Locuiesc in Germania si am o antena "plata" (cea cu lnb incorporat) pe care o folosesc sa receptionez HotBird 6 (13E). Este singurul satelit unde am gasit ProTV International.
Am montat si reglat singur aceasta antena , deci banuiesc ca am un minim de cunostinte.
Am nevoie de ajutorul vostru pentru a reusii sa fac o modificare.Vreau sa schimb antena cu o oala de 80 cm pe care sa am 2 lnb-uri. Un lnb sa ramana pe \Hot Bird (ptr Pro TV) si celalalt lnb sa fie pe Astra 19.2 E. Este posibil acest lucru?
Nu am mai montat pana acum o antena cu mai multe feed-uri. CUm as putea afla pozitia exacta in care trebuie montate lnb-urile si antena? Din pacate nu cunosc cum se calculeaza pozitionarea ptr multifeed.
Nu stiu daca are importanta, dar pana acum tot ce am folosit a fost siteul Dishpointer care mi-a dat coordonatele la care se regleaza antena.
Daca ce doresc eu este posibil , va rog sa imi spuneti cum pot afla toate informatiile necesare pentru montaj si ce echipamente suplimentare mi-ar trebuii pentru aceasta modificare?Mentionez ca folosesc direct receiverul intern al televizorului.