Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
De unde cumparați legume si fructe?

Samsung S21 ultra

Site-uri matrimoniale serioase

Plasa de umbrire peste gard de pl...
 O smecherie pe care nu o inteleg

Balcon parter fara acte

unde gasesc un speed bag in bucur...

Programe TV cu altfel de sporturi
 Laptop "bun la toate" max...

navigatie noua vw tiguan

ctfmon.exe - System Error (in Saf...

Ați prins vremurile cand 120 Volț...
 Whatsapp nu afișeaza numele ...

Medii admitere Politehnica Bucure...

Se extinde Baza de la Kogalniceanu

Politist mutilat de caine in curt...
 

Acceleratie intarziata, putere motor redusa, Opel Astra G 1.6

- - - - -
  • Please log in to reply
11 replies to this topic

#1
danvlas

danvlas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,118
  • Înscris: 04.06.2009
Motor ZX16XE, benzina, varsta 10 ani.
Dimineata porneste bine, merge ireprosabil.
Dupa cativa km (cat sa se incalzeasca motorul), acceleratia raspunde la 1-2 secunde dupa apasare. In gol se tureaza pana-i sar pistoanele, fara limitare la o anumita turatie. In sarcina accelereaza foarte, foarte lent, n-am curaj sa incep o depasire. Relanti-ul e OK, pe la 700 rpm, stabil. Benzina de 98 de la Lukoil.
Nu vibreaza, nu trepideaza. Adica merge prost, dar "rotund" :) .
Vreau sa o duc la doctor, dar astept cateva opinii, poate s-a mai lovit cineva de problema.
Multumesc anticipat.

#2
Marius3k

Marius3k

    Rechin de stepă, "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,676
  • Înscris: 14.03.2006
Din cate imi dau seama, e foarte posibil sa fie niste lipituri reci la ECU. O diagnoza ai facut?

#3
tidicristi

tidicristi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,276
  • Înscris: 06.08.2007
Motorul se tureaza cind accelerezi in sarcina ? Este posibil sa "patineze" ambreajul , posibil gripata valva EGR , etc .

Fa un test de diagnoza sa vezi ce errori apar .

#4
Prien

Prien

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,877
  • Înscris: 11.12.2006
Eu am o Fabiuta din 2002.. Sunt primul ei proprietar. ma rog, sotia. Asa ca stiam ce poate..
Asa ca atunci cand am simtit ca s-a puturosit, pe la 140.000 km, si ca nu mai e ceeea care a fost, m-am dus la un service.
Cel de acolo mi-a zis ca ar vrea sa facem o tura scurta, ca sa vada si el. OK, dupa cateva sute de metri, clar, disc ambreiaj.
L-a inlocuit, iar pe cel vechi mi l-a pus in portbagaj, ca sa imi arate ..
Dupa ce m-am asezat la volan, si am plecat, aveam din nou masina pe care o stiam..
Deci si la dta cred ca ar putea sa fie aceiaiasi cauza..

#5
danvlas

danvlas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,118
  • Înscris: 04.06.2009
Asta e testul de diagnoza:
P1483 - Fan Relay 3 Signal Low / Open Circuit
(04) - Present
P0607 - Knock Signal Circuit
(00) - Not present
P1482 - Fan Relay 2 Signal Low / Open Circuit
(04) - Present
P1122 - Accelerator Pedal Position Sensor 2 Voltage Low
(02) - Present

P1550 - Limp Home - Electronic Throttle Control Limited Performance
(0A) - Present

P1120 - Accelerator Pedal Position Sensor 1-2 Correlation
(08) - Not present


Ambreiajul nu patineaza. Motorul nu se tureaza (anormal) in sarcina. Acceleratie exista, dar foarte lenta.

#6
Marius3k

Marius3k

    Rechin de stepă, "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,676
  • Înscris: 14.03.2006
Senzor pozitie pedala acceleratie. Ai putea sa vezi daca se poate curata, daca nu alt senzor. La unele masini, vine cu tot cu pedala.

#7
danvlas

danvlas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,118
  • Înscris: 04.06.2009
Multumesc de sugestie, o sa verific. Desi mi-e neclar cum ar putea sa-l influenteze incalzirea motorului (dimineata, la pornire, masina merge ireprosabil cativa kilometri). Nu-mi convine, da' deja incep sa ma gandesc la ECU, fiindca e prins pe motor, deci e clar intr-o zona cu variatii mari de temperatura.

Edited by danvlas, 19 September 2014 - 10:05.


#8
N62B44

N62B44

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,797
  • Înscris: 02.02.2010
Masina merge prost si rotund dupa ce se incalzeste deoarece :
P1550 - Limp Home - Electronic Throttle Control Limited Performance
De ce ajunge in Limp Mode e adevarata cauza.
Probabil :
P0607 - Knock Signal Circuit . Nu neaparat senzorul dus, poate doar contactul intrerupt/ semnal neplauzibil.
Restul de erori electrice conduc spre acelasi diagnostic pus de Marius3k, lipituri reci la ECU, cablaj intrerupt.
Ca sa testezi pe loc (iti trebuie un uscator de par), lasa motorul sa se raceasca, porneste masina si incazeste cu uscatorul ECU-ul . Daca o ia razna de acolo e. Daca nu vezi manunchiul de cabluri care intra in ECU.

Sau desfa cutia cu ECU si incearca sa o izolezi de caldura motorului si vezi ce se intampla.

Sunt firme care repara ECU, refac toate lipiturile. La ECU sh te complici cu EWS-ul (imobilizator).

P.S. Nu te apuca sa schimbi toate piesele din erorile de mai sus pana nu stii sigur care e cauza. ( cand ECU-ul o ia razna, iti umple diagnoza de erori ).

Edited by N62B44, 19 September 2014 - 16:39.


#9
Uscat_17

Uscat_17

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 26.05.2015
Salut baieti am si eu un Opel astra g 1.6 16 valve 2003 automat si am o mica mare problema sunt nou si nu stiu sigur daca am nimerit unde trebuie . Masina o am de 2 ani si nu am avut nici o problema pana a stat vreo cateva luni pa dreapta si cand am inceput sa merg din nou cu ea nu mai fugea mai mult de 120km pa ora am bagat un test pa ea fara sa fie vreun beculet aprins in bord si mia dat eroare la sonda lambda 2 nu mai stiu exact miau sters baietii de la servis eroarea si miau spus ca daca revine atunci so schimb intre timp miau spus ca cutia de viteze nu functioneaza cum trebuie ca patineaza discurile am schimbato cu una de la dezmembrari si la proba la 110 km pa ora sa plafonat si sa aprins martoru si mia dat eroare p0300 cilindri diferiti rateu aprindere recunoscut si momentan nu sa mai aprins nimic in bord da nu depaseste 120 la ora rog za ma ajute cineva daca sa mai lovit de problema asta

#10
mirceazair

mirceazair

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 63
  • Înscris: 26.05.2008
Si eu am o Astra G 2004 1.6 CNG si mi se pare extrem de lenta. In afara de verificare/curatare/schimbare bujii/fise/bobine inductie, ce mai pot face pana ajung la un doctor de fiare?

Edited by mirceazair, 13 January 2016 - 13:56.


#11
gj05npe

gj05npe

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 24.05.2016
Salut. Am un astra g din 2003, 1.6 8v si am aceiasi problema. Imi poate spune cineva exact ce are si ce trebuie schimbat ? Multumesc.

Attached Files



#12
danvlas

danvlas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,118
  • Înscris: 04.06.2009
La mine problema a fost (si mai este) la ECU. Un mecanic priceput i-a facut ceva si acum merge foarte bine pe baza unui singur senzor, dar mi-a zis ca daca nu-l mai recunoaste nici pe asta, arunc ECU si iau altul.
Bafta.

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate