Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric
 CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...
 Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...

Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...
 Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11

securitate - acum se dau drept - ...

Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...
 

Digi Optim LIMITAT - scrie aici daca ti-au limitat telefonia/internetul

- - - - -
  • Please log in to reply
22 replies to this topic

#1
kye77

kye77

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 947
  • Înscris: 05.03.2009
Am citit pe mai multe situri de persoane care au DON dar carora li s-a ingradit accesul pentru ca au vorbit prea mult la telefon !!!!
Unora pentru ca au vorbit in afara tarii, altora pentru ca au vorbit in tara dar pe alte retele in afara de Digi si altora pentru ca au vorbit de pe Roaming National.
Sunt de acord sa ii excludem pe cei cu roamingul national, acolo e o limita iar in contract oricum nu se specifica nimic de el.

Ce ne facem insa cu cei care au folosit reteaua Digi si s-au trezit limitati ??

Daca ai trecut printr-o astfel de experienta , te rog sa ne zici aici.

P.S Cred ca ar trebui facut sticky threadul acesta.

Edited by kye77, 16 September 2014 - 21:40.


#2
mariusbad

mariusbad

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 46
  • Înscris: 02.09.2010
Si eu am citit ceva pe-aici, despre unu care a vorbit practic 24/24 7 zile din 7 in strainatate. Romanii se agata prea tare de "nelimitat" si probabil se simt mai importanti daca fac paguba unei firme care le ofera mult pentru nimic.

Eu personal cunosc cateva persoane care vorbesc undeva la 1000-1500 minute in international de cateva luni de zile si n-au avut nici o problema. Ideea e ca ei vorbesc pe bune, nu lasa telefonul pornit doar de dragul de a face paguba :)

#3
Shock-G

Shock-G

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,426
  • Înscris: 27.01.2010
Totul este nelimitat pana la o limita.

#4
Cap-shoot

Cap-shoot

    Un fel de doua feluri

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,328
  • Înscris: 21.05.2006

 Shock-G, on 16 septembrie 2014 - 21:44, said:

Totul este nelimitat pana la o limita.

sper ca era o ironie.

#5
prisonbreak

prisonbreak

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,209
  • Înscris: 15.05.2007
Faptul ca exista niste limite nu ma surprinde, e de inteles. Problema e ca acele limite nu sunt precizate nicaieri.

#6
Corupt

Corupt

    Parazit nebun

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,312
  • Înscris: 03.02.2010

 kye77, on 16 septembrie 2014 - 21:38, said:

Sunt de acord sa ii excludem pe cei cu roamingul national, acolo e o limita iar in contract oricum nu se specifica nimic de el.
1. In RN nu exista in momentul de fata limitari pe voce, doar pe internet deci nu ar trebui sa ii excludem.

2. Sa vedem pe baza a ce vorbim pentru a fi in cunostinta de cauza (de pe siteul rcs-rds):

De asemenea se considera apeluri frauduloase acele apeluri care nu fac obiectul prezentelor Clauze specifice cum ar fi, dar fara a se limita la: apelurile de tranzit si/sau apelurile initiate din orice sursa, alta decat Beneficiarul (cum ar fi, dar fara a se limita la, retele nationale sau internationale), apelurile de tranzit terminate în alta retea decat a Beneficiarului (nationala sau internationala), apelurile cu identitate incompleta, partial sau total modificata ori mascata, generarea unui volum mare de apeluri/minute din reteaua RCS&RDS, catre alte retele, utilizarea serviciului de telefonie in scop comercial, inclusiv realizarea unor activitati de call center, promovare sau vanzare de produse ori servicii prin telefon, sondaje sau oricarei altei activitati care presupun realizeaza unui volum mare de apeluri.

Pentru evitarea oricarei interpretari, se considera frauda terminarea de catre Beneficiar a unor apeluri provenite din orice retea nationala sau internationala în reteaua RCS&RDS sau în orice alta retea, precum si generarea unui volum mare de apeluri catre retelele de telefonie si in mod special catre retele in care Beneficiarul opteaza pentru trafic nelimitat in conditiile unei utilizari normale a serviciului de telefonie.

Cu titlu exemplificativ, criteriile utilizate de catre RCS&RDS in baza carora un apel poate fi identificat drept apel fraudulos, sunt reprezentate de urmatoarele:

- apeluri distribuite constant in intervale de timp;
- apeluri efectuate in mod constant in intervalul orar 00:00–07:00;
- numar redus al apelurilor receptionate sau lipsa apelurilor de intrare (receptionate);
- existenta unui numar foarte mare de apeluri numai catre anumite destinatii sau numai catre detinatii distincte;
- durata medie a apelurilor etc.
- existenta unor indicii cu privire la utilizarea serviciului de telefonie in scop comercial si in mod special desfasurarea unor activitati de call center, promovare sau vanzare de produse ori servicii prin telefon, sondaje etc.;
- reclamatii din partea unor operatori sau persoane cu privire la serviciul de telefonie care face obiectul acestui contract;


Attached File  Anexa 3.IV. Clauze specifice serviciului Digi Mobil de telefonie mobila FORM-RCS-RDS-COM-VZ-REZ-47_Urban Ed 6 Rev 6.pdf   58.76K   7 downloads

Doar ca idee, sa stii ca si la ceilalti operatori exista astfel de clauze la abonamentele nelimitat. Nu sunt la fel (au poate o limita de minute sau diferite rapoarte), dar exista.

Edited by Corupt, 16 September 2014 - 21:54.


#7
f300

f300

    30k si ma duc

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,000
  • Înscris: 27.09.2008

 Corupt, on 16 septembrie 2014 - 21:52, said:

Cu titlu exemplificativ, criteriile utilizate de catre RCS&RDS in baza carora un apel poate fi identificat drept apel fraudulos, sunt reprezentate de urmatoarele:

Da, s-a mai discutat - la misto, ca e frauda daca vorbesti cu multe numere, ca e frauda daca vorbesti cu putine numere, etc.
Nu inteleg daca intr-adevar ii costa stiu eu un cent (sau o fractiune, cit este) minutul si nu le convine de ce nu te factureaza valoarea aia. A, ca nu mai zice "nelimitat", nu da bine. Daca era vreo chestie precum gunoiul intelegeam, pierzi mai mult timp sa stai sa vezi ce e in el - dar cu minutele de telefon se stie la secunda unde suni si cit.

#8
xymzar

xymzar

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,639
  • Înscris: 14.10.2004
Nu judec pe nimeni, dar cat dracu poti sa vorbesti la telefon intr-o zi chiar daca ai abonament nelimitat cu sau fara "stelute" ?
Chiar nu mai ai pauza de masa, de tigara, de bere, mai iesi "la drum" sa vorbesti cu vecinii/prietenii, te iubesti cu "jumatatea" cu sau fara acte, mananci si cate si mai cate.

Sa fim seriosi viata nu se misca doar in jurul telefonului.


LE Si sa nu uit, de cand a venit DiGi cu ofertele pe mobil provoaca multe greturi. Tare imi e teama ca asa cum a redus la tacere concurenta pe internet fix o va face si pe mobil. A zis bine un coleg de forum pe alt topic, e ceva de genul "ori la bal ori la spital" daca le iese e jale mare la "vecini" si istoria a arata ca le cam iese.

Edited by xymzar, 16 September 2014 - 22:13.


#9
prisonbreak

prisonbreak

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,209
  • Înscris: 15.05.2007
Nu e nici pe departe aceeasi situatie. Modul in care si-a consolidat pozitia pe piata serviciilor fixe nu se aplica in cazul telefoniei mobile. Iar atata timp cat reteaua da dovada de supraaglomerare la numarul actual ( foarte mic ) de abonati, iar promisiunile legate de acoperire nu prea par sa aiba sustinere in fapte, treaba cu "jalea" altora e doar un vis umed pt rds.

#10
xymzar

xymzar

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,639
  • Înscris: 14.10.2004
Bagi tu mana in foc ca nu au astia ceva in cap?
Cam toate actiunile companiei ies din tiparele cartilor pe care oricine din topmangementul Orange si Vodafone il pot "recita" la orice ora din zi si noapte.
Eu zic ca astia de la RCS sunt mai "ancorati" in realitatea de zi cu zi.

Ca fapt divers am o cunostinta care a lucrat multi ani la unul din cei doi granzi, mai nene zici ca este trepanat, spalat pe creier. Nu stiu ce le spun aia la workshopuri sau teambuildinguri dar era complet rupt de reaitate.

PS Am insirat si eu ceva multinationale (in alt domeniu) dar imi pastrez simtul ratiunii.

Edited by xymzar, 16 September 2014 - 22:51.


#11
Corupt

Corupt

    Parazit nebun

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,312
  • Înscris: 03.02.2010
Si pe partea de net au avut probleme la inceput cand era intrerupt din ora-n ora iar pt instalare asteptai cat pentru un telefon acum (comparatie cu cei care au asteptat ~2 luni). Tin minte ca erau zile cand functiona doar Borgchat (cred ca asta-i era numele)

#12
xymzar

xymzar

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,639
  • Înscris: 14.10.2004
Exact asta am vrut sa spun. Acum pe netul pentru mase nu prea au concurenta.

#13
mariusbad

mariusbad

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 46
  • Înscris: 02.09.2010

 prisonbreak, on 16 septembrie 2014 - 22:34, said:

Nu e nici pe departe aceeasi situatie. Modul in care si-a consolidat pozitia pe piata serviciilor fixe nu se aplica in cazul telefoniei mobile. Iar atata timp cat reteaua da dovada de supraaglomerare la numarul actual ( foarte mic ) de abonati, iar promisiunile legate de acoperire nu prea par sa aiba sustinere in fapte, treaba cu "jalea" altora e doar un vis umed pt rds.

De unde ai datele din care ai constatat ca promisiunile legate de acoperire nu au sustinere in fapte ? Ca nu ai tu semnal in locul x sau y e altceva.

#14
prisonbreak

prisonbreak

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,209
  • Înscris: 15.05.2007
Nu e vorba despre mine si unde am sau nu semnal. Iti sugerez sa citesti mai multe si ai sa intelegi la ce ma refer. Altfel, oricine poate contrazice pe oricine doar asa, de plictiseala.

#15
anicoara

anicoara

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,252
  • Înscris: 28.01.2005
Eu in luna aceasta am consumat date in roaming in 3 tari, dintre care doua cu tarife mari (turcia,egipt). In primele zile ale lunii am fost sunat ca mi s-a emis o factura de garantie de 350 ron si ca trebuie sa o platesc in 3 zile. Am platit-o in aceeasi zi cu cardul in digicare, peste 2 zile primesc sms ca nu este platita si iar ma ameninta cu intreruperea serviciilor. In fine, suna cineva in callcenter pentru mine si se potolesc.

Apoi fiind in turcia primesc sms ca am atins 80% din traficul pe internet in roamnig. Apoi alt sms ca am consumat intreg traficul disponibil in roaming dar fara instructiuni (cum ar trebui sa fie la pragurile de cost de 50/100/150 impuse de ue) de extindere a limitei. Deci exista o limita de roaming date si pentru roaming international nu numai pentru roamingul intern. Le-am scris in digicare, primit mail automat cu numar sesizare, nimic de atunci.

Nu stiam de aceasta limita. Daca ar fi sa glumesc as spune ca RCS nu stie sa aiba clienti cu valori facturate mari, dar nu imi arede de gluma pentru ca este inacceptabil sa ti se opreasca servicii pe care le utilizezi pentru a le plati facturile. Au mai fost si alte probleme, semnalate de mine si fara raspuns, pur si simplu anumite sms-uri nu ajungeau ci intrau buluc la reintoarcerea in tara (deci erau blocate pe serverele rcs). Si nu orice sms-uri, doar instiintari cu privire la operatiunile cu carduri - adica ceva foarte important cand esti in strainatate.

Inca mai astept raspunsuri si remedieri, ma lasa absolut rece daca mai reduc cu inca 1 euro abonamentul ....

#16
danutz1

danutz1

    In zona

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,113
  • Înscris: 20.01.2007
Ofertele „nelimitate” de telefonie si internet pot avea restrictii de utilizare

Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii atrage atentia utilizatorilor care detin sau achizitioneaza servicii de telefonie si internet in cadrul unor oferte prezentate ca avand beneficii „nelimitate” ca operatorii telecom pot impune limite de utilizare a minutelor, SMS-urilor sau datelor prevazute in oferte, depasirea acestora putand conduce la restrictionarea accesului la serviciile respective sau chiar la costuri suplimentare.

Este bine ca utilizatorii sa stie ca ofertele operatorilor telecom promovate ca avand beneficii „nelimitate” contin, adesea, restrictii sau conditii de utilizare, cu scopul de a preveni fraudele sau utilizarea abuziva a serviciilor de voce sau date comercializate de furnizori. Operatorii sunt obligati sa includa informatii despre eventualele restrictii aplicabile in contractele incheiate cu utilizatorii finali, atat in cazul abonamentelor, cat si in cazul cartelelor preplatite.

De exemplu, pentru a reduce riscul fraudelor, operatorii pot restrictiona sau intrerupe accesul la serviciul de telefonie in cazul utilizatorilor care depasesc un consum lunar considerat ca fiind rezonabil, detaliat contractual prin anumite praguri (de exemplu, apeluri lunare de peste 5.000 de minute). De asemenea, operatorii pot limita beneficiile contractuale in situatiile in care traficul lunar de voce efectuat in afara retelei are valori mult mai mari fata de traficul de voce primit din afara retelei, sau pot reduce vitezele de transfer al datelor dupa consumarea unei anumite cantitati de trafic de date (de exemplu, 5 GB).

In plus, pentru a evita utilizarea abuziva, operatorii pot specifica in contract faptul ca serviciile oferite nu pot fi folosite decat pentru nevoile proprii ale utilizatorilor si nu pentru testarea de echipamente, recomercializarea serviciului catre terti ori folosirea unor sisteme automate pentru expedierea de SMS-uri in masa, efectuarea de apeluri sau transferul de date cu scopul obtinerii de profit in cadrul unei activitati comerciale.

In situatiile in care utilizatorii nu respecta conditiile contractuale, furnizorii pot suspenda sau restrictiona serviciile oferite, de exemplu prin blocarea initierii apelurilor pana la finalul lunii de facturare (cu exceptia apelurilor de urgenta), pot rezilia unilateral contractele in vigoare sau pot aplica penalitati ori solicita despagubiri din partea clientilor.

ANCOM ii sfatuieste pe utilizatori sa parcurga cu atentie conditiile contractuale la achizitionarea unor servicii de telefonie si internet cu beneficii nelimitate, pentru a evita astfel de situatii generate de necunoasterea restrictiilor de utilizare. In cazul in care constata ca operatorul de la care au achizitionat aceste servicii nu i-a informat in scris cu privire la eventualele restrictii aplicabile beneficiilor nelimitate, pot sesiza ANCOM, aici.

http://www.ancom.org...mbrie-2014_5294

Edited by danutz1, 24 September 2014 - 10:55.


#17
kye77

kye77

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 947
  • Înscris: 05.03.2009
Conform ANCOM nelimitat inseamna 5000 minute. De ce nu ii obliga sa scoata nelimitat din vocabular si sa il inlocuiasca cu 5000 ???

#18
LunaCrystal

LunaCrystal

    Clubbing is life!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,518
  • Înscris: 20.10.2006
Alea 5000 de minute erau cu titlu exemplificativ. Fiecare operator poate decide daca si care sa fie limita.

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate