Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Vreau o masina electrica de tocat...

Cum ajunge remorca de tir inapoi ...

Alt "Utilizator nou" pe T...

ULBS INFORMATICA
 Index preturi

Boxa membrana tweeter infundata

Am nevoie de poze cu un curcubeu

Whisky for Mac
 Xiaomi 14 Gpay

Izolare zid exterior de scandura

Dezinstalare drivere W11 23H3

Recomandare masina de spalat fiab...
 BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...

De ce sunt oamenii nostalgici

Cum vand casa fara factura Hidroe...

Scor FICO minim
 

Incepator

- - - - -
  • Please log in to reply
22 replies to this topic

#1
Madalina04

Madalina04

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 80
  • Înscris: 07.08.2012
Buna! Care e diferenta dintre indicatorul Circulatie interzisa in ambele sensuri sau Accesul interzis? Si  o intrebare referitor la gararea cu spatele daca ma puteti ajuta, eu prin gemuletul din dreapta trebuie sa vad stopul masinii langa care vreau sa parchez, intrebarea mea e : unde mai exact trebuie sa fie stopul? In coltul din dreapta de la gemuletul mic sau in coltul din stanga de la gemuletul mic, sau chiar pe mijloc? Inca o intrebare, cand urcam in masina trebuie sa verificam scaunul oglinzile si centura, dar cum putem aranja oglinzile daca nu avem motorul in functiune? influenteaza asta parcarea? e posibil sa nu-mi iasa? Instructorul meu nu a stiut sa-mi spuna...multumesc din suflet!

#2
xcit

xcit

    afara ninge linistit si in casa arza-te-ar focu'

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,890
  • Înscris: 29.06.2006
daca n-ai gemulet ce faci?

gararea cu spatele sau parcare laterala, despre ce vb? instructorul ce zice?

#3
Gady_paul

Gady_paul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,421
  • Înscris: 12.01.2008
Circulatie interzisa in ambele sensuri inseamna ca e o strada inchisa, nu va iesi/intra nimeni pe acolo. Accesul interzis inseamna ca e strada cu sens unic, adica se poate circula pe strada respectiva, dar tu nu ai voie sa intri (practic, nu poti intra pe strada, dar pot iesi altii pe acolo). Cat despre scaun si oglinzi...teoretic poti pune contactul dar nu e nicio problema daca pornesti motorul si le aranjezi. Ideea e sa nu pleci cu ele gresit.

#4
MooF2010

MooF2010

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,326
  • Înscris: 24.05.2010
esti constienta ca fiecare masina e diferita nu? Ce fel de instructor e ala care nu a stiut sa iti spuna. La cheie ai 3 trepte, cel putin la masina mea.... 1 deschide martorii, 2 deschide partea electrica complet, 3 deschide motorul... nu ai nevoie sa deschizi motorul sa arajezi oglinda. iar partea cu parcarea... fiecare isi creaza propriile repere.

ai grija ca oglinda pusa aiurea iti modifica reperele

Edited by MooF2010, 16 September 2014 - 20:42.


#5
OmulLLORT

OmulLLORT

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,756
  • Înscris: 06.09.2014
Draga Madalina, condusul nu e pentru tine
La parcari te orientezi in primul rand dupa oglinzile laterale.

Quote

dar cum putem aranja oglinzile daca nu avem motorul in functiune?
vezi, aici e avantajul alora cu rable fara oglinzi electrice Posted Image

Edited by OmulLLORT, 16 September 2014 - 20:46.


#6
Madalina04

Madalina04

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 80
  • Înscris: 07.08.2012

 OmulLLORT, on 16 septembrie 2014 - 20:44, said:

Draga Madalina, condusul nu e pentru tine
La parcari te orientezi in primul rand dupa oglinzile laterale.


vezi, aici e avantajul alora cu rable fara oglinzi electrice Posted Image

Draga OmulLLORT, viata in general nu e pentru tine;) Daca am pus 2 intrebari, trebuie sa-mi dai in cap? Vezi-ti frate de treaba ta, iar daca nu poti ajuta cu nimic decat facand nervi celorlalti stai in banca ta

#7
Mizu

Mizu

    moroșan

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,805
  • Înscris: 10.12.2006
OmulLLORT a iesit din ma-sa direct sofer, da-i pace.

Instructorul nu e interesat decat sa iei examenul, de asta iti da repere tampite si indicatii cum ar fi gemuletul din dreapta, iar cand te urci in alta masina te blochezi.

Cat despre oglinzi, le poti regla si cu contactul pus, dar eu zic ca poti porni linistita motorul ca sa le reglezi daca asa ti se pare mai usor. Dar inainte de asta tragi frana de mana si scoti la liber.

#8
Madalina04

Madalina04

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 80
  • Înscris: 07.08.2012

 SfPetru, on 16 septembrie 2014 - 20:58, said:

OmulLLORT a iesit din ma-sa direct sofer, da-i pace.

Instructorul nu e interesat decat sa iei examenul, de asta iti da repere tampite si indicatii cum ar fi gemuletul din dreapta, iar cand te urci in alta masina te blochezi.

Cat despre oglinzi, le poti regla si cu contactul pus, dar eu zic ca poti porni linistita motorul ca sa le reglezi daca asa ti se pare mai usor. Dar inainte de asta tragi frana de mana si scoti la liber.

Iti multumesc mult!!

#9
alexupit

alexupit

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,327
  • Înscris: 23.09.2008
OmulLLORT s-a nascut invatat. Din ce am inteles eu, fata asta acum face scoala sau a terminat-o de curand. Macar ea pune intrebari si vrea sa invete lucruri, nu e ca arogantii aia de nu stiu sa citeasca si iau permisul pe bani si nu-i intereseaza de nimic. Mai grav ar fi daca nu ar interesa-o sa invete lucrurile astea.

#10
Michidoo

Michidoo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,425
  • Înscris: 15.01.2008
Madalina draga, pentru parcarea laterala tu ai niste repere date de instructor care sa te ajute sa inveti parcarea strict pe masina de scoala si dupa ce repeti de multe ori sa o faci destul de usor cat sa n-ai probleme la examen (adica s-o faci din prima). Dupa ce vei lua permisul si vei incepe sa conduci, o sa-ti dai seama ca nu-ti mai taie nimeni capul daca nu iti iese din prima parcarea si ca reperele alea nu trebuie respectate strict asa cum le-ai invatat. Mai degraba trebuie sa gandesti putin lucrurile in functie de dimensiunile masinii (poate ai facut scoala pe Logan si vei conduce un Smart), de spatiul pe care il ai pentru parcare si trebuie sa simti putin si traiectoria masinii (nu trebuie sa ai cunostinte de fizica, dar ajuta sa te joci putin cu volanul si sa vezi ce se intampla). Deci iti recomand ca la scoala sa mergi dupa reperele date de instructor (si sa-i adresezi lui intrebarile cu gemuletul etc) pentru a te asigura ca la examen vei faca o parcare ok. Dupa ce ai luat carnetul o sa renunti repede la reperele astea si o sa-ti folosesti propriile repere. Bafta!

#11
griffo928

griffo928

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 198
  • Înscris: 10.12.2009
Scaunul si oglinzile ti le potrivesti dupa nevoile tale. Parcarile cu spatele se fac cu ajutorul oglinzilor laterale, pe care le poti regla cand invarti cheia pana face primul click, nu-i musai sa pornesti motorul.
Bafta la condus! :-)

#12
danvlas

danvlas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,118
  • Înscris: 04.06.2009
Parcarea, cum se invata pe vremuri:

Laterala (simpla, dar spaima incepatorilor):
1. Te asiguri ca masina pe care o conduci incape in spatiul ales. Daca ti se pare ca spatiul e "un pic prea scurt" si fiind incepatoare, alegi alt loc. Daca politaiul insista, inseamna ca incape.
2. Treci cu jumatate din masina ta de fundul masinii din fata si opresti. Sa ai minim 20 cm spatiu lateral intre masini.
3. Cu masina oprita, volan maxim dreapta.
4. Pornesti in marsarier, privirea in oglinda din dreapta.
5. Cand ai facut un unghi de 45 de grade cu trotuarul, FARA sa opresti masina, volan maxim stanga si privirea la masina din fata.
6. Cand masina ta e paralela cu trotuarul, franezi inainte de a busi masina din spate, opresti motorul, tragi frana de mana.
7. Te stergi pe frunte de transpiratie si racnesti "EVRIKA!", cu bratele in sus.


Parcarea cu spatele intre doua masini, perpendicular pe trotuar:
1. Te asiguri ca masina pe care o conduci incape in spatiul ales. Daca ti se pare ca spatiul e "un pic prea stramt", de obicei incape, dar nu mai poti iesi din masina, asa ca alegi alt loc.
2. Aliniezi coltul din spate-dreapta al masinii tale cu coltul din stanga-fata al masinii in stanga careia vei intra. Sa ai minim 20 cm spatiu lateral intre masini.
3. Cu masina oprita, volan maxim dreapta.
4. Pornesti in marsarier, privirea in oglinda laterala dreapta. Permanent trebuie sa vezi cele doua colturi ale masinilor despartite de o zona libera
5. Cand ai facut un unghi de 45 de grade cu trotuarul, muti privirea in oglinda din stanga si manevrezi cu atentie. Volanul ramane maxim dreapta.
6. In mod normal, masina ta se aliniaza cu celelalte doua.
7. Cand s-a aliniat, indrepti volanul si mai dai in marsarier pana la incadrarea corecta pe locul de parcare.
8. Te stergi pe frunte de transpiratie si racnesti "YEEESSSSSSS!", cu bratele in sus.

Bafta!

#13
FolderBulk

FolderBulk

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 765
  • Înscris: 19.08.2007

 danvlas, on 17 septembrie 2014 - 10:04, said:

Parcarea, cum se invata pe vremuri:

Laterala (simpla, dar spaima incepatorilor):
1. Te asiguri ca masina pe care o conduci incape in spatiul ales. Daca ti se pare ca spatiul e "un pic prea scurt" si fiind incepatoare, alegi alt loc. Daca politaiul insista, inseamna ca incape.
2. Treci cu jumatate din masina ta de fundul masinii din fata si opresti. Sa ai minim 20 cm spatiu lateral intre masini.
3. Cu masina oprita, volan maxim dreapta.
4. Pornesti in marsarier, privirea in oglinda din dreapta.
5. Cand ai facut un unghi de 45 de grade cu trotuarul, FARA sa opresti masina, volan maxim stanga si privirea la masina din fata.
6. Cand masina ta e paralela cu trotuarul, franezi inainte de a busi masina din spate, opresti motorul, tragi frana de mana.
7. Te stergi pe frunte de transpiratie si racnesti "EVRIKA!", cu bratele in sus.

Bafta!

la punctul 5 daca  iei volanul maxim stanga intri in ala din fata. cred ca vroiai sa spui ca indrepti volanul ...

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/nFRaGlc9O2A?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#14
danvlas

danvlas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,118
  • Înscris: 04.06.2009
Clipul ala e facut din doua bucati. La minutul 1:24, distanta intre roata din spate si bordura e atat de mica, incat n-are nici o sansa sa-i iasa dintr-o singura miscare.
De asta am specificat "fara sa opresti masina". In timpul in care rotesti de volan, masina are o traiectorie variabila care duce exact la rezultatul dorit.
E pe incercate :D

#15
FolderBulk

FolderBulk

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 765
  • Înscris: 19.08.2007
pentru incepatori nu prea merge dintr-o bucata fara sa opresti masina :)
dar dupa mult exercitiu, ai dreptate, poti sa o faci cu masina in  miscare ;)

#16
izometric

izometric

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,392
  • Înscris: 05.09.2013

 danvlas, on 17 septembrie 2014 - 10:04, said:

Parcarea, cum se invata pe vremuri:

Laterala (simpla, dar spaima incepatorilor):
1. Te asiguri ca masina pe care o conduci incape in spatiul ales. Daca ti se pare ca spatiul e "un pic prea scurt" si fiind incepatoare, alegi alt loc. Daca politaiul insista, inseamna ca incape.
2. Treci cu jumatate din masina ta de fundul masinii din fata si opresti. Sa ai minim 20 cm spatiu lateral intre masini.
3. Cu masina oprita, volan maxim dreapta.
4. Pornesti in marsarier, privirea in oglinda din dreapta.
5. Cand ai facut un unghi de 45 de grade cu trotuarul, FARA sa opresti masina, volan maxim stanga si privirea la masina din fata.
6. Cand masina ta e paralela cu trotuarul, franezi inainte de a busi masina din spate, opresti motorul, tragi frana de mana.
7. Te stergi pe frunte de transpiratie si racnesti "EVRIKA!", cu bratele in sus.


Parcarea cu spatele intre doua masini, perpendicular pe trotuar:
1. Te asiguri ca masina pe care o conduci incape in spatiul ales. Daca ti se pare ca spatiul e "un pic prea stramt", de obicei incape, dar nu mai poti iesi din masina, asa ca alegi alt loc.
2. Aliniezi coltul din spate-dreapta al masinii tale cu coltul din stanga-fata al masinii in stanga careia vei intra. Sa ai minim 20 cm spatiu lateral intre masini.
3. Cu masina oprita, volan maxim dreapta.
4. Pornesti in marsarier, privirea in oglinda laterala dreapta. Permanent trebuie sa vezi cele doua colturi ale masinilor despartite de o zona libera
5. Cand ai facut un unghi de 45 de grade cu trotuarul, muti privirea in oglinda din stanga si manevrezi cu atentie. Volanul ramane maxim dreapta.
6. In mod normal, masina ta se aliniaza cu celelalte doua.
7. Cand s-a aliniat, indrepti volanul si mai dai in marsarier pana la incadrarea corecta pe locul de parcare.
8. Te stergi pe frunte de transpiratie si racnesti "YEEESSSSSSS!", cu bratele in sus.

Bafta!

Felicitari, tocmai ai pocnit masina.

Parcarea laterala se face din pozitie perfect paralela cu masina in spatele careia vrei sa parchezi. Reperul sunt oglinzile laterale, sa fie aliniate cu ale tale, abia atunci iei maxim de volan si incepi sa ocupi locul disponibil.

Parcarea cu spatele depinde in mod direct de gabaritul masnii tale si de raza de bracaj. Daca faci asa ceva (coltu nustiucare aliniat cu coltul cutarica) cu Citroen C5 muti 3 masini din loc.

Edited by izometric, 17 September 2014 - 11:37.


#17
xtremdriving

xtremdriving

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,327
  • Înscris: 18.06.2006
20 cm intre masini? doar pana la jumatatea masinii tale? eh, ceva nou. Posted Image  sigur parchezi numai in locuri generoase...

 izometric, on 17 septembrie 2014 - 11:33, said:

Parcarea cu spatele depinde in mod direct de gabaritul masnii tale si de raza de bracaj. Daca faci asa ceva (coltu nustiucare aliniat cu coltul cutarica) cu Citroen C5 muti 3 masini din loc.
exagerezi. in plus nu se poate generaliza.  depinde de dimensiunile masinilor. Insa in general nu ajungi pana la oglinzile celuilalt. nu ma uit niciodata la repere.
Nu am masurat niciodata distanta laterala insa cred ca variaza intre 40-70 cm... in functie de necesitati...

Edited by xtremdriving, 17 September 2014 - 11:41.


#18
izometric

izometric

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,392
  • Înscris: 05.09.2013

 xtremdriving, on 17 septembrie 2014 - 11:38, said:

20 cm intre masini? doar pana la jumatatea masinii tale? eh, ceva nou. Posted Image


exagerezi. in plus nu se poate generaliza.  depinde de dimensiunile masinilor. Insa in general nu ajungi pana la oglinzile celuilalt. nu ma uit niciodata la repere.

Citeste cu atentie. PARCAREA CU SPATELE, nu laterala.

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate