Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Ford transit 2,4 ,90cp nu trage
Last Updated: May 23 2020 07:08, Started by
valy_en86
, Sep 16 2014 20:14
·
0
#1
Posted 16 September 2014 - 20:18
Salutare!! Am achizitionat un Ford transit din 2005 motor de 2400 , 90 cp , inca de cand am luat-o am vazut ca nu trage are momente cand merge bine si momente cand nu se tureaza in sarcina si nu reusesc sa trec cu ea de 85 km/h !! Porneste bine si la cald si la rece , are mers rotund dar nu trage!!! Am pus 10 testere pe ea dar fiecare mecanic mi-a interpretat altfel erorile!! Ba ca e egr, ba pompa injectie, ba ca a sarit distributia de la punct, ba ca e schimbat ecu etc!! Pana acum am schimbat doar electrovalva de la egr si maine ma pregatesc sa schimb pompa inj daca ma lasa vremea!!! Va dau codurile de eroare date de 2 testere poate ma ajuta-ti sa nu mai cheltuiesc niste bani aiurea!!!
Astea sunt codurile de eroare Attached Files |
#2
Posted 16 September 2014 - 20:33
Verifica filtrul de motorina - a verifica inseamna a schimba . Dupa poti face alte cautari dar ia-o cu inceputul .
|
#3
Posted 16 September 2014 - 20:42
Asta am facut prima si prima data , imediat dupa ce am cumparat masina, am inlocuit filtrele si uleiul!!
|
#4
Posted 17 September 2014 - 06:07
Vezi ca in tabloul de sigurante de la motor ai doua relee mari gri (pe prima linie, cele mai mari relee din tablou), sunt identice, unul e pentru bujiile incandescente si unul e releu principal care alimenteaza cam toate sistemele de management ale motorului. In timp, acele relee se distrug, in sensul ca se oxideaza si in final se topesc contactele din interiorul lor. Incearca sa le scimbi intre ele sau cumpara unul nou si incearca sa le inlocuiesti pe rand cu cel nou. Am patit cu un Ford identic cu al tau cam acelasi lucru, nu trecea de 90 km/h si se opera motorul in mers in mod haotic (cand vrea el, fara motiv). Pe tester imi apareau erorile tale , mai putin cele legate de EGR care la acea masina era mecanic (motor D2FA). Calculatorul pompei de injectie era nou, pompa fusese reparata in reprezentanta Bosch si era in garantie. Rezolvarea a constat in ilocuirea releului principal (unul din cele gri, nu mai retin exact pozitia din tablou). Bafta!
|
#5
Posted 17 September 2014 - 07:37
O sa fac si treaba asta cu releul!!! Cred ca le si am daca se potrivesc dupa mondeo din 2002!!
|
#8
Posted 17 September 2014 - 13:44
Fusei la reprezentanta!! Trebuie inlocuita supapa de debit dupa pompa!!!
Attached Files |
#9
Posted 23 May 2020 - 07:08
Salut, intreb si eu aici ca am aceas problema 80km/h maxim si 3000rot , ai rezolvat problema dupa inlocuirea supapei ?
Si inca o intrebare daca tot sunt aici pe partea electrica , mi s-a aprins bec baterie in bord , la inceput licarea am zis ca e contact imperfect ceva ...apoi a ramas asa , sa fie problema cu incarcarea sau contacte de masa aiurea? de ce gandesc asta am mers cu acel bec aprins 200km , si masina ajuns la destinatie porneste f bine , farurile nu dau semn ca ar fi obosite ma gandesc ca la un diesel daca era incrcarea o manca bateria deja |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users