Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Rename SQL column

Achiziționare tuner TV !

Din ce este facuta terasa asta?

Cum accesez site-ul CNAS ?
 Algoritm simplu de calculare al u...

Bitdefender Total Security ș...

casa verde 2024

Intrerupator cu N - doza doar cu ...
 Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...
 probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National
 

senior php developer

- - - - -
  • Please log in to reply
8 replies to this topic

#1
david90

david90

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 15.09.2014
buna ziua,

as dori si eu daca se poate sa-mi spuneti si mie care ar fi salariul minim in Bucuresti pentru un php developer .sunt incepator dar stiu design website cu CSS sau folosire de un framework (ex:)bootstrap Mysql database with sql or  mysql_PDO , PHP avansat folosind OOP ,si creare de model view controller (mvc)  sau folosind mvc cu un framework ( symfony ) , rezolv probleme de e-commerce site si am cunostinte bune to update coduri, creating e-commerce web site and using CMS (wordpress).


Va multumesc si astept raspunsul dumeavoastra!

#2
_Smiley_

_Smiley_

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,980
  • Înscris: 24.02.2006
conform HG nr. 871/2013, e 900 lei (brut).


ps: "senior" e nenea ala cu experienta, un incepator e in cel mai bun caz "junior".

#3
david90

david90

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 15.09.2014
ms , dar eu am foarte multe cunostinte chiar dar nu am muncit la firme dar am facut proiecte si este o passiune pentru mine si mereu iau informatii noi ,
si care ar fi salariu  care pot incepe ???

#4
MooF2010

MooF2010

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,306
  • Înscris: 24.05.2010