Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Problema pedalat
Last Updated: Sep 16 2014 11:14, Started by
apoklyps3
, Sep 15 2014 13:02
·
0
#1
Posted 15 September 2014 - 13:02
Salut,
Am si eu o problema cu un MTB : de la o vreme cand pedalez imi scapa in gol. Se poate intampla o data la 10 intervaluri sau 2 doua chiar de mai multe ori, dar mi s-a intamplat si sa pedalez 15 minute si sa nu mai sara. Tin sa mentionez ca se intampla doar pe cel mai mic pinion ( in general stau pe foaia a doua sau cea mai mare si pe ultimul pinion). Pe penultimul nici vorba de asa ceva. Este foarte neplacut cand trebuie sa intru intr-un giratoriu sa-mi faca figura. Are careva vreo idee ce ar putea fi? |
#3
Posted 15 September 2014 - 13:14
probabil uzura mare la pinionul ala, daca mergi numai pe el.
Poti merge si pe alta combinatie de foaie + pinion ca sa nu schimbi caseta + lantul chiar acum. Incearca si penultimul pinion, nu cred ca e diferenta asa mare de viteza, pedalezi un pic mai repede Sau incearca foaia 3 cu un pinion de la mijloc, ar trebui sa fie un raport apropiat cu 2 x 6/7 cat folosesti acum. Invata sa mai schimbi vitezele, de asta sunt acolo.. si nu mai folosi pinionul uzat. Edited by sirgoofy, 15 September 2014 - 13:22. |
#4
Posted 15 September 2014 - 13:16
Nu pare uzat, bicicleta e aproape noua. O am de 2 luni...
|
#5
Posted 15 September 2014 - 13:19
Nu ma prea pricep la reparatii , dar cred ca ai o problema la schimbatorul de viteze ( probabil nu e strans bine )
si aceea pedalare in gol este defapt o cadere a lantului pe alt pinion Edited by seawolf, 15 September 2014 - 13:20. |
#7
Posted 15 September 2014 - 13:24
nu e first bike. un Kross (polonezii) ,a nu se confunda cu Cross.
ca o idee e ca si cum ar sari peste un sfert de rotatie deodata. mai gasisem ceva similar intr-un thread ( nu mai stiu daca tot aici ) in care cineva spunea ca ar fi clichetii, dar nu ma pricep... |
#8
Posted 15 September 2014 - 13:25
Pai la asta mă gândeam si eu. Sa nu fie reglat bine schimbatorul de pinioane si sa cada lantul.
Probabil este doar o problema de reglare/ de torsiune a cablului. |
#9
Posted 15 September 2014 - 13:28
pai mergi prin parc/ parcare, undeva unde nu esti in pericol si cand face faza te uiti la pinioane... dar daca esti incepator mai bine mergi direct la service.
Aaah, si mai schimba vitezele |
#10
Posted 15 September 2014 - 13:33
am tot incercat sa surprind momentul, dar vorba aia se intampla doar cand nu ma uit la ea (trebuie sa ma mai uit si pe unde merg), de-al dracu si de ambitios ).
o sa incerc sa investighez mai bine momentul. @Lolopoco , sa stii ca la varianta asta nu m-am gandit. N-am umblat deloc la reglaje la schimbatoare ... de sarit nu mai are unde sa asara pentru ca este ultimul pinion ). Poate incearca sa se urce pe penultimul (naiba stie de ce) si nu reuseste... |
|
#11
Posted 15 September 2014 - 13:48
Aceeasi problema o am si eu.
Cum au mai spus unii colegi,pinioanele sunt nituite si capetele niturilor "s-au taiat",iar pinionul vitezei a 6 a "scapa" "patineaza" in gol. ,Incearca sa stai pe una din pedale-cand bicicleta e oprita si lantul pe viteza 6.Daca nu te tine pedala si scapa inseamna ca s-au dus niturile. Edited by Adi blondu, 15 September 2014 - 13:51. |
#12
Posted 15 September 2014 - 14:54
Bicicleta de doua luni sa aiba uzura asa mare la pinioane sau lant, mai greu. Doar daca ai practicat ceva pedalat extrem. Sanse mari sa fie ceva dereglat la ea, mergi la un doctor de biciclete.
|
#13
Posted 15 September 2014 - 19:38
Cum reusesti sa mergi mereu cu cel mai mic pinion? Fortezi bicicleta la o pornire de pe loc. Nici nu ma gandesc ce stres suporta angrenajele la o pornire rapida in trafic.
Eu merg cu pinioanele 3-4 pe strada, si 6 pe trotuar. Chiar si in afara orasului, pinionul mic il folosesc extrem de rar, mai mult pentru sprinturi, pentru ca nici relieful nu imi permite. Au si pinioanele/foile rostul lor, invata sa le folosesti cat mai eficient. Daca le fortezi in ultimul hal, cedeaza. |
#14
Posted 15 September 2014 - 20:36
Ca o idee, eu porneam ( nu mai am biclă, din păcate) de pe loc, cam mereu la foaia 2 (din 3) și pinionul 4 (din 7). Și cam asta foloseam mai mereu la pedalarea tip „croazieră”. Când aveam vre-o rampă de urcat, băgat foaia mică și pinionul mare.
La drum întins, pe carosabil, bagi foaia mare și pinionul mic. Invers se procedează înainte de oprire, să te pregătești pentru pornirea de pe loc. Edited by Lolopoco, 15 September 2014 - 20:38. |
#15
Posted 16 September 2014 - 05:41
Lolopoco, on 15 septembrie 2014 - 20:36, said:
La drum întins, pe carosabil, bagi foaia mare și pinionul mic. Lolopoco, on 15 septembrie 2014 - 20:36, said:
Invers se procedează înainte de oprire, să te pregătești pentru pornirea de pe loc. Cel mai sigur in oras este sa mergi cu pinion mijlociu. E un compromis acceptabil intre pornire si viteza. |
|
#16
Posted 16 September 2014 - 10:46
lucifer76, on 16 septembrie 2014 - 05:41, said:
Asta merge doar cand drumul e drept, ca daca e o panta de +5 ai dat de dracu` . lucifer76, on 16 septembrie 2014 - 05:41, said:
Practic, daca iti apare o masina in fata la o intersectie, pui frana si ramai pe pinion mic. Si devine o adevarata placere pornirea de pe loc. In cazul asta pornesc lent de tot, nu am chef sa raman cu angrenajele in brate. lucifer76, on 16 septembrie 2014 - 05:41, said:
Cel mai sigur in oras este sa mergi cu pinion mijlociu. E un compromis acceptabil intre pornire si viteza. |
#17
Posted 16 September 2014 - 11:14
Eu panta zic la deal, si vale la coborare.
In oras e mai greu sa pedalezi tip croaziera. Sunt masini, intersectii. Si culmea e ca in majoritatea cazurilor, drumul e mai plin de hartoape decat in afara. Sa innebunesti angrenajul odata la fiecare suta de metri e aiurea. Plus ca nici nu ai timp sa urci pinioanele cand franezi brusc. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users