Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Pompa de apa HEPU ?!

Vreau o masina electrica de tocat...

Cum ajunge remorca de tir inapoi ...

Alt "Utilizator nou" pe T...
 ULBS INFORMATICA

Index preturi

Boxa membrana tweeter infundata

Am nevoie de poze cu un curcubeu
 Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay

Izolare zid exterior de scandura

Dezinstalare drivere W11 23H3
 Recomandare masina de spalat fiab...

BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...

De ce sunt oamenii nostalgici

Cum vand casa fara factura Hidroe...
 

Motor Acme Vt 88

- - - - -
  • Please log in to reply
23 replies to this topic

#1
ovidiu2099

ovidiu2099

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 7
  • Înscris: 24.07.2014
Salutare la toata lumea! Am o cositoare bcs cu motor acme vt 88, porneste foarte usor, relanti bun zic eu dar problema e atunci cand o accelerez intai da sa moara motorul dupa care isi revine (asta se intampla cand o bag la cosit cand da de greu) si in timpul cositului mai da unele rateuri pentru scurt timp, merge intrerupt si mai pocneste nu are un mers constant ca si la relanti. Bujie (bosch wr 8 bc+ ) si fisa am pus noi. Eu banuiesc ca problema ar fi de la filtru de aer cu ulei (nu stiu cat ulei se pune, nu are nici un semn) sau de la carburator (cat trebuie deschis cuiul pontou?).
Rog colegii care au astfel de motoare sa vina cu sugestii, carti tehnice, orice e bine venit.

Edited by ovidiu2099, 14 September 2014 - 18:16.


#2
ovidiu2099

ovidiu2099

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 7
  • Înscris: 24.07.2014
Scuze! am vrut sa spun cate ture trebuie deschis surubul acela cu arc de la carburator care regleaza benzina, nu cuiul pontou..... le-am confundat..

Edited by ovidiu2099, 14 September 2014 - 19:42.


#3
maruta93

maruta93

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 92
  • Înscris: 07.02.2012
salut  il inchizi de tot si il desfiletezi doar 2 ture inapoi schimba si filtru de benzina este filtru pentru dacie e 5 lei unu si bujia curat-o cu peria de sarma

#4
ovidiu2099

ovidiu2099

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 7
  • Înscris: 24.07.2014

View Postmaruta93, on 26 octombrie 2014 - 13:15, said:

salut  il inchizi de tot si il desfiletezi doar 2 ture inapoi schimba si filtru de benzina este filtru pentru dacie e 5 lei unu si bujia curat-o cu peria de sarma
Salut! multumesc ca ai postat. am schimat filtrul, banuiesc ca la mine problema este jiclorul (cred ca are debitul de benzina prea mare) sau surubul de reglaj nu cred ca este cel original, este posibil sa fi fost schimbat cu altul, daca il deschid 2 ture se opreste motorul trebuie inchis la maxim ca sa pot accelera banuiala mea este ca nu inchide complet sau cat ar trebui, bujia este mereu neagra, afumata (am schimbat 2 pe care le-a ars una ngk si una bosch). Am pus in acelasi timp platina, condensator si bujie noua a mers o zi impecabil, ma gandeam ca vinovat a fost condensatorul dar a doua zi din nou probleme, nu stiu daca problema este in sistemul de aprindere sau in amestecul de combustibil....cum as putea verifica?

Edited by ovidiu2099, 27 October 2014 - 13:33.


#5
avram172

avram172

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 75
  • Înscris: 20.05.2013
nu mai zice nimeni nimic, am si eu nevoie de ajutorul vostru.Posted Image
1. cat si ce ulei intra in motor pentru racire?
2. filtul meu am observat ca e din sarma, unde gasesc sa.l inlocuiesc, si ce ulei pun in suportul filtrului?
3. are momente cand da rateuri, pocane de o ia dracii la relanti, sau cand e in sarcina se accelereaza pt moment singura dupa care revine la normal?
astept niste sfaturi/lamuriri...
multumesc anticipat..Posted Image

#6
ddaannii

ddaannii

    Haiduc

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,804
  • Înscris: 26.04.2011
1.Uleiul din motor nu e pentru racire...e pentru ungerea lui.Trebuie sa ai pe la buson ceva nivel,cel putin asa ar trebui sa fie.
2.Filtrul din sarma se spala,cu motorina sau diluant,ulei se pune de care ai, pana la nivel.
3.Rateurile au mai multe cauze,e greu de zis ce anume,incepe cu nivelul de benzina din carburator,accelerarile alea prin surprindere imi zice ca are preaplin de benzina.

#7
avram172

avram172

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 75
  • Înscris: 20.05.2013
da, multumesc pt informatii...
insa tot nu stiu ce ulei trebuie sa folosesc???

#8
ovidiu2099

ovidiu2099

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 7
  • Înscris: 24.07.2014

View Postavram172, on 05 iunie 2015 - 09:15, said:

da, multumesc pt informatii...
insa tot nu stiu ce ulei trebuie sa folosesc???
Ce motor ai? tot acme vt 88? daca ai acest motor iti pot da eu informatiile despre ulei (scrie pe placuta de pe motor)

Motorul meu (acme vt 88) are carburator cozzete, acesta are doar un surub de reglaj, acesta este pentru benzina sau pentru aer? Cum reglez eu amestecul de aer-benzina, cum il fac mai bogat sau mai sarac in benzina? ca acum imi afuma bujia (arsa si uda)

#9
mekaniku

mekaniku

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 5
  • Înscris: 08.03.2009
Nivelul de benzina in pahar nu ar trebui sa fi e mai mult de 1cm sau 1.5 cm. Verifica plutitorul sa nu fie spart. Eu am avut un landini LA80 si cred ca e la fel.

Ii pui ulei de benzina in patru timpi ; de care in functie de buzunar.

Edited by mekaniku, 11 August 2015 - 16:01.


#10
danny1280

danny1280

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 13.06.2010
Verifica   distanta la platina incearca sa vezi cum merge cu distanta mai mare    .La  carburator in partea superioara  ai un dop de alama are cap hexagonal  daca il desfaci ai acolo un jiclor verifica sa nu fie infundat  ,surubul  de pe laterala carburatorului regleaza aerul  rotesti de el pana motorul merge cat mai ,,rotund”
nu conteaza numarul de ture si eu merg cu el aproape inchis  
Nivelul benzinei in carburator nu poti sa-l reglezi   plutitorul cand se sparge curge benzina din carburator pe supraplin
Foloseste bujii romanesti pentru dacia cu motor de 1400 de sinterom  se comporta cel mai bine la temperatura ridicat  din cauza temperaturi se fisureaza ceramica pe interiorul bujiei si nu mai da scanteia unde trebuie sau da la masa.

#11
liviumircea

liviumircea

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 165
  • Înscris: 26.11.2009
Salut, am cumparat eu pana la urma un BCS 622 seria 20000 cu motor ACME VT 88. Voiam sa va intreb, pe motocositoarele voastre, care este sensul de rotatie al motorului ? La mine am observat ca al meu este de stanga, se invarte in sensul invers al acelor de ceasornic. Sunt un pic panicat deoarece in conditiile in care o sa am vreodata probleme cu el, nu il voi putea inlocui, motoarele de pe piata fiind cu rotatie in sensul acelor de ceasornic. A segmentat cineva un astfel de motor, se gasesc piese pentru ele ? La prima vedere motorul nu scoate fum, este cam galagios insa (are si toba destul de scurta), dar avand in vedere varsta ma pot astepta la ce e mai rau...Vindea cineva pe internet un motor complet ACME VT 88 (lipsea numai rezervorul), la pretul de 600 ron. L-as fi luat fara sa clipesc sa-l am de rezerva, insa am observat ca are sensul de rotatie invers.

#12
C-Sebi

C-Sebi

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 29.01.2016
Salutare,

Am vazut aceste discuti despre cositoare cu motoare acme,intentionez sa achizitionez o cositoarea si as dori mai multe detali(ce marca de motor e cea mai fiabila,din ce am inteles cele vechi merg pe gaz si benzina, se gasesc in general piese de schimb, care sunt problemele la care trebuie sa fiu atent cand merg sa o achizitionez, care ar fi un pret corect pentru ele).

Va multumesc.

#13
ciprian_vladis

ciprian_vladis

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,195
  • Înscris: 25.07.2010
Salutare. Am si eu o cositoare cu 3 roti si cu motor Acme VT 88. Filetul pentru bujie din chiulasa s-a stricat si trebuie refacut. Merge facut filet mai mare sau facut bucsare la strungar?? Pentru asta am nevoie sa o scot de pe motor. Deocamdata am ajuns in stadiul asta. Aci m-am impotmolit. Nu vreau sa stric sau dereglez ceva... Ma poate ajuta careva?? Cum sa procedez? Eventual un linck catre un clip explicativ... Multumiri anticipate!

Attached Files



#14
Ion_Bumbu

Ion_Bumbu

    User asocial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,566
  • Înscris: 31.01.2010
Daca e lipita chiulasa baga o sfoara mai grosuta in cilindru si incearca asa .
Daca mergea sa pornesti motorul era perfect, il porneai cu suruburile de la chiulasa destrinse 1-2 mm.

Grig

#15
ciprian_vladis

ciprian_vladis

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,195
  • Înscris: 25.07.2010

View PostIon_Bumbu, on 05 mai 2016 - 19:54, said:

Daca e lipita chiulasa baga o sfoara mai grosuta in cilindru si incearca asa .
Daca mergea sa pornesti motorul era perfect, il porneai cu suruburile de la chiulasa destrinse 1-2 mm.

Grig
si supapele trebuie sa iasa odata cu chiulasa?? nu se deregleaza ceva pe acolo???

#16
Ion_Bumbu

Ion_Bumbu

    User asocial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,566
  • Înscris: 31.01.2010
Trebuie sa ramina tijele impingatoare.
Dupa ce repui chiulasa precis trebuie sa refaci jocul la supape.
http://www.agrosal.s...ji/AL_FE_VT.pdf
http://www.ciaocross..._AL480_VT88.pdf

Cauta`l pe cel cu supape in cap , nu laterale.


Grig

Edited by Ion_Bumbu, 05 May 2016 - 21:22.


#17
ciprian_vladis

ciprian_vladis

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,195
  • Înscris: 25.07.2010
M ultumesc foarte mult !!! Sper sa ma descurc la remontare. O sa fac foto la fiecare pas... Asa pot vedea pasii .

#18
Ion_Bumbu

Ion_Bumbu

    User asocial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,566
  • Înscris: 31.01.2010
http://www.boellhoff..._cu_helicoi.php

Reparare filete.
Totusi aici cred ca o bucsa ar merge mai bine.
De facut filet mai mare merge daca actuala nu`i pe 18mm.
Mai mare de 18mm nu cred ca gasesti deci tot la bucsare te intorci

Grig

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate