Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Motor Acme Vt 88
Last Updated: Feb 27 2019 14:33, Started by
ovidiu2099
, Sep 14 2014 18:12
·
0
#1
Posted 14 September 2014 - 18:12
Salutare la toata lumea! Am o cositoare bcs cu motor acme vt 88, porneste foarte usor, relanti bun zic eu dar problema e atunci cand o accelerez intai da sa moara motorul dupa care isi revine (asta se intampla cand o bag la cosit cand da de greu) si in timpul cositului mai da unele rateuri pentru scurt timp, merge intrerupt si mai pocneste nu are un mers constant ca si la relanti. Bujie (bosch wr 8 bc+ ) si fisa am pus noi. Eu banuiesc ca problema ar fi de la filtru de aer cu ulei (nu stiu cat ulei se pune, nu are nici un semn) sau de la carburator (cat trebuie deschis cuiul pontou?).
Rog colegii care au astfel de motoare sa vina cu sugestii, carti tehnice, orice e bine venit. Edited by ovidiu2099, 14 September 2014 - 18:16. |
#2
Posted 14 September 2014 - 19:42
Scuze! am vrut sa spun cate ture trebuie deschis surubul acela cu arc de la carburator care regleaza benzina, nu cuiul pontou..... le-am confundat..
Edited by ovidiu2099, 14 September 2014 - 19:42. |
#3
Posted 26 October 2014 - 13:15
salut il inchizi de tot si il desfiletezi doar 2 ture inapoi schimba si filtru de benzina este filtru pentru dacie e 5 lei unu si bujia curat-o cu peria de sarma
|
#4
Posted 27 October 2014 - 13:31
maruta93, on 26 octombrie 2014 - 13:15, said:
salut il inchizi de tot si il desfiletezi doar 2 ture inapoi schimba si filtru de benzina este filtru pentru dacie e 5 lei unu si bujia curat-o cu peria de sarma Edited by ovidiu2099, 27 October 2014 - 13:33. |
#5
Posted 01 June 2015 - 10:26
nu mai zice nimeni nimic, am si eu nevoie de ajutorul vostru.
1. cat si ce ulei intra in motor pentru racire? 2. filtul meu am observat ca e din sarma, unde gasesc sa.l inlocuiesc, si ce ulei pun in suportul filtrului? 3. are momente cand da rateuri, pocane de o ia dracii la relanti, sau cand e in sarcina se accelereaza pt moment singura dupa care revine la normal? astept niste sfaturi/lamuriri... multumesc anticipat.. |
#6
Posted 01 June 2015 - 19:07
1.Uleiul din motor nu e pentru racire...e pentru ungerea lui.Trebuie sa ai pe la buson ceva nivel,cel putin asa ar trebui sa fie.
2.Filtrul din sarma se spala,cu motorina sau diluant,ulei se pune de care ai, pana la nivel. 3.Rateurile au mai multe cauze,e greu de zis ce anume,incepe cu nivelul de benzina din carburator,accelerarile alea prin surprindere imi zice ca are preaplin de benzina. |
#7
Posted 05 June 2015 - 09:15
da, multumesc pt informatii...
insa tot nu stiu ce ulei trebuie sa folosesc??? |
#8
Posted 24 June 2015 - 15:26
avram172, on 05 iunie 2015 - 09:15, said:
da, multumesc pt informatii... insa tot nu stiu ce ulei trebuie sa folosesc??? Motorul meu (acme vt 88) are carburator cozzete, acesta are doar un surub de reglaj, acesta este pentru benzina sau pentru aer? Cum reglez eu amestecul de aer-benzina, cum il fac mai bogat sau mai sarac in benzina? ca acum imi afuma bujia (arsa si uda) |
#9
Posted 11 August 2015 - 15:59
Nivelul de benzina in pahar nu ar trebui sa fi e mai mult de 1cm sau 1.5 cm. Verifica plutitorul sa nu fie spart. Eu am avut un landini LA80 si cred ca e la fel.
Ii pui ulei de benzina in patru timpi ; de care in functie de buzunar. Edited by mekaniku, 11 August 2015 - 16:01. |
#10
Posted 19 November 2015 - 20:31
Verifica distanta la platina incearca sa vezi cum merge cu distanta mai mare .La carburator in partea superioara ai un dop de alama are cap hexagonal daca il desfaci ai acolo un jiclor verifica sa nu fie infundat ,surubul de pe laterala carburatorului regleaza aerul rotesti de el pana motorul merge cat mai ,,rotund”
nu conteaza numarul de ture si eu merg cu el aproape inchis Nivelul benzinei in carburator nu poti sa-l reglezi plutitorul cand se sparge curge benzina din carburator pe supraplin Foloseste bujii romanesti pentru dacia cu motor de 1400 de sinterom se comporta cel mai bine la temperatura ridicat din cauza temperaturi se fisureaza ceramica pe interiorul bujiei si nu mai da scanteia unde trebuie sau da la masa. |
|
#11
Posted 14 January 2016 - 16:13
Salut, am cumparat eu pana la urma un BCS 622 seria 20000 cu motor ACME VT 88. Voiam sa va intreb, pe motocositoarele voastre, care este sensul de rotatie al motorului ? La mine am observat ca al meu este de stanga, se invarte in sensul invers al acelor de ceasornic. Sunt un pic panicat deoarece in conditiile in care o sa am vreodata probleme cu el, nu il voi putea inlocui, motoarele de pe piata fiind cu rotatie in sensul acelor de ceasornic. A segmentat cineva un astfel de motor, se gasesc piese pentru ele ? La prima vedere motorul nu scoate fum, este cam galagios insa (are si toba destul de scurta), dar avand in vedere varsta ma pot astepta la ce e mai rau...Vindea cineva pe internet un motor complet ACME VT 88 (lipsea numai rezervorul), la pretul de 600 ron. L-as fi luat fara sa clipesc sa-l am de rezerva, insa am observat ca are sensul de rotatie invers.
|
#12
Posted 29 January 2016 - 13:51
Salutare,
Am vazut aceste discuti despre cositoare cu motoare acme,intentionez sa achizitionez o cositoarea si as dori mai multe detali(ce marca de motor e cea mai fiabila,din ce am inteles cele vechi merg pe gaz si benzina, se gasesc in general piese de schimb, care sunt problemele la care trebuie sa fiu atent cand merg sa o achizitionez, care ar fi un pret corect pentru ele). Va multumesc. |
#13
Posted 05 May 2016 - 19:40
Salutare. Am si eu o cositoare cu 3 roti si cu motor Acme VT 88. Filetul pentru bujie din chiulasa s-a stricat si trebuie refacut. Merge facut filet mai mare sau facut bucsare la strungar?? Pentru asta am nevoie sa o scot de pe motor. Deocamdata am ajuns in stadiul asta. Aci m-am impotmolit. Nu vreau sa stric sau dereglez ceva... Ma poate ajuta careva?? Cum sa procedez? Eventual un linck catre un clip explicativ... Multumiri anticipate!
Attached Files |
#14
Posted 05 May 2016 - 19:54
Daca e lipita chiulasa baga o sfoara mai grosuta in cilindru si incearca asa .
Daca mergea sa pornesti motorul era perfect, il porneai cu suruburile de la chiulasa destrinse 1-2 mm. Grig |
#15
Posted 05 May 2016 - 20:23
Ion_Bumbu, on 05 mai 2016 - 19:54, said:
Daca e lipita chiulasa baga o sfoara mai grosuta in cilindru si incearca asa . Daca mergea sa pornesti motorul era perfect, il porneai cu suruburile de la chiulasa destrinse 1-2 mm. Grig |
|
#16
Posted 05 May 2016 - 21:13
Trebuie sa ramina tijele impingatoare.
Dupa ce repui chiulasa precis trebuie sa refaci jocul la supape. http://www.agrosal.s...ji/AL_FE_VT.pdf http://www.ciaocross..._AL480_VT88.pdf Cauta`l pe cel cu supape in cap , nu laterale. Grig Edited by Ion_Bumbu, 05 May 2016 - 21:22. |
#17
Posted 05 May 2016 - 21:43
M ultumesc foarte mult !!! Sper sa ma descurc la remontare. O sa fac foto la fiecare pas... Asa pot vedea pasii .
|
#18
Posted 05 May 2016 - 21:59
http://www.boellhoff..._cu_helicoi.php
Reparare filete. Totusi aici cred ca o bucsa ar merge mai bine. De facut filet mai mare merge daca actuala nu`i pe 18mm. Mai mare de 18mm nu cred ca gasesti deci tot la bucsare te intorci Grig |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users