Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
2D Bike / Car game in lucru
Last Updated: Sep 28 2014 19:43, Started by
paulicaFX
, Sep 11 2014 16:09
·
0
#1
Posted 11 September 2014 - 16:09
De ieri m-am gandit sa ma apuc de un singur joc complex pentru ceva timp, jocul nu are inca un nume sau scop exact.
Este vorba despre un side scroller unde vei conduce un motor / masina folosind smartphone-ul. Vor exista mai multe vehicule (asemanator cu Hill Climb Racing) , fiecare comportandu-se diferit, caractere diferite, unele amuzante. Daca aveti idei de nume / propuneri postati aici. Aici voi posta fiecare progres, daca vreti sa fiti la curent dati follow. Programez in JAVA, pentru fizica folosesc Box2D. Sper ca proiectul sa fie terminat pana prin mai, anul viitor. #1 *creeata o interfata pentru vehicule, si o prima implementare a acesteia, care este o motocicleta. Fiecare vehicul va avea o dimensiune cat mai apropiata de realitate. Motocicleta are roata de aproximativ 60-70 cm. Acestea are si suspensii. *adaugat un teren cu mici rampe, si posibilitatea de a spawna mici pietre la click pe ecran. (asta este doar pentru teste, in joc vor fi nivele ). [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/k_xNQ2ganA4?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#2
Posted 11 September 2014 - 19:01
A fost greu de facut ce ai realizat in film? Sau e ceva standard.
|
#3
Posted 11 September 2014 - 20:43
republicall, on 11 septembrie 2014 - 19:01, said:
A fost greu de facut ce ai realizat in film? Sau e ceva standard. Greu nu chiar, iti arat codul pentru motor public class MotorbikeVeh implements Vehicle { // private final static int VEH_ID = 500; public final static float MAX_SPEED = 60f; public final static float VEH_SPEED = 0.02f; public final static float VEH_ANGULAR_SPEED = 0.1f; public final static float WHEEL_RADIUS = 0.33f; public final static float VEH_MAX_ROTATION_IMPULSE=5f; // bodies public Body chassis, leftWheel, rightWheel; public Body suspension1, suspension2, suspension3, suspension4; // // initialize functions private Body createWheel(float x, float y, World world) { BodyDef bodyDef = PhysicsUtils.createBodyDef(BodyDef.BodyType.DynamicBody, x, y); Body body = world.createBody(bodyDef); FixtureDef fixtureDef = PhysicsUtils.createFixtureDefDRF(0.4f, 0.1f, 10f, PhysicsUtils.createCircleShape(WHEEL_RADIUS)); fixtureDef.filter.maskBits=CategoryBits.CATEGORY_NORMAL_OBJECT; body.createFixture(fixtureDef); return body; } private Body createChassis(float x, float y, World world) { BodyDef bodyDef = PhysicsUtils.createBodyDef(BodyDef.BodyType.DynamicBody, x, y); Body body = world.createBody(bodyDef); body.createFixture(PhysicsUtils.createFixtureDefDRF(0.3f, 0f, 1f, PhysicsUtils.createRectangleShape(1.5f, 0.4f))); return body; } private Body createSuspension(float x, float y, World world) { BodyDef bodyDef = PhysicsUtils.createBodyDef(BodyDef.BodyType.DynamicBody, x, y); Body body = world.createBody(bodyDef); FixtureDef fixtureDef = PhysicsUtils.createFixtureDefDRF(0.3f, 0.1f, 2f, PhysicsUtils.createRectangleShape(0.2f, 0.8f)); fixtureDef.filter.categoryBits = CategoryBits.CATEGORY_SUSPENSION; fixtureDef.filter.maskBits=CategoryBits.CATEGORY_NORMAL_OBJECT; // fixtureDef.isSensor = true; body.createFixture(fixtureDef); return body; } private void joinSuspensions(Body b1, Body b2, World world) { PrismaticJointDef jointDef = new PrismaticJointDef(); jointDef.localAxisA.set(0, 1); jointDef.bodyA = b1; jointDef.bodyB = b2; jointDef.localAnchorA.set(0, 0.4f); jointDef.localAnchorA.set(0, 0.3f); jointDef.enableLimit = true; jointDef.lowerTranslation = 0; jointDef.upperTranslation = 0.35f; world.createJoint(jointDef); } private void joinBodies(Body body1, Body body2, float x, float y, float angle, World world) { WeldJointDef joint = new WeldJointDef(); joint.bodyA = body1; joint.bodyB = body2; joint.localAnchorA.set(x, y); joint.localAnchorB.set(0, 0); joint.collideConnected = false; joint.referenceAngle = angle * MathUtils.degRad; world.createJoint(joint); } private void wheelJointBodies(Body wheelBody, Body body, float x, float y, World world) { RevoluteJointDef joint = new RevoluteJointDef(); joint.bodyA = body; joint.bodyB = wheelBody; joint.localAnchorA.set(x, y); joint.localAnchorB.set(0, 0); joint.collideConnected = false; world.createJoint(joint); } // @Override public void initialize(float x, float y, World world) { chassis = createChassis(x, y, world); leftWheel = createWheel(x - 1f, y - 1f, world); rightWheel = createWheel(x + 1f, y - 1f, world); suspension1 = createSuspension(x - 1f, y + 1f, world); suspension2 = createSuspension(x + 1f, y + 1f, world); suspension3 = createSuspension(x - 1f, y + 1.5f, world); suspension4 = createSuspension(x + 1f, y + 1.5f, world); joinSuspensions(suspension1, suspension3, world); joinSuspensions(suspension2, suspension4, world); joinBodies(chassis, suspension3, -0.4f, -0.1f, -60, world); joinBodies(chassis, suspension4, 0.7f, 0, 30, world); wheelJointBodies(leftWheel, suspension1, 0, -0.4f, world); wheelJointBodies(rightWheel, suspension2, 0, -0.4f, world); } @Override public void rotateLeft(float amount) { if(Math.abs(chassis.getAngularVelocity())<=VEH_MAX_ROTATION_IMPULSE) chassis.applyAngularImpulse(VEH_ANGULAR_SPEED * amount,true); } @Override public void rotateRight(float amount) { if(Math.abs(chassis.getAngularVelocity())<=VEH_MAX_ROTATION_IMPULSE) chassis.applyAngularImpulse(-VEH_ANGULAR_SPEED * amount,true); } @Override public void accelerate(float amount) { if (Math.abs(leftWheel.getAngularVelocity()) <= MAX_SPEED) { leftWheel.applyAngularImpulse(-VEH_SPEED*amount, true); } if (Math.abs(rightWheel.getAngularVelocity()) <= MAX_SPEED) { rightWheel.applyAngularImpulse(-VEH_SPEED*amount, true); } } @Override public void reverse(float amount) { if (Math.abs(leftWheel.getAngularVelocity()) <= MAX_SPEED) { leftWheel.applyAngularImpulse(VEH_SPEED*amount, true); } if (Math.abs(rightWheel.getAngularVelocity()) <= MAX_SPEED) { rightWheel.applyAngularImpulse(VEH_SPEED*amount, true); } } @Override public void stop(float amount) { stopWheel(leftWheel,amount); stopWheel(rightWheel,amount); } private void stopWheel(Body wheel,float amount){ float bodyVel=wheel.getAngularVelocity(); if(bodyVel<-1f){ wheel.applyAngularImpulse(VEH_SPEED*amount,true); } if(bodyVel>1f){ wheel.applyAngularImpulse(-VEH_SPEED*amount,true); } } @Override public int getSensorValue() { return 0; } @Override public void draw(SpriteBatch batch) { } @Override public Vector2 getPosition() { return chassis.getPosition(); } @Override public void teleport(float x,float y) { ArrayList<Body> bodies=new ArrayList<Body>(); bodies.add(chassis); bodies.add(suspension1); bodies.add(suspension2); bodies.add(suspension3); bodies.add(suspension4); bodies.add(leftWheel); bodies.add(rightWheel); chassis.setTransform(x,y,chassis.getAngle()); suspension1.setTransform(x-1,y-0.5f,suspension1.getAngle()); suspension2.setTransform(x+1,y-0.5f,suspension2.getAngle()); suspension3.setTransform(x-1,y-0.5f,suspension3.getAngle()); suspension4.setTransform(x+1,y-0.5f,suspension4.getAngle()); leftWheel.setTransform(x-1,y-1,leftWheel.getAngle()); rightWheel.setTransform(x+1,y-1,rightWheel.getAngle()); for(Body body : bodies) { body.setTransform(body.getPosition(),0); body.setLinearVelocity(0,0); body.setAngularVelocity(0f); } } } Greu cred ca era cand am inceput cu Box2D, fiindca nu e unity (drag and drop, si bang, ai un corp intr-o lume fizica). Un lucru mai greu ar fi faptul ca tu trebuie sa nimeresti locatiile fiecarei parti din motor, si abia cand dai run vezi daca a fost totul bine, ceea ce e frustrant uneori. Aici a fost greu sa gandesc cum o sa fac acele suspensii, dar pana la urma m-am descurcat. Edited by paulicaFX, 11 September 2014 - 20:45. |
#4
Posted 11 September 2014 - 22:55
#2
*adaugate 2 vehicule noi -toilet veh - va fi o toaleta pe roti -super veh - un vehicul inconjurat de roti, cu care nu vei putea pierde lovind cu capul sau corpul ceva, cel mai probabil acest vehicul va putea fi cumparat prin IAP sau printr-o versiune full. *adaugata posibilitatea de a schimba vehiculul in timpul jocului. *adaugata posibilitatea de a crea un nivel cu Tiled , si a fi citit si adaugat in box2d. [ http://i.snag.gy/AGXAw.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] *zoom-ul camerei e influentat de viteza orizontala a vehiculului, putin cam brusca miscarea dar o voi rezolva. *rotarea mai putin realistica din #1 a motocicletei reparata aproximativ 2 minute de gameplay: [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/afhyqtp4ImU?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Aveti idei de vehicule noi? Edited by paulicaFX, 11 September 2014 - 22:56. |
#6
Posted 12 September 2014 - 12:10
Suspensia mi se pare genial facuta, se comporta destul de natural, cred ca asta este si atuul acestui mic joc, suspensia.
|
#7
Posted 12 September 2014 - 13:47
#8
Posted 12 September 2014 - 14:04
Cozzmy13, on 12 septembrie 2014 - 10:28, said:
Monster Truck-ul unde e? Buna idee M-am mai gandit si la un motociclist fantoma, care ar trece prin unele obstacole. Va fi mai greu cu design-ul, momentan aproape am terminat designul la motociclist, cam asa va arata [ http://i.snag.gy/QjXq7.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Nu stiu daca voi desena si suspensia, ca e putin mai complicat acolo fiindca sunt doua corpuri / suspensie, dar voi vedea. Acum voi trece la desenat toaleta. Partea faina cand lucrezi singur la un joc este ca daca n-ai chef de programare, poti lucra la grafica Pentru motocilistul asta m-am inspirat din mai multe jocuri. Edited by paulicaFX, 12 September 2014 - 14:05. |
#9
Posted 12 September 2014 - 14:18
E super motociclistul!
Pentru cel fantoma doar fa-l pe cel normal greyscale si 50% transparent. Edited by Cozzmy13, 12 September 2014 - 14:19. |
#10
Posted 12 September 2014 - 14:20
|
#12
Posted 12 September 2014 - 14:27
Si eu ma gandeam sa-l faci cu craniu. Flacari doar din motocicleta, pe el lasa-l schilod si cu craniu Eventual fa si motocicleta mai subtirica.
Suspensia o poti face pe textura sasiului daca nu vrei sa te incurci asa tare. Astfel rotile se misca sus-jos fata de suspensie si tot vei realiza acel "efect". |
#13
Posted 12 September 2014 - 14:31
trasnitul28, on 12 septembrie 2014 - 14:23, said:
Daca nu desenezi suspensia, degeaba. Da, m-am apucat putin si nu e greu Va fi ceva de genul pentru cea din fata: [ http://i.snag.gy/dVUMf.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Partea de jos va oscila (sus / jos) si se va asunde in spatele partii superioare. Edited by paulicaFX, 12 September 2014 - 14:32. |
#15
Posted 12 September 2014 - 14:43
Am adaugat si suspensile
[ http://i.snag.gy/RBhhb.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] In mintea mea ar arata ok cand le voi adauga in joc in sine, dar o sa vad abia atunci Va trebui sa adaug si corpul / picioarele la motor, si capul, si bratele, si corpul va reactiona ,adica se va misca stanga dreapta in functie de cum se loveste ,etc. Dupa ce termin de schitat / desenat urmatoarele 2 vehicule, voi trece si la desenarea lor, dar e drum lung pana acolo Vreau sa fie si caractere reale pentru joc, ma gandeam la un basescu, nicusor de la braila, obama, bush, tipul ala cu 'fuck her right in the pussy', alex velea, etc Edited by paulicaFX, 12 September 2014 - 14:45. |
|
#16
Posted 12 September 2014 - 14:50
#18
Posted 12 September 2014 - 16:19
- un tractor care tremura haios cu un taran cu pai in gura
- masina cu remorca din desenele disney cand in spate se zgaltaia duffy duck - o bicicleta de epoca - un circar pe o bicicleta cu singura roata |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users