Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Adaptor semnal hi to low

Jocuri Android Multiplayer online...

Diferenta consum smart meter - Co...

Recomandare demontare+instalare ...
 CAIET SERVICE PREDEAL II

Internare spital psihiatrie

CM de snooker 2024

Scot penele dupa montajul tamplar...
 Masina de spalat vase si grasimea

Noua lege de acces in paduri

Sunt ouale proaspete?

Aplicatie invatare limba Germana
 Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile

Primele zile ale internetului per...
 

Calibrare ISF level 1, 2 si 3 in Romania

* * * * - 8 votes
  • Please log in to reply
2457 replies to this topic

#577
Jean-Luc_Picard

Jean-Luc_Picard

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,779
  • Înscris: 04.10.2014

View PostCalin_fdx, on 11 septembrie 2015 - 10:19, said:

''It all comes back to contrast ratio. That’s what the real story is. The idea of HDR is not to make an ultrabright TV—at least, not in and of itself''
Bullshit. Nu putem sa facem negrul mai negru (a se citi "mai putin luminos"), asa ca facem albul mai alb (a se citi "mai stralucitor"). Normal ca nu ridicam cantitatea de lumina emisa per ansamblu, cu aceeasi valoare, ci proportional cu valoarea initiala.
Treaba e foarte simpla, nu stiu de ce cauta unii s-o complice. Rezultatul este un televizor foarte stralucitor (nivelul mediu creste, bineinteles mai accentuat in scenele luminoase).

Edited by Jean-Luc_Picard, 11 September 2015 - 15:36.


#578
Hansolo

Hansolo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,477
  • Înscris: 17.09.2007

View PostCalin_fdx, on 11 septembrie 2015 - 10:19, said:

Un articol explicit pentru HDR si ceea ce ar implica
''It all comes back to contrast ratio. That’s what the real story is. The idea of HDR is not to make an ultrabright TV—at least, not in and of itself''
Read more at http://www.soundandv...ocfIlltHqT9l.99
Un articol destul de bun, despre HDR si Dolby Vision mai citisem, un articol interesant la http://www.cnet.com/...ew-hdr-tv-tech/
O chestie reiese clar si de aici: ca sa faci un highlight mai luminos trebuie FALD cu cat mai multe segmente, altfel un LCD cu o singura matrice nu are cum decat sa ridice tot nivelul de alb (si evident si pe cel de negru). Si nici asta, sa ridici albul la nivelul ala la tot backlight inseamna sa ai un soare in casa... presupunand ca sursa TV si priza permit.
Monitorul ala Dolby cu 18000zone independent adresabile din cate retin costa peste 50k USD si consuma probabil 2kw. Cat de putine segmente trebuie pentru un raport pret/performanta acceptabil? Banuiesc ca nimeni nu stie. Plus ca electronica aia chiar si la un LED nu poti sa bagi curent ca nebunul sa-ti faca HDR, exista plaje optime de curent, plaje critice, etc. Ar fi interesant de vazut partea tehnica la monitorul ala Dolby si ce componente/cum au folosit dar am dubii ca voi vedea un document in acest sens.

Edited by Hansolo, 11 September 2015 - 16:20.


#579
Calin_fdx

Calin_fdx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,633
  • Înscris: 13.09.2014
Aceasta saptamana au fost la specializare/instruire manageri si vanzatori de televizoare din principalele magazine AV. Personal am fost interesat sã aflu poziția unul for abilitat (in cazul de fațã cei care ii instruiesc pe cei care ne recomandã ce si de ce sã cumparam cand suntem in magazinele de specialitate TV) Prima intrebare pusã la Sony a fost ce si pentru ce este afișatã acesata recomandare pe display in meniul avansat. Raspuns in doi peri cã imaginea e foarte bunã așa "out of the box" ca  "acesata functie e pentru fotografi ...??? sau adresatã gamerilor ...cele 10 nivele poate de la playstation (glumesc). Acesta este raspunsul Sony la prima pozã atașatã. Lg-ul s vorbit mai tot timpul de noile OLED, Samsung cu SUHD-ul lor însã marea surprizã a fost Panasonic. Au avut un profesionist din Polonia care le-a vorbit de au amuțit toate orgoliile si spiritele atotștiutoare. Efectiv a captat atenția auditoriului, avand un nivel de pregatire cu mult peste cel intalnit in mod curent la astfel de trainere si reușind sã transmitã concis informație ineditã (imi place sa cred ca era ISF instructor, desi nu stiu detalii) In pauzã amicul meu (la sugestiile si insistențele mele sa se convinga) la interpelat in pauza de masa intrebandu-l dacã recomandã operatiunea de calibrare pe display-urile lor. Reacția a fost surprinzatoare, tipul luminandu-se la fațã si felicitandu-l in timp ce ii strangea mana. "DA orice display nu numai Panasonic merita calibrat" a fost raspunsul nepartinitor al profesionistului.  Acesti oameni știu sã respecte si prin atitudinea si profesionalismul lor atrag reciproc respect. Ca o parantezã cand am fost la AVtrend Budapesta 2014 împreunã cu Adrian, un reprezentant al unui showroom AV sa-a inclinat respectuos salutând cu mana in dreptul inimii in momentul cand Adrian s-a prezentat ca si ISF level II,  Sã sperãm cã si in domeniul video  sã aparã noi entuziaști, perfecționiști si de ce nu profesioniști ducand incet incet la o informare mai amplã in domeniu.

Attached Files


Edited by Calin_fdx, 17 September 2015 - 22:05.


#580
s11andel

s11andel

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 56
  • Înscris: 26.01.2009
Canalul  de youtube in engleza al lui Darko din Croatia ISF LEVEL 2 pentru cei pasionati de calibrari    https://www.youtube....B7Fgnttg/videos

#581
rotnic

rotnic

    Proud "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,792
  • Înscris: 28.11.2005

View Postblasterus, on 05 iulie 2015 - 16:17, said:



E un defect tipic Samsung de software update prin care strica imaginea tv-ului.Daca te apuci de cautat pe net vei gasi informatii cum inca de prin 2009 de la generatia B e o practica uzuala.Asta e unul din motivele pt care nu voi putea fi niciodata fan marca Samsung desi detin mai multe modele de tv-uri precum si alte gadget-uri.Incusiv pe softpedia am vazut useri care s-au plans de problema.Am patit-o si eu pe unele din tv-urile mele , de telefoanele nici nu vreau sa pomenesc prea mult , faci update il transformi in "troaca".
In general ce se intampla in cazul tv-urilor este ca fie coboara/urca nivelul de brightness la niste valori absurde sau umbla la nivelul de negru si imaginea dupa un astfel de update nu poti s-o mai aduci la calitatea anterioara.Am trecut si eu prin aceste neplaceri , am incercat sa compensez din setarile din service menu si tot nu am reusit sa-l fac sa arate ca inainte.Cazul cel mai neplacut a fost la F6400 care a ramas cu o astfel de problema luni bune pana cand un nou update a reparat aberatia cat de cat.Dar totusi nu mai arata ca inainte.De atunci m-am invatat minte si blochez in router url-ul de update firmware.
Din pacate incepand cu generatia F nu mai exista posibilitate (neoficiala) sa te intorci la o versiune mai veche de soft si tot ce poti face este sa speri ca un update ulterior va remedia problema.

Mda, dupa ultimul update, 2111, si-a mai revenit. Acum il pot ține pe dinamic.

#582
Calin_fdx

Calin_fdx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,633
  • Înscris: 13.09.2014
Dezamagire profunda dupa calibrarea unui Samsung 55JU6440. Merg pe premisa ca e o intamplare, panel cu probleme (clouding groaznic, vizibil clar in timpul rularii materialelor cu format 2,35:1 si uneori in 16:9) Proasta iluminare a panelului iesea in evidenta in partea de jos-centru si pe margini, un clouding de culori diferite galbui-verzui. Nici pe 100IRE nu statea prea grozav, avand norisori galbui, evidenti. Controalele la noua platforma sunt si ele implementate prost (balansul de alb in 10 puncte nu functiona deloc peste 80IRE (a trebuit sa incep in 2p, 30% offset si 100% gain) in loc de 30 si 80, ca sa pot scoate D65 pe 100%. in continuare megand in jos din 10 in 10. Totul bine pana la 15% unde iar o ia razna cu albastru in stele, de trebuie facute corectii barbare (nu sunt deloc adeptul corectiilor cu valori mari) In final un dE de 3.7 pe grayscale.... cu chiu cu vai. La culori insa nimic de zis, luminanta foarte buna pe primare desi rosu e subsaturat pe 100%, treaba frecventa la mai toate samsungurile, CMS-ul RGB functioneaza impecabil. Procesarea bunicica, sa zic si un lucru pozitiv, reglarea backlight-ului individual in modul film, natural, standard. Oricum recomandarea mea e metoda ''patura in cap'' la achizitionare si inarmat cu ferestre negru, gri inchis si alb precum si  rampa, pentru verificarea existentei cloudingului. Avea pe negru 0.200cd/m ....un minunat contrast de sub 1000:1 demn de un IPS! (dupa masuratori...)

Attached Files


Edited by Calin_fdx, 24 September 2015 - 10:00.


#583
Jean-Luc_Picard

Jean-Luc_Picard

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,779
  • Înscris: 04.10.2014
Ei, dragii mosului Posted Image , a sosit vremea sa ne asezam langa soba Posted Image si sa va mai depan Posted Image o istorioara despre calibrare.
Nu voi intra in multe detalii despre aparat, un UHD LG cu diagonala mare si ecran curbat, pentru ca nu aceasta este tema principala a istorioarei. Pentru a nu se intelege din cele ce urmeaza ca critic modelul particular de aparat, nici nu il voi mentiona si voi spune in schimb ca panoul are caracteristici decente, sensibil mai bune decat alt 4k despre care am vorbit pe forum (al carui marca nu o voi mai preciza, pentru a nu supara din nou eventualii detinatori Posted Image ), respectiv cu unghiuri absolut decente de vizualizare si fara clouding perceptibil.
O scurta remarca despre ecrane curbate (nu mai zic ce as face cu mintile nu curbate, ci crete care le-au introdus la televizoare): nu ai cum sa asezi aparatul de masurare pe suprafata ecranului in asa fel incat se excluzi patrunderea luminii ambientale pe sub marginea lui, asa ca esti nevoit sa faci calibrarea noaptea si cu luminile stinse, chiar daca iti da prin cap (sau iti cere clientul) sa faci o calibrare de zi.
Voi insista pe ceea ce inseamna ca o echipa de ingineri proiectanti sa-si pur si simplu bata joc de implementarea controalelor de calibrare si, implicit, de calibrator (va trebui intr-o zi sa-l iau de-o parte pe Joel Silver si sa-l intreb cum a acceptat sa apara sigla ISF pe un astfel de aparat; prezenta ei ar trebui sa garanteze nu atat calitate pentru cumparator, cat implementare corecta a controalelor de calibrare; calibratorii ISF au ca tinta, din ratiuni de sustenabilitate economica, finalizarea unei calibrari in doua ore - voi preciza mai jos cate ore mi-au trebuit mie cu acest aparat). Deoarece am avut recent o disputa legata de Samsung, voi spune ca, prin comparatie, proiectantii acestora sunt niste zei, numai daca ma uit la cum functioneaza controalele de calibrare la televizorul meu vechi de circa opt ani.
Bun. Ne asezam noi in fata televizorului si pun de proba, desi acest lucru imi omoara din start tinta de doua ore, dar trebuie facut un efort si explicat sau, si mai bine, demonstrat oamenilor la ce trebuie sa se uite pentru a decide daca o imagine este corecta, cateva din filmele mele favorite (pentru ratiuni de evaluare), Edge of Tomorrow, 2001 A Space Odyssey, Serendipity (au Kate Beckinsale si inca o actrita niste tinute negre numai bune de evaluat detaliile in zonele intunecate ale imaginii) si Sunshine. Constatam ca Tom Cruise si Bill Paxton au niste fete vinetii de mai mare dragul, din tinutele lui Kate nu se intelege mare lucru in afara de o pata mare neagra si soarele reflectat in scutul navei spatiale din scena de debut a lui Sunshine prezinta niste cercuri concentrice superbe, in jargonul specific banding, aparitia unor tranzitii bruste de culoare si/sau luminozitate acolo unde ar trebui sa fie o trecere gradata, un degrade. Este important sa intelegem cum se traduc diferite deficiente, pe care le observam in grafice sau pe imagini de test, in conditiile unor secene reale din material filmat si sa aratam beneficiarilor de servicii de calibrare cum se imbunatateste nu un grafic sau o forma geometrica, ci o imagine concreta de film in urma ajustarii aparatului.
Primul pas de reglaj, prima problema. Aparatul are active vreo trei tipuri de edge enhancement, sharpening si altele asemenea, asa ca tentativa de a regla nivelurile de negru si alb (pe numele lor comerciale stralucire si contrast) nu are nicio sansa de reusita din cauza marginilor albe care apar in jurul patratelelor din imaginea de test, asa ca mai trecem o data prin meniuri, pentru a vedea ce lucruri inutile sau care strica imaginea am omis sa punem pe oprit. Tot aici apare si prima deficienta de conceptie, care va deveni din ce in ce mai suparatoare pe masura ce avansez in calibrare, desi avem in fata o imensitate de televizor, meniul principal de reglaj, de unde se intra peste tot, ocupa mai mult de jumatate de ecran, respectiv se intinde peste pozitia centrala in care amplasez in mod normal cititorul de lumina. De asemenea, orice ai vrea sa ajustezi, cursorul repectiv e asezat pe un fundal de alta culoare decat restul imaginii si care ocupa cam un sfert de ecran, inclusiv zone importante din imagini de control si reglaj. Sa mai spun ca selectarea anumitor optiuni se face printr-un pop-up, la a carui apararitie intreaga luminozitate si culoare a imaginii se schimba, nu numai a zonelor vaste pe care acesta le acopera?
Un lucru imbucurator este ca in modul ISF1, selectat pentru calibrare, stralucirea este aproape corecta; contrastul, insa, mai trebuie ajustat.
Graficele de evaluare a starii initiale a televizorului ne confirma ceea ce am vazut cu ochiul liber, prea mult rosu si mult prea mult albastru in imagine, ceea ce ar trebui sa fie un balans de alb, e de fapt un balans de vinetiu Posted Image . Vom vedea mai tarziu (folosesc mult pluralul, pentru ca o observatiile nu sunt doare ale mele, ci si ale clientului, care asista la calibrare) ca televizorul are o problema globala in a produce culoarea verde. Din punct de vedere vizual, balansul de alb consta in suprapunerea intr-un plan a trei drepte, reprezentand culorile fundamentale, mai precis nivelul si proportia lor in amestec in functie de valoarea semnalului electric de imagine (IRE), ceea ce asigura ca la toate valorile de iluminare posibile culoarea gri nu are nicio tenta si, totodata, nici culorile pastel - cum este si pielea, ma rog, unele piei Posted Image - nu au tente straine. Cum intr-un plan o dreapta este definita de doua puncte, daca suprapunem dreptele in doua puncte, atunci ele se vor suprapune pe toata lungimea, de unde si existenta si numele reglajului de balans de alb in doua puncte. Acest lucru ar fi valabil si pentru curbe oarecare identice, dar rotite si/sau translatate intre ele. Pentru televizorul nostru insa, curbele nu sunt drepte si nu seamana catusi de putin intre ele, nici macar nu evolueaza in acelasi fel (adica sa creasca sau sa descreasca simultan). Prin urmare, reglajul in doua puncte e degeaba acolo; o tentativa de a scapa cu un balans de alb in doua puncte se soldeaza cu un esec previzibil. Ne uitam in meniu si descoperim ca mai avem un reglaj in, atentie!, nu zece, ci douazeci de puncte. De aici insa incepe cosmarul. Reglajele invecinate (si nu numai) se influenteaza reciproc, asa ca ajustarea unui nivel de semnal de intrare strica ceea ce ai potrivit la o etapa anterioara. Petrec vreo doua ore numai cu acest reglaj, initial efectut intretesut, din doua in doua, cu verificarea si modificarea succesiva a vecinilor. Apoi, in urma unui accident de suprascriere, sunt nevoit sa refac reglajul, de data aceasta facut in iteratii succesive, respectiv merg de la nivelul maxim catre minim si la fiecare pas verific si corectez ce s-a stricat din urma. La reluare totul se termina in "numai" o ora si jumatate si iese ceva mai bine.
Cireasa de pe tort imi este oferita de implementarea CMS la calibrarea culorior primare si secundare. Aici doua reglaje din trei nu fac nimic, respectiv cele de saturatie si nuanta nu misca bulina aia de niciun fel. Reglajul de luminanta pare sa mearga, obtii valoarea necesara la fiecare, dar la final, cand dai o verificare, constati ca nimic nu se mai potriveste.
Dupa toata aceasta tevatura, vizionam din nou secventele de evaluare, descoperim ca Tom si Bill au fete de culori normale, ca vedem mai multe detalii pe tinutele lui Kate si ca soarele nu mai este format din inelute-inelute, ci avem o trecere fluida intre globul solar propriuzis si negru spatiului cosmic care il inconjoara. Datorita ajutorului nepretuit al proiectantilor LG, in loc sa sa ma intorc acasa pe la doua noaptea, cum era planul (am plecat la 17:40 din Bucuresti, trei ore de mers cu masina pana la client), am ajuns a doua zi dimineata la opt. Nu mai vreau sa intru in acest fel de polemici, ca l-as fi rugat pe colegul nostru amabil de forum sa-mi faca si acum un calcul de randament economic si sa imi mai zica si acum ca exagerez. Trebuie luata in calcul si deplasarea, condusul nu e o distractie, nu pe noapte, ploaie si ceata, nu cand iti taie o duba calea la 110 km/h si numai viteaza de reactie si franele excelente ale masinii te salveaza de la o coliziune cu consecinte potential fatale.

Edited by Jean-Luc_Picard, 27 September 2015 - 11:13.


#584
Jean-Luc_Picard

Jean-Luc_Picard

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,779
  • Înscris: 04.10.2014
Intr-o nota mai vesela, sambata am facut un Panasonic ZT60 (plasma). Superb aparat. Nu numai ca toate controalele fac ceea ce te astepti, dar rezultatul final a fost un delta error mediu de 1,4 si maxim de 3,5 (valorile necesare pentru a declara succes deplin la o calibrare sunt 3, respectiv 5). Am putut calibra doua moduri (zi si noapte) in circa patru ore si jumatate (am stat sa-l bibilesc mai mult, ca prea era bun aparatul).
Cel mai rau imi pare ca n-am avut player blu-ray sa pun filmele de mai sus, sunt convins ca s-ar fi vazut ceva extraordinar.

#585
AndreiNR

AndreiNR

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,033
  • Înscris: 14.06.2013
Multumim pentru descrierea detaliata a calibrãrii la LG. Probleme astea sunt de foarte mult timp și din pãcate sunt "grefate" și pe noile modele OLED. Sunt câteva trucuri totuși:
Contrastul în jurul valorii de 100 aliniazã controalele wb în 20p.
CMS inutilizabil. Foarte puține mdoficari acolo altfel apar efecte secundare urate de genul gradațiilor deficitare în special la tonurile de piele.
Apoi, ajustarea 20p dupã reglajul contrastului la valoarea doritã din citiri 0-100 ire pe grafic și nu în timp real pentru ca, așa cum ai observat, meniul influențeazã citirile (o anomalie dacã mã întrebi pentru ca lcd nu au abl).
Oricum, foarte pertinente observațiile tale și,  sincer, chiar dacã ai petrecut atâtea ore cu calibrarea tot mi se pare uimitor ca ai reușit sa "ocolesti" problemele de implementare și sa obții rezultatele pe care le-ai obținut într-un timp limitat.

Legat de panasonic, ZT60=VT60 cu un alt filtru AR (lipit pe panel printr-o tehnica de centrifugare speciala).
Te-Ai jucat și cu plasma mea și ai vãzut cât de bine implementate sunt reglajele și ce rezultate se obțin.  Ceea ce nu știu dacã ai avut tu timp cu ZT-ul era sa urmãrești în lumina controlata ce contrast și detalii în negru extraordinare au aceste modele. Nu mai vorbesc de precizia extraordinara a culorilor. Cand vrei te aștept sa vedem ceva material la mine. Timpul a fost o problema și când l-ai calibrat pe al meu deși ne-am întins mult și atunci.

Sper ca ai folosit controlcal în Calmam din care reglezi totul folosind calculatorul pe care faci calibrarea. Usureaza enorm munca si citirile nu sunt influentate de bara de reglaj (UI).Exista chiar și funcția de auto calibrare dar rezultatele nu sunt extraordinare decât în grafice fãcând ajustãri grosolane în 10 wb.

Edited by AndreiNR, 27 September 2015 - 14:00.


#586
Calin_fdx

Calin_fdx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,633
  • Înscris: 13.09.2014
Foarte adevarat si bine punctat JeanLuc! Cand nu fuctioneaza controalele sau nu sunt bine implementate, te inavarti intr-un cerc vicios. O munca de sisf. Eu personal folosesc o alta mertoda vis-a-vis de cele doua aspecte nefuctionalitatea controalelor (apropo de recentul JU6440) si meniul onscreen care influenteaza citirile. Merg pe rapoarte repetate grayscale 5-100% fara meniu afisat, generez, ajustez, observ din raprtul precedent unde si cat survine modificarea RGB revin si dupa vreo 5-6 dute-vino le aliniez  Ajustezi in 55 si busteaza in 60, ba se modifica si bucla. Ieri am facut un Philips, care in ciuda unor neliniaritati si lipsa repetabilitatii in citiri, in lipsa WB IN 10P si a CMS, dar abundent in PIXEL PRECISE, creare adancime si alte procesari simandricoase, avea o imagine decenta dupa calibrare. (poze facute cu telefonul)

Attached Files


Edited by Calin_fdx, 28 September 2015 - 17:40.


#587
ivictor

ivictor

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 8
  • Înscris: 14.02.2011
Salut colegii forumiști.
Am achiziționat acum o săptămână un panasonic tx 50 cx 800 și vreau încet încet să mă bucur și eu de capabilitățile acestui TV.
Prima întrebare : cum pot sa văd dacă și câte ore a fost folosit înainte (este un produs din magazin, desfăcut pentru un client care a optat pentru alta dimensiune, varianta oficiala)?
2. Am posibilitate  de calibrare a lui în Timișoara?  Dacă da, ce opțiuni am? (cine)


#588
Calin_fdx

Calin_fdx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,633
  • Înscris: 13.09.2014
Daca nu s-a oferit nimeni, te voi ajuta eu cu calibrarea la CX800. Vorbim in privat.

#589
Calin_fdx

Calin_fdx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,633
  • Înscris: 13.09.2014
Samsung SUHD http://forum.softped... noua generatie de UHD, de acesta data de 55''. Gasit in mod ''dinamic'' livrand imagini total nenaturale (nici in modul standard nu sta grozav). Foarte foarte luminos in default (mai putin film), goaznic de albastru in ''natural'' nu am idee cum se uita altii la el, ma refer la cei care au incercat empiric sa-si customozeze imaginea. Totusi pe surse native 4K (m-am inarmat cu niste demo-uri HEVC, 10bit...inclusiv HDR) surprinzator la filmele cu natura, parca te fura imaginea vibranta si contrastanta, dar cum apar tonuri de piele si elemente reperabile ca si tonalitate, realizezi ca e kitsch-os. Spatiul de culoare e intradevar extins (poz1) dar in default e varza targetul la spatiile de culoare (poz2) Gray scale-ul e in stele la albastru, rosu e sub, chiar si verdele.....curios (poz3) Contrastul onn/off e pacalit de autodiming 19600:1  cu 0.009cd/m dar la ANSI pica sub 3000:1 cu 0.069cd/m (poz4) Dupa calibrare se mai aliniaza griul (meniul influenteaza radical citirille trebuind sa merg pe metoda dute-vino) dar ii dai de capat, ramanand doar un spike pe 5% (poz5) dar si acesta aparand si disparand la citiri repetate pe low read (ochiometric l-am evaluat si nu shiftuia in rosu...care e nasol in imaginea intunecata) Albastru ...comun led-urilor era si el acolo ..prezent. Ca puncte bune, foarte uniform ecranul, urme inesizabile de clouding, banding aproape inexistent, vizibilitate bunicica din unghi pt un curbat (poz6), fluenta miscarii 600 chiar 800 linii,,,,cu judder pe 4 si blur pe 9 uniform si pe alb (pe culori langa rama se ghicea o usoara subsaturare(poz7) Ce am observat ca nu introduce artefacte barbare stimularea sharpness-ului si benzile de la 2.35:1 nu sunt spalacite (poz8). Ce mi-a placut iar e ca raspunde la comenzi f bine inclusiv player-ul intern e customozabil separat. Una peste alta nu mi-a lasat o impresie urata televizorul (intre timp am avut si JS9000 si JU7500), dar cu seria 6 de anul acesta nu ma pot impaca.

Attached Files


Edited by Calin_fdx, 01 December 2015 - 17:52.


#590
Calin_fdx

Calin_fdx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,633
  • Înscris: 13.09.2014
Poze cu imaginea SUHD 55JU8500 dupa calibarea individuala a display-ului. Imginile sunt surprinse cu 2 telefolane (Note3 si iphone 6S) nu reflecta intru totul realitatea perceptuala, vazuta de ochiul uman + compresia.... dar e un punct de plecare in evaluarea unor imagini livrare pe display. Ultimele doua seturi, sunt acelasi stopcadru inainte si dupa calibrare.

Attached Files


Edited by Calin_fdx, 01 December 2015 - 18:12.


#591
AndreiNR

AndreiNR

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,033
  • Înscris: 14.06.2013
Felicitari pentru mini-reviewul obiectiv si pentru rezultate.

#592
blasterus

blasterus

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 258
  • Înscris: 30.11.2007

View PostCalin_fdx, on 01 decembrie 2015 - 17:51, said:

fluenta miscarii 600 chiar 800 linii,,,,cu judder pe 4 si blur pe 9

Poti sa-mi spui te rog cate linii ai gasit la alte tv-uri pe care le-ai calibrat ? Banuiesc ca valorile sunt cu led motion plus dezactivat.

#593
Calin_fdx

Calin_fdx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,633
  • Înscris: 13.09.2014
Testul l-am facut cu raspattern_full de la Han Solo. Si pe langa faptul ca vedeam liniile (cei drept la anumite tonuri de gri - mai contrastante), miscarea in ansamblu era mult mai fluenta ca la altele (cei drept nu prea ma omor cu acest aspect) Parca nu avea hop-uri la 2-3 secunde, era linara...sau aproape. Si nu am sesizat SOE.

Edited by Calin_fdx, 01 December 2015 - 19:16.


#594
Jean-Luc_Picard

Jean-Luc_Picard

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,779
  • Înscris: 04.10.2014

View PostCalin_fdx, on 01 decembrie 2015 - 17:51, said:

Samsung SUHD http://forum.softped... noua generatie de UHD, de acesta data de 55''. Gasit in mod ''dinamic'' livrand imagini total nenaturale (nici in modul standard nu sta grozav). Foarte foarte luminos in default (mai putin film), goaznic de albastru in ''natural'' nu am idee cum se uita altii la el, ma refer la cei care au incercat empiric sa-si customozeze imaginea. [...] Una peste alta nu mi-a lasat o impresie urata televizorul (intre timp am avut si JS9000 si JU7500), dar cu seria 6 de anul acesta nu ma pot impaca.
Am observatii similare culese de pe un HU seria 6 de 55.
Uniformitatea in schimb nu era grozava, cu un bleeding in partea de jos si niste dungi orizontale un pic vizibile pe negru complet.
Ca aspect pozitiv n-avea banding.
Ceea ce m-a deranjat cel mai tare, prima oara cand mi se intampla asa ceva, dupa reglajul nivelului de negru (stralucirii) pe imagine de control s-au pierdut aproape complet detaliile de negru. A fost necesar sa reglez la ochi pe imagine de film (blu-ray) pentru a le vedea din nou, evident cu sacrificarea nivelului de negru, care a crescut simtitor (oricum, asa il gasisem).

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate