Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Atenționare in bord Golf 4
Last Updated: Sep 03 2014 12:59, Started by
Sahn_Red
, Sep 03 2014 08:41
·
0
#1
Posted 03 September 2014 - 08:41
Bună ziua!
Mi-am cumpărat zilele astea un Golf 4 și am 3 nelămuriri: 1. Îmi apar două beculețe în bord atunci când dau prima dată contactul și nu știu ce înseamnă. Deci toate beculețele se sting înafară de astea 2 care se sting doar atunci când dau a doua oară contactul și pornesc mașina. 2. Am carte service la mașină în care scrie că distribuția a fost făcută la 120 k Km. Acum mașina are 180 k km. Când ar fi recomandat să fac iarăși distribuția? Țin să menționez că mașina a fost fabricată în anul 2003, a avut un singur proprietar până acum în Germania iar inspecțiile au fost făcute doar la Volkswagen. 3. Îmi apare în bord când dau prima dată contactul mesajul "Sevice Jetzt" și ne prea știu de ce apare... Am atașat o imagine cu acele beculețe. Mulțumesc anticipat! Attached FilesEdited by Sahn_Red, 03 September 2014 - 08:41. |
#3
Posted 03 September 2014 - 08:48
Sahn_Red, on 03 septembrie 2014 - 08:41, said:
Bună ziua! Mi-am cumpărat zilele astea un Golf 4 şi Ţin să menţionez că maşina a fost fabricată în anul 2003, a avut un singur proprietar până acum în Germania iar inspecţiile au fost făcute doar la Volkswagen. |
#4
Posted 03 September 2014 - 08:49
In poza sunt trei beculete si nu doua.
Ala rosu si rotund, din dreapta sus, ar fi frinele Ala rosu si patrat ar fi baterie. Ala galben din stinga jos simbolizeaza un motor. Daca zici ca se sting dupa ce pornesti motorul, atunci este ok Daca apare Sevice Jetzt inseamna ca trebuie sa te duci sa-i schimbi uleiul dupa care sa resetezi bordul. Posibil si sa ai uleiul bun, dar sa fi uitat cei de la servis sa reseteze bordul cind au schimbat uleiul. |
#5
Posted 03 September 2014 - 08:52
si schimba cat mai repede cureaua aia.
nu prea am inteles cum e cu a doua oara contactul. adica cand dai la demaror, nu? |
#6
Posted 03 September 2014 - 09:23
fa revizie la distributie, ia alta baterie, verifica frnele sau pune jos frana de mana.
|
#7
Posted 03 September 2014 - 09:32
Cea cu semnul exclamarii e frana de mana. Dupa ce o eliberezi se stinge. Cea cu bateria e de fapt alternatorul si va sta aprins atata timp cat alternatorul nu produce curent, ceea ce e logic atata timp cat motorul e oprit. Dupa ce pornesti motorul se stinge. Daca nu se stinge nici dupa ce pornesti motorul inseamna ca alternatorul nu mai produce curent si nu se mai incarca bateria. Iar cea cu uleiul e probabil presiunea la ulei. Verifica nivelul uleiului. Service Jetzt e atentionarea ca trebuie sa faci revizia la motor(filtru ulei , ulei s.a.) si trebuie resetat bordul ca sa scapi de ea.
|
#8
Posted 03 September 2014 - 09:59
auzi, dar martorul airbag nu se aprinde? a fost masina pocnita?
|
#9
Posted 03 September 2014 - 10:23
vj_click, on 03 septembrie 2014 - 09:32, said:
Cea cu semnul exclamarii e frana de mana. Dupa ce o eliberezi se stinge. Cea cu bateria e de fapt alternatorul si va sta aprins atata timp cat alternatorul nu produce curent, ceea ce e logic atata timp cat motorul e oprit. Dupa ce pornesti motorul se stinge. Daca nu se stinge nici dupa ce pornesti motorul inseamna ca alternatorul nu mai produce curent si nu se mai incarca bateria. Iar cea cu uleiul e probabil presiunea la ulei. Verifica nivelul uleiului. Service Jetzt e atentionarea ca trebuie sa faci revizia la motor(filtru ulei , ulei s.a.) si trebuie resetat bordul ca sa scapi de ea. Mulţumesc mult de răspuns. Voi merge la un mecanic. underrated, on 03 septembrie 2014 - 08:48, said:
De ce zici doar jumatate de poveste? Zi-o si p-aia cu "proprietarul e un medic neamt pensionar, care se ducea doar la piata cu ea" Aaa, scuze, am crezut nu e important să mai specific şi asta. Însă ai dreptate, neamţul era un medic pensionar. ) Edited by Sahn_Red, 03 September 2014 - 10:24. |
#11
Posted 03 September 2014 - 10:46
Asta cu "inspecţiile au fost făcute doar la Volkswagen" cum ai verificat-o? Ai fost la reprezentanta, sau au luat de bune stampilele puse de samsar, chiar daca ultimele 3-4 au exact aceiasi culoare, semn c-au fost aplicate deodata? Ca becurile se aprind, e ok, buba-i daca raman aprinse si dupa pornirea motorului.
|
#12
Posted 03 September 2014 - 10:51
Se aprinde câteva secunde când dau contactul iar apoi se închide.
rumegus, on 03 septembrie 2014 - 10:46, said:
Asta cu "inspecţiile au fost făcute doar la Volkswagen" cum ai verificat-o? Ai fost la reprezentanta, sau au luat de bune stampilele puse de samsar, chiar daca ultimele 3-4 au exact aceiasi culoare, semn c-au fost aplicate deodata? Ca becurile se aprind, e ok, buba-i daca raman aprinse si dupa pornirea motorului. La pornirea motorului nu mai rămâne niciunul aprins. Nu prea mă pricep eu la de astea. Însă în cartea service erau stampilele producătorului. Am fost cu un mecanic şi s-a uitat el mai bine peste acte. Mai am un card de la Volkswagen cu nişte serii de numere cu ajutorul cărora cică pot verifica istoricul maşinii sau ceva de genul. Edited by Sahn_Red, 03 September 2014 - 10:55. |
#13
Posted 03 September 2014 - 11:03
Asa sa faci. Sa verifici dupa ce ai dat banii pe masina.
|
#14
Posted 03 September 2014 - 12:27
vj_click, on 03 septembrie 2014 - 09:32, said:
Iar cea cu uleiul e probabil presiunea la ulei. Verifica nivelul uleiului. Service Jetzt e atentionarea ca trebuie sa faci revizia la motor(filtru ulei , ulei s.a.) si trebuie resetat bordul ca sa scapi de ea. Daca dupa pornirea motorului clipeste pot fi probleme cu catalizatorul, iar daca sta aprins continuu pot fi probleme cu o sonda Lambda. Iar uneori e vorba de boala comuna tuturor modelelor Golf 4, cand schimbi sondele Lambda si tot ramane aprins in bord martorul ce semnifica probleme cu sonda/sondele. Edited by Hider141, 03 September 2014 - 12:29. |
#15
Posted 03 September 2014 - 12:56
Sahn_Red, on 03 septembrie 2014 - 08:41, said: 3. Îmi apare în bord când dau prima dată contactul mesajul "Sevice Jetzt" şi ne prea ştiu de ce apare... Quote Volkswagen Golf 4 - Resetare Indicator "Service Now" sau "Service Control" Aceasta este procedura standard de resetare a mesajului de avertizare "Service Control" sau "Service Now" din bordul masini . Procedura de mai jos este valabila pentru modelele Volkswagen Golf fabricate intre anii 1998-2006. La bordul masinii se gasesc doua butoane: langa turometru (denumit mai departe buton partea stanga) respectiv langa kilometraj (denumit mai departe buton partea dreapta). Parcurgeti urmatoarea procedura : 1. Apasa si mentine apasat butonul din partea dreapta 2. Pune contactul masinii 3. Cuvantul "SERVICE" va aparea pe ecranul din bord 4. Dupa aparitia cuvantului "SERVICE" elibereaza butonul din partea dreapta 5. Invarte de butonul din partea stanga la maxim in dreapta 6. Ia contactul masinii Pune contactul din nou si verifica daca mai apare avertismentul "SERVICE Now" pe ecranul masinii. |
|
#16
Posted 03 September 2014 - 12:59
Daca spui ca se sting dupa ce porneste motorul, este perfect normal.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users