Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Intrebari srl nou

Amenintat cu moartea de un numar ...

La multi ani @AndReW99!

Alegere masina £15000 uk
 TVR vrea sa lanseze o platforma d...

Strategie investie pe termen lung...

Modulator FM ptr auto alimentat p...

orange cablu f.o. - internet fara...
 Robinet care comuta traseul

A fost lansata Fedora 40

Samsung S24 plus

Imi iau un Dell? (Vostro vs others)
 Abonati Qobuz?

transport -tren

Platforma electronica de eviden&#...

Cot cu talpa montat stramb in per...
 

De ce nu ar trebui NICIODATA sa cumparati de la AllView

- - - - -
  • Please log in to reply
61 replies to this topic

#1
ictin

ictin

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 173
  • Înscris: 11.01.2008
Pe scurt: deoarece o sa va pacaleasca si o sa va trateze cu spatele si este mai eficient sa cumparati de la chinezi.

Dar sa va povestesc ce am patit.

La 1 aprilie 2013 am cumparat un telefon P5 Quad, fiind unul dintre primele quad-uri aparute. La inceput toate bune si frumoase, dar dupa 3 luni camera foto nu a ma functionat. Asa ca am decis sa il trimi in service. Am reusit sa gasesc 2 sapt. in care sa pot sa stau fara telefon in august.

Dupa o saptamana mi l-au trimis inapoi si camera parea sa functioneze, dar dupa 2 sapatamanii a cedat din nou. Prompt, i-am anuntat pe cei de la suport ca iar s-a defectat, dar din nefericire nu am mai gasit timp sa il trimit in service pana in iulie. Intre timp s-a crapat si ecranul, fara sa ii afecteze functionarea.

Pe 10 iulie l-am trimis in service din nou, deoarece imi achizitionasem alt telefon. Din nefericire tot allview. Dupa 2 saptamanii de stat in service mi-l trimit inapoi nereparat sub motivul ca ei anuleaza toata garantia deoarece are ecranul crapat. In cutie era si un proces verbal cu defectele constatate: Ecran crapat si camera foto defecta. Eu nu am avut niciodata pretentia sa imi repare ecranul, doar camera foto care era defect de fabricatie.

Dupa multe discutii in care ei afirmau ca imi anuleaza garantia, am decis sa ma adresez ANPC, lucru pe care l-am facut in august. Pe 14 august aveam deja decizia ANPC care imi confirma ca aveam dreptate, iar Visual Fan SRL era obligata sa imi repare telefonul. Asa ca l-am trimis din nou in service, impreuna cu deiciza ANPC.

Am mai asteptat peste 2 saptamanii si astazi surpriza: Imi trimit mesaj ca este placa de baza defecta si procesorul defect, iar telefonul este complet nefunctional si toate sunt datorate "socului mecanic" si din nou imi refuza reparatie conform garantiei. Tin sa precizez ca eu nu am folosit deloc telefonul cat a fost la mine, iar defectele constatate de ei initial nu includeau placa de baza si procesorul.

Cel mai probabil, ca sa scape de responsabilitatea repararii au defectat de tot telefonul sa poata sa zica ca e datorita "socului mecanic". Acum eu am facut o noua reclamatie la ANPC si astept.

Dar ca sa stiti, NICIODATA sa nu cumparati de la ALLVIEW. Daca aveti vre-o problema cu terminalul nu numai ca nu o sa il repare, dar o sa vi-l si strice mai rau si o sa dea vina pe voi, doar ca sa mai faca un ban in plus necinstit

#2
albastru

albastru

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,914
  • Înscris: 07.05.2003
Du-te și cumpără de la alți producători români. Vezi că cica unii oferă 5 ani de garanție și și la ei crapă ecranele.

Altă dată evită produsele dubioase și supraevaluate. Sunt sigur că de 11 milioane în perioada aia puteai găsi ceva mai bun, eventual chiar o chinezărie cu configurație asemănătoare la mai puțin de 1/2 de preț.

Sunt curios: s-a lansat cu Android 4.1. Care este ultima versiune de Android disponibilă pentru acel telefon ce s-a lansat la 11 milioane?

Edited by albastru, 01 September 2014 - 16:48.


#3
marius87ism

marius87ism

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,801
  • Înscris: 18.11.2012
Destul de rau pentru cele intamplate, si sper sa se rezolve cat mai repede. Nu cred ca putem totusi generaliza chiar asa asupra unei companii, problema e ca utilizatorii multumiti nu deschid subiect de cat de satisfacuti sunt de produsul achizitionat sub sigla celor in cauza sau in general daca stam sa ne gandim. A si "vreo" se scrie impreuna. Bafta si sper sa ti se rezolve probleme cat mai curand!

#4
xeleron

xeleron

    Suflet de campion...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,709
  • Înscris: 01.01.2008
N-am mai auzit de asa ceva,cum crapa ecranele (sau ma rog,digitizerul) subit fara socuri mecanice/presiune excesiva?

#5
marius87ism

marius87ism

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,801
  • Înscris: 18.11.2012

 xeleron, on 01 septembrie 2014 - 16:51, said:

N-am mai auzit de asa ceva,cum crapa ecranele (sau ma rog,digitizerul) subit fara socuri mecanice/presiune excesiva?

Cineva a tipat tare si a facut rezonanta :)

#6
lucian2008

lucian2008

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 543
  • Înscris: 29.01.2008
Cred ca ai avut tu ghinion. Oricum, nu cred ca se imbogatesc de la un telefon nereparat sau faze d'astea. Daca iei o rapciuga, atunci prea mari asteptari nu trebuie sa ai. Plus ca tu ai trimis telefonul praf in service, ecranul crapat si alte kkt-uri.
Stai linistit ca oricum nu e asa bataie pe produsele Allview.

#7
xcit

xcit

    afara ninge linistit si in casa arza-te-ar focu'

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,894
  • Înscris: 29.06.2006
cum necum i-a crapat si gata, omul nu a avut pretentia sa-i repare geamul spart, ci defectul pe care il reclamase deja inainte sa i se sparga ecranul. Ce sa ne mai ascundem dupa deget, service de 2 lei aia avem, la orice nu numai la allview, toti cauta sa arunce in carca ta defectul. Am avut allview care nu s-a defectat, am avut noroc pot sa spun, dar sigur nu mai cumpar de la ei

#8
xeleron

xeleron

    Suflet de campion...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,709
  • Înscris: 01.01.2008
Nici Samsung nu iti repara asa ceva daca le dadeai telefonul cu un display fisurat.Ei se agata de socul mecanic,si sincer vorbind cred ca orice companie ar face la fel.
@Xcit,nu mai cumperi de la allview fiindca un user s-a trezit sa critice compania sau...?

#9
albastru

albastru

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,914
  • Înscris: 07.05.2003

 lucian2008, on 01 septembrie 2014 - 16:53, said:

Cred ca ai avut tu ghinion. Oricum, nu cred ca se imbogatesc de la un telefon nereparat sau faze d'astea. Daca iei o rapciuga, atunci prea mari asteptari nu trebuie sa ai. Plus ca tu ai trimis telefonul praf in service, ecranul crapat si alte kkt-uri.
Stai linistit ca oricum nu e asa bataie pe produsele Allview.


La un telefon 11 milioane ai niște așteptări mai mari decât la un telefon de 99 de lei, nu?

#10
marius87ism

marius87ism

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,801
  • Înscris: 18.11.2012

 xcit, on 01 septembrie 2014 - 16:56, said:

cum necum i-a crapat si gata, omul nu a avut pretentia sa-i repare geamul spart, ci defectul pe care il reclamase deja inainte sa i se sparga ecranul. Ce sa ne mai ascundem dupa deget, service de 2 lei aia avem, la orice nu numai la allview, toti cauta sa arunce in carca ta defectul. Am avut allview care nu s-a defectat, am avut noroc pot sa spun, dar sigur nu mai cumpar de la ei

Cum necum a crapat ecranul, dar probabil la service ei au facut legatura intre craparea ecranului si camera defecta, si cum un lucru duce la altul, asa s-a ajuns si aici. Pune-te si in locul celor de la service, si o sa vezi ca daca ai o sansa sa pui ceva in carca posesorului, o faci!

#11
lucifer76

lucifer76

    Bashtan

  • Grup: Moderators
  • Posts: 32,574
  • Înscris: 13.06.2007
Ei na, de gasit scuze halucinante reusesc si cei de la firmele mai mari. Important e sa nu ajungi in service, sa ai vreo problema, ca atunci, Dumnezeu cu mila.

#12
xcit

xcit

    afara ninge linistit si in casa arza-te-ar focu'

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,894
  • Înscris: 29.06.2006

 marius87ism, on 01 septembrie 2014 - 17:03, said:

Cum necum a crapat ecranul, dar probabil la service ei au facut legatura intre craparea ecranului si camera defecta, si cum un lucru duce la altul, asa s-a ajuns si aici. Pune-te si in locul celor de la service, si o sa vezi ca daca ai o sansa sa pui ceva in carca posesorului, o faci!

pai da nene, dar el cand s-a defectat a doua oara camera dupa 2 saptamani, a sunat imediat la ei, deci problema era inregistrata la ei. Trebuia sa-i repare camera fara alte comentarii pt ca el cand a sunat nu era ecranul spart
Ca sa nun mai pomenesc si de defectarea completa...aia ce mai e? tiganeala curata iti spun eu, pt asta ar trebui sa ii inlocuiasca telefonul cu unul nou, daca era o firma adevarata si noi eram intr-o tara civilizata pt treaba asta zbura de la locul de munca bulangiul care s-a ocupat de telefon

Edited by xcit, 01 September 2014 - 17:09.


#13
ictin

ictin

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 173
  • Înscris: 11.01.2008

 xeleron, on 01 septembrie 2014 - 16:51, said:

N-am mai auzit de asa ceva,cum crapa ecranele (sau ma rog,digitizerul) subit fara socuri mecanice/presiune excesiva?
Ecranul a crapat din vina mea, si nu am avut niciodata pretentia sa fie reparat. Eu vroiam sa fie reparat defectul de fabrica, si anume camera foto. Problema e ca ei au decis, ilegal, conform deciziei ANPC, sa anuleze garantia complet pe baza faptului ca ecranul a fost crapat. Dupa decizia ANPC, au decis sa strice complet telefonul ca sa se sustraga obligatiilor comerciale care le revin conform legii

#14
crisstonne

crisstonne

    Ἀταραξία

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 40,293
  • Înscris: 13.01.2011
Mulţumesc de sfat dar nu aveam de gând să achiziţionez această firmă.

Și eu cred că sînt superhiper supraevaluate.

#15
ictin

ictin

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 173
  • Înscris: 11.01.2008

 lucian2008, on 01 septembrie 2014 - 16:53, said:

Cred ca ai avut tu ghinion. Oricum, nu cred ca se imbogatesc de la un telefon nereparat sau faze d'astea. Daca iei o rapciuga, atunci prea mari asteptari nu trebuie sa ai. Plus ca tu ai trimis telefonul praf in service, ecranul crapat si alte kkt-uri.
Stai linistit ca oricum nu e asa bataie pe produsele Allview.
Problema e ca se cam imbogatesc din asta. Ei cumpara telefoanele din china si singurele pierderi le au la garantii si la reparatii. Daca refuza cat mai multe reparatii, atunci profiturile cresc. Eu nu am trimis telefonul praf. Era trimis cu defectul de fabricatie si cu ecranul crapat. Acum, daca atat de multi sunt de acord cu practicile AllView, atunci nu e de mirare ca inca pot sa aiba profit.
Profitul il au de pe urma utilizatorilor care spun: ghinion, ceasul rau pisica negra, in loc sa faca o contestatie rapida si online la ANPC. Si va incurajez pe toti, daca aveti probleme sa va adresati ANPC. Se misca foarte repede si prompt!

 xeleron, on 01 septembrie 2014 - 16:59, said:

Nici Samsung nu iti repara asa ceva daca le dadeai telefonul cu un display fisurat.Ei se agata de socul mecanic,si sincer vorbind cred ca orice companie ar face la fel.
@Xcit,nu mai cumperi de la allview fiindca un user s-a trezit sa critice compania sau...?
Nu am avut experienta cu Samsung, dar ma gandesc ca daca cei de la Samsung s-ar fi trezit cu o decizie de la ANPC, probabil si-ar fi cerut scuze si ar inlocuit terminalul, pe cand la AllView mi-au stricat si telefonul in service si aproape mi-au dublat suma suma ceruta pe reparatie. Daca initial mi-au cerut 316 lei, dupa ce le-am facut reclamatie la ANPC mi-au cerut 546 RON pe reparatie.

Edited by ictin, 01 September 2014 - 17:20.


#16
xcit

xcit

    afara ninge linistit si in casa arza-te-ar focu'

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,894
  • Înscris: 29.06.2006

 xeleron, on 01 septembrie 2014 - 16:59, said:

@Xcit,nu mai cumperi de la allview fiindca un user s-a trezit sa critice compania sau...?


aa nu, daca imi place ceva imi cumpar chiar daca zic toti ca e un rahat, pana nu ma conving pe pielea mea nu ascult de altii, dar nu mai cumpar ca am avut si in comparatie cu ce am acum, chiar putin mai ieftin, a fost 20% ca performante, nici update, nici cine stie ce modificari la soft, prea putin pt gustul meu

#17
n-amname

n-amname

    Brain Power User

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,729
  • Înscris: 10.11.2013
Are un prieten Allview de 300 de lei dual sim, l-a scapat pe jos de n ori, l-a scapat in galeata cu apa, japita functioneaza si acum perfect.
Allview se cumpara, in opinia mea desigur, doar daca vrei sa arunci pana in 400 de lei pe un telefon/tableta, nici macar 400 in ultima vreme din moment ce producatori mari incep sa aiba produse in categoria asta de pret. Din pacate ai avut parte de un produs/service prea prost pentru un produs de 1100 lei..

 marius87ism, on 01 septembrie 2014 - 17:03, said:

Cum necum a crapat ecranul, dar probabil la service ei au facut legatura intre craparea ecranului si camera defecta, si cum un lucru duce la altul, asa s-a ajuns si aici. Pune-te si in locul celor de la service, si o sa vezi ca daca ai o sansa sa pui ceva in carca posesorului, o faci!
O fi mentalitatea asta in ziua de azi dar ar trebui sa ne doara in cot sincer, asa si omul daca avea ocazia sa nu plateasca telefonul ci sa-l ia gratis l-ar fi luat gratis, are drepturi, sper sa si le castige cu ANPC.

Edited by n-amname, 01 September 2014 - 17:43.


#18
gerbil

gerbil

    Membru' activ

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,053
  • Înscris: 10.09.2005

 lucifer76, on 01 septembrie 2014 - 17:04, said:

Ei na, de gasit scuze halucinante reusesc si cei de la firmele mai mari.

Hard stricat dupa o luna de functionare dus in service. Concluzia celor din service: s-a stricat deoarece erau prea multe filme pe el.

Edited by gerbil, 01 September 2014 - 17:45.


Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate