Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
De ce nu ar trebui NICIODATA sa cumparati de la AllView
#1
Posted 01 September 2014 - 16:39
Pe scurt: deoarece o sa va pacaleasca si o sa va trateze cu spatele si este mai eficient sa cumparati de la chinezi.
Dar sa va povestesc ce am patit. La 1 aprilie 2013 am cumparat un telefon P5 Quad, fiind unul dintre primele quad-uri aparute. La inceput toate bune si frumoase, dar dupa 3 luni camera foto nu a ma functionat. Asa ca am decis sa il trimi in service. Am reusit sa gasesc 2 sapt. in care sa pot sa stau fara telefon in august. Dupa o saptamana mi l-au trimis inapoi si camera parea sa functioneze, dar dupa 2 sapatamanii a cedat din nou. Prompt, i-am anuntat pe cei de la suport ca iar s-a defectat, dar din nefericire nu am mai gasit timp sa il trimit in service pana in iulie. Intre timp s-a crapat si ecranul, fara sa ii afecteze functionarea. Pe 10 iulie l-am trimis in service din nou, deoarece imi achizitionasem alt telefon. Din nefericire tot allview. Dupa 2 saptamanii de stat in service mi-l trimit inapoi nereparat sub motivul ca ei anuleaza toata garantia deoarece are ecranul crapat. In cutie era si un proces verbal cu defectele constatate: Ecran crapat si camera foto defecta. Eu nu am avut niciodata pretentia sa imi repare ecranul, doar camera foto care era defect de fabricatie. Dupa multe discutii in care ei afirmau ca imi anuleaza garantia, am decis sa ma adresez ANPC, lucru pe care l-am facut in august. Pe 14 august aveam deja decizia ANPC care imi confirma ca aveam dreptate, iar Visual Fan SRL era obligata sa imi repare telefonul. Asa ca l-am trimis din nou in service, impreuna cu deiciza ANPC. Am mai asteptat peste 2 saptamanii si astazi surpriza: Imi trimit mesaj ca este placa de baza defecta si procesorul defect, iar telefonul este complet nefunctional si toate sunt datorate "socului mecanic" si din nou imi refuza reparatie conform garantiei. Tin sa precizez ca eu nu am folosit deloc telefonul cat a fost la mine, iar defectele constatate de ei initial nu includeau placa de baza si procesorul. Cel mai probabil, ca sa scape de responsabilitatea repararii au defectat de tot telefonul sa poata sa zica ca e datorita "socului mecanic". Acum eu am facut o noua reclamatie la ANPC si astept. Dar ca sa stiti, NICIODATA sa nu cumparati de la ALLVIEW. Daca aveti vre-o problema cu terminalul nu numai ca nu o sa il repare, dar o sa vi-l si strice mai rau si o sa dea vina pe voi, doar ca sa mai faca un ban in plus necinstit |
#2
Posted 01 September 2014 - 16:45
Du-te și cumpără de la alți producători români. Vezi că cica unii oferă 5 ani de garanție și și la ei crapă ecranele.
Altă dată evită produsele dubioase și supraevaluate. Sunt sigur că de 11 milioane în perioada aia puteai găsi ceva mai bun, eventual chiar o chinezărie cu configurație asemănătoare la mai puțin de 1/2 de preț. Sunt curios: s-a lansat cu Android 4.1. Care este ultima versiune de Android disponibilă pentru acel telefon ce s-a lansat la 11 milioane? Edited by albastru, 01 September 2014 - 16:48. |
#3
Posted 01 September 2014 - 16:50
Destul de rau pentru cele intamplate, si sper sa se rezolve cat mai repede. Nu cred ca putem totusi generaliza chiar asa asupra unei companii, problema e ca utilizatorii multumiti nu deschid subiect de cat de satisfacuti sunt de produsul achizitionat sub sigla celor in cauza sau in general daca stam sa ne gandim. A si "vreo" se scrie impreuna. Bafta si sper sa ti se rezolve probleme cat mai curand!
|
#4
Posted 01 September 2014 - 16:51
N-am mai auzit de asa ceva,cum crapa ecranele (sau ma rog,digitizerul) subit fara socuri mecanice/presiune excesiva?
|
#5
Posted 01 September 2014 - 16:52
#6
Posted 01 September 2014 - 16:53
Cred ca ai avut tu ghinion. Oricum, nu cred ca se imbogatesc de la un telefon nereparat sau faze d'astea. Daca iei o rapciuga, atunci prea mari asteptari nu trebuie sa ai. Plus ca tu ai trimis telefonul praf in service, ecranul crapat si alte kkt-uri.
Stai linistit ca oricum nu e asa bataie pe produsele Allview. |
#7
Posted 01 September 2014 - 16:56
cum necum i-a crapat si gata, omul nu a avut pretentia sa-i repare geamul spart, ci defectul pe care il reclamase deja inainte sa i se sparga ecranul. Ce sa ne mai ascundem dupa deget, service de 2 lei aia avem, la orice nu numai la allview, toti cauta sa arunce in carca ta defectul. Am avut allview care nu s-a defectat, am avut noroc pot sa spun, dar sigur nu mai cumpar de la ei
|
#8
Posted 01 September 2014 - 16:59
Nici Samsung nu iti repara asa ceva daca le dadeai telefonul cu un display fisurat.Ei se agata de socul mecanic,si sincer vorbind cred ca orice companie ar face la fel.
@Xcit,nu mai cumperi de la allview fiindca un user s-a trezit sa critice compania sau...? |
#9
Posted 01 September 2014 - 16:59
lucian2008, on 01 septembrie 2014 - 16:53, said:
Cred ca ai avut tu ghinion. Oricum, nu cred ca se imbogatesc de la un telefon nereparat sau faze d'astea. Daca iei o rapciuga, atunci prea mari asteptari nu trebuie sa ai. Plus ca tu ai trimis telefonul praf in service, ecranul crapat si alte kkt-uri. Stai linistit ca oricum nu e asa bataie pe produsele Allview. La un telefon 11 milioane ai niște așteptări mai mari decât la un telefon de 99 de lei, nu? |
#10
Posted 01 September 2014 - 17:03
xcit, on 01 septembrie 2014 - 16:56, said:
cum necum i-a crapat si gata, omul nu a avut pretentia sa-i repare geamul spart, ci defectul pe care il reclamase deja inainte sa i se sparga ecranul. Ce sa ne mai ascundem dupa deget, service de 2 lei aia avem, la orice nu numai la allview, toti cauta sa arunce in carca ta defectul. Am avut allview care nu s-a defectat, am avut noroc pot sa spun, dar sigur nu mai cumpar de la ei Cum necum a crapat ecranul, dar probabil la service ei au facut legatura intre craparea ecranului si camera defecta, si cum un lucru duce la altul, asa s-a ajuns si aici. Pune-te si in locul celor de la service, si o sa vezi ca daca ai o sansa sa pui ceva in carca posesorului, o faci! |
|
#11
Posted 01 September 2014 - 17:04
Ei na, de gasit scuze halucinante reusesc si cei de la firmele mai mari. Important e sa nu ajungi in service, sa ai vreo problema, ca atunci, Dumnezeu cu mila.
|
#12
Posted 01 September 2014 - 17:06
marius87ism, on 01 septembrie 2014 - 17:03, said:
Cum necum a crapat ecranul, dar probabil la service ei au facut legatura intre craparea ecranului si camera defecta, si cum un lucru duce la altul, asa s-a ajuns si aici. Pune-te si in locul celor de la service, si o sa vezi ca daca ai o sansa sa pui ceva in carca posesorului, o faci! pai da nene, dar el cand s-a defectat a doua oara camera dupa 2 saptamani, a sunat imediat la ei, deci problema era inregistrata la ei. Trebuia sa-i repare camera fara alte comentarii pt ca el cand a sunat nu era ecranul spart Ca sa nun mai pomenesc si de defectarea completa...aia ce mai e? tiganeala curata iti spun eu, pt asta ar trebui sa ii inlocuiasca telefonul cu unul nou, daca era o firma adevarata si noi eram intr-o tara civilizata pt treaba asta zbura de la locul de munca bulangiul care s-a ocupat de telefon Edited by xcit, 01 September 2014 - 17:09. |
#13
Posted 01 September 2014 - 17:12
xeleron, on 01 septembrie 2014 - 16:51, said:
N-am mai auzit de asa ceva,cum crapa ecranele (sau ma rog,digitizerul) subit fara socuri mecanice/presiune excesiva? |
#14
Posted 01 September 2014 - 17:16
Mulţumesc de sfat dar nu aveam de gând să achiziţionez această firmă.
Și eu cred că sînt superhiper supraevaluate. |
#15
Posted 01 September 2014 - 17:24
lucian2008, on 01 septembrie 2014 - 16:53, said:
Cred ca ai avut tu ghinion. Oricum, nu cred ca se imbogatesc de la un telefon nereparat sau faze d'astea. Daca iei o rapciuga, atunci prea mari asteptari nu trebuie sa ai. Plus ca tu ai trimis telefonul praf in service, ecranul crapat si alte kkt-uri. Stai linistit ca oricum nu e asa bataie pe produsele Allview. Profitul il au de pe urma utilizatorilor care spun: ghinion, ceasul rau pisica negra, in loc sa faca o contestatie rapida si online la ANPC. Si va incurajez pe toti, daca aveti probleme sa va adresati ANPC. Se misca foarte repede si prompt! xeleron, on 01 septembrie 2014 - 16:59, said:
Nici Samsung nu iti repara asa ceva daca le dadeai telefonul cu un display fisurat.Ei se agata de socul mecanic,si sincer vorbind cred ca orice companie ar face la fel. @Xcit,nu mai cumperi de la allview fiindca un user s-a trezit sa critice compania sau...? Edited by ictin, 01 September 2014 - 17:20. |
|
#16
Posted 01 September 2014 - 17:29
xeleron, on 01 septembrie 2014 - 16:59, said:
@Xcit,nu mai cumperi de la allview fiindca un user s-a trezit sa critice compania sau...? aa nu, daca imi place ceva imi cumpar chiar daca zic toti ca e un rahat, pana nu ma conving pe pielea mea nu ascult de altii, dar nu mai cumpar ca am avut si in comparatie cu ce am acum, chiar putin mai ieftin, a fost 20% ca performante, nici update, nici cine stie ce modificari la soft, prea putin pt gustul meu |
#17
Posted 01 September 2014 - 17:41
Are un prieten Allview de 300 de lei dual sim, l-a scapat pe jos de n ori, l-a scapat in galeata cu apa, japita functioneaza si acum perfect.
Allview se cumpara, in opinia mea desigur, doar daca vrei sa arunci pana in 400 de lei pe un telefon/tableta, nici macar 400 in ultima vreme din moment ce producatori mari incep sa aiba produse in categoria asta de pret. Din pacate ai avut parte de un produs/service prea prost pentru un produs de 1100 lei.. marius87ism, on 01 septembrie 2014 - 17:03, said:
Cum necum a crapat ecranul, dar probabil la service ei au facut legatura intre craparea ecranului si camera defecta, si cum un lucru duce la altul, asa s-a ajuns si aici. Pune-te si in locul celor de la service, si o sa vezi ca daca ai o sansa sa pui ceva in carca posesorului, o faci! Edited by n-amname, 01 September 2014 - 17:43. |
#18
Posted 01 September 2014 - 17:42
lucifer76, on 01 septembrie 2014 - 17:04, said:
Ei na, de gasit scuze halucinante reusesc si cei de la firmele mai mari. Hard stricat dupa o luna de functionare dus in service. Concluzia celor din service: s-a stricat deoarece erau prea multe filme pe el. Edited by gerbil, 01 September 2014 - 17:45. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users