Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Cost suplimentar - BIZAR
Last Updated: Feb 26 2015 09:40, Started by
cipy_ro
, Sep 01 2014 02:23
·
0
#1
Posted 01 September 2014 - 02:23
Postez si eu aici o problema ciudata (cel putin pentru mine) in speranta ca ma poate lamuri si pe mine cineva. Precizez ca am facut si o sesizare din contul online Orange si sunt in asteptarea unui raspuns care ar trebui sa vina in 10 zile.
Dar sa trec la subiect: In urma cu doua zile am observat ca am un cost suplimentar de 0.25 euro (abonament N10). Acum mi-a aparut la detalii convorbiri in contul meu online ca pe data de 29 august la ora 00.36 am realizat un apel catre numarul 5982267871354820 care a durat 04 min si 10 sec si care este taxat cu 0.25 euro. La detalii imi spune ca ar fi "Serv. Continut". Am sunat si la 411 (imediat ce am vazut costul suplimentar, inainte sa apara numarul la detalii convorbiri care se actualizeaza dupa 72 ore) si mi s-a spus, oarecum cu NEDUMERIRE ca ar fi vorba de mesaje multimedia. Personal nu am apelat un astfel de numar de telefon. Nu mai tin minte: e posibil sa fi uitat telefonul sub perna si astfel sa se fi accesat prin presare singur un astfel de numar (e greu de crezut ca s-a format si s-a si apelat). Dar chiar si asa, acea combinatie de cifre daca ar fi fost un numar de telefon (cu 598 - prefix de Uruguay), de ce la descriere nu imi apare apel si imi apare Serv. Continut? Orice explicatie as incerca sa gasesc nu se potriveste. S-a mai confruntat cineva cu o astfel de situatie? Astept cu interes un raspuns. |
#4
Posted 01 September 2014 - 05:20
#5
Posted 01 September 2014 - 05:52
#6
Posted 01 September 2014 - 07:57
Nu e stres, sesizările se rezolvă legal în 30 de zile. Din experienţă proprie însă recomand includerea în câmpul sesizării a articolului de lege încălcat sau măcar faptul că o consideri tentativă de fraudă şi vei anunţa în caz de nerezolvare autorităţile competente. Asta pentru a-i frăgezi un pic cum frăgezeşti cotletul la baiţ.
|
#7
Posted 01 September 2014 - 08:03
cipy_ro, on 01 septembrie 2014 - 02:23, said:
...Orice explicatie as incerca sa gasesc nu se potriveste. S-a mai confruntat cineva cu o astfel de situatie? Astept cu interes un raspuns. leomagic44, on 01 septembrie 2014 - 05:52, said:
De operator. Edited by Hider141, 01 September 2014 - 08:04. |
#8
Posted 01 September 2014 - 08:25
#9
Posted 01 September 2014 - 08:30
Hider141, on 01 septembrie 2014 - 08:03, said:
Pun pariu ca ai telefon cu sistem de operare Android, nu-i asa? Mda, buna recomandare sa scape de operator cand sunt sanse de 99,99999% sa fie din cauza unei aplicatii malitioase instalate pe telefon. Da, am android doar cu cateva aplicatii: - WiFi analyzer - Wheater - Droid Fish - 2048 . Un convertor de jar - eset cu licenta - electronika deluxe benis, on 01 septembrie 2014 - 07:57, said:
Nu e stres, sesizările se rezolvă legal în 30 de zile. Din experienţă proprie însă recomand includerea în câmpul sesizării a articolului de lege încălcat sau măcar faptul că o consideri tentativă de fraudă şi vei anunţa în caz de nerezolvare autorităţile competente. Asta pentru a-i frăgezi un pic cum frăgezeşti cotletul la baiţ. Sesizarea am facut-o pentru a se cerceta cauza si a o inlatura pentru a nu ma trezi cu costuri de sute de euronsi nu pentru a ma certa cu Orange, despre care am o parere buna. |
#10
Posted 28 September 2014 - 20:16
Atentie mare. telefoanele orange cu android (nivo, gova s.a.m.d) vin preinstalate cu niste jocuri care pot sa trimita sms la numere predefinite cu taxe suplimentare. am cumparat recent un astfel de telefon si fara sa stiu sa jucat copilul intr-o dimineata rezultand un cost suplimentar de 30 euro. am verificat toate aplicatiile de pe telefon si am gasit vreo 5 astfel de jocuri. Problema cea mai mare este ca din setarile jocului nici nu se pot restrictiona aceste sms-uri. Oricum le-am dezinstalat pe toate. Am incercat sa vorbesc la serviciul clienti, le-am explicat ca nu este normal sa primesc un telefon cu astfel de aplicatii instalate care sa genereze costuri pe factura fara alte elemente de siguranta, fara un cod, sau date de pe cardul de credit dar mi s-a raspuns ca totul este legal si au incheiat convorbirea. Este o inselaciune pe fata aceasta politica a orange dar orice demers in acest sens cred ca ar fi in van.
|
|
#11
Posted 28 September 2014 - 20:22
Si uite asa revenim la recomandarea de mai sus : scapa de operator !
|
#12
Posted 29 September 2014 - 08:50
baltariu, on 28 septembrie 2014 - 20:16, said:
Atentie mare. telefoanele orange cu android (nivo, gova s.a.m.d) vin preinstalate cu niste jocuri care pot sa trimita sms la numere predefinite cu taxe suplimentare. am cumparat recent un astfel de telefon si fara sa stiu sa jucat copilul intr-o dimineata rezultand un cost suplimentar de 30 euro. am verificat toate aplicatiile de pe telefon si am gasit vreo 5 astfel de jocuri. Problema cea mai mare este ca din setarile jocului nici nu se pot restrictiona aceste sms-uri. Oricum le-am dezinstalat pe toate. Am incercat sa vorbesc la serviciul clienti, le-am explicat ca nu este normal sa primesc un telefon cu astfel de aplicatii instalate care sa genereze costuri pe factura fara alte elemente de siguranta, fara un cod, sau date de pe cardul de credit dar mi s-a raspuns ca totul este legal si au incheiat convorbirea. Este o inselaciune pe fata aceasta politica a orange dar orice demers in acest sens cred ca ar fi in van. Salut, Te vom contacta prin mesaj privat pentru verificarea situatiei descrise de catre tine. Cu prietenie, Orange Helper. |
#13
Posted 29 September 2014 - 22:50
Mizeria asta cu trimisul de mesaje/apelare am vazut-o la un prieten cu un Galaxy S3 LTE Orange, am intrat in contul sau de Orange Care si la detalii factura aparea un numar dubios, i-am sugerat sa sune la orange pentru explicatii si pentru blocarea apelurilor/mesajelor catre acel numar.
Eu aveam o duma de genul asta de la saracia aia de ton de asteptare Orange, culmea ca eu cerusem sa fie dezactivat dar nu a fost dezactivat complet, la modul ca disparuse melodia respectiva la interlocutori dar eu eram taxat aiurea cu 25 Euro centi pentru un serviciu pe care nu-l foloseam activ. Uitati-va cu atentie in conturile voatre orange la detalii convorbiri si o sa vedeti pe unde s-au generat costurile suplimentare, daca simtiti ceva dubios, puneti mana la telefon si sunat la relatii clienti si puneti intrebari, sunt platiti sa raspunda la ele! |
#14
Posted 30 September 2014 - 15:19
Am facut sesizare la Orange pentru un astfel de cost suplimentar si nici pana astazi nu am primit un raspuns. Fiind vorba doar de 25 de eurocenti, nu am facut prea mult caz. Oricum, preventiv am sters din setari APN-ul pentru MMS-uri. Se pare ca de acolo a aparut scurgerea de eurocenti
Am facut sesizare la Orange pentru un astfel de cost suplimentar si nici pana astazi nu am primit un raspuns. Fiind vorba doar de 25 de eurocenti, nu am facut prea mult caz. Oricum, preventiv am sters din setari APN-ul pentru MMS-uri. Se pare ca de acolo a aparut scurgerea de eurocenti |
#15
Posted 30 September 2014 - 16:12
cipy_ro, on 30 septembrie 2014 - 15:19, said:
Am facut sesizare la Orange pentru un astfel de cost suplimentar si nici pana astazi nu am primit un raspuns. Fiind vorba doar de 25 de eurocenti, nu am facut prea mult caz. Oricum, preventiv am sters din setari APN-ul pentru MMS-uri. Se pare ca de acolo a aparut scurgerea de eurocenti Am facut sesizare la Orange pentru un astfel de cost suplimentar si nici pana astazi nu am primit un raspuns. Fiind vorba doar de 25 de eurocenti, nu am facut prea mult caz. Oricum, preventiv am sters din setari APN-ul pentru MMS-uri. Se pare ca de acolo a aparut scurgerea de eurocenti Salut, Te rugam sa ne transmiti un mesaj privat cu numarul de telefon pentru care ai deschis sesizarea, si vom verifica pentru tine aceasta situatie. O zi buna, Orange Helper |
|
#16
Posted 30 September 2014 - 18:19
Multumesc lui Orange_Helper pentru clarificari!
Se pare ca acel cost supiimentar este din cauza serviciului "Tonuri in asteptare". Personal, nu am descarcat nici un ton. Doar "m-am jucat" putin activandu-l din contul online si apoi l-am dezactivat. In intervalul dintre activare si dezactivare s-a produs costul suplimentar. Acum, ca s-a lamurit despre ce e vorba, stiu de ce sa ma pazezsc. Edited by cipy_ro, 30 September 2014 - 18:40. |
#17
Posted 30 September 2014 - 18:40
Daca iti apare C_CBRT, atunci e vorba de serviciul asta: http://www1.orange.r.../description/30
Nu am gasit pe site altceva mai 'oficial'. Iti spune tot acolo ca pentru dezactivare sa suni la RC. |
#18
Posted 30 September 2014 - 18:41
cipy_ro, on 30 septembrie 2014 - 18:19, said: Verificând astazi factura detaliata pentru luna trecuta, am observat ca s-au schimbat oarecum datele costului suplimentar. Astfel in loc de numarul precizat mai sus imi apare C_CBRT, iar in locul timpului de convorbire mentionat initial, imi apare ca fiind 00:01 si nu 04:10. De altfel o problema similara este mentionata si la urmatorul link: http://www.avocatnet...nie-mobila.html S-a mai confruntat cineva cu ceva similar sa poata oferi niste clarificari? Serviciul la care faci referire este “tonuri de asteptare”, ce are o taxa lunara de 0.25 Eur. La achizitionarea unui ton de asteptare, tariful aferent acestei tranzactii se regaseste in cadrul facturii fiscale, la sectiunea “Servicii speciale“. Pentru dezactivarea serviciului, iti recomand sa apelezi gratuit Serviciul Clienti 411. O seara buna, Orange Helper |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users