Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Garantie VODAFONE/HTC
Last Updated: Oct 08 2014 23:33, Started by
i0nutz83
, Aug 30 2014 19:27
·
0
#1
Posted 30 August 2014 - 19:27
Sunt in situatia in care nu stiu cum sa reactionez, sincer. Am un HTC windows phone 8x, se restarta continuu, l-am trimis in service, e in garantie VF/HTC pana in aprilie 2015. Pe 21 august l-am lasat in reprezentanta Targoviste, pe 23 a fost preluat de service, pe 28 a ajuns inapoi in Targoviste, azi a fost ridicat de mine, din magazin, chipurile reparat. Display inlocuit, baterie schimbata, resoftare, cam asta scrie in fisa de service. Problema este ca telefonul se comporta exact ca in momentul cand l-am trimis in service. Restart peste restart, fara sa ating vreo tasta. Am apucat sa instalez doar aplicatii de baza, gen whatsapp, mail, facebook, Atat! Ma scoate din sarite efectiv, am mare nevoie de telefon, in zilele viitoare urmeaza sa imi nasca sotia... Cat a fost in garantie prima data am primit un iphone 3GS, se misca greoi, dar macar aveam la ce vorbi. Acum trebuie sa il duc din nou in service.
|
#2
Posted 30 August 2014 - 19:34
iti faci abonament de 2 EUR la Digi, primesti un telefon si apoi ii stresezi pe cei de la Voda.
|
#3
Posted 30 August 2014 - 19:34
de ce nu faci acele teste de fata cu ei cand ti-l preda? stii ca legea spune ca dupa intrari in service repetate (daca nu ma insel pt aceiasi problema) sunt obligati sa-ti de-a un aparat nou
mergi de vb cu ei, trebuie sa-l triumiti in service iar, si cand se intoarce, il iei pe 1 de gat de acolo si il testezi in fata lui telefonul, daca face la fel il dai de cap si-ti ceri drepturile. |
#4
Posted 30 August 2014 - 19:38
tibi346, on 30 august 2014 - 19:34, said:
iti faci abonament de 2 EUR la Digi, primesti un telefon si apoi ii stresezi pe cei de la Voda. amice, eu am intrebat punctual. nu ma forta sa te jignesc Dany_Darke, on 30 august 2014 - 19:34, said:
de ce nu faci acele teste de fata cu ei cand ti-l preda? stii ca legea spune ca dupa intrari in service repetate (daca nu ma insel pt aceiasi problema) sunt obligati sa-ti de-a un aparat nou mergi de vb cu ei, trebuie sa-l triumiti in service iar, si cand se intoarce, il iei pe 1 de gat de acolo si il testezi in fata lui telefonul, daca face la fel il dai de cap si-ti ceri drepturile. l-am ridicat la 12, era ok, parca la 16 a venit primul restart.. din senin.. iar acum pe seara, in vreo 15 minute cred ca 10 restart-uri.. |
#5
Posted 30 August 2014 - 19:38
Adresa: Târgovişte, str. Udrişte Nasturel nr. 1, cod 130132
Tel.: 0245/215.940 Fax: 0245/620.867 Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor Dâmboviţa |
#6
Posted 30 August 2014 - 19:41
Ce ar trebui sa contina dosarul? Cu scuzele de rigoare, stiu ca as gasi daca as cauta acum, dar sincer sunt plin de nervi. Un telefon de 1680 ron, trimis in service, vine cu aceeasi problema.
EDIT: L-am pornit in reprezentanta VF, a mers, a parut totul ok. Apropo, acum alt restart.. si altul... si tot asa.. Edited by i0nutz83, 30 August 2014 - 19:43. |
#7
Posted 30 August 2014 - 19:45
Trimite-l iar in service si informeaza-i ca urmeaza sa faci sesizare unde am zis mai sus.
Cred ca e cea mai OK metoda pe care o poti adopta acum . Trebuie sa fac pe mediatorul . |
#8
Posted 30 August 2014 - 19:45
problema lui posibil sa fie hardware, dar te-ai uitat la soft daca e intr-adevar schimbat? verifica vrsiunea actuala si daca o mai stii pe cea veche, vezi daca chiar au schimbat sau s-au facut ca schimba
|
#9
Posted 30 August 2014 - 19:48
e schimbat sigur, acum mi-au venit tot felul de cacaturi gen sport bing, vremea bing etc.. in meniul principal.. + data sense.. 8.0.10501.127 e softul..
EDIT: din aprilie 2013 pana in iulie 2014 nu am avut nici cea mai mica problema cu el. Edited by i0nutz83, 30 August 2014 - 19:49. |
#11
Posted 30 August 2014 - 20:08
poate crede cineva ca i0nutz83 e nebun..
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/HvykasIioL8?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#13
Posted 30 August 2014 - 20:20
Regenersis. Garantia lu' pește...
Edited by i0nutz83, 30 August 2014 - 20:21. |
#16
Posted 30 August 2014 - 21:13
Dany_Darke, on 30 august 2014 - 19:34, said:
stii ca legea spune ca dupa intrari in service repetate (daca nu ma insel pt aceiasi problema) sunt obligati sa-ti de-a un aparat nou |
#18
Posted 30 August 2014 - 21:30
i0nutz83, on 30 august 2014 - 21:11, said:
ah? Pai te duci la aia si faci un scandal monstru sa-ti rezolve problema, ii ameninti cu orice institutie care-ti vine in cap si pana nu primesti ce vrei nu pleci de acolo. Stiu ca nu-i frumos dar din experienta mea cam asta-i cel mai eficient mod sa-ti rezolvi problemele. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users