Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
O smecherie pe care nu o inteleg

Balcon parter fara acte

unde gasesc un speed bag in bucur...

Programe TV cu altfel de sporturi
 Laptop "bun la toate" max...

ctfmon.exe - System Error (in Saf...

Ați prins vremurile cand 120 Volț...

Whatsapp nu afișeaza numele ...
 Medii admitere Politehnica Bucure...

Se extinde Baza de la Kogalniceanu

Politist mutilat de caine in curt...

Trotineta- cat rezista?
 Windows 11 si inregistrare de pe ...

Cont Facebook spart

Accesare Plex prin webstation

Reziliere contract Digi Mobil?
 

Garantie VODAFONE/HTC

- - - - -
  • Please log in to reply
55 replies to this topic

#1
i0nutz83

i0nutz83

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 787
  • Înscris: 18.01.2006
Sunt in situatia in care nu stiu cum sa reactionez, sincer. Am un HTC windows phone 8x, se restarta continuu, l-am trimis in service, e in garantie VF/HTC pana in aprilie 2015. Pe 21 august l-am lasat in reprezentanta Targoviste, pe 23 a fost preluat de service, pe 28 a ajuns inapoi in Targoviste, azi a fost ridicat de mine, din magazin, chipurile reparat. Display inlocuit, baterie schimbata, resoftare, cam asta scrie in fisa de service. Problema este ca telefonul se comporta exact ca in momentul cand l-am trimis in service. Restart peste restart, fara sa ating vreo tasta. Am apucat sa instalez doar aplicatii de baza, gen whatsapp, mail, facebook, Atat! Ma scoate din sarite efectiv, am mare nevoie de telefon, in zilele viitoare urmeaza sa imi nasca sotia... Cat a fost in garantie prima data am primit un  iphone 3GS, se misca greoi, dar macar aveam la ce vorbi. Acum trebuie sa il duc din nou in service.

#2
tibi346

tibi346

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 835
  • Înscris: 14.02.2010
iti faci abonament de 2 EUR la Digi, primesti un telefon si apoi ii stresezi pe cei de la Voda.

#3
Dany_Darke

Dany_Darke

    ✠ Fear of the dark ツ

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 21,791
  • Înscris: 07.06.2014
de ce nu faci acele teste de fata cu ei cand ti-l preda? stii ca legea spune ca dupa intrari in service repetate (daca nu ma insel pt aceiasi problema) sunt obligati sa-ti de-a un aparat nou

mergi de vb cu ei, trebuie sa-l triumiti in service iar, si cand se intoarce, il iei pe 1 de gat de acolo si il testezi in fata lui telefonul, daca face la fel il dai de cap si-ti ceri drepturile.

#4
i0nutz83

i0nutz83

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 787
  • Înscris: 18.01.2006

View Posttibi346, on 30 august 2014 - 19:34, said:

iti faci abonament de 2 EUR la Digi, primesti un telefon si apoi ii stresezi pe cei de la Voda.

amice, eu am intrebat punctual. nu ma forta sa te jignesc

View PostDany_Darke, on 30 august 2014 - 19:34, said:

de ce nu faci acele teste de fata cu ei cand ti-l preda? stii ca legea spune ca dupa intrari in service repetate (daca nu ma insel pt aceiasi problema) sunt obligati sa-ti de-a un aparat nou

mergi de vb cu ei, trebuie sa-l triumiti in service iar, si cand se intoarce, il iei pe 1 de gat de acolo si il testezi in fata lui telefonul, daca face la fel il dai de cap si-ti ceri drepturile.

l-am ridicat la 12, era ok, parca la 16 a venit primul restart.. din senin.. iar acum pe seara, in vreo 15 minute cred ca 10 restart-uri..

#5
Wzzz

Wzzz

  • Grup: Moderators
  • Posts: 4,712
  • Înscris: 10.05.2011
Adresa: Târgovişte, str. Udrişte Nasturel nr. 1, cod 130132
    Tel.: 0245/215.940
    Fax: 0245/620.867

Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor Dâmboviţa

#6
i0nutz83

i0nutz83

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 787
  • Înscris: 18.01.2006
Ce ar trebui sa contina dosarul? Cu scuzele de rigoare, stiu ca as gasi daca as cauta acum, dar sincer sunt plin de nervi. Un telefon de 1680 ron, trimis in service, vine cu aceeasi problema.

EDIT: L-am pornit in reprezentanta VF, a mers, a parut totul ok. Apropo, acum alt restart.. si altul... si tot asa..

Edited by i0nutz83, 30 August 2014 - 19:43.


#7
Wzzz

Wzzz

  • Grup: Moderators
  • Posts: 4,712
  • Înscris: 10.05.2011
Trimite-l iar in service si informeaza-i ca urmeaza sa faci sesizare unde am zis mai sus.
Cred ca e cea mai OK metoda pe care o poti adopta acum .
Trebuie sa fac pe mediatorul .Posted Image

#8
Dany_Darke

Dany_Darke

    ✠ Fear of the dark ツ

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 21,791
  • Înscris: 07.06.2014
problema lui posibil sa fie hardware, dar te-ai uitat la soft daca e intr-adevar schimbat? verifica vrsiunea actuala si daca o mai stii pe cea veche, vezi daca chiar au schimbat sau s-au facut ca schimba

#9
i0nutz83

i0nutz83

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 787
  • Înscris: 18.01.2006
e schimbat sigur, acum mi-au venit tot felul de cacaturi gen sport bing, vremea bing etc.. in meniul principal.. + data sense.. 8.0.10501.127 e softul..

EDIT: din aprilie 2013 pana in iulie 2014 nu am avut nici cea mai mica problema cu el.

Edited by i0nutz83, 30 August 2014 - 19:49.


#10
Dany_Darke

Dany_Darke

    ✠ Fear of the dark ツ

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 21,791
  • Înscris: 07.06.2014
cum a zis si Wzzz, mergi si discuta cu ei

#11
i0nutz83

i0nutz83

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 787
  • Înscris: 18.01.2006
poate crede cineva ca i0nutz83 e nebun..

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/HvykasIioL8?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#12
Wzzz

Wzzz

  • Grup: Moderators
  • Posts: 4,712
  • Înscris: 10.05.2011
Pe ei,pe mama lor.
In ce service a fost?

#13
i0nutz83

i0nutz83

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 787
  • Înscris: 18.01.2006
Regenersis. Garantia lu' pește...

Edited by i0nutz83, 30 August 2014 - 20:21.


#14
DjMx

DjMx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,051
  • Înscris: 04.07.2009
Te pricepi la scandal ?

#15
i0nutz83

i0nutz83

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 787
  • Înscris: 18.01.2006
ah?:)

#16
AndreiMarianCiprian

AndreiMarianCiprian

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 642
  • Înscris: 11.02.2014

View PostDany_Darke, on 30 august 2014 - 19:34, said:

stii ca legea spune ca dupa intrari in service repetate (daca nu ma insel pt aceiasi problema) sunt obligati sa-ti de-a un aparat nou
imi cer scuze daca este daca este offtopic dar am fost si eu cu un produs la reparat in garantie de doua ori pentru o problema cu bateria care se umfla la o tableta. cineva mi-a spus ca daca  o duci la reparat in timpul garantiei pentru aceeasi problema de trei ori poti cere un produs nou la schimb (aceeasi valoare), contravaloarea produsului sau sa dai diferenta daca vrei ceva mai scump. este adevarat ? multumesc anticipat.

#17
i0nutz83

i0nutz83

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 787
  • Înscris: 18.01.2006
trebuie sa existe temei legal..

#18
DjMx

DjMx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,051
  • Înscris: 04.07.2009

View Posti0nutz83, on 30 august 2014 - 21:11, said:

ah?Posted Image

Pai te duci la aia si faci un scandal monstru sa-ti rezolve problema, ii ameninti cu orice institutie care-ti vine in cap si pana nu primesti ce vrei nu pleci de acolo.

Stiu ca nu-i frumos dar din experienta mea cam asta-i cel mai eficient mod sa-ti rezolvi problemele.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate