Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Aer rece din ventilatie
Last Updated: Sep 02 2014 21:05, Started by
bluesnake
, Aug 30 2014 10:46
·
0
#1
Posted 30 August 2014 - 10:46
Se dau datele:
- Honda Civic '95 MB1 1.6i, fara AC - semi-noob in mecanica - ieri la drum am observat ca desi aerul circula la debitul normal, temperatura lui este rece. Ieri a fost o zi ploioasa si mi-a fost frig. Nu conteaza in ce pozitie misc butonul de temperatura, exterior sau recirculare, debit mic sau mare, tot aer rece da. - Observatie: cand dau drumul la ventilatie am remarcat ca pt o fractiune de secunda farurile si becurile din bord clipesc, ceea ce ma face sa ma gandesc ca poate fi o siguranta arsa ? - Context: multe zile ploioase in care am facut drumuri scurte si un drum lung cu un trailer. Idei ? Problema optionala: de cand am masina - 1 an si 1 luna ventilatia merge numai pe 0, 3 si 4. Adica oprit, ciclon si uragan. Nu e important, dar ar fi nice de stiut ce se intampla si cum poate fi rezolvat. Va multumesc anticipat pt orice sfat! |
#2
Posted 30 August 2014 - 11:13
Desi nu cunosc aceasta masina,pot sa-ti spun ca la masinile de acest tip,butonul de temperatura actioneaza niste clapete care comuta circulatia aerului prin radiatorul de incalzire habitaclu (pe cald) sau pe langa el (pe rece).
2.Ventilatorul e alimentat prin niste rezistente,pentru a avea turatii mai mici.Acestea sunt comutate din butonul corespunzator.Daca se arde una sau mai multe rezistente,nu mai merge pe acele trepte...mai poate fi si contactul prost in comutator (mai putin probabil). |
#3
Posted 30 August 2014 - 12:28
Pentru recirculare verifica siguranta F13;pentru trepte ventilator primele 2 infasurari din blower resistor:
Attached Files |
#4
Posted 31 August 2014 - 04:56
#6
Posted 31 August 2014 - 11:45
Multumesc pt sfaturi baieti, am sa incep cu sigurantele. F13, pe mama ei!
|
#7
Posted 02 September 2014 - 21:05
Ok, a fost o rezolvare super usoara.
@danpet, multumesc, am gasit mecanismele respective si era un cablu usor iesit de la locul lui! Acum merge perfect! |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users