Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii
 Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...
 Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor
 Discuții despre TVR Sport HD.

Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android
 

Raspunsul Volkswagen pentru premiatul motor Ford 1.0 EcoBoost: 1.0 TSI

- - - - -
  • Please log in to reply
55 replies to this topic

#37
_overboost

_overboost

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,726
  • Înscris: 06.07.2013

View PostViorelsolar, on 31 august 2014 - 20:40, said:

Fie cum zici tu,dar eu mă uit întotdeauna la un motor să aibă distribuție pe lanț

Iti recomand cu caldura motoarele de la BMW de 2 litri si 177 de cai :roflmao:

#38
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,407
  • Înscris: 08.12.2006

View Postvalitudor, on 31 august 2014 - 20:22, said:

Mai Viorele, de unde le scoti tu pe astea cu milioane de km fara probleme pentru distributii pe lant? Scuza-ma, nu vreau sa-ti stric visul, dar...?

Toyota Yaris - dealer bagat manutele pe acolo si apoi lantul a facut "poc"!
Toyota Corolla - asta pare sa fi facut "poc" pe cont propriu
Toyota Avalon- dealer bagat manutele pe acolo si apoi lantul a facut "poc"!

Bine, restul masinilor cu motoarele pe lant trec lejer de un milion de km fara probleme, mai ales daca sunt japoneze... Posted Image

Orice motor poate avea probleme, iar decat un motor pe lant prost, mai bine unul bun pe curea. Asadar schimbarea celor de la VW este binevenita
Cele de mai sus nu sunt decat exemple disparate, gasite pe forumuri. Mai mult, asa cum am scris mai sus, 2 intre defectiuni au aparut dupa ce si-a bagat mana service-ul pe acolo deci n-as pune-o automat in carca producatorului.
Realitatea este ca de peste 10 ani Toyota foloseste distributie pe lant (inclusiv pe lexus) si daca acest sistem de distributie ar fi avut probleme, fie ar fi renuntat la el fie ar fi schimbat motoare pe banda rulanta. Dar n-au facut-o...ma intreb de ce oare.
Au avut si ei problemele lor, insa au fost altele decat distributia, pe care si le-au asumat si le-au remediat pe banii lor (marire perioada garantie pentru ansamblurile din loturile/anii de fabricatie cu probleme).
Mi se pare un pic comic sa pui semnul egal intre cateva defectiuni gasite pe net (parte dintre ele survenite dupa ce a umblat service-ul pe acolo) si defectiuni in masa urmate de renuntarea la acea solutie tehnica la toate motoarele.
Cat despre motoare "cu ochii oblici" care ajuns la un mil. de km, nu am asemenea exemple insa am in familie o Corolla 1.6vvt-i din 2003 care are acum undeva la ~400.000km (pana pe la vreo 350.000 a fost masina de firma) si m-am conversat la o revizie, acum vreun an, cu un domn cu un Avensis din 2004, 2.0 d-4 (injectie directa benzina) care avea la momentul respectiv ~430 k km (masina fost de firma, achizitionata ulterior, pe la 300.000km de catre el). La ambele masini nu mi-am dat seama de rulajul masinii dupa sunetul motorului.

Edited by closchkutza, 01 September 2014 - 22:09.


#39
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,924
  • Înscris: 18.10.2003
Dacã tot discutam de comedii, mie mi se pare comic sa intri pe un topic, sã vezi numele Toyota și sa sari repede de parcã cineva i-ar fi atacat. Nu a pus nimeni egal intre greșelile impardonabile ale lui VW și problemele conjuncturale ale altora (deși la BMW și Opel au fost cronice, la fel ca la VW).
Relax, mesajul meu s-a vrut un mesaj la exagerãrile lui Viorel cum ca lanțul n-are moarte un milion de km.

Citește cu atenție și ai sã înțelegi ca nu a atacat nimeni Toyota. Stai liniștit, și eu mai am Golful 3 care avea acum 5 ani 350.000 km, marea majoritate cu mine

O mașinã întreținutã este bunã, indiferent de producãtor.

#40
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,407
  • Înscris: 08.12.2006
Nu frate, tu ai sarit primul sa arati ca toti au dat-o in bara cu distributia pe lant si sa aperi onoarea VW. Si stii ce? N-as fi zis nimic daca chiar asa s-ar fi intamplat. Insa nu suport minciuna si deformarea adevarului pentru a servi diverselor scopuri.

Nu sunt fan-boy aiurea, si ei au dat-o in bara cu unele chestii la care nu aveau voie sa greseasca(la fel ca si VW). Toti gresesc, este pana la urma in natura umana iar masinile sunt proiectate de oameni. Important este insa ce se intampla cand greseala se descopera.

Cat despre noile motoare, desi nu agreez deloc trend-ul "ascutitori cu turbine" le doresc sa fi reusit sa ajunga, dpdv al fiabiltati, la nivelul la care erau acum niste ani si mai ales la nivelul pretului cerut.

P.S: Prima masina pe care am condus-o dupa ce mi-am luat permisul a fost un Passat B3 2.0 16v 135cp pe care l-am regretat multa vreme dupa ce l-a vandut tatal meu si de care imi aduc aminte cu placere si acum.

Edited by closchkutza, 02 September 2014 - 00:14.


#41
Marius3k

Marius3k

    Rechin de stepã, "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,676
  • Înscris: 14.03.2006

Quote

Raspunsul Volkswagen pentru premiatul motor Ford 1.0 EcoBoost: 1.0 TSI
Nu e nici un raspuns sau replica, e copie. :) Adica daca la "aia" merge, la noi de ce nu?

#42
Viorelsolar

Viorelsolar

    ”Dã sfaturi numai celor ce știu sa le primeascã”

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,237
  • Înscris: 03.03.2010
Uite ce zice un nene pe-aici :http://www.autolates...butia-pe-curea- poate astfel reușim să punem în balanță avantajele sau dezavantajele curelei sau al lanțului de distribuție !.Cât privește motoarele „ascuțitori cu turbine” cum bine le zice @choschkutza trebuie să le vedem la treabă câțiva ani și apoi să tragem niște concluzii pertinente,pentru că eu sau mulți altii nu ne permitem cumpărarea de mașini noi în cel mai bun caz le mai putem folosi pe cele second hand cam 50% din restul vieții lor ,iar dacă mă risc să-mi cumpăr o „ascuțitoare” din asta cu motor de motocicletă fie și pe curea de distribuție,păi maicăle taicăle trebuie să știu de la bun început că motorul rezistă și este fiabil !.Posted Image

Edited by Viorelsolar, 02 September 2014 - 08:30.


#43
Marius3k

Marius3k

    Rechin de stepã, "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,676
  • Înscris: 14.03.2006
Sincer, dupa 4 ani si jumatate de munca in domeniul pieselor auto/service auto, recomand cu caldura o masina cu distributie pe curea. Schimbata la timp, nu ai nici un fel de problema cu ea. Am vazut destule masini cu distributie pe lant la care a cedat intinzatorul hidraulic sau cu uzura foarte mare a patinelor din plastic/teflon. Cine crede ca distributia pe lant nu se schimba, se inseala, la benzinarele Opel se schimba de exemplu mai des decat o curea, la 60oookm tacane lantul de zici ca ai 20 de piulite intr-o cutie de tinichea.

#44
shiva

shiva

    Nameless hero. Professional bug slayer mom.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,819
  • Înscris: 06.10.2003
Marius, nu se schimba asa des distributia pe lant. Decat daca vorbim de o masina forjata. Io am schimbat-o la 154k km da' mai mergea inca cateva zeci de mii de km.
Depinde si de mecanic cat de bine lucreaza, cat de bine cunoaste motorul respectiv (la Corse nu exista notiunea de "pus la punct" ci trebuie blocata distributa cu cale) si ce piese-ti pune (unele chiar trebuie sa fie originale, nu aftermarket).

Asta cu distributia pe lant care nu se schimba niciodata poate erau valabile la Mercedesurile Cobra dar acum tre' intervenit cand face motorul ca dieselul. Si la biciclete tre' inlocuit lantul cand se intinde, si tot metal e apoi la masini....

#45
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,924
  • Înscris: 18.10.2003

View Postcloschkutza, on 01 septembrie 2014 - 23:55, said:

Nu frate, tu ai sarit primul sa arati ca toti au dat-o in bara cu distributia pe lant si sa aperi onoarea VW. Si stii ce? N-as fi zis nimic daca chiar asa s-ar fi intamplat. Insa nu suport minciuna si deformarea adevarului pentru a servi diverselor scopuri.

Nu sunt fan-boy aiurea, si ei au dat-o in bara cu unele chestii la care nu aveau voie sa greseasca(la fel ca si VW). Toti gresesc, este pana la urma in natura umana iar masinile sunt proiectate de oameni. Important este insa ce se intampla cand greseala se descopera.

Cat despre noile motoare, desi nu agreez deloc trend-ul "ascutitori cu turbine" le doresc sa fi reusit sa ajunga, dpdv al fiabiltati, la nivelul la care erau acum niste ani si mai ales la nivelul pretului cerut.

P.S: Prima masina pe care am condus-o dupa ce mi-am luat permisul a fost un Passat B3 2.0 16v 135cp pe care l-am regretat multa vreme dupa ce l-a vandut tatal meu si de care imi aduc aminte cu placere si acum.

Jeez... Te rugasem ca, inainte de a mai raspunde si de a apara ceva ce n-a fost atacat, sa citesti topicul si sa urmaresti discutia. N-ai facut-o si ai pierdut timpul scriind un mesaj absolut inutil. Uite, iti fac eu un rezumat al discutiei

- am spus ca la noul 1,2 TSI VW a remediat problema, renuntand la lant, au trecut pe curea
- ViorelSolar ma/se intreba daca asta reprezinta o evolutie sau involutie
- i-am raspuns ca decat o distributie proasta pe lant, mai bine una buna pe curea
- a raspuns ca un lant de distributie nu se schimba niciodata, ala tine cat masina, chiar si 1.000.000 km fara probleme, spre deosebire de curea...
- i-am cautat cateva probleme ocazionale pe care le poate face un lant de distributie, fix la fel ca o curea. Nu era o comparatie fata de 1,2 TSI, ca era inchis subiectul

Atacul meu "marsav" si nedrept asupra Toyotei iti mai pare la fel de evident?

Corect shiva, dar avantajele lantului nu mai sunt atat de evidente cum erau odata. Acum curelele de distributie pot avea viata mai lunga de 200.000 km. In situatia asta nu vad dezavantajul schimbarii unei curele la asemenea interval

#46
wolfydRg

wolfydRg

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,002
  • Înscris: 20.06.2005

View Postrexkroki, on 31 august 2014 - 13:29, said:

Al meu are k240 fara nici macar o singura problema.  Posted Image
Nici al meu k20z2 nu are nica. Merge de rupe. Apa paie si bataie. In plus e cu distributie pe lant.
L-am pus langa un motor de VW/Renault , nici nu se aude. Zici ca e oprit la ralanti.

Edited by wolfydRg, 02 September 2014 - 09:55.


#47
emil_sv

emil_sv

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 5,663
  • Înscris: 19.12.2012
N-am mers niciodata cu un motor d-asta de 3 cilindri turbo dar am o cunostinta cu un Fiat 500 cu motorul de 0.9 twin air, 3 cilindri turbo si se vaita de consum. Ii consuma 9-10% in oras ragalia aia de masina, s-a dus cu ea la service crezand ca are ceva ca in carte consumul e dat la ceva gen 5.5% si i-au zis ca e normal ca asa consuma astea. Realitatea este ca un motor mic nu va fi automat si economic pentru ca trebuie turat sa miste masina, pe o masina ca Passat care daca ai multe optionale pe ea cred ca sare de 1800 kg, o sa fie rasul de pe lume cu acest asa zis motor eco. Pe langa ca va merge ca o caruta, va consuma in draci, ca e greu al naibii sa misti 1.8 tone cu rasnita aia, indiferent ca e turbo sau nu.

De asemenea un motor asa mic si fortat, mai ales daca trage o caroserie grea, nu cred ca are viata prea lunga... Daca vreti o masina care sa va tina mai mult decat leasingul pentru ea, mergeti pe motoare cat de cat decente si cu fiabilitatea dovedita in timp. VW are un motor de 1.4 de 160 de cai, e plin internetul de reclamatii, pica in draci, si toata lumea recomanda evitarea lor. Si cele mai multe pica sub 100 mii de km ceea ce mi se pare inacceptabil, erau norocosi cei carora le pica in garantie... La un moment dat mi se pare ca  l-au si scos din gama pentru Scirocco si Golf. VW in general face motoare rezistente in timp dar la astea fortate asa au cam dat chix, si nu doar ei... pesemne ca nu e doar o intamplare.

Edited by emil_sv, 02 September 2014 - 12:19.


#48
fredy2007

fredy2007

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,644
  • Înscris: 09.09.2007

View Postvalitudor, on 02 septembrie 2014 - 09:39, said:


Acum curelele de distributie pot avea viata mai lunga de 200.000 km.
Poti sa ne dai un exemplu concret?

View Postemil_sv, on 02 septembrie 2014 - 12:14, said:


,VW are un motor de 1.4 de 160 de cai, e plin internetul de reclamatii, pica in draci, si toata lumea recomanda evitarea lor.
Este vorba de 1,4TSI?Problemele tehnice exista si pentru cele fabricate dupa anul 2013?

#49
HEX2FUN

HEX2FUN

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,719
  • Înscris: 15.07.2013
Eu la Captiva am trecut in caietul de intretinere 180.000 km pentru schimbul de curea. Nu am schimbat-o la 180.000 ci la 90.000 km pentru ca masina are 5 ani vechime si am vrut sa fiu sigur. Cu schimbul de ulei, filtre si pompa de apa a costat 700 eur. Nu mi se pare o suma colosala fata de cat costa motorina si asigurarile (sotia baga motornia de aprox 110 eur pe saptamana).

La Peugeot distributia este tot pe curea, fata de o revizie normala cei de la servicul Peugeot au spus ca o coste 150 eur in plus, iarasi o valoare nesemnificativa fata de costurile obisnuite ale masinii.

Apreciez ca cei de la VW au revenit la curea, mi se pare o solutie tehnologica mai buna (si mai silentioasa). In plus, "nu se schimba niciodata" este cu steluta, unde scrie ca se inspecteaza la fiecare revizie si in caz ca este necesar se schimba (asa ca din punctul meu de vedere nu este decat o miscare de marketing).

#50
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,924
  • Înscris: 18.10.2003

View Postfredy2007, on 02 septembrie 2014 - 17:11, said:

Poti sa ne dai un exemplu concret?

Cureaua si rolele se schimba la 210.000 km pentru toate motoarele diesel VAG (CR)

La benzinare nu exista un interval fix. Se schimba doar daca apar semne de uzura, insa este obligatorie inspectarea la fiecare revizie. Sunt doar cateva modele de benzinare care sunt exceptate si au interval fix. De asemenea, se schimba atunci cand se executa reparatii care implica demontarea curelei. Eu a schimbat-o la un benzinar la peste 250.000 km pentru ca a trebuit sa schimb pompa de apa

Edited by valitudor, 02 September 2014 - 20:18.


#51
HEX2FUN

HEX2FUN

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,719
  • Înscris: 15.07.2013
Dar e foarte bine sa schimbi cureaua, pana la urma este un element important care poate cauza pagube insemnate. Nu inteleg de ce, foarte multi nu considera ca "exagerat" sa schimbi discurile si placutele de frana, in timp de la curea dau ochii peste cap. Cred ca primele intervin mai des si au pret asemanator curelei.

Prefer sa stiu ca masina este in perfecta stare de functionare si cat pot sa ii dau forja daca este cazul.

#52
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,924
  • Înscris: 18.10.2003
Nu inteleg ce vrei sa spui. Tocmai am zis ca am schimbat cureaua. la benzinare nu exista limita de km, ci doar se inspecteaza si daca face obiectul, se schimba. Exact ca la discurile de frana, daca tot ai adus discutia

Edited by valitudor, 02 September 2014 - 20:35.


#53
HEX2FUN

HEX2FUN

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,719
  • Înscris: 15.07.2013
Asta spuneam, ca sunt deacord cu tine in ceea ce priveste cureaua in favoarea lantului.

#54
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,407
  • Înscris: 08.12.2006

View PostHEX2FUN, on 02 septembrie 2014 - 20:01, said:

Apreciez ca cei de la VW au revenit la curea, mi se pare o solutie tehnologica mai buna (si mai silentioasa). In plus, "nu se schimba niciodata" este cu steluta, unde scrie ca se inspecteaza la fiecare revizie si in caz ca este necesar se schimba (asa ca din punctul meu de vedere nu este decat o miscare de marketing).
Nu toate distributiile pe lant sunt galagioase, doar unele (a se vedea opel).
La mine cel putin, nu exista sectiune de verificare a lantului la fiecare revizie, nici nu ai avea cum, este ca si cum ai da jos capacul de la culbutori la fiecare revizie (este inchisa etans, avand sistem de ungere). Nu exista in fapt nici o prevedere de verificare a distributiei, nefiind trecuta la categoria consumabile.
La distributia pe lant se umbla daca incep sa se auda sunete dubioase dinspre ea. Spre deosebire de curea, lantul te anunta daca este vreo problema acolo si-ti da si timp sa remediezi. In general (si aici exclud opel) nu trebuie sa se auda nici un sunet dinspre distributie.

Edited by closchkutza, 02 September 2014 - 21:06.


Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate