Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Schimbare buletin 25 de ani [ inf...

Puncte negre

Solutie skype - noua politica

Ce amenzi am luat.
 Televiziunile Antena Group se pre...

Iubita filipineza?

Votarea alternativa (Instant runo...

Mi se incinge procesoru
 Sfaturi pentru traseu Paris - mil...

Melodie Reclama Etno Tv

Sysprep ptr Win7...

Lafayette Urano portabila cb cu a...
 GOTHAM - The legend reborn

De ce diplome am nevoie sa devin ...

Calculare dobanda legala

Sfat achizitie telefon (buget de ...
 

Forumul Softpedia folosește "cookies" pentru a oferi utilizatorilor o experiență completă. Vezi detalii sau închide mesaj (x)

Raspunsul Volkswagen pentru premiatul motor Ford 1.0 EcoBoost: 1.0 TSI

  • Please log in to reply
39 replies to this topic

#37
_overboost

_overboost

    Active Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,172
  • Înscris: 06.07.2013
  • ID membru: 817,324

View PostViorelsolar, on 31 august 2014 - 20:40, said:

Fie cum zici tu,dar eu mă uit întotdeauna la un motor să aibă distribuție pe lanț

Iti recomand cu caldura motoarele de la BMW de 2 litri si 177 de cai :roflmao:

#38
closchkutza

closchkutza

    Active Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,621
  • Înscris: 08.12.2006
  • ID membru: 114,828
  • Locație: Bucuresti

View Postvalitudor, on 31 august 2014 - 20:22, said:

Mai Viorele, de unde le scoti tu pe astea cu milioane de km fara probleme pentru distributii pe lant? Scuza-ma, nu vreau sa-ti stric visul, dar...?

Toyota Yaris - dealer bagat manutele pe acolo si apoi lantul a facut "poc"!
Toyota Corolla - asta pare sa fi facut "poc" pe cont propriu
Toyota Avalon- dealer bagat manutele pe acolo si apoi lantul a facut "poc"!

Bine, restul masinilor cu motoarele pe lant trec lejer de un milion de km fara probleme, mai ales daca sunt japoneze... Posted Image

Orice motor poate avea probleme, iar decat un motor pe lant prost, mai bine unul bun pe curea. Asadar schimbarea celor de la VW este binevenita
Cele de mai sus nu sunt decat exemple disparate, gasite pe forumuri. Mai mult, asa cum am scris mai sus, 2 intre defectiuni au aparut dupa ce si-a bagat mana service-ul pe acolo deci n-as pune-o automat in carca producatorului.
Realitatea este ca de peste 10 ani Toyota foloseste distributie pe lant (inclusiv pe lexus) si daca acest sistem de distributie ar fi avut probleme, fie ar fi renuntat la el fie ar fi schimbat motoare pe banda rulanta. Dar n-au facut-o...ma intreb de ce oare.
Au avut si ei problemele lor, insa au fost altele decat distributia, pe care si le-au asumat si le-au remediat pe banii lor (marire perioada garantie pentru ansamblurile din loturile/anii de fabricatie cu probleme).
Mi se pare un pic comic sa pui semnul egal intre cateva defectiuni gasite pe net (parte dintre ele survenite dupa ce a umblat service-ul pe acolo) si defectiuni in masa urmate de renuntarea la acea solutie tehnica la toate motoarele.
Cat despre motoare "cu ochii oblici" care ajuns la un mil. de km, nu am asemenea exemple insa am in familie o Corolla 1.6vvt-i din 2003 care are acum undeva la ~400.000km (pana pe la vreo 350.000 a fost masina de firma) si m-am conversat la o revizie, acum vreun an, cu un domn cu un avensis din 2004, 2.0 d-4 (injectie directa benzina) care avea la momentul respectiv ~430 k km (masina fost de firma, achizitionata ulterior, pe la 300.000km de catre el). La ambele masini nu mi-am dat seama de rulajul masinii dupa sunetul motorului.

Edited by closchkutza, Yesterday, 22:09.


#39
valitudor

valitudor

    Active Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,047
  • Înscris: 18.10.2003
  • ID membru: 7,359
Dacă tot discutam de comedii, mie mi se pare comic sa intri pe un topic, să vezi numele Toyota și sa sari repede de parcă cineva i-ar fi atacat. Nu a pus nimeni egal intre greșelile impardonabile ale lui VW și problemele conjuncturale ale altora (deși la BMW și Opel au fost cronice, la fel ca la VW).
Relax, mesajul meu s-a vrut un mesaj la exagerările lui Viorel cum ca lanțul n-are moarte un milion de km.

Citește cu atenție și ai să înțelegi ca nu a atacat nimeni Toyota. Stai liniștit, și eu mai am Golful 3 care avea acum 5 ani 350.000 km, marea majoritate cu mine

O mașină întreținută este bună, indiferent de producător.

#40
closchkutza

closchkutza

    Active Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,621
  • Înscris: 08.12.2006
  • ID membru: 114,828
  • Locație: Bucuresti
Nu frate, tu ai sarit primul sa arati ca toti au dat-o in bara cu distributia pe lant si sa aperi onoarea VW. Si stii ce? N-as fi zis nimic daca chiar asa s-ar fi intamplat. Insa nu suport minciuna si deformarea adevarului pentru a servi diverselor scopuri.

Nu sunt fan-boy aiurea, si ei au dat-o in bara cu unele chestii la care nu aveau voie sa greseasca(la fel ca si VW). Toti gresesc, este pana la urma in natura umana iar masinile sunt proiectate de oameni. Important este insa ce se intampla cand greseala se descopera.

Cat despre noile motoare, desi nu agreez deloc trend-ul "ascutitori cu turbine" le doresc sa fi reusit sa ajunga, dpdv al fiabiltati, la nivelul la care erau acum niste ani si mai ales la nivelul pretului cerut.

P.S: Prima masina pe care am condus-o dupa ce mi-am luat permisul a fost un Passat B3 2.0 16v 135cp pe care l-am regretat multa vreme dupa ce l-a vandut tatal meu si de care imi aduc aminte cu placere si acum.

Edited by closchkutza, Today, 00:14.


Reclamă

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users