Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Telefon performant pe parte audio...

Aspecte legale https://registratu...

Filtru de apa curata apa de miner...

Unde gasesc borcane mari 5 - litr...
 sfat achiziție bicicleta pli...

NVIDIA Shield Programe Romania IP

Se opreste motorul in mers Golf 5

Probleme cu instalator Casa verde
 Linie vinetie mana stanga

Opriri și reporniri dese

Protectie soare/vizuala in interior

Tratament pt piele..canapea
 Buget 19k-masina noua-sfaturi

Grosime adeziv gresie

TVA doar la valoarea adaugata sau...

Inregistrare ecran
 

Amortizoare - intrebare + recomandare.

- - - - -
  • Please log in to reply
9 replies to this topic

#1
Al3csutzul

Al3csutzul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,833
  • Înscris: 19.07.2006
Salut,

La buburuza din dotare (Ford KA) ,ce o folosesc strict pt oras vreau sa schimb pe fata bucse + pivotaraie dar in special amortizoarele.

La service la prima constatare au zis ca tot ce tine de pivot,bucse ,capat de bara e cam la locul lui, dar trebuie sa schimb bieletele pentru ca de acolo am bataia ..pe care o am la masina.

S-a schimbat asa : bucse bara antiruliu,bielete,rulmenti si flansele din capatul superior al amortizorului.

In continuare ramane o cloncaneala mare ..mai ales cand merg prin parcarea blocului cu gropi mici,in asfalt..ma scoate din sarite,sau in mod special cand ies din parcari subterane si merg pe acele insertii metalice ce ajuta la derenta iarna..stiti voi,ei acolo  e acasa la ea cloncaneala.

Intrebare: amortizorul nu e scurs si nici nu e barca masina..e posibil sa cloncaneasca amortizorul asa de aiurea? doar ca i-a trecut vremea?

Cand am cumparat masina era putin sesizabil dar acuma..trebuie sa dau drumu la muzica.

De ex: la golf, nu am schimbat niciodata amortizoarele si se cunoaste ca sunt la capat si trebuie schimbate si acestea, dar in schimb nu fac absolut nici un zgomot .

La Ford amortizoarele sunt pe gaz,la golf pe ulei ,cel putin asa vad in catalog..

Beleaua ar fi sa cheltui 500 ron pe amortizoare si sa fie din alta parte buba..dar ce dracu mai poate fi ?

Ca si recomandare:

Intre Kayaba,Biltstein si Magnum ce recomandati?

Clar primul ar fi Kayaba dar dintre Magnum si Bilstein? (la  Monroe nu am primit oferta si cica nu mai sunt ce erau odata) ? care cum v-ati pus si ce pareri aveti ?

Un coleg si-a pus kayaba pe Opel si in prima luna unul dintre ele a curs...l-a dus la garantie dar..dracu stie daca le mai schimba aia de la magazin ,nu am folosit niciodata aceasta firma..si doar din auzite stiu despre ei ca ar fi  buni.

Multam,

#2
ilietu

ilietu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,166
  • Înscris: 14.08.2008
Mai repede flansele la amortizoare! Si pe spate ca vad ca ai zis ca ai schimbat ceva!

Edited by ilietu, 30 August 2014 - 06:42.


#3
tsunnami

tsunnami

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,223
  • Înscris: 17.02.2009
nici unul din elementele listate de tine nu fac zgomot.
la bara antiruliu, actioneaza numai in curba cand faci stanga/dreapta
rulmentii?
pai cand o sa ai cloncaneala de la rulmenti cred ca masina e casata de mult
blocul filtrant pe care se aseaza amortizorul, nici atat
ala e tot timpul in compresie de la greutatea caroseriei

susceptez bucsele de brat (de bascula), sau sistemuld e directie
nu da banii pe amortizoare

parerea mea, fa o vizita la RAR si sa-ti faca acolo o constatare, o pune pe linie si misca platanele alea si vad sub masina ce are joc.

sau trimiti la orice service mai rasarit pe un prieten cu masina ta.
sa le spuna ca vrea sa cumpere masina si il intereseaza NUMAI o verificare, fara reparatie, altfel trgebuie sa schimbi si roata de rezerva

#4
Al3csutzul

Al3csutzul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,833
  • Înscris: 19.07.2006
Iar service iar diagnostice posibil gresite iar distractie pe banii mei,

Foarte posibil,o sa caut un service mai de doamne ajua si sa vad ce se poate face.

Ce spui tu la rar ..e imposibil,nu ma duc sa stau 5 ore la rand si chiar si asa e posibil sa nu intru.

Buburuza nu e casata,nu are nimic la rulmenti ..nici la directie sper, ca se localizeaza pe partea dreapta cloncaneala in principiu si nu prea simt nimic in volan cat simt in podea..!

O sa ma interesez sa vad ce si cum ,spor

#5
tsunnami

tsunnami

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,223
  • Înscris: 17.02.2009
incearca sa te uiti la bucsele de bascula (sau articulatiile de brat sa vorbesc in termeni tehnici)

cand am facut eu identificarea la motor in grivita nu era nimeni pe banda la masina
e important sa se bage sub ea si sa miste platanele sa se observe unde are joaca, daca nu, mergi la un service, ti-o ridica pe macara si trage de roti, dar SA-TI ARATE SI TIE unde are joc inainte sa schimbe ceva. nu va mai aruncati ca berbecii inainte.
el spune: "trebuie schimbate amrotizoarele", tu nu spui "ok", tu spui: "de unde ti-ai dat seama?"
daca nu-ti DEMONSTREAZA, daca nu-ti arata cum a ajuns el la concluzia aia, mergi la altul

astea spunei-le inainte sa inceapa sa o verifice sa stie la ce se asteapta

#6
Al3csutzul

Al3csutzul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,833
  • Înscris: 19.07.2006
toata problema cand ma duc la service-uri ,cu masina asta, e urmatoarea (asa a fost ea conceputa).

Cand se ridica masina cu rotile in aer ,partea de sus a amortizorului sta suspedata liber..adica poti sa o misti cu mana,deoarece flansa sta presata doar de greutatea masinii si atat ,nu are suruburi sau altceva sus care sa o tina fixa de caroserie atunci cand roata e suspendata.

unii ca..au mai vazut ,unii ca nu au mai vazut asa ceva..dar ideea e ca am cautat pe net si asa sunt aceste masini,unii rezolva aceasta problema prin diferite..tehnici homemade,

A se vedea poza atasata,aici nu se observa asa bine dar amortizorul nu e prins de caroseria masinii cu nimic,sta doar asa presat,iar cand masina e ridicata sus el cade si ramane agatat doar de capacul ala care se vede !

Attached Files


Edited by Al3csutzul, 30 August 2014 - 17:21.


#7
tsunnami

tsunnami

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,223
  • Înscris: 17.02.2009
de asta e bine s-o duci la RAR, acolo unde au platane si o testeaza in pozitie de mers.

acelasi sistem il are si dacia

#8
Al3csutzul

Al3csutzul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,833
  • Înscris: 19.07.2006
Am dat astazi comanda de urmatoarele :

2 pivoti,2 capete de bara si  bucse pt bratele bascula.

Motive? desi la service mi s-a zis ca ar mai merge si nu`i bai, am observat ca masina trage f putin dreapta ,iar tot in partea dreapta am un f mic joc la directie ( cu masina suspendata nu cred ca se observa, daca trag de roata stanga-dreapta rapid se aude ca un joc fier pe fier si roata se misca eu stiu..ff putin dar e joc + ca tot in partea dreapta cand se incalzeste masina toata de la mers incepe sa scartaie o bucsa,cauciuc pe fier..asta mai recent, deci acolo se intampla ceva in mod sigur..si nu bine !)

M-au costat 200 lei piesele , Lemforder si Febi  + manopera  + geometria rotilor..cred ca undeva putin peste 300 lei.

Dar macar stau cu gandul impacat ca doamne fereste de ceva nu raman fara roata, am masina doar de aproape 1.5 ani ,nu am facut nimic la suspensie pana acuma (si mai ales ca ,conduce si mandra mea deci...necesar ) !

O sa revin cu detalii dupa ce schimb reperele mentionate mai sus !

Edited by Al3csutzul, 09 September 2014 - 17:04.


#9
Al3csutzul

Al3csutzul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,833
  • Înscris: 19.07.2006
Salut,

Am schimbat cele mai sus mentionat + geometrie directie.

S-a reverificat totul , ff putin ar avea joc  o bucsa de la bara de torsiune si atat.

Bataia s-a atenuat si se simte totul mai legat pe fata clar dar tot exista o bataie.

Cand am tras si eu de roti la service , am vazut ca este un mic joc in caseta de directie pe partea dreapta, DAR baietii de la service au zis ca este prea mic ca sa bata si mai ales fiind hidraulica directia.

Ceva pareri ,opinii ?

NU mai schimb nimic la ea dar au ramas cam amortizoarele sau caseta de directie...cred ca cea din urma ar fi vinovata si rezolvarea clar va iesi din discutie..EVER!

#10
Al3csutzul

Al3csutzul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,833
  • Înscris: 19.07.2006
Am reusit sa rezolv problema cu bataia  vietii ce-mi dadea dureri de cap.

Astazi ma hotarasc sa dau comanda de amortizoare, luni trebuiau sa vina si fiind in regie proprie schimbarea ma apuc sa dau jos de pe acolo sa pregatesc ,luni doar sa le montez.

Cand am dat bieleta jos din bara te torsiune observ urmatorul fenomen. bucsele de la bara stabilizatoare au sa zicem..- 0.5 mm diametru fata de diametrul barei , cand dai cu mana si tragi asa normal de roata nu are nimic joc DAR cand am bagat levierul si am apucat sa trag-imping , nu mai era fixa ..avea joc cam de 2 paie de chibrit in interiorul bucsei .

astazi..neavand de unde sa cumpar am pus un fel de camasa de cauciuc intre bara si bucsa..urmand ca luni sa cumpar ceva bun, care sa poata strange intreadevar bara aia de torsiune si sa nu o lase sa-si faca joc.

Si prin minune a disparut zgomotul pe care nimeni nu`l gasea..!

Spor

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate