Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Optiune Prepay (in)activa in perioada de gratie?!
Last Updated: Aug 29 2014 08:29, Started by
daniel:)
, Aug 28 2014 13:26
·
0
#1
Posted 28 August 2014 - 13:26
A mai patit careva sa aiba o optiune activa dar sa nu o poatã folosi pentru ca s-ar afla in perioada de gratie?
|
#2
Posted 28 August 2014 - 13:30
Asa pateste oricine plateste optiune dar e in gratie, e normal.
|
#3
Posted 28 August 2014 - 13:31
#4
Posted 28 August 2014 - 13:56
Am patit si eu, doar o data pe luna. In ultima vreme s-a repetat in fiecare luna.
La urmatorul apel isi revine instant. Ceva bug in sistem... |
#5
Posted 28 August 2014 - 14:07
Nu iti poti folosi nicio resursa cata vreme esti in perioada de gratie.
|
#6
Posted 28 August 2014 - 14:12
Pai in cazul acesta nu ar trebui sa cer o despagubire poate pentru faptul ca am platit 5 euro pentru o optiune valabila o perioade de x zile, dar care in ultima saptamana nu a mai putut fi folosita?
|
#7
Posted 28 August 2014 - 14:16
Daca perioada de gratie a inceput ulterior activarii optiunii, asa este, nu poti folosi beneficiile optiunii pana nu reincarci ca sa obtii o noua perioada de valabilitate.
Ca si comparatie, Cosmote te fura: iti reactiveaza automat optiunea chiar si in perioada de gratie, daca ai credit suficient! Orange nu face asta! |
#8
Posted 28 August 2014 - 14:22
daniel:), on 28 august 2014 - 14:12, said:
Pai in cazul acesta nu ar trebui sa cer o despagubire poate pentru faptul ca am platit 5 euro pentru o optiune valabila o perioade de x zile, dar care in ultima saptamana nu a mai putut fi folosita? |
#9
Posted 28 August 2014 - 14:53
In mesajul primit spune ca minutele, sms-urile si datele sunt valabile pana la sfarsitul zilei. Problema e ca de la începutul saptamanii primesc in mod constant mesajul cu "va aflati in perioada de gratie" si nu pot efectua apeluri. Eu ma gândeam sa trec peste o ora, doua pe la magazin sa incerc sa obtin un raspuns in scris pe care sa il folosesc la o eventuala plangere la ANPC.
Edited by daniel:), 28 August 2014 - 14:53. |
#10
Posted 28 August 2014 - 14:57
si eu care credeam ca romanii au descoperit telefonia mobila de cel putin 10 ani.....
|
|
#11
Posted 28 August 2014 - 14:59
@daniel Trebuia dupa prima zi sa faci reclamatie ca aveai dovada in mana. Azi in ultima zi, mi-e ca este tardiv.
|
#12
Posted 28 August 2014 - 15:24
Lesbianu, sper ca doar esti troll si nu vorbesti serios.
daniel:), ce ti-au zis in mesaj este perfect adevarat. Minutele/smsurile sunt valabile pana la sfarsitul zilei, nu ti le ia nimeni inainte. Daca nu stii cum functioneaza un prepay, asta e, nu e vina furnizorului de servicii. Pe site-ul Orange, la oferta de optiuni, ti se precizeaza clar ca poti sa folosesti resursele doar in periaoda activa a contului. opțiunile se reactivează automat la fiecare 30 de zile, până la 3 septembrie 2014, dacă ai în cont un credit minim egal cu tariful opțiunii; cu câteva zile înainte de expirarea opțiunii primești un SMS care te anunță să-ți reîncarci contul pentru a beneficia în continuare de opțiune toate opțiunile pot fi activate și prin tichet de reîncărcare la orice punct de vânzare PrePay beneficiile incluse în opțiune sunt valabile 30 de zile și pot fi folosite doar în perioada activă a contului PrePay Edited by AlexEn, 28 August 2014 - 15:26. |
#13
Posted 28 August 2014 - 15:51
AlexEn, on 28 august 2014 - 15:24, said:
Lesbianu, sper ca doar esti troll si nu vorbesti serios. Omul a zis ca are extraoptiunea activa inclusiv azi. Daca minte, sau nu stie sa foloseasca cartela...nu este vina mea! Teoretic cu extraoptiune activa nu ai cum sa fii inafara perioadei de active. Exceptie face Cosmote cum a spus SuPY mai sus. Practic, Dumnezeu cu mila! |
#14
Posted 28 August 2014 - 21:18
Observ ca multora le convin practicile comerciale de genul "eu iti dau o teapa, tu imi dai o teapa" si probabil din aceasta cauza ofertele de telefonie si telefoane mobile se afla sub nivelul multor tari din Europa de Vest. Cat timp consumatorul mioritic prefera sa inghita diverse practici, precum omiterea anumitor informatii, taxe si tarife, prestatorul serviciilor va incerca sa obtina cat mai mult si astfel apar mirari de genul: "Cum de are atat de mult profit?". Noroc de concurenta, cat o mai fi si ea.
|
#15
Posted 28 August 2014 - 21:50
ce este in cazul tau la ultima incarcare ai incarcat cu o valoare mai mica de 4 euro
mai aveai ceva credit in tel si ai incarcat pt completare de aici si diferenta cu activitatea contului vs valabilitate optiune pierzi timpul cu reclamatie indiferent unde este specificat ca activarea unei optiuni nu prelungeste valabilitatea contului |
|
#16
Posted 29 August 2014 - 06:46
daniel:), on 28 august 2014 - 21:18, said:
Observ ca multora le convin practicile comerciale de genul "eu iti dau o teapa, tu imi dai o teapa" si probabil din aceasta cauza ofertele de telefonie si telefoane mobile se afla sub nivelul multor tari din Europa de Vest. La preturi sintem in top (in topul bun) iar la servici stai linistit, sa-i vezi pe altii ... Vodafone Spania nu reusise sa faca optiunea de internet sa se reinnoiasca automat, trebuia sa-i suni. Si citeodata mergea, citeodata nu, citeodata dura doua zile. Interogat creditul - costa. De aflat cind ti se termina valabilitatea si gratia - absolut imposibil. Si de pe site, si de pe telefon, gratis sau nu. |
#17
Posted 29 August 2014 - 08:29
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users