Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
casa verde 2024

Intrerupator cu N - doza doar cu ...

Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata
 Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...
 teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN
 Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD.
 

Am nevoie de parerei despre un subwoofer auto

  • This topic is locked This topic is locked
17 replies to this topic

#1
urbanel

urbanel

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 27.08.2014
Salut! Intentionez sa imi cumpar acest sistem audio (http://www.electroni...ator_i63091.htm)
As dori sa imi oferiti niste sfaturi cum ar fi daca se merita sa il cumpar , cam cum se aude , cam cati rms credeti ca are . si daca aveti idee daca nu imi place sonorizarea lui daca il pot returna. Si daca il detine cineva  sa imi faca si mie un video. Multumesc mult!

#2
bibiaudiofil

bibiaudiofil

    Senior Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 2,644
  • Înscris: 06.02.2011

Quote

Amplificator de mașină AUNA W1F-10 000W 6Canale MOSFET
  deja m-a câștigat :D

Setul pare a fi o chinezărie dubioasă. Mai bine îți iei niște boxe cinstite, simple, fără amplificator. Eventual adaugi un sub activ.

 urbanel, on 27 august 2014 - 09:56, said:

cam cati rms credeti ca are .


IMHO - Probabil că boxele duc vreo 40-50 W fiecare, iar subul 100, hai 150W. Din 10.000 ar mai rămâne circa 300 și tot ar fi ceva ...

#3
geo123

geo123

    Power User

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,926
  • Înscris: 10.05.2006
Pocnitoare facuta pe vapor.Nu se merita.Nici daca imparti la 100 nu cred ca obtii puterea reala.
Orienteaza-te spre Hifonics si Ground Zero daca vrei sunet pe masina.restul.....
Uita de idea cu sub activ ca e gluma proasta.
Deobicei se folosesc configuratii cu 2 amplificatoare:unul pe 4 canale pentru medii-inalte si unul pe 2/1 canale configurabil in punte pentru joase.La puteri mai mari de 200-300 RMS se folosesc condensatore de 1-1,5F pe rampele de alimentare.
Este nevoie de antifonare,inele adaptoare pentru difuzoarele din usi,cabluri de alimentare dimensionate corect si acumulator/acumulatori DeepCycle daca se asculta si cu motorul oprit.
Head unitul trebue sa fie de calitate si sa aiba iesiri de linie atat pentru sub cat si pentru Front/Rear.
Trebue recalculat necesarul energetic dupa integrarea noului sistem pentru ca la puteri mari este foarte posibil sa trebuiasca inlocuit si alternatorul cu unul de putere marita care sa faca fata noilor consumatori.

Edited by geo123, 27 August 2014 - 10:51.


#4
Protopopeus

Protopopeus

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,484
  • Înscris: 23.05.2007

 urbanel, on 27 august 2014 - 09:56, said:

Salut! Intentionez sa imi cumpar acest sistem audio (http://www.electroni...ator_i63091.htm)
As dori sa imi oferiti niste sfaturi cum ar fi daca se merita sa il cumpar , cam cum se aude , cam cati rms credeti ca are . si daca aveti idee daca nu imi place sonorizarea lui daca il pot returna. Si daca il detine cineva  sa imi faca si mie un video. Multumesc mult!

urbanel, fie ca este vorba chiar si despre un sistem audio dedicat autoturismelor, sunt o gramada de factori de care trebuie tinut seama atunci cand doresti implementarea unui astfel de sistem audio.

In primul rand lasa la o parte watii aia RMS sau cum or mai fi ei ca pe tine nu te intereseaza deloc treaba asta, nici hertzii pana la care coboara, in general, treaba cu cifrele pune-o pe planul secund.

Despre cum se aude, chiar daca cineva detine taman acel sistem, nu ti-ar putea spune cum se aude iar acest lucru sa si fie relevant pentru tine, intrucat, ca si-n cazul sistemelor pentru casa, spatiul interior al masinii, asezarea componentelor, tipul implementarii lor, calitatea realizarii, isonorizarea, s.a.m.d. pot varia deosebit de mult de la un caz la altul.

Daca doresti ceva de exceptie apeleaza la profesionisti in domeniu, daca nu, rezultatul poate fi jalnic. Eu am avut "placerea" sa vad sisteme pe componente de la Focal, din gama Utopia, care se auzeau inimaginabil de nasol, comparativ cu niste "amarastene" de DLS-uri, de 5 ori mai ieftine, insa implementate "ca la carte" de profesionisti.

Apropo: sursa care va fi ? De aici se pleaca...

PS: intre timp vezi niste info pe-aici, pe-aici.

Edited by Protopopeus, 27 August 2014 - 16:58.


#5
urbanel

urbanel

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 27.08.2014
De montat o sa o fac ca la carte. ok atunci ce spuneti de acesta http://www.sono.ro/p...-auto-6842.html

#6
geo123

geo123

    Power User

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,926
  • Înscris: 10.05.2006
Amplificatorul acela nu m-i se pare chiar potrivit pentru acel sub.
Cauta Sub cu diametrul difuzoarelor de 15"  daca vrei SPL si frecvente joase.
Cu medeiile si inaltele ce faci?
Ce head unit ai si despre ce masina e vorba?
Incearca p e partea de joase asa:  http://www.be-loud.r...e/GZRB-150XSPL/   cu asa  http://http://www.be...r/GZNA-2800XII/ sau asa http://www.be-loud.r...n-X3/Cronos-X3/
Nu sunt 10 KW dar te asigur 1,5 KW  RMS la SPL initial de 93db iti zgudue bine lumea din masina si te auzi bine in trafic.

Edited by geo123, 27 August 2014 - 18:38.


#7
Protopopeus

Protopopeus

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,484
  • Înscris: 23.05.2007

 urbanel, on 27 august 2014 - 17:15, said:

.................ok atunci ce spuneti de acesta http://www.sono.ro/p...-auto-6842.html

Nu putem spune absolut nimic relevant.
Asta intrucat subwoofer-ul (ca doar asta apare in acel link) va face parte dintr-un intreg complet, format si din alte difuzoare, macar din mid-bas si tweeter, daca nu si-un difuzor de medii intre cele doua iar acesta (sub-ul) va trebui sa se armonizeze perfect cu celelalte difuzoare, asta inclusiv ca si SPL la nivelul de granita, cat si ca si curba a acestuia (a SPL-ului), sa nu ne trezim ca avem un mid-bas cu o frecventa joasa la granita, cu cativa db mai mult decat frecventa de granita a sub-ului) si nu in ultimul rand ca si caracter timbral si alte caracteristici sonore.

Un subwoofer nu se alege in functie de ce scrie pe hartia cu caracteristici, nici in functie de prestanta sa in competitiile de SPL (pe mine unul nu ma duce mintea sa-nteleg rolul acestor competitii) si, in nici un caz, in functie de putere.

Cand cumperi un sistem audio auto, cumperi toate componentele odata, alese cu mare grija, de catre un cunoscator care, inainte de toate, trebuie sa cunoasca modelul masinii si sa analizeze interiorul acesteia. In functie de acest fapt se alege apoi marca difuzoarelor (intrucat diferite marci au "patine" proprii), astfel incat prestanta acestora sa "lucreze" impreuna cu interiorul masinii si nu impotriva acestuia. In functie de gradul de isonorizare si calitatea acesteia, apoi, unele difuzoare sunt mai permisive cu acest aspect, altele mai transante, acesta fiind inca un aspect de care trebuie sa se tina seama in alegerea difuzoarelor.

Eu unul nu-ti recomand sa cumperi sub-uri deja incastrate in cutii, intrucat te expui riscurilor producatorului care, fie vorba intre noi, incearca din toate puterile sa triseze in realizarea incintelor astfel incat sa obtina valori cat mai mari de SPL, datorita acordarii gaurilor bass-reflex, ceea ce duce, in multe cazuri la un sunet nu dintre cele mai bune.
Treaba asta se-ntampla inclusiv la "case" foarte mari, de exemplu Focal a fost in ipostaza de-a invata de la cunoscatorii in domeniu despre cum se realizeaza incintele audio, nu mai vorbesc de Scan Speak...

Edited by Protopopeus, 27 August 2014 - 20:16.


#8
geo123

geo123

    Power User

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,926
  • Înscris: 10.05.2006
@ Protopopeus  Face-ti o foarte mare greseala incercand sa aliniati sistemele audio de masina dupa regulile sistemelor HI-FI ori HighEnd destinate HomeUse.In Car Sound si in PA guverneaza cu totul alte legi(mult mai permisive dealtfel) si faptul ca un sistem suna mai bine sau mai prost in unele conditii este total irelevant.Acelasi sistem  de DLS-uri care spui tu ca l- ai ascultat si suna exceptional iti garantez ca v-a suna cu totul altfel(si bineinteles mai prost) in momentul in care Deschizi o fereastra,sau mai bagi niste persoane pe locurile din spate ori si mai rau sa bagi o valiza marisoara in portbagaj.
Intr-un autoturism sunt foarte multi factori variabili care influeteaza auditia si practic este imposibil de realizat un sistem care sa sune bine in toate conditiile.Stiai ca pana si temperatura din masina care variaza in limite extrem de mari influenteaza major sunetul.
La 50grade + suspensiile se inmoaie si creste semnificativ SPL-ul si se modifica si raspunsul in frecventa a difuzoarelor de joase de iti da senzatia de bas mult mai cantitativ si bubuit iar la temperaturi scazute difuzoarele devin rigide si ai impresiia ca nu mai ai joase aproape deloc.Sa numai zic de faptul ca si in conditii ideale intr-un fel se aude pe locurile din fata si in total alt fel pe cele din spate;deci daca int-una din pozitii sunetul suna bine in calalta sigur va suna mai prost.
Asa ca trebuiesc facute copromisuri la greu si respectate anumite reguli generale si cam atat.
Principala regula este sa se execute isonorizarea si sa se  asigure pe cat posibil un sunet liniar adica sa fie echilibrate din punct de vedere cantitativ inaltele,mediile si joasele pe toata plaja de volum si sa se armonizeze cat mai bine intre ele adica sa nu fie goluri sau atenuari mari in plaja de frecvente chestie care tine in principal de alegerea corecta a difuzoarelor de mid-bas si inalte si setarea corecta a crossoverului pentru a se armoniza atat intre ele cat si cu Subul.
Recomand difuzoare de inalte separate pozitionate sus(parta de sus a bordului si a usilor) si nu difuzoare coaxiale in care inaltele sunt la nivelul picioarelor.
Inca un aspect iportant este modul cum se aude la departare in zona din spatele masinii cu hayonul ridicat si toate portierele deschise;caci practic cam asta este principalul scop pentru care vrei sa ai decibeli pe masina(sa poti face discoteca la iarba verde) pentru ca altfel se poate trai foarte bine si cu echiparea din fabrica.Deaceea daca se obteaza pentru un SUB facut manual este bine de luat in calcul modelul Horn/planar

#9
Protopopeus

Protopopeus

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,484
  • Înscris: 23.05.2007
Haide sa le luam pe rand... Posted Image

Face-ti o foarte mare greseala incercand sa aliniati sistemele audio de masina dupa regulile sistemelor HI-FI ori HighEnd destinate HomeUse.
Pai, eu n-am aliniat pe nicaieri sistemele pentru masini cu cele de casa, totusi, din pacate pentru noi, indiferent despre ce sisteme audio vorbim si ce destinatie au ele, toate se supun regulilor scrise in cartea de fizica, iar acestea nu sunt diferite.
Cred ca te referi, mai degraba, la diferenta de abordare in ceea ce priveste implementarea sistemelor destinate car-audio-ului fata de cele de casa...

Intr-un autoturism sunt foarte multi factori variabili care influeteaza auditia si practic este imposibil de realizat un sistem care sa sune bine in toate conditiile
Asa este, insa atunci cand proiectam un sistem audio, nu avem in vedere construirea unui sistem care sa sune bine in ORICE conditie (fiindca asta este, dupa cum ai zis, imposibil) ci care sa sune bine doar intr-o anumita conditie. Treaba asta cu factorii perturbatori este valabila, evident, si-n cazul sistemelor de casa, si acolo daca efectuam orice fel de modificare, obtinem si modificari sonore...

La 50grade + suspensiile se inmoaie
Hmm, da-mi voie sa nu ma gandesc ca as putea avea vreodata 50°C in masina (macar in cea personala). Posted Image
Ok, vreo 30°C mai treaca-mearga...

in conditii ideale intr-un fel se aude pe locurile din fata si in total alt fel pe cele din spate;deci daca int-una din pozitii sunetul suna bine in calalta sigur va suna mai prost.
Corect, insa pe cine (proprietar de masina) intereseaza cum percepe sunetul nu stiu care ocupant al nu stiu carui loc din masina ?!!! Pe mine unul nu ma intereseaza absolut deloc treaba asta, sistemul audio este optimizat strict pentru pozitia mea, ca sofer, punct.

Asa ca trebuiesc facute copromisuri la greu si respectate anumite reguli generale si cam atat.
Ba nu, si-am spus deja de ce, nu se pleaca de la premisa (utopica, de altfel) ca sistemul sa sune bine in orice conditii, ci doar intr-o anumita conditie, avuta in vedere de proprietarul masinii, inca de la bun inceput.
Nenea ala care investeste mii de euro in sistemul audio din masina, n-o va face ca sa aiba ce sa-i zdrangane la ureche atunci cand iese in week-end la a mai "smechera" distractie autohtona si anume: gratarul de mititei cu bere, alaturi de alte cateva zeci de zdranganeli cvasidistorsionate si neinteligibile ale altor amatori de mititei si bere.

Pana la urma, am observat ca esti de acord cu mine asupra faptului ca integrarea unui sistem intr-o masina nu este joaca de copii ci trebuie avuti in vedere o serie variata de factori si trebuie facuta o alegere optima inclusiv a difuzoarelor, asezarii acestora, etc.

Edited by Protopopeus, 28 August 2014 - 10:29.


#10
geo123

geo123

    Power User

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,926
  • Înscris: 10.05.2006
Nu ne intelegem deloc.
Ce treaba are faptul ca este obtimizat sistemul pentru tine ca sofer in conditii ideale ca:singur in masina,fara nici un bagaj in portbagaj,toate gemurile inchise,stationat si temperatura interioara in special cea din portbagaj de 20-25 grade celsius.
Oare crezi ca indeplinesti conditiile astea in marea majoritate a timpului? Iti spun eu ca nu le indeplinesti aproape niciodata asa ca ma repet vor fi compromisuri la greu fie ca esti tu deacord fie ca nu.
O masina care stationeaza 20 minute vara in soare ajunge sa aibe si 80 grade plus la interior(de bubue brichetele uitate prin masina) iar cand dumitale pleci la drum deschizi geamul si dai AC-ul la maxim  si abia in 10 minute de faci 35-40de grade in habitaclu in timp ce in portbagaj ramane cam aceeasi temperatura avand in vedere ca nu ai instalatie de climatizare acolo si in plus ai si amplifurile care dedegaja caldura la greu.Asa ca ar cam trebui sa reconsideri partea asta.Iarna se intampla opusul.
Sunt deacord cu tine cu ceea ce pot fi deacord restul......
Scopurile si gusturile in general nu se discuta dar acei nenea de care vorbesti dumitale sunt in general tineri care vor sa se dea jmecheri noaptea prin oras in special prin fata pe  la cluburi cu scopul de a agata pitipoance,umbla in general mai multi in masina si cu geamurile deschise si fac chindii cu muzica in blana pe la picnic.Tot acest tip de indivizi mai fac si escapade pe la mare sau munte si se ighesuie cate 5 insi plus bageje aferente intr-o sigura masina si sa vezi atunci  conditii de auditie.

#11
Protopopeus

Protopopeus

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,484
  • Înscris: 23.05.2007
Oare crezi ca indeplinesti conditiile astea in marea majoritate a timpului?
DA !
Conform studiilor, proprietarii de masini circula in majoritatea absoluta a timpului singuri in masina, evident, pe locul soferului, fara bagaje si, in mod clar, cu geamurile inchise.
Moda asta cu bratul stang pe portiera este probabil moda de proprietar de BMW, eu unul printr-o gramada de tari europene n-am vazut soferii sa circule cu bratul scos pe geam, decat daca nu cumva erau tot niscaiva minoritati de-ale noastre, eventual proprietari tot de BMW.
In cazul meu particular, circul cam intotdeauna singur, cu geamurile inchise (iarna ca-i frig, vara fiindca am AC), aproape niciodata cu bagaj in portbagaj (si, oricum, nu vad relevanta adaugarii portbagajului in cadrul discutiei noastre ca un subwoofer aflat in componenta unui sistem Hi-Fi nu are ce cauta in portbagaj).

O masina care stationeaza 20 minute vara in soare ajunge sa aibe si 80 grade plus la interior
Posted Image
Temperatura interioara nu are cum sa ajunga la 80°C fiindca de pe la 70°C in sus pielea umana ia foc, deci, ne-am praji intr-o secunda la 80°C. Sper ca nu confunzi temperatura caroseriei cu cea din habitaclu... Brichetele bubuie si la 30°C in anumite conditii...

vor fi compromisuri la greu fie ca esti tu deacord fie ca nu
Compromisuri evident ca exista, insa nimeni nu asculta muzica permanent, atata timp cat se afla in masina si nimeni nu are pretentia la calitate absoluta de la sistemul audio din masina, cel putin nu permanent cat se afla in masina, asta nu inseamna ca ar trebui sa aruncam la-ntamplare niste difuzoare pe unde ne taie capul si de la ce firma o fi dat fiind faptul ca oricum nu vom obtine o calitate cine stie ce.

dar acei nenea de care vorbesti dumitale sunt in general tineri care vor sa se dea jmecheri noaptea prin oras
Nu, eu nu vorbeam la acest tip de neni, intrucat acest tip de neni n-au absolut nici cea mai vaga legatura cu ideea de calitate audio, considerand sisteme HC 5.1 de pe la LG, Samsung, etc. drept etalon al calitatii audio.

Edited by Protopopeus, 28 August 2014 - 12:07.


#12
geo123

geo123

    Power User

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,926
  • Înscris: 10.05.2006
Sunte-ti foarte incapatanat si nu am timpul necesar sa combat la nesfarsit.Sunt multe alte lucruri utile de facut decat o dicutie de amorul artei pe softpedia.
Daca dumitale te plimbi singur de plictiseala cu masina goala scoasa din garaj ca te-ai saturat de sistemul din apartament sa stii ca majoritatea avem alte scopuri.Nu raporta lumea la modul tau ciudat de viata.
Nu o luoa ca pe o ofensa pentru ca nu am intentia sa jignesc dar din ce relatati mi-ati lasat impresia de om foarte  incapatanat si cu preocupari ciudate.

PS: "Conform studiilor, proprietarii de masini circula in majoritatea absoluta a timpului singuri in masina, evident, pe locul soferului, fara bagaje si, in mod clar, cu geamurile inchise"
Care studii domnule? Aduceti dovezi si mai vorbim.Eu scot camera acuma pe geam si va demonstrez imediat contrariul.
Uite si un studiu despre temperaturi in atasament. Vezi pe la pagina 12.

Attached Files


Edited by geo123, 28 August 2014 - 12:40.


#13
bibiaudiofil

bibiaudiofil

    Senior Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 2,644
  • Înscris: 06.02.2011

 geo123, on 28 august 2014 - 12:22, said:

Nu raporta lumea la modul tau ciudat de viata.

Asta e valabilă pentru toată lumea, inclusiv pentru @geo123. M-am abținut să mă bag în seamă pe acest topic, mai ales pentru că nu prea mă interesează fenomenul car-audio, dar pot cataloga drept mod ciudat de viață pasiunea de a tuna o mașină cu sistem audio de 1 kW pentru a face discotecă la o ieșire la iarbă verde.

În concluzie, atacați ideile, nu pe cei ce le exprimă. Eu iau citatul respectiv drept atac la persoană și vă rog să nu continuați pe același ton.

#14
Protopopeus

Protopopeus

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,484
  • Înscris: 23.05.2007
Aha, va sa zica eu sunt acela ciudat fiindca circul mai ales singur in masina (asa cum se-ntampla in majoritatea cazurilor, dupa cum am mai zis, iar asta n-o spun eu ci o gramada de studii efectuate de-a lungul timpului, iar aceasta tendinta se amplifica, o dovada in acest sens este cresterea numarului de autovehicule pe mia de locuitori, ceea ce, pe cale logica, putem deduce ca oamenii circula din ce in ce mai putini in aceeasi masina), fiindca circul cu geamurile inchise (ca sa-mi pastrez ambientul preferat cu un consum cat mai mic de energie, dat fiind ca vara mi-ar intra caldura inauntru iar iarna, frigul), fiindca indemn lumea la atentie si multa bagare de seama pe ce cheltuie banii si fiindca ma gandesc doar la sofer atunci cand vorbesc despre construirea unui sistem audio din propria sa masina (pana la urma vorbim despre masina proprie, adica o chestie destul de intima, nu vad nici un motiv pentru care sa construiesc un sistem audio cu care sa satisfac pretentia unui cartier intreg), sau fiindca am tendinta sa-mi parchez masina la umbra sau in garaj.

Super tare !

Nu cumva esti si tu de printre cei care considera ca chintesenta ideii de bas este sa bagi un "tun" cat mai mare in masina ?!!!

#15
geo123

geo123

    Power User

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,926
  • Înscris: 10.05.2006
Eu incetez aici discutia dar ar fi bine sa-l atentionati si pe dumnealui.Nu stiu care este mai ciudat dintre noi doi.Eu doar m-am conformat la ce cere piata si care sunt conditiile reale de pe masina si in sensul asta am adus si ceva argumente si o sa mai aduc daca e nevoie.
Studiaza un pic fenomenul si o sa ramaii surprins.

#16
Protopopeus

Protopopeus

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,484
  • Înscris: 23.05.2007

 geo123, on 28 august 2014 - 12:22, said:

................
Care studii domnule? Aduceti dovezi si mai vorbim.
................

Ai dreptate, in realitate peste tot vezi lumea ingramadita in masini, cate 5 - 6, se mai tin si-n brate chiar, fiecare masina e-un microbuz in miniatura.
Hai sa fim seriosi !
Scoate capul pe fereastra si uita-te un pic in jur !
Cauta singur dovezi, s-a inventat Google...

Lasa si tu masina la soare, acum cat mai este cald, la 30 si ceva de grade cat spun aia, orientata cum spun ei, apoi, dupa intervalul de timp mentionat intra inauntru cu un termometru si vezi cum stau lucrurile. E foarte simplu...
Daca ai 80°C din pacate nu ne vei mai putea spune acest lucru fiindca vei lua foc instantaneu.

Treaba aia e din ciclul "un grup de cercetatori britanici au descoperit ca..."

Edited by Protopopeus, 28 August 2014 - 12:59.


#17
geo123

geo123

    Power User

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,926
  • Înscris: 10.05.2006
E  valabil si pentru dumneavoastra.

#18
bibiaudiofil

bibiaudiofil

    Senior Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 2,644
  • Înscris: 06.02.2011
Discuția este într-un impas evident (și oricum a ajuns departe față de punctul de plecare).

@geo123 - postul meu anterior era un exemplu (îmi cer scuze dacă m-am exprimat greșit și l-ai interpretat ad-litteram). Nu mă interesează fenomenul car-audio, nu doresc să-l studiez.

Am vrut doar să subliniez că, în momentul în care îl faci pe altul ciudat, tocmai ai făcut primul pas către inflamarea discuției. Așa cum ție îți place discoteca și gălăgia la ieșirile la iarbă verde (vezi și topicul cu PA-ul), altora nu le place.

Nu am de ce să-l atenționez pe Protopopeus fiindcă el doar ți-a răspuns, tu ai dat tonul discuției.

Quote

Nu stiu care este mai ciudat dintre noi doi.

Asta nu dovedește decât faptul că nu ai înțeles esența comunicării pe forumuri publice. Nu contează care dintre voi este mai ciudat, ci cine îl acuză pe celălalt că e ciudat   Posted Image

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate