Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
A fi sau a nu fi compartimentat
Last Updated: Aug 27 2014 02:22, Started by
djl
, Aug 26 2014 22:50
·
0
#1
Posted 26 August 2014 - 22:50
Cum preferați să fie vagoanele de tren: compartimentate sau necompartimentate? Ori depinde de caz sau vă e indiferent?
Eu prefer compartimentatele, cu excepția zonelor de munte, unde merge și necompartimenta, însă numai dacă-i etajat și stau la etaj! (și asta nu pe distanțe foarte lungi). Edited by djl, 26 August 2014 - 22:51. |
#2
Posted 26 August 2014 - 23:04
Necompartimentat. Fiind un spatiu mai mare mirosul se imprastie uniform, nu sta concentrat.
|
#4
Posted 26 August 2014 - 23:27
Traim in Romania si oricum ar fi (compartimentat sau nu) la fel vor arata/mirosi .
|
#6
Posted 26 August 2014 - 23:48
Absolut compartimentat pentru ca :
- nu suntem toti cabaline sa ne mirosim emanatiile unul altuia iar la popoare bantunstaniene ca al nostru asta e o mare problema pentru cei putini care sufera din cauza asta de pe urma celor multi. - trasaturile poporului sunt de proasta factura adica suntem in mare majoritate cocalari deci se asculta multa muzica imposibila si neaparat tare si asta fara urma de bun simt la adresa celor care nu au nevoie de muzica sau nu apreciaza toate dejectiile muzicale si la volum mare pe deasupra puse de orice gigel care are impresia in sinea lui ca e si un dj grozav pe deasupra. - luminarea in compartimente poate si trebuie sa fie de regula reglabila mai ales ca se folosesc in vagoanele "moderne" necompartimentate neoane de proasta calitate care supara mult ochiul uman, uneori mai ceva ca la birou. In compartimente deci macar se poate regla intensitatea luminii pe timp de noapte ceea ce e un mare avantaj. - intr-un compartiment, matematic, sansele sa dai de oameni de 2 lei care sa-ti faca calatoria un cosmar plin de draci este mai mica decat atunci cand calatoresti la comun si sigur te nimeresti in vagon cu doi bebelusi si cativa tanci sau/plus cocalari cu manele pe speaker-ul de la "aifon" dat la maximum sau hahaind si chiuind de parca ar fi doar ei in acel mijloc de transport, etc. - intimitatea e deci mult mai buna la compartiment. Eu am avut de multe ori ocazia sa calatoresc singur pe timp de noapte si e foarte placut sa stai singur si sa faci ceea ce iti place fara sa fii privit din cap pana-n picioare de oricine se nimereste prin preajma ta si fara ca nimeni sa se vanzoleasca prin dreptul tau cu lumina, zgomotele, marlaneala si cocaleala prezente toate la pachet si pe care nu le poti refuza decat coborand. Edited by asda, 26 August 2014 - 23:51. |
#7
Posted 27 August 2014 - 02:22
Valabil ce spune antevorbitorul meu, si bouvagonul are avantajele sale, daca mergi in grup este mai usor sa comunici si cum spuneam in alt post, e mai fun sa faci un mic lanparty sau sa te multumesti cu un joc in multiplayer. Simplu, se iau cativa zapaciti, o ruta plictisitoare cu trenul, gen Buc-Cluj (cca. 11 ore), cateva leptoape, un AP portabil si efectul e garantat , daca mai pui cateva babe isterice in mix si vre-o doi trei copii curiosi, efectul e garantat
Tare de facut pe ruta Bucuresti-Viena, unde stai in tren de te ia batul, asa pe langa dormit, monopolizezi intreg vagonul ca si grup. Ultima oara cand am mers in bouvagon a fost cu Intercity, la clasa a doua a fost jale, spatiul pentru picioare este inexistent, masutele pentru laptop sunt o gluma, daca ai o hardughie de 17" o tii in poala sau calare pe laptopul vecinului de scaun, climatizarea ba baga prea frig ba prea cald, lumina e de doi lei + ecranajul vagonului care omoara semnalul GSM si asa inexistent pe anumite zone. La clasa Business era o idee mai bine, la modul ca sufla vantul pe acolo, eram singurii telelei prin tot vagonul, era un loc fantoma, sistemele infotainment erau doar de poza si in afara de prize, restul era platit in pretul biletului dar nefunctional, avantajul era doar ca stateam singuri intr-un intreg vagon. La bouvagon ai o alta problema, daca vii de la munte sau pe ruta cu Valea Prahovei, ai sanse prin statiuni sa-ti iei un rucsac in freza din cauza locurilor de bagaje ingesuite sau sa mirosi fleece-ul vecinului, avand o pozitie prost pusa acele cuiere de langa geamuri. Masina e sfanta, daca faci carpooling este mai ieftin pentru toti si mult mai confortabil, desi tot timpul vor exista mici discutii despre stilul de sofat sau muzica folosita |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users