Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Vw Golf 3 inmatriculat Franta!
Last Updated: Aug 27 2014 17:37, Started by
kraiova00
, Aug 26 2014 20:10
·
0
#1
Posted 26 August 2014 - 20:10
Salut, de curand am achizitionat un VW Golf 3 de la un cetatean roman, inmatriculat pe Franta. De la el am primit certificatul de inmatriculare(cartea gri!?) si o asigurare...expirata! Din cate am inteles de pe net certificatul putea fi barat, asa ca m-am uitat si intr-adevar asa era. Era radiata din 2011!! Deci vreau sa inteleg urmatoarele:
- masina, daca i se face asigurare si ITP mai poate circula cu numerele actuale de franta? -ce imi trebuie sau ce pot face sa o trec pe numele meu daca in certificat este trecut proprietarul francez, nu intermediarul roman? -ca sa o inscriu in Romania cat m-ar costa si ce imi trebuie? Va multumesc anticipat, astept raspunsuri! |
#2
Posted 26 August 2014 - 20:31
1. din moment ce a fost radiata, evident ca nu mai poti circula (legal) cu numerele de franta
3. pai spune-ne culoarea intai |
#3
Posted 26 August 2014 - 20:36
Pai daca e radiata din Franta, cum sa mai poti circula cu numerele?
Daca nu era radiata, o duceai in Franta pe platforma, ii faceai ITP-ul acolo - cu ocazia asta il cautai si pe fostul proprietar ca sa-ti pui actele in regula. In principiu ar trebui sa existe: Actul de vanzare cumparare intre francez si intermediar Actul de vanzare cumparare intre intermediar si tine Cu astea si certificatul barat ar trebui sa poti obtine numere provizorii, dupa ce treci si pe la finante sa o inregistrezi acolo. Odata ce ai numerele rosii, mergi la RAR faci CIV si ITP(presupunand ca masina e in stare sa treaca testele) - vreo 500 ron.Dupa RAR, pe CIV vei avea norma euro (adica 100% euro 2). Mergi la finante, depui si acolo hartii(copie civ si altele) si iti vor spune ce taxa de poluare platesti(cred ca pe la 4-600 euro).Faci asigurare pe 6 luni. Ai platit - apoi faci dosarul de inmatriculare(niste taxe pentru certificat, numere...etc) si gata. Ai numere romanesti definitive. Sau o inmatriculezi pe BG - aici, sa te lumineze altcineva referitor la costuri. Da` am o senzatie ca o sa ajunga la dezmembrari...... Edited by florinel, 26 August 2014 - 20:37. |
#4
Posted 26 August 2014 - 21:20
Cu actele de proprietate si talonul din Franta ar trebui sa poti obtine numere rosii romanesti.
|
#5
Posted 26 August 2014 - 21:31
iti iei de pe net un contract de Franta si il faci intre tine si cel din acte.
In locul lui semnezi tot tu, dupa cum urmeaza: - daca esti dreptaci, semnezi cu stinga - viceversa Apoi mergi la firma ce intocmeste documente de inmatriculare. mai multe afli ori de la o firma ori de la un bisnitar ca ei stiu combinatiile astea |
#6
Posted 26 August 2014 - 23:34
Evergreen zice bine. Contractul de V-C la francezi e o foaie banala, se trec acolo datele voastre (francez si ale tale) si cat timp masina nu e furata totul e ok. Stiu pentru ca eu de exemplu am cumparat masina de la un prieten la vreo 8 luni dupa ce o luase el de la fostul proprietar francez si am facut contractul direct intre francez si mine.
Ce am mai primit eu acte la masina: - talonul taiat pe care era scrisa data vanzarii (in Franta nu exista CIV, brief sau alte acte) - fisa fiscala precum ca francezul nu are datorii la stat - inutila in Romania, nu-ti trebuie nicaieri. - asigurarea de Franta, o foaie chioara alb cu verde si scris mic. Teoretic o data ce ai talonul taiat chiar daca ai asigurare valabila nu ai drept de circulatie. La primarie o sa spuna ca-ti da amenda vreo 50 de lei pentru ca nu ai declarat-o in 30 de zile, zambesti frumos si o rogi pe tanti aia daca se poate un avertisment ca e prima data si nu ai stiut, bla bla bla La politie trebuie sa spui ca masina a venit pe roti si o sa dai o declaratie pe propria raspundere ca ai distrus numerele de inmatriculare frantuzesti (sa nu te mai complici cu platforme si alte alea). Mai merita sa platesti taxa la Golf 3 ?!? |
#7
Posted 27 August 2014 - 05:12
Golf 3 nu merita nici sa pierzi vremea vorbind de el aici.
|
#9
Posted 27 August 2014 - 15:10
Evergreen, on 26 august 2014 - 21:31, said:
iti iei de pe net un contract de Franta si il faci intre tine si cel din acte. In locul lui semnezi tot tu, dupa cum urmeaza: - daca esti dreptaci, semnezi cu stinga - viceversa Apoi mergi la firma ce intocmeste documente de inmatriculare. mai multe afli ori de la o firma ori de la un bisnitar ca ei stiu combinatiile astea Am ris cind am citit! Cea mai tare recomandare! E posibil sa reusesti! |
#10
Posted 27 August 2014 - 17:37
E amuzant, da, dar asa se practica cu masinile aduse din F.
|
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users