Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile

Primele zile ale internetului per...
 Ditra 25

Casti USB-C ptr A-54

Aplicatie medicala / asistent med...

De ce vor atația politicieni...
 ERR_ADDRESS_UNREACHABLE

Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...
 Montaj aer conditionat in balcon ...

Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...
 

VW a anunțat când lansează Golf 8

- - - - -
  • Please log in to reply
42 replies to this topic

#1
fredy2007

fredy2007

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,644
  • Înscris: 09.09.2007
,,

VW a anunţat când lansează Golf 8


Volkswagen plănuieşte să lanseze în 2017 a opta generaţie a celui mai bine vândut model al său în Europa, Golf, la doar cinci ani după intrarea pe piaţă a modelului actual, relatează Automotive News.

[ http://storage0.dms.mpinteractiv.ro/media/1/186/23086/13140501/1/5485130-afp-mediafax-foto-john-macdougall.jpg?width=630 - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
Foto: Mediafax Foto
Noul model al maşinii din segmentul compact va arăta diferit faţă de cel lansat în 2012, automobilul fiind mai lat şi mai jos. De asemenea, Volkswagen va introduce noi opţiuni de siguranţă pentru Golf 8, incluzând sistemele de parcare şi frânare automate.
Pe de altă parte, Golf 8 va păstra echipamentele existente pe modelul actual, printre acestea numărându-se ecranul transparent "head up", care permite şoferului să vadă datele afişate fără să îşi întoarcă privirea de la parbriz, precum şi Mirror-Link, care face posibilă utilizarea de către şofer a aplicaţiilor de pe smartphone prin atingerea ecranului tactil al maşinii.
La fel ca şi Golf 7, modelul care va fi lansat în 2017 se va baza pe platforma MQB a grupului Volkswagen, arhitectură pe care sunt construite şi automobilele Seat Leon, Skoda Octavia şi Audi A3.
Volkswagen Golf este cea mai bine vândută maşină din Europa, cu 312.177 de unităţi comercializate în primele şapte luni ale acestui an, potrivit datelor JATO Dynamics.''
Sursa:
http://www.gandul.in...golf-8-13140501

Golful 8 va aparea dupa lansarea noilor modele de Opel Astra si Ford Focus.Asta inseamna ca cei de la VAG au suficient timp sa isi studieze concurenta pana la productia de serie a  Golfului 8 .Sa vedem concret cu ce vine nou Golful 8.La capitolul design cred ca va doar un facelifting al actualului Golf 7.Cei de la VAG merg pe evolutie nu pe revolutie.Este mai simplu asa.

Edited by fredy2007, 26 August 2014 - 15:25.


#2
gumball3000

gumball3000

    ...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 49,649
  • Înscris: 24.09.2006
Mai sunt vreo 3 ani pana atunci, nothing to see here.

#3
sandel_u

sandel_u

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,663
  • Înscris: 21.11.2009
"La doar 5 ani"... parca ar fi surpriza.
La VW 5 ani a devenit cam standard de mai mult timp. Vezi Golf 5 si 6, vezi Passat.

#4
_Smiley_

_Smiley_

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,025
  • Înscris: 24.02.2006
umbla zvonul (aproape confirmat oficial) ca in 2022 or sa lanseze si Golf 9.

#5
joseph_lacroix

joseph_lacroix

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,299
  • Înscris: 17.09.2013
in ultima perioada am vazut ca lanseaza modele cafe se  vrea sa fie noi  dar ele sunt de fapt simple faceift-uri astept un model cu adevarat surprinzator si care sa nu fie plin de pb. Model adevar nou a fost trecerea de la Passat B5 la B6 atunci da . in rest doar facelift.
si poate reusesc sa faca ceva cu Medianavul ca au ramas la ani lumina distanta chiar si fata de Dacia ( al carui medianav este de 3-4 ori mai ieftin dar mai interesant.)

#6
fredy2007

fredy2007

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,644
  • Înscris: 09.09.2007

View Postsandel_u, on 26 august 2014 - 15:32, said:

"La doar 5 ani"... parca ar fi surpriza.
La VW 5 ani a devenit cam standard de mai mult timp. Vezi Golf 5 si 6, vezi Passat.

In anul 2009 a fost lansat pe piata Golful 6, iar dupa 3 ani, in anul 2012, a fost disponibil Golful 7.Concurenta facuta de Ford Focus si Opel Astra a urgentat aparitia Golfului 7 pe piata.

Edited by fredy2007, 26 August 2014 - 15:50.


#7
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,924
  • Înscris: 18.10.2003
Intre Golf 6 si 7 s-au scurs 4 ani.

View Postjoseph_lacroix, on 26 august 2014 - 15:35, said:

in ultima perioada am vazut ca lanseaza modele cafe se  vrea sa fie noi  dar ele sunt de fapt simple faceift-uri astept un model cu adevarat surprinzator si care sa nu fie plin de pb. Model adevar nou a fost trecerea de la Passat B5 la B6 atunci da . in rest doar facelift.
si poate reusesc sa faca ceva cu Medianavul ca au ramas la ani lumina distanta chiar si fata de Dacia ( al carui medianav este de 3-4 ori mai ieftin dar mai interesant.)

Ce-i lipseste medianav-ului si se gaseste din belsug la Dacia, ca nu inteleg?
De la B5 la B6 s-a schimbat modul de dipunere a motorului, din logitudinal in transversal. Acum cum vrei sa-l mai puna, vertical?
Omule, au schimbat platforma cu totul, alte motoare, etc. Tot facelift e?

#8
joseph_lacroix

joseph_lacroix

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,299
  • Înscris: 17.09.2013

View Postvalitudor, on 26 august 2014 - 17:21, said:

Intre Golf 6 si 7 s-au scurs 4 ani.
Ce-i lipseste medianav-ului si se gaseste din belsug la Dacia, ca nu inteleg?
o harta decenta pentru romania  si un pret acceptabil, nu 1100 de euro cat cost ala vw

#9
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,924
  • Înscris: 18.10.2003
Dupa cum banuiam inca de la inceput, nu prea ai habar despre cel de la VW. Posted Image Harta in"decenta" este identica cu cea de la iGO si este furnizata de NAVTEQ 2014. Are cam toate drumurile noi.

Imi permit sa te citez din nou:

View Postjoseph_lacroix, on 26 august 2014 - 15:35, said:

si poate reusesc sa faca ceva cu Medianavul ca au ramas la ani lumina distanta chiar si fata de Dacia ( al carui medianav este de 3-4 ori mai ieftin dar mai interesant.)
Am inteles avantajul celor de la Dacia ca-i mai ieftin, insa nu inteleg de ce are ani lumina in fata si este mai interesant?
Cel de la VW are o optiune, daca nu unica, cel putin extrem de rara: permite navigarea in regim offline, adica fara semnal de la sateliti. Foarte util in intersectii in pasaje, sau in/imediat dupa tuneluri, etc. De multe ori m-a scos din incurcatura in Vest

In plus ai HDD, video, telefon, playback de pe telefon prin BT, hotspot wireless, SMS, comanda vocala pentru apelare, navigatie sau radio, etc

Hai, uimeste-ma cu navigatia Daciei

Edited by valitudor, 26 August 2014 - 17:53.


#10
joseph_lacroix

joseph_lacroix

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,299
  • Înscris: 17.09.2013

View Postvalitudor, on 26 august 2014 - 17:52, said:

Dupa cum banuiam inca de la inceput, nu prea ai habar despre cel de la VW. Posted Image Harta in"decenta" este identica cu cea de la iGO si este furnizata de NAVTEQ 2014. Are cam toate drumurile noi.

Imi permit sa te citez din nou:

In plus ai HDD, video, telefon, playback de pe telefon prin BT, hotspot wireless, SMS, comanda vocala pentru apelare, navigatie sau radio, etc

Hai, uimeste-ma cu navigatia Daciei

si cel de la Dacia, are telefon, sms, BT navigatie playback de pe telefon, plus prize USB si Jack , si revin la un lucru f important este acuratetea hartilor pentru Romania, eu, personal nu am vazut decat la modelel aftermarket un sistem de navigatie ok pentru Romania,

#11
gumball3000

gumball3000

    ...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 49,649
  • Înscris: 24.09.2006
Don't worry, pana in 2017, va avea si acel Golf o harta decenta pe RO.

#12
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,924
  • Înscris: 18.10.2003
Ia mai verifica inca o data daca are SMS, ca eu ma cam indoiesc. Pentru a avea SMS inseamna ca stie profilul rSAP, nu cred ca exista niciun model Reno care sa aiba asa ceva, ma indoiesc ca l-au pus pe Dacia. In general, marcile premium il folosesc, pentru ca se platesc licente

Eu am ultima harta NAVTEQ (2014), scoasa in urma cu o luna. Dacia o are cumva din 2015? N-ai vazut tu un sistem decent OEM similar celui AM... O spui de parca te si pricepi... dar habar n-ai nimic despre subiect...

Tot n-am inteles care-i treaba cu anii lumina?
Au bagat ecran color pe Dacia si iti place?
Acum ca m-ai facut curios si am verificat, solutia Dacia imi pare o chinezarie ieftina...

Edited by valitudor, 26 August 2014 - 20:35.


#13
OutOfMind

OutOfMind

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,548
  • Înscris: 04.06.2012
Orice model nou e o veste buna. Scad preturile la cele deja "trecute".

#14
noone2

noone2

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,180
  • Înscris: 10.03.2007
Si cand o sa se lanseze Golf 20, Golful 4 diesel tot pret porcos de mare o sa aiba :D

#15
tauru242

tauru242

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,107
  • Înscris: 06.09.2005

View Postvalitudor, on 26 august 2014 - 17:52, said:

Dupa cum banuiam inca de la inceput, nu prea ai habar despre cel de la VW. Posted Image Harta in"decenta" este identica cu cea de la iGO si este furnizata de NAVTEQ 2014. Are cam toate drumurile noi.

Imi permit sa te citez din nou:

Am inteles avantajul celor de la Dacia ca-i mai ieftin, insa nu inteleg de ce are ani lumina in fata si este mai interesant?
Cel de la VW are o optiune, daca nu unica, cel putin extrem de rara: permite navigarea in regim offline, adica fara semnal de la sateliti. Foarte util in intersectii in pasaje, sau in/imediat dupa tuneluri, etc. De multe ori m-a scos din incurcatura in Vest

In plus ai HDD, video, telefon, playback de pe telefon prin BT, hotspot wireless, SMS, comanda vocala pentru apelare, navigatie sau radio, etc

Hai, uimeste-ma cu navigatia Daciei
Cum e asta offline fara sateliți? După ce se orientează?

#16
alexcrist

alexcrist

    Watchdog

  • Grup: Moderators
  • Posts: 9,297
  • Înscris: 02.02.2006

View Posttauru242, on 26 august 2014 - 22:39, said:

Cum e asta offline fara sateliți? După ce se orientează?

Mă îndoiesc că e atât de rară pe cât crede el, deși la Dacia nu cred că e prezentă. Posted Image

Nouă ne-a fost prezentată funcția la facultate, la un curs ținut de cei de la Continental, care se ocupă cu software automotive, și fac inclusiv (dar nu numai) software pentru VW. Nu știu, însă, dacă softul curent (mă refer la cel din computerul mașinii, nu doar la cel de navigație) este furnizat de Continental.
Ideea e extrem de simplă: poziționarea inițială e GPS clasic, prin sateliți. Odată ce poziția e cunoscută, mai departe se poate calcula poziția strict folosind senzorii mașinii, respectiv viteza și direcția. Sau, alternativ, folosind senzori tip accelerometru, care spun cât de tare/rapid se mișcă mașina într-o anumită direcție. Și se aplică aceste modificări de poziție asupra poziției deja cunoscute (de la GPS, înainte de intrarea în tunel, de exemplu), și voila, navigație ”offline”. Posted Image Simplu ca bună ziua. Sincer să fiu, s-ar putea implementa sisteme de genul ăsta, bazate pe accelerometre, inclusiv în GPSuri de sine stătătoare, fixate în parbriz, nu trebuie neapărat să fie sistem al mașinii. Dar nu știu dacă există vreun astfel de model.

Însă, la modul extrem, dacă oprești mașina în tunel, îi scoți toate bateriile și ce-o mai avea (să nu-și ”țină minte” poziția, chiar și când oprești motorul), și apoi le montezi iar, sunt convins că navigația aia offline nu mai merge până nu ieși din tunel. Posted Image

#17
Quantum

Quantum

    verklarung

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,543
  • Înscris: 24.05.2005

View Postjoseph_lacroix, on 26 august 2014 - 15:35, said:

in ultima perioada am vazut ca lanseaza modele cafe se  vrea sa fie noi  dar ele sunt de fapt simple faceift-uri
Chiar asa! Au schimbat semnalizatoarele laterale si au aparut doua culori noi.

#18
sandel_u

sandel_u

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,663
  • Înscris: 21.11.2009

View Postalexcrist, on 26 august 2014 - 23:36, said:

Nouă ne-a fost prezentată funcția la facultate, la un curs ținut de cei de la Continental, care se ocupă cu software automotive, și fac inclusiv (dar nu numai) software pentru VW. Nu știu, însă, dacă softul curent (mă refer la cel din computerul mașinii, nu doar la cel de navigație) este furnizat de Continental.
Ideea e extrem de simplă: poziționarea inițială e GPS clasic, prin sateliți. Odată ce poziția e cunoscută, mai departe se poate calcula poziția strict folosind senzorii mașinii, respectiv viteza și direcția. Sau, alternativ, folosind senzori tip accelerometru, care spun cât de tare/rapid se mișcă mașina într-o anumită direcție. Și se aplică aceste modificări de poziție asupra poziției deja cunoscute (de la GPS, înainte de intrarea în tunel, de exemplu), și voila, navigație ”offline”. Posted Image Simplu ca bună ziua. Sincer să fiu, s-ar putea implementa sisteme de genul ăsta, bazate pe accelerometre, inclusiv în GPSuri de sine stătătoare, fixate în parbriz, nu trebuie neapărat să fie sistem al mașinii. Dar nu știu dacă există vreun astfel de model.
Pe GPS-urile de sine statatoare exista functia asta.
Nu este nevoie de senzori de acceleratie, orientare si ce mai crezi tu.
Calcularea se face foarte simplu pentru ca gps-ul stie pe unde o sa mergi, stie distanta tunelului, stie viteza cu care mergi, face aproximare si cand ajungi la capat, voiala, magie! Sau altii ii spun "navigatie offline" si cred ca exista doar la VW sau doar pe modele exclusiviste.
Am avut un gps model foarte ieftin, a facut magie exact asa cum ii ziceti voi.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate