Reziliere contract Romtelecom.
Last Updated: Aug 28 2014 14:59, Started by
andrei619619
, Aug 21 2014 20:20
·
0
#1
Posted 21 August 2014 - 20:20
Salut. Am fost pe 1 august la Romtelecom si mi-au zis ca pe 15 August mi se termina contractul la ei. Si m-au intrebat daca vreau sa renunt sau sa continui.Am spun ca renunt. Si cica sa fac "cerere de deconectare cu preaviz de 30 de zile". Bun am facut-o si pe asta crezand ca din aceea data voi mai plati luna respectiva adica august si gata... Insa astazi pe 21.08 sunt sunat si mi se spune ca trebuie sa platesc o taxa de rezliere de 400 ron. Am zis cum e posibil asa ceva?? Nu mi-au pomenit nimic de o asemenea taxa + ca contractul se terminase pe 15. E legal ce fac? Adica eu zic ca nu ma pot obliga sa le achit aceasta taxa + ca tot serviciul folosit de la ei a fost platit.
|
#2
Posted 21 August 2014 - 20:26
Este un topic identic mai jos.... Raspunsul e simplu: ANPC. Poti depune plangere de pe net. Succes.
|
#3
Posted 21 August 2014 - 20:30
Nu ai nimic de plata la rezilierea contractului daca acesta a ajuns la scadenta. Singura conditie este ca rezilierea contractului sa se faca dupa expirarea perioadei contractuale si nu inainte. Vezi sa nu ai contract pe doi ani.
|
#4
Posted 21 August 2014 - 20:30
Daca ti s-a confirmat ca pe 15 august ti-a expirat perioada minima contractuala, atunci sigur au gresit ei cand ti-au zis ca ai de platit o taxa de reziliere. Mai discuta cu ei, cere-le lamuriri, cere-le sa justifice acea taxa. Daca tot nu te intelegi cu ei, atunci reclamatie la ANPC, cum spunea si hepea. Reclamatiile catre ANPC se pot depune online aici: http://www.anpc.ro/i...d=96&Itemid=137 . Va trebui sa trimiti si documente doveditoare, in cazul tau cred ca trebuie contractul pe care-l ai cu Romtelecom.
|
#5
Posted 21 August 2014 - 20:38
Faza e ca aia de la Romtelecom mi-a zis in 4 August ca in 15 August exira si trebuie facut cerere de reziliere de acum. Deci contractul cica expira pe 15 august dar cererea de deconectare cu preaviz de 30 de zile am facut-o mai repede de 15 caci asa a zis aia ca trebuie facuta inainte ca august sa fie ultima luna in care mai platesc.
Edited by andrei619619, 21 August 2014 - 20:38. |
#6
Posted 21 August 2014 - 21:09
Ei bine, desfiintarea serviciilor/serviciului se face la data solicitata de tine prin cerere, dar aceasta data nu poate fi mai devreme de 30 zile de la data depunerii cererii.
|
#7
Posted 21 August 2014 - 21:16
SuPY, on 21 august 2014 - 21:09, said:
Ei bine, desfiintarea serviciilor/serviciului se face la data solicitata de tine prin cerere, dar aceasta data nu poate fi mai devreme de 30 zile de la data depunerii cererii. Edited by andrei619619, 21 August 2014 - 21:18. |
#8
Posted 21 August 2014 - 21:31
Nu va suparati dar de ce trebuie sa va zica cineva cand va expira un contract semnat de tine.
Adica hartia aia semnata voi nu o pastrati undeva ? Du-te la ghiseu si depune cererea de reziliere in scris, sa ai data pe ea. Daca iti cer bani dupa reziliere sau te suna cineva si te ameninta cere-i numele politicos, noteaza-l (data si ora musai) si apoi cerei politicos sa nu te mai sune cu asa ceva ca tu ai terminat perioada contractuala. In eventualitatea ca te mai ameninta spune-i ca Numele Ei va fi mentionat in plangerea catre ANPC |
#9
Posted 21 August 2014 - 21:41
mandrku, on 21 august 2014 - 21:31, said:
Nu va suparati dar de ce trebuie sa va zica cineva cand va expira un contract semnat de tine. Adica hartia aia semnata voi nu o pastrati undeva ? Du-te la ghiseu si depune cererea de reziliere in scris, sa ai data pe ea. Daca iti cer bani dupa reziliere sau te suna cineva si te ameninta cere-i numele politicos, noteaza-l (data si ora musai) si apoi cerei politicos sa nu te mai sune cu asa ceva ca tu ai terminat perioada contractuala. In eventualitatea ca te mai ameninta spune-i ca Numele Ei va fi mentionat in plangerea catre ANPC Edited by andrei619619, 21 August 2014 - 21:41. |
#10
Posted 21 August 2014 - 22:16
Folosesc o smecherie,iti factureaza in avans servicii de care nu beneficiezi ca sa trebuiasca sa le ceri banii inapoi..asa au facut si cu noi,ne-au facturat in plus servicii de telefonie si internet pe langa tv,pe care cica ti-i dau inapoi la factura urmatoare,adica sa te mai abonezi 2 ani la unul sau doua servicii.
Fa o reclamatie scrisa la Romtelecom,primesti raspuns in 30 de zile si cu raspunsul acela mergi la ANPC si faci o reclamatie. |
|
#11
Posted 21 August 2014 - 23:19
#12
Posted 22 August 2014 - 10:19
andrei619619, on 21 august 2014 - 21:41, said:
Pai cererea e depusa din 4 august cu preaviz de 30 de zile si azi sunt sunat sa platesc taxa de reziliere... Asta este o mica smecherie a lor ca sa te tracaseze la rezilierea contractului (in mintea lor creata cred ca daca te freaca cum vor ei vei renunta la reziliere). Asa spera sa incaseze abonamentul pe cel putin inca o luna de cand expira contractul. Tie iti cer cei 400 de lei pentru ca ai facut cerere de reziliere pe 4 august, cu 11 zile anterior expirarii contractului. Asa ca ei gandesc ca tu ai cerut rezilierea pe 4 august, anterior expirarii contractului si prin urmare trebuie sa le platesti taxa de reziliere. Dupa mintea lor ar fi trebuit sa faci cererea de reziliere pe 15 august in care sa le precizezi ca incepand cu 15 septembrie (adica peste 30 zile) nu le mai vrei serviciile. Si uite asa le mai platesti un abonament pentru 15 august - 15 septembrie. Edit: Ca o alta curiozitate, patita de mine. In aprilie am hotarat sa reziliez iptv-ul de la ei pentru ca nu-l foloseam si nu aveau cine stie ce canale in plus care sa ma intereseze, fata de cablu. Mi-au spus sa depun cerere de reziliere in care sa precizez data de la care cer rezilierea, care trebuia sa fie cu 30 de zile dupa data cererii. Si mai aveam un termen de vreo 2 saptamani ca sa depun echipamentele la orice oficiu romtelecom. Am facut cererea, am trimis-o prin mail, iar dupa ce au trecut cele 30 de zile si inca vreo doua de cand iptv-ul trebuia suspendat, am facut verificarea - inca aveam semnal pe iptv. Am sunat la ei (pentru ca nu doream sa mai platesc in plus) si mi-au spus ca serviciul nu este activ (desi semnal aveam) si in decurs de vreo saptamana sa le dau echipamentele. Le-am spus ca le voi da echipamentele doar cand voi vedea ca nu mai am semnal pe iptv. Cand s-a apropiat termenul de o saptamana m-a sunat cineva de la ei sa-mi spuna ca vine sa ia echipamentele. Inainte sa le predau echipamentele am verificat si nu mai aveam semnal pe iptv. Deci se poate sa se deplaseze si ei cand au interesul. Asa ca ia-te de ei, poate reusesti sa nu platesti taxa de reziliere. Daca consideri oportun, poate anulezi prima cerere de reziliere si faci una noua cu termen de reziliere in 30 de zile. Asta daca nu ai suficient timp si nervi ca sa te razboiesti cu ei. Edited by geocosma, 22 August 2014 - 10:33. |
#13
Posted 22 August 2014 - 10:28
geocosma, on 22 august 2014 - 10:19, said:
Tie iti cer cei 400 de lei pentru ca ai facut cerere de reziliere pe 4 august, cu 11 zile anterior expirarii contractului. Le platesti tot contractul semnat da' platesti si penalizare pentru reziliere inainte de expirare. Incredibil. |
#15
Posted 23 August 2014 - 07:34
Stai linistit ca nu-i plange nimeni de clienti.
Daca se practica asta in afara dupa 2 ani de afacere ramaneau fara clienti. |
|
#16
Posted 27 August 2014 - 17:53
mandrku, on 21 august 2014 - 21:31, said:
Adica hartia aia semnata voi nu o pastrati undeva ? La RTc nu exista hartii semnate, poate exceptie contractul initial ... noi aveam telefon fix de la RTc si crezand ca a expirat termenul de 2 ani de la ultima prelungire, am portat numarul intr-o alta retea. Apoi m-am trezit cu o taxa aberanta de 'ajustare' la factura, de 30EUR+TVA, pe simplu motiv ca ei au 'vrajit-o' la telefon pe soacra mea acum un an si ceva pentru o prelungire pe inca doi ani. Asta e, cica 'despagubire justa' caci am cauzat nu stiu ce pierderi unei companii de cct. Insa, daca ramaneam tot la RTc sa astept terminarea 'ciclului' curent de doi ani ... cred ca pierdeam mai mult. |
#17
Posted 27 August 2014 - 17:58
tasztalos, on 27 august 2014 - 17:53, said: La RTc nu exista hartii semnate, poate exceptie contractul initial ... noi aveam telefon fix de la RTc si crezand ca a expirat termenul de 2 ani de la ultima prelungire, am portat numarul intr-o alta retea. Apoi m-am trezit cu o taxa aberanta de 'ajustare' la factura, de 30EUR+TVA, pe simplu motiv ca ei au 'vrajit-o' la telefon pe soacra mea acum un an si ceva pentru o prelungire pe inca doi ani. Asta e, cica 'despagubire justa' caci am cauzat nu stiu ce pierderi unei companii de cct. Insa, daca ramaneam tot la RTc sa astept terminarea 'ciclului' curent de doi ani ... cred ca pierdeam mai mult. |
#18
Posted 27 August 2014 - 18:10
ok sunt de acord, consimtamant telefonic insa tot 'vrajeala' se numeste cand vii ca intrebari de genu' 'doriti sa mai continuati contractul in acelas fel?' ... ai zis 'DA' si ti-ai pecetluit soarta pe doi ani. In cazul nostru ne-au trecut de la 'Voce Oriunde 2000' la 'Nelimitat 200' pentru aceeasi suma de 10.8EUR+TVA cu 'bombonica' de TVA la reducere deci promotional 10.8 EUR final... acum mi se cere sa platesc inapoi promotia acordata, aka. TVA pe vreo 15 luni ... si unde mai pui ca 'Nelimitat 200' acum face 10.8EUR cu TVA cu tot. Deci, e batjocura curata la adresa clientilor fideli .... si crede-ma soacra mea avea acest telefon de vreo 40 de ani. Am pastrat numarul si ne-am portat intr-o alta retea. RTc sa fie sanatos si sa aiba parte dor de 'succesuri' !
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users