Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Folosirea incorecta a semnaizarii
Last Updated: Aug 24 2014 09:19, Started by
gabi096
, Aug 21 2014 19:29
·
0
#1
Posted 21 August 2014 - 19:29
Se da un caz ipotetic: un drum se intersectează cu alt drum fără prioritate. Pe drumul cu prioritate circula un autoturism care semnalizează intenția de a face dreapta pe drumul fara prioritate. Așteptând sa cedeze trecerea, autoturismul de pe drumul secundar observa intenția de a vira la dreapta a celuilalt autoturism si executa virajul la stanga (sau a dreapta), rezultând tamponarea cu autoturismul de pe drumul principal care nu a făcut dreapta după cum a semnalizat in prealabil.
Cine este vinovat? Sau cazul doi: aceiași situație, doar ca mai apare un autoturism. Conducătorul de pe drumul cu prioritate semnalizează dreapta pentru a depăși prin dreapta participantul la trafic din fata sa care așteaptă sa execute virajul la stânga. Si din nou, cel de pe drumul secundar intra pe drumul principal, creazand ca semnificația semnalului este faptul ca autoturismul de pe drumul principal va face dreapta, si creand coliziunea. Cine este vinovat? Sper ca nu v-am pierdut. |
#3
Posted 21 August 2014 - 19:39
Da, asa zic si eu. Altii însa susțin ca este culpa comuna.
|
#4
Posted 21 August 2014 - 19:47
poti presupune ca ala vrea sa faca dreapta, sa intre pe strada laterala... dar nu te scuza aceasta presupunere!... ala poate vroia sa traga pe dreapta imediat ce trecea de straduta... deci semnalul lui e justificat... cel de pe drumul secundar, trebuie sa acorde prioritate la tot ce misca... căruţă, biciclist, copil, râmă, broasca, etc, nu e pe credinta! e pe acordare sau neacordare de prioritate
nu merge cu presupuneri... abia cand a incetinit si s-a inscris in viraj... poa sa fie sigur ca face dreapta... altfel, merge la risc! mai sunt unii care ies la tupeu, la intimidare, pana la jumatea strazii, sa se asigure... aia merita plesniti Edited by Nero-d, 21 August 2014 - 19:49. |
#5
Posted 21 August 2014 - 20:21
ala care a dat semnal dar a mers inainte e un idiot insa vinovat va fi tot cel care avea cedeaza.
|
#6
Posted 21 August 2014 - 20:38
Atenție, în unele țări situația de mai sus este o sursă de venit pentru șmecherași. Deci își procură o mașină care nu mai valorează aproape nimic și se plimbă până ajung într-o situație asemănătoare. Atunci semnalizează, eventual încetinesc sau fac un semn cu faza lungă în sensul de "ieși liniștit că eu o cotesc la dreapta" dar își continuă drumul. Când vine poliția, ei sunt doi în mașină care declară același lucru sau apare un martor care "întâmplător" a văzut cum cel de pe drumul secundar nu a acordat prioritatea. Mașina e dusă la un atelier care evaluează reparația la o sumă de câteva ori mai mare decât valoarea rablei. Asigurarea plătește, șmecherii binențeles că nu o repară, o dau la fier vechi și bagă banii în buzunar.
|
#7
Posted 21 August 2014 - 22:26
#8
Posted 22 August 2014 - 00:00
sorin147, on 21 august 2014 - 20:21, said:
ala care a dat semnal dar a mers inainte e un idiot insa vinovat va fi tot cel care avea cedeaza. Edited by Elihu_66, 22 August 2014 - 00:02. |
#9
Posted 22 August 2014 - 07:22
discutia e pur ipotetica si teoretica daca n-ai observat
idioti sunt doar aia din spate care n-au anticipat ca ala vrea sa faca dreapta sau sa opreasca iar daca sunt idioti? sa stea in curul lui pana pot sa-l depaseasca... nu moare nimeni din asta (cu toate ca ar cam trebui) sunt convins ca tu daca n-apuci sa semnalizezi cu 50m inainte... nici macar nu opresti!... este? |
#10
Posted 22 August 2014 - 11:11
Aribert, on 21 august 2014 - 20:38, said:
Mașina e dusă la un atelier care evaluează reparația la o sumă de câteva ori mai mare decât valoarea rablei. Asigurarea plătește, șmecherii binențeles că nu o repară, o dau la fier vechi și bagă banii în buzunar. Daca e sa se intample smecheria asta, se intampla in alte circumstante. Respectiv un gen de santaj - i se cer bani soferului pentru a nu ajunge la politie pentru ca sigur ii ia carnetul. Ala daca-i gugustiuc da, iar daca are sange-n vene merge la politie, chiar cu riscul de a ramane fara permis. Edited by Michidoo, 22 August 2014 - 11:12. |
|
#11
Posted 22 August 2014 - 14:45
Nu trebuie să umfle factura, dacă e o rablă care a costat 2-300 de euro și trebuie schimbată bara, un far,eventual vopsită o aripă, deja suma calculată corect depășește de 3-4 ori valoarea mașinii.
Am zis: Quote ... în unele țări situația de mai sus este o sursă de venit ... Eu de exemplu am primit doar pentru o ușă zgâriată 400 euro de la asigurarea vinovatului. Altă dată asigurarea mea a plătit 500 pentru o bară abia atinsă. Fără șmecherii, așa sunt prețurile. |
#12
Posted 23 August 2014 - 23:21
#13
Posted 23 August 2014 - 23:50
slai, on 21 august 2014 - 19:37, said:
ala de intra ca berbecul. Ca sofer, sincer sa fiu, niciodata nu mi-a pus problema un semnal uitat, deoarece manevra de semnalizare e aditionala altor manevre, precum reducerea vitezei, apropierea (in interiorul benzii, exterior pt tineri)inspre directia pe care se doreste a se vira, si niciodata nu ies in drumul cu prioritate daca nu sunt sigur ca ala are timp sa franeze sa nu intre in mine, presupunand ca a uitat semnalul si ma insel in privinta intentiei. Ca pieton semnalul soferilor il gasesc mai util, in masura in care nu-mi doresc sa-i tin pe drumul cu prioritate sa incurce traficul, si nici sa ma ia unul pe capota, mai stangaci cu frana, asa ca mai bine astept. Aribert, on 21 august 2014 - 20:38, said:
. Atunci semnalizează, eventual încetinesc sau fac un semn cu faza lungă în sensul de "ieși liniștit că eu o cotesc la dreapta" dar își continuă drumul. Când vine poliția, ei sunt doi în mașină care declară același lucru sau apare un martor care "întâmplător" a văzut cum cel de pe drumul secundar nu a acordat prioritatea. Daca se lasa cu victime isi fura si o tentativa de omor. 2. De la Politie aflu cum ii cheama, si cat stau eu fara permis, stau si aia bandajati. Edited by Hedonist, 23 August 2014 - 23:52. |
#14
Posted 24 August 2014 - 09:12
Mah da' cati viteji acum. Unde erati acu' 1 an cand ma certam cu tot forumul si le explicam ca semnalul gresit nu conteaza, esti vinovat daca te iei dupa presupuneri si semnalizari false??
|
#15
Posted 24 August 2014 - 09:19
Nero-d, on 21 august 2014 - 19:47, said: mai sunt unii care ies la tupeu, la intimidare, pana la jumatea strazii, sa se asigure... aia merita plesniti xtremdriving, on 24 august 2014 - 09:12, said:
Mah da' cati viteji acum. Unde erati acu' 1 an cand ma certam cu tot forumul si le explicam ca semnalul gresit nu conteaza, esti vinovat daca te iei dupa presupuneri si semnalizari false?? am trecut clasa, suntem mai dashteptzi! singura lege care se aplica (daca cel care semnalizeaza nu e motociclist, astia nu au drepturi si sigur, sigur circula cu viteza, este: Art.54. - (1) Conducatorul de vehicul care executa o manevra [...] de virare spre dreapta ori spre stânga [...] este obligat [...] sa se asigure ca o poate face fara sa perturbe circulatia sau sa puna în pericol siguranta celorlalti participanti la trafic. |
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users