Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Probleme sonda lambda Golf 4 Variant 1.6 16V
Last Updated: Mar 17 2015 11:08, Started by
bigbang2008
, Aug 21 2014 10:31
·
0
#1
Posted 21 August 2014 - 10:31
Salut,
Am si eu o problema cu masina mea, un Golf 4 Variant 1.6 16V. De ceva timp imi tot apare martorul in bord al sondei lambda. Semnalul este intermitent, iar masina tremura(trepideaza) cand accelerez, plus ca nu mai "trage" ca inainte. Aveti o parere in legatura cu ce ar cauza acest lucru sau ce as putea face pentru a remedia problema ? Tin sa mentionez ca tot de curand a fost schimbata si distributia. Multumesc anticipat. Attached FilesEdited by bigbang2008, 21 August 2014 - 10:34. |
#2
Posted 21 August 2014 - 10:41
de ce zici de sonda lamda? de unde stii, ai pus-o la tester?
martorul care se vede in poza nu releva,de la sine, sonda... |
#3
Posted 21 August 2014 - 11:11
de verificat ERG-ul, aer fals, calitate benzina daca nu da nimic la tester
|
#4
Posted 21 August 2014 - 11:37
Ana0181, on 21 august 2014 - 10:41, said:
de ce zici de sonda lamda? de unde stii, ai pus-o la tester? martorul care se vede in poza nu releva,de la sine, sonda... costea_nelu, on 21 august 2014 - 11:11, said:
de verificat ERG-ul, aer fals, calitate benzina daca nu da nimic la tester |
#5
Posted 21 August 2014 - 11:59
bigbang2008, on 21 august 2014 - 11:37, said:
Nu am pus-o pe tester inca. Nu am bani de aruncat. Am zis ca ultima solutie sa fac si asta. De aceea am si intrebat. La ce se refera martorul daca nu la sonda lambda?? Pai daca nu ai bani de aruncat, atunci cum de-ti dai cu presupusul si zici ca e sonda lamda?! Ce, crezi ca o sonda de aia e prea ieftina? Daca stiai tu ca era sonda, atunci te-ai fi dus la un mecanic sa ti-o schimbe asa de-aiurea, nu-i asa? Informatia provenita de la sonda lambda este utilizata de calculatorul de injectie pentru a controla cantitatea de combustibil injectata. La aparitia unui defect al sondei lambda se aprinde martorul MIL(pe care l-ai aratat tu in poza) iar motorul functioneaza în regim de avarie cu urmatoarele simptome: creste consumul de combustibil, turatia de ralanti este instabila sau foarte ridicata, accelerari slabe si discontinue ale motorului. (ti-am citat de undeva) In sfarsit... acel martor ce ti s-a aprins tie indica probleme mai generalistice, poate avea legatura cu mai multe chestii, nu-ti indica nimic precis...cu siguranta insa indica ca trebuie sa mergi la un service, nu sa stai sa-ti dai tu singurul cu presupusul. Ceea ce ai de facut: -Cauti un service sau un om ce are VAS, Vagcom, vcds. Cel mai bine e la un service, deoarece daca-ti gaseste problema (teoretic daca e o chestiune simpla ti-o va gasi in 2-3 minute) si-ti si repara, nu iti va mai lua extra bani si pentru diagnoza in sine. In orice caz, cel care iti va face diagnoza e bine sa fie cineva care stie sa umble cu softul bine, nu cacaciosi dintr-aia ce au si ei vreun vagcom si stiu doar sa apese pe butonul pt scanarile generale de erori! -Cu martorul aprins, mergi la diagnoza, nu mai stingi motorul si sa controleze cu testerul. Daca e vreunul care iti zice din prima ca diagnoza doar te costa x bani (de obicei 50-70 lei) ii spui si tu, ok dar sa controleze absolut totul u ocazia asta, nu doar check de errori (apropo, o diagnoza totala, aia pt care ar trebui sa se ceara banii aia, dureaza minimum vreo ora-doua controland intr-una diversi parametri, pe sectiuni !!!) In fine, la prima vedere, din ce spui, si asa cum ti-a zis si costea_nelu, pare a fi semnalmente de supapa EGR disfunctionala; infundata sau chiar blocata. Daca e infundata doar se poate rezolva cu o curatire, daca e blocata trebuie schimbata cu una noua. Poftim, sa ai o idee cu ce se mananca: http://www.e-automob...agnoza-egr.html Edited by Ana0181, 21 August 2014 - 12:12. |
#6
Posted 21 August 2014 - 16:26
Fa exact ce ti s-a spus mai sus, nu mai pierde vremea cu alte variante sau comentarii, caci vei pierde atat timp, cat si bani.
|
#8
Posted 30 August 2014 - 11:51
Mda...Deci, am fost la reprezentanta la VW si ce sa va spun: au pus baietii tester-ul pe ea, au verificat ce au crezut ei de cuviinta si ce credeti?> nu isi da seama ce are masinuta mea...am dat 150 de lei pentru nimic. Mi s-a spus ca trebuie sa dea jos chiuloasa lucru care ar insemna dpdv al manoperei undeva la 500 de lei, plus schimbarea garniturii de chiloasa si niste suruburi tot 500 de lei...asta pentru ca sa isi dea seama de "adevarata problema" a motorului...dupa ce cu tester-ul "nu si-au dat seama" (pun in ghilimele pentru ca ceea ce vreau eu sa zic e ca eu cred ca cei de la reprezentanta vor sa ma jupoaie de bani...bani care eu nici macar nu ii am). Voi ce pareri aveti?! Eu unul sunt satul de persoane din astea...numai de astfel de specimene disperate dupa bani am avut parte.
Edited by bigbang2008, 30 August 2014 - 11:55. |
#9
Posted 01 September 2014 - 17:10
Chiar nu pot sa-mi imaginez ce alte semnalmente ar putea sa dea masina ta (altele decat ce ne-ai descris tu in primul post) pentru ca sa ajunga sa-ti zica aia de la reprezentanta ca tre' sa desfaca motorul! Probabil vor sa se uite la supape si ce mai este pe-acolo, dar nu-mi pot da seama de ce i-a dus mintea la asa ceva. Nu trebuia sa mergi la reprezentanta. Cauta si tu in orasul de unde esti un mecanic mai priceput, eventual specializat pe VAG, langa care sa poti sta in momentul cand cauta pe la masina.
Ia mai zi-ne o chestie... mai sus zici, citez; "masina tremura(trepideaza) cand accelerez, plus ca nu mai "trage" ca inainte". Trepideaza/tremura la absolut orice accelerare sau doar uneori? Nu mai "trage" inseamna ca o simti lipsita de putere tot timpul sau doar "da in nas" din cand in cand si in anumite turatii (de regula sub 2000) simti ca urcarea in turatii iti face o "burta", adica tu accelerezi dar ia e lipsita de putere pana trece de un anumit nr de rotatii/min? |
#11
Posted 04 September 2014 - 23:09
Ana0181, on 01 septembrie 2014 - 17:10, said:
Chiar nu pot sa-mi imaginez ce alte semnalmente ar putea sa dea masina ta (altele decat ce ne-ai descris tu in primul post) pentru ca sa ajunga sa-ti zica aia de la reprezentanta ca tre' sa desfaca motorul! Probabil vor sa se uite la supape si ce mai este pe-acolo, dar nu-mi pot da seama de ce i-a dus mintea la asa ceva. Nu trebuia sa mergi la reprezentanta. Cauta si tu in orasul de unde esti un mecanic mai priceput, eventual specializat pe VAG, langa care sa poti sta in momentul cand cauta pe la masina. Ia mai zi-ne o chestie... mai sus zici, citez; "masina tremura(trepideaza) cand accelerez, plus ca nu mai "trage" ca inainte". Trepideaza/tremura la absolut orice accelerare sau doar uneori? Nu mai "trage" inseamna ca o simti lipsita de putere tot timpul sau doar "da in nas" din cand in cand si in anumite turatii (de regula sub 2000) simti ca urcarea in turatii iti face o "burta", adica tu accelerezi dar ia e lipsita de putere pana trece de un anumit nr de rotatii/min? Evergreen, on 01 septembrie 2014 - 18:37, said:
mai intii de toate spune in ce oras existi |
#12
Posted 17 March 2015 - 10:24
Buna dimineata,la masina mea golf 4 1.6 sr motor aklk,anul 1998 am facut o noua scanare si au aparut alte erori
VAG-COM Version: Release 311.2-N Control Module Part Number: 06A 906 019 AK Component and/or Version: 1.6l 2V/R4 SIMOS HS2554 Software Coding: 04000 Work Shop Code: WSC 01317 3 Faults Found: 01177 - Engine Control Unit 37-10 - Faulty - Intermittent 00668 - Supply Voltage Terminal 30 36-00 - Open Circuit 00537 - Lambda (Oxygen Sensor) Regulation 18-00 - Upper Limit cred ca ma innebuneste masina asta.Ieri valoarea lambda era 0,94 si eroarea era 00537 - Lambda (Oxygen Sensor) Regulation19-10 - Lower Limit - Intermittent, iar astazi s-a oprit la 0,12 .Acum sint in Italia si nu am la cine sa apelez,iar mecanicii de aici te usuca de bani si nu rezolva nimic,fiecare cu varianta lui . Ca sa merg la reprezentanta trebuie sa parcurg aproximativ 20 km pe autostrada si trebuie programare iar eu nu sint sigur ca pot ajunge cu masina pina acolo,deoarece se opreste si porneste foarte greu.Va rog ajutati-ma ca sint disperat,nu pot pleca cu masina nicaieri si nu am bani de cumparat piese doar pentru a verifica spusele mecanicilor de aici(unul zice pompa de benzina,altul sonda lambda ,altul injectoare si tot asa).Pina acum am schimbat toate filtrele,bujiile,senzorul hall,senzorul temperatura apei,distributia,curatat clapeta si adaptat cu vag com,curatat toate mufele cu spay de contacte,uleiul care acum vad ca este mai subtire si a crescut nivelul pe joja,cred ca este benzina ca antigelul este la nivel.Pornirea la rece este la sfert fara trepidatii,dar la cald este un cosmardupa ce porneste creste usor turatia de la 400 la 800 si scoate fum alb si multa apa pe esapament.Va rog ajutati-ma . Edited by didialex, 17 March 2015 - 10:52. |
#13
Posted 17 March 2015 - 11:05
Cred ca mai bine deschideai un topic separat si scriai acolo cum se manifesta masina. Deocamdata lasa sonda lambda in pace.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users