Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
casa verde 2024

Intrerupator cu N - doza doar cu ...

Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata
 Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...
 teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN
 Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD.
 

Practicile cel putin dubioase ale UPC Romania (sau ce se poate intampla cand legiuitorul doarme)

- - - - -
  • Please log in to reply
3 replies to this topic

#1
topal

topal

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 13.04.2011
Am la susnumita companie un contract tv-telefonie-internet in care sunt definite canalele la care sunt abonat precum si viteza de internet.
Recent descopar insa ca numarul de canale mi-a fost suplimentat, la fel si viteza la internet. (de exemplu mi-au bagat pe gat canale de fotbal cu toate ca eu nu ma uit la asa ceva). Bineinteles ca acest lucru inseamna costuri suplimentare pe care le-am suportat eu ca abonat.
Cand i-am intrebat pe ca baza mi-au majorat abonamentul mi-au raspuns ca mi-a fost trimisa o informare si ca lipsa raspunsului a fost interpretata ca accept. Informarea mi-a fost trimisa in my.upc.ro site pe care nu intru (eu m-as fi asteptat sa primesc macar pe e-mail astfel de informatii nu pe un portal obscur). Cel mai grav mi se pare ca UPC pur si simplu majoreaza preturile daca abonatul nu afirma EXPLICIT dorinta contrarie.

Iata comunicarea de la UPC (de unde si partea a doua a titlului: legiuitorul doarme). Oare sa ma astept maine, poimaine ca imi este confiscata casa doar fiindca nu am raspuns in termen de 30 de zile la notificarea UPC?

Prin prezentul email raspundem aspectelor ridicate de dumneavoastra in mesajul inregistrat cu numarul ... / ... avand ca obiect modificarea pachetului de servicii de comunicatii electronice furnizat prin adaugarea optiunilor Extra viteza si Extra canale HD.
Dorim sa va informam faptul ca UPC Romania a stabilit, ca incepand cu luna februarie 2014, modificarea unor pachete de servicii de comunicatii electronice, printre altele adaugandu-se, pentru unele pachete, optiunile Extra viteza  si Extra canale HD, cu scopul de a oferi clientilor servicii de calitate superioara, dupa cum urmeaza:
Pentru luna  februarie 2014 optiunea a fost oferita in mod gratuit, dand asfel posibilitatea fiecarui client sa testeze si sa evalueze calitatea noilor servicii adaugate.
Modificarea pachetului de servicii de comunicatii electronice s-a facut cu respectarea tuturor prevederilor contractuale in special a prevederilor art. 9 din Anexa 1 – Conditii generale ale contractului:
9.2  Structura si caracteristicile Serviciilor pot fi modificate in functie de factori relevanti (posibilitatile proprii de dezvoltare, evolutia pietei, modificarile normelor aplicabile, sondajele de audienta efectuate de UPC/ alte institutii specializate etc.), modificari care vor fi comunicate Clientului fie prin afisare la centrele de relatii cu clientii, fie prin canalul propriu de informatii, dar in oricare situatie cu cel putin 30 de zile inainte de aplicare. In cazul in care nu accepta modificarile structurii si caracteristicilor Serviciilor, Clientul poate denunta unilateral Contractul oricand in decursul celor 30 de zile, comunicand UPC in scris sau telefonic la numarul de telefon 031-1000872 (dupa confirmarea identitatii Clientului).

(dupa cum se vede, UPC nu are adresa de e-mail)
9.3  Oricare alte prevederi ale prezentului Contract pot fi modificate de catre UPC, cu conditia afisarii fie la centrele de relatii cu clientii, fie pe canalul propriu de informatii, cu cel putin 30 de zile inainte de aplicare. In cazul in care nu accepta modificarile comunicate de UPC, Clientul poate denunta unilateral Contractul oricand in decursul celor 30 de zile, comunicand UPC in scris sau telefonic la numarul de telefon 031-1000872 (dupa confirmarea identitatii Clientului).
De asemenea dorim sa aratam ca modificarea pachetului de servicii de comunicatii electronice s-a facut cu respectarea dispozitiilor art. 51 alin. 7-9 din Ordonanta de urgenta nr. 111 din 2011 privind comunicatiile electronice:

(aici legiuitorul doarme: daca e vorba de bani, clientul ar trebui sa-si dea neaparat acceptul ce ne facem daca gazele, curentul si toti ceilalti furnizori de servicii incep sa ne bombardeze cu "oferte gratuite" - trebuie sa citesc tot junk mailul ca altfel cheltuielile imi vor depasi venitul)
(7)In toate cazurile in care contractul incheiat prevede pentru furnizor posibilitatea modificarii unilaterale, acesta este obligat sa notifice in avans abonatului cu privire la intentia sa si la modificarile pe care urmeaza sa le efectueze. Incepand cu momentul primirii notificarii, abonatul trebuie sa beneficieze de un termen de cel putin 30 de zile pentru exercitarea cu buna-credinta a dreptului de denuntare unilaterala a contractului, in cazul in care nu este de acord cu modificarile impuse de furnizor, fara plata niciunor penalitati sau despagubiri;
(8)Notificarea se va realiza prin mijloace care sa asigure transmiterea acesteia catre fiecare abonat.
(9)In cuprinsul notificarii se va prevedea expres dreptul abonatului de a denunta unilateral contractul in conditiile prevazute la alin. (7).

In concordanta cu dispozitiile legale si contractuale de mai sus, UPC Romania v-a transmis in data de (data in februarie), prin intermediul aplicatiei MyUPC, o notificarea cu privire la modificarea pachetului de servicii de comunicatii electronice.

Conform solicitarii dumneavoastra, s-a dispus la dezactivarea optiunilor extra viteza si extra canale HD cu data curenta.


Mai am o curiozitate: cine se uita pe canalul Info UPC

Sa incheiem in ton optimist
Tot eu sunt fericitul posesor al unui abonament de telefonie cu minute nilimitate la UPC. Ghiciti ce primesc (pe e-mail de data asta) de la UPC?
Suntem foarte fericiti sa te anuntam ca in Iulie 2014 am depasit un nou prag – peste 300.000 de clienti s-au alaturat universului Alo UPC.

Prin urmare am primit gratuit 300 de minute in plus fata de cele nelimitate. E o afacere buna, nu?

#2
slai

slai

    User Incredibil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,774
  • Înscris: 25.01.2007
la asta cu minutele ii copiaza pe aia de la oranj, ca si la aia aveam nelimitat in retea, plus doua bonusuri, fiecare cu un numar de minute in retea...

#3
n-amname

n-amname

    Brain Power User

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,721
  • Înscris: 10.11.2013
Eu am primit in my upc ceva optiune Look Plus si Disney cu 3 lei pe luna plus una optionala de 10 lei cu fotbalul.. A doua nu va fi taxata fara acordul meu, prima (cu look tv) se pare ca da..va trebui ca titularul contractului sa faca un drum pe la ei :).

#4
carmenclara1

carmenclara1

    Guru Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 19,373
  • Înscris: 08.12.2008
@topal  arunca o privire si pe factura.

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate