Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
zi grea la Orange shop Bistrita
Last Updated: Aug 21 2014 09:41, Started by
daady1
, Aug 20 2014 21:16
·
0
#1
Posted 20 August 2014 - 21:16
Azi am avut o zi grea la Orange shopul din BN. Am luat un bon de ordine pt schimbarea cartelei SIM prepaid a unei prietene bolnave care m-a rugat sa o ajut....Cartela nu mai functiona de o zi -nu mai avea semnal pe telefon. Desi prepaidurile se pot lua la liber, cand mi-a venit randul mi s-a cerut buletinul-cica asa e legea....Ma rog m-am intors rapid dupa buletin si am luat iarasi nr de ordine. Pe ecranele lor scrie ca timpul mediu de asteptare este de 20 minute, dar a trebuit sa astept dublu decat prima data: 1.40h (o ora si 40 minute). Da ati citit bine. Daca iei bonul dupa ora 18, ai de stat nu gluma....
Ceea ce m-a mirat mult este ca unii angajati plecau pe la 18.20-40 si mai ramasese pe baricade doar 3 dintre ei cu tot cu casiera..Ramasesera mult mai multi clienti decat personalul Orange....... Lumea destul de nemultumita....ca si mine de altfel....Cand a trecut de ora de inchidere -19.30 insa au intrat si ei in priza ca sa ne rezolve.... Ce nu mi-a mai placut a fost si faptul ca dupa clonarea cardului, tipa nu a sters datele de pe ele, desi eu am insistat. A spus insa ca cartela se sigileaza....Si totusi ma intreb unde se duc acele cartele?Nu era obligatia ei sa stearga datele si sa imi si arate ca a facut acest lucru??? Ce invataminte am tras? Am inteles ca atunci cand un gigant creste, apare o faza in care nu ii mai pasa de front line-ul cu clientii. Daca reclami online desigur ca nu se intampla nimic si nici raspuns nu vei primi-cred ca am patit-o cu totii. Mai eficient ar fi sa cunosti pe cineva de la ei care sa faca o reclamatie din intranetul Orange. Am auzit ca sar ca arsi acei team leaderi nepasatori...Am un amic care mi-a zis asta mai demult si am sa apelez la el sa vad daca ma poate ajuta...Probabil acei TL vor argumenta ca angajatii au program flexibil; totusi le spun ca sint mai importanti clientii si o analiza(daca sint in stare sa o faca) mai serioasa a incarcarii pe personal ar trebui facuta. Inclin totusi sa cred ca si seful le mai da drumul dupa cum doresc ei pt ca totusi e cam straniu sa lasi clientii si sa pleci.....dar e doar o supozitie pt ca nu am vazut nici un sef iesind dupa ora 16.30....o fi in vacanta... In concluzie daca lucrurile nu se vor remedia prefer sa merg la alt furnizor.Cu siguranta ca la urmatoarea cartela care se strica nu mai vreau sa mai trec inca o data prin ce am trecut azi si cu siguranta nu voi sta mai mult de 20 min cat scrie pe panoul lor..... In concluzie pe langa suplimentare de personal si un management mai eficient, cred ca ar trebui platiti un studiu cu clienti sub acoperire care sa faca o analiza la toate mag Orange din tara. Sigur managerii generali vor avea mari surprize pt ca nu cred ca BN e un caz izolat... Doar asa mai vad a se indrepta lucrurile la ei.... |
#2
Posted 20 August 2014 - 21:19
Adica ce nemultumire ai? Ca nu inteleg. Si de ce trebuie sa deschizi un nou topic?
|
#3
Posted 20 August 2014 - 21:20
In tara asta totul merge prost si tot ce inca mai este bun se distruge, rand pe rand.
Adevarat ca nu trebuia sa deschizi un subicet nou. Edited by gabybcr, 20 August 2014 - 21:20. |
#4
Posted 20 August 2014 - 21:21
bethlen, on 20 august 2014 - 21:19, said:
Adica ce nemultumire ai? Ca nu inteleg. Si de ce trebuie sa deschizi un nou topic? Am deschis topic nou pt ca nu am gasit ceva similar deschis cu privire la shopurile din tara.Daca am gresit rog moderatorii sa ma scuze si sa posteze unde considera mai util. Nemultumirile le gasesti daca citesti cu atentie.. Edited by daady1, 20 August 2014 - 21:22. |
#5
Posted 20 August 2014 - 21:23
Tu nu ai o problema reala. Doar ti-ai expus o asa zisa intamplare, care nu justifica deschiderea unui topic nou. Puteai foarte bine sa postezi in 'cat de multumiti sunteti de Orange'.
|
#6
Posted 20 August 2014 - 21:25
bethlen, on 20 august 2014 - 21:23, said:
Tu nu ai o problema reala. Doar ti-ai expus o asa zisa intamplare, care nu justifica deschiderea unui topic nou. Puteai foarte bine sa postezi in 'cat de multumiti sunteti de Orange'. Corect. Rog moderatorii sa mute primul meu post pe softpedia. Multumesc anticipat. Edited by daady1, 20 August 2014 - 21:25. |
#7
Posted 20 August 2014 - 21:25
Pai daca toti oamenii merg la Orange Shop cand ies de la servicu/ scoala?
E normal sa se aglomereze. Si angajatii aia ar mai merge acasa dupa-masa, nu sa stea pana la 10 seara. Mergi la 11 AM si o sa vezi ca se rezolva repede treaba Edited by Jericho77, 20 August 2014 - 21:26. |
#8
Posted 20 August 2014 - 21:34
Asa e peste tot dupa ora 18.00..daca iti permite programul du-te intre 10-14 si vezi ce rapid scapi .
|
#9
Posted 20 August 2014 - 21:35
Jericho77, on 20 august 2014 - 21:25, said:
Pai daca toti oamenii merg la Orange Shop cand ies de la servicu/ scoala? E normal sa se aglomereze. Si angajatii aia ar mai merge acasa dupa-masa, nu sa stea pana la 10 seara. Mergi la 11 AM si o sa vezi ca se rezolva repede treaba In principiu, cand lucrezi cu publicul, astfel de cazuri ar trebui sa fie izolate. Sfatul : Mergi la 11 AM si o sa vezi ca se rezolva repede treaba, este neavenit atat timp cat programul este pana la 19.30. La ora 19, trebuie sa fii servit ca si la ora 11. Daca sunt congestii la anumite ore (si fii sigur ca shop managerul stie), suplimentezi personalul si nu tii 6 oameni la 11 AM cand sufla vantul prin shop. Asta ar trebui sa fie politica... |
#10
Posted 20 August 2014 - 21:39
Mai ziceati ca duce Orange lipsa de clienti. Pai numai lipsa de clienti nu duce odata ce e asa multa lume in shop-uri.
|
|
#11
Posted 20 August 2014 - 21:48
Depinde de oras
Cand am fost ultima oara intru-un shop, erau mai multi angajati decat clienti (ora 17.30) |
#12
Posted 20 August 2014 - 21:49
Sunt prost dimensionate Orange Shop-urile, aproape mereu aglomerate in zona asta a Transilvaniei din cauza ca majoritatea clientilor sunt pe Orange. La Vodafone n-ai nici o problema Aceeasi problema e si in Cluj desi sunt 4 Orange Shop-uri si 5 Orange Store-uri (plus o gramada de parteneri Orange).
|
#13
Posted 20 August 2014 - 21:56
daady1, on 20 august 2014 - 21:16, said:
Ce nu mi-a mai placut a fost si faptul ca dupa clonarea cardului, tipa nu a sters datele de pe ele, desi eu am insistat. A spus insa ca cartela se sigileaza....Si totusi ma intreb unde se duc acele cartele?Nu era obligatia ei sa stearga datele si sa imi si arate ca a facut acest lucru??? daady1, on 20 august 2014 - 21:16, said:
Si totusi ma intreb unde se duc acele cartele? Edited by gumball3000, 20 August 2014 - 21:56. |
#14
Posted 20 August 2014 - 22:13
sa inteleg ca ti-a oprit cartela veche?
la voi decat un orange shop e in tot orasul de se sta cu bon de ordine? am schimbat si eu cartela acum vreo 2 luni tot la orange. cartela veche a ramas la mine. tot ce m-au obligat sa fac si mi s-a parut putin aiurea a fost un abonament de 11 euro pe 3 luni. in rest toate bune si frumoase. rezolvat in maxim 10 min. |
#15
Posted 20 August 2014 - 22:25
Iar incepem cu "dictatura consumatorului".
Nu-ti place ca stai la rand? Mergi cand nu e aglomerat, si cu asta basta. Si mai platiti facturile si online, ca n-o fi foc. Sunt n posibilitati de plata a facturii, dar melteanul prefera sa stea la coada Si tot el striga ca politica magazinului este nasoala ca toti meltenii ca si el se bulucesc dupa-masa si seara, si in zilele cand isi iau pensiile si ajutoarele sociale. Edited by Jericho77, 20 August 2014 - 22:27. |
|
#16
Posted 20 August 2014 - 22:48
Despre Orange Shop Bistrita: totul se misca cu incetinitorul...
Ultima mea aventura: am fost sa-mi caut o husa pentru o tableta si am constatat ca nu au nici un pret afisat la produsele expuse! Unicul loc de unde poti afla este pesoana multifunctionala de la ghiseul ,,zero" care printre altele e si incasatoare. Si am stat ca fraierul la rand sa intreb cat costa o amarata de husa...si am stat.. Observ ca unii sugereaza sa ne facem timp sa mergem dimineata. Eu cred ca Orange trebuie sa-si adapteze programul dupa clienti si nu invers. De exemplu la K@ufl@nd cum se aglomereaza la casa imediat se deschid si alte caserii. Ar fi culmea sa-mi sugereze sa vin la cumparaturi dimineata ca e mai liber... |
#17
Posted 21 August 2014 - 07:12
Personalul in Shop-uri e in 2 ture: de la 8 la 16 si de la 11 la 19. Cei ce plecau erau de la prima tura si e normal. Nu poti obliga personalul sa faca ore suplimentare, e illegal.
|
#18
Posted 21 August 2014 - 08:21
Fericitule!
Eu in Beclean-BN, am asteptat mai bine de o ora, pentru a rezolva achizitionarea unui telefon pe baza de abonamaent. Nici nu mai vreau sa-mi amintesc, cat de mult m-a tot flicarit dealerul de la Orange, pentru un nenorocit de Sagem. Am si terminat-o cu ei. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users