Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
benzina vs motorina pentru vw golf, ford, opel, seat
Last Updated: Aug 28 2014 11:04, Started by
GiGonT3
, Aug 20 2014 11:19
·
0
#1
Posted 20 August 2014 - 11:19
Salut.
Vreau sa imi cumpar si eu o masina si cred ca e cea mai grea intrebare: de care sa imi iau? Imi plac cele hatchback dar nu prea pot sa iau o decizie in acest sens. Printre modele, VW golf 5 ar fi prima masina la care ma gandesc dar nu stiu nimic despre acest autoturism (sau oricare alta masina). Am intrebat pe toata lumea: ce sa aleg intre vw, Opel, Ford, seat? Majoritatea au zis vw. Opel papa ulei ca asa e facut si s-a strambat din nas, ford e scump la intretinere si nu se merita, iar seat ar fi a doua optiune acceptata de toata lumea dupa vw gold (ma refer aici la acel seat leon mai vechi). 3 dintre prieteni au vw-uri mai vechi. Doua dintre ele sunt golf din `96 (sau ceva de genul) iar unul este Passat din 2001 (toate diesel). Ma uimeste cata forta au masinile astea dupa atata timp si ma bate gandul sa ma orientez catre motorina. Legat de treaba asta, eu nu stiu daca o sa fac 25 de mii de km pe an asa ca poate TDI nu o sa fie o idee buna mai ales ca o mare parte din drumuri vor fi in oras. Dar parca imi place prea mult cum se infige diesel-ul. Pe de alta parte e mai scump la intretinere iar un vw golf 5 tdi din 2005-2006 cred ca e tare fugarit. Ce ati face in locul meu? |
#2
Posted 20 August 2014 - 11:24
GiGonT3, on 20 august 2014 - 11:19, said:
Am intrebat pe toata lumea: ce sa aleg intre VW, Opel, Ford, seat? Majoritatea au zis vw. Opel papa ulei ca asa e facut si s-a strambat din nas, ford e scump la intretinere si nu se merita, iar seat ar fi a doua optiune acceptata de toata lumea dupa vw gold (ma refer aici la acel seat leon mai vechi). Ford-ul nu e scump la intretinere si merita, nu "nu se merita". In plus, mai aveai un topic despre prima masina, VW Golf, nu "gold". Era necesar sa faci altul nou? Oricum, nu poti lua nicio masina fara un buget... |
#3
Posted 20 August 2014 - 11:34
La 25.000 pe an clar motorina. La bani putini Astra G 1.7 CDTI, la bani mai multi Focus 1.6 TDCI. N-or trage ele ca un 1.9 dar nici puterea si cuplul nu vin din aer.
|
#5
Posted 20 August 2014 - 12:52
Nu mai vreau sa aud de VW. Am avut un Passat 1.9 din 2007 si numai probleme am avut cu el. Injectoare, turbina, volanta, debitmetru..nici nu vreau sa-mi aduc aminte. Culmea ca masina era luata de aici din tara de noua, deci aveam tot istoricul ei il cunost pe vechiul proprietar. Acuma posibil sa fi prins eu una rea, dar oricum nu mai vreau VW. Am trecut de anul asta la Renault Laguna 3 benzina 2.0T. E diferenta enorma intre ele, in favoarea Lagunei.
Ti-am spus, posibil sa fi nimerit eu una rea. |
#7
Posted 20 August 2014 - 13:07
GiGonT3, on 20 august 2014 - 11:19, said: În manual la 1,9 de la VW (2003, PD) scrie clar că ia până la 1 l / 1000 km și peste dacă îl ții la turații mari (peste 3000 rpm pe autostradă). Și cu toate astea nu strâmbă doreii din nas la ei, că tedei, frate. Deși 2,0 TDI a fost o catastrofă dpdv al fiabilității față de 1,9 euro 3. OT: 1,6 de la focus cu 90. |
#8
Posted 20 August 2014 - 13:31
danyd83, on 20 august 2014 - 12:52, said:
Nu mai vreau sa aud de VW. Am avut un Passat 1.9 din 2007 si numai probleme am avut cu el. Injectoare, turbina, volanta, debitmetru..nici nu vreau sa-mi aduc aminte. Culmea ca masina era luata de aici din tara de noua, deci aveam tot istoricul ei il cunost pe vechiul proprietar. Acuma posibil sa fi prins eu una rea, dar oricum nu mai vreau VW. Am trecut de anul asta la Renault Laguna 3 benzina 2.0T. E diferenta enorma intre ele, in favoarea Lagunei. Ti-am spus, posibil sa fi nimerit eu una rea. Am inteles, multumesc de sfat. Multa bafta cu noua masina |
#9
Posted 20 August 2014 - 13:50
#10
Posted 20 August 2014 - 14:57
VW, seat sau skoda, tot un drac, e acelasi motor si aceeasi tabla, mai difera niste forme dar...
Nu, nu poti sa faci 25.000 km in Romania decat daca faci naveta serioasa/taxi/pietar/international si nu ai alt servici. Adica sa conduci zilnic vreo 2-3 ore, nu ai drumuri sa mergi pe aici peste 2000 km in fiecare luna. Raspunsul e simplu - la vechituri ia caroserie galvanizata ca tine mai bine tabla la rugina (golf5 din 2004 are deja 10 ani!) si motor benzina+GPL. Cum in anii aia sunt foarte putine modele cu caroserie galvanizata.... ia golf 5 sau golf 4 ca are tabla si mai groasa. Edited by Oxigen1234, 20 August 2014 - 14:59. |
|
#11
Posted 20 August 2014 - 15:38
Oxigen1234, on 20 august 2014 - 14:57, said:
VW, seat sau skoda, tot un drac, e acelasi motor si aceeasi tabla, mai difera niste forme dar... Nu, nu poti sa faci 25.000 km in Romania decat daca faci naveta serioasa/taxi/pietar/international si nu ai alt servici. Adica sa conduci zilnic vreo 2-3 ore, nu ai drumuri sa mergi pe aici peste 2000 km in fiecare luna. Raspunsul e simplu - la vechituri ia caroserie galvanizata ca tine mai bine tabla la rugina (golf5 din 2004 are deja 10 ani!) si motor benzina+GPL. Cum in anii aia sunt foarte putine modele cu caroserie galvanizata.... ia golf 5 sau golf 4 ca are tabla si mai groasa. dar si multi km la bord ma gandesc. eu ma mir cum reusesc ai mei prieteni despre care va vorbeam la inceput sa tina de acele golf 3.. adica arata foarte bine, merg la fel de bine si au viata in motoarele alea de 300 de mii de km din cauza asta ma gandeam ca un golf 5 ar fi o investitie buna dar dupa ce mi-ai zis, ma mai gandesc ) am condus golf 4 1.4 pe benzina si nu prea mi-a placut, in sensul ca mi se parea cam lenes. am condus de asemenea seat ibiza tot cu motor mic si parca era mai vioi plus ca vitezele se schimbau destul de usor din cate mi s-a parut. opel astra 1.6 mi s-a parut ca mananca ceva benzina dar se duce binisor in 2500-3500 rpm. Legat de skoda ca tot zicea cineva mai sus, m-am gandit si la aceasta varianta dar nu e hatchback iar Fabia nu-mi place. |
#12
Posted 20 August 2014 - 16:27
skoda octavia / rapid / superb .... absolut ok
yeti daca ai banuti |
#13
Posted 20 August 2014 - 17:17
El probabil n-are buget nici de un Golf 5 in toate mintile, n-are rost sa aduci in discutie Superb sau Yeti.
Sunt multi km, destul de curios ... cum planuiesti sa-i faci ? |
#15
Posted 20 August 2014 - 22:41
BV87FFF, on 20 august 2014 - 17:17, said:
El probabil n-are buget nici de un Golf 5 in toate mintile, n-are rost sa aduci in discutie Superb sau Yeti. Sunt multi km, destul de curios ... cum planuiesti sa-i faci ? 25k am zis ca sunt multi km deci n-am cum sa ii fac, numai ca pentru atata distanta parcursa sigur ar fi mai bun un tdi iar eu o sa plimb masina mai mult prin oras dar parca n-as vrea pe benzina deoarece diesel mi se pare mai vioi. petre69, on 20 august 2014 - 17:21, said:
Ce buget ai Mai strang deocamdata. 25-30 de mii de lei Edited by GiGonT3, 20 August 2014 - 22:41. |
|
#16
Posted 20 August 2014 - 23:01
La banii astia poti gasi un Golf 5 cu 2.0 TDI, insa masina SH se alege in functie de starea generala a masinii in cauza, nu neaparat dupa numele de marca.
|
#17
Posted 20 August 2014 - 23:11
Exact, pentru ca 2.0 TDI e o adevarata bijuterie a ingineriei nemtesti. Cand merge!
|
#18
Posted 20 August 2014 - 23:30
focus 1.6 tdci 90 cai , 2007-2008
plus un chiptuning stage 1 (macar) Edited by Taxon, 20 August 2014 - 23:33. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users