ABS defect Skoda Octavia
Last Updated: Aug 19 2014 15:53, Started by
Ovidiu34149
, Aug 19 2014 14:36
·
0
#1
Posted 19 August 2014 - 14:36
Buna ziua! Alaltăieri dimineață s-a aprins martorul ABS pe bord. Am mers 10 km așa, pana acasă. Mai târziu a trebuit sa mai fac inca un drum scurt si s-a asprins si martorul de ASR. Am început sa mă documentez. Am verificat siguranțele, chiar si senzorii de la roată (am aparat de măsurat curentul electric). Toate par in regula. Am mai făcut un drum foarte scurt dar a trebuit să pun o frana foarte brusca de la 80km/h. Am oprit si motorul. Cand l-am pornit ambele beculete erau stinse. Am ajuns am oprit iar motorul l-am pornit si tot stinse erau. Dar dupa 2km s-au aprins iar. Ambele. Azi dimineață am făcut inca un drum scurt. Problema e ca becurile sunt in continuare aprinse iar ABS ul nu mai funcționează.
Care ar putea fi cauza? Ce sa fac? P.S. Mașina e din 2008 si are 60000 km Mulțumesc anticipat! |
#2
Posted 19 August 2014 - 14:48
fa-i o citire cu VAG COM si vezi ce zice
Edited by Bucifon, 19 August 2014 - 14:48. |
#3
Posted 19 August 2014 - 14:49
Eu am o Fabie din 2002 si are aproape 160k.
Si mie mi s-au mai aprins indicatoarele astea asa, aiurea in tramvai. Nu stiu de ce. Dar cum la un moment dat se stingeau singure, am stat relativ linistit. Cand i-am facut revizia anuala am povesttit faza . Iar cei de la service au dat vina pe unele contacte imperfecte.. Asta a duarat o perioada. Vad de cativa ani -bat in lemn- acest (d)efect nu s-a mai manifestat... |
#4
Posted 19 August 2014 - 15:03
nu sunt foarte sigur insa este posibil ca sezorul tau de ABS sa fie pur si simplu murdar si are nevoie de curatare el sau chiar mufa lui nu mai face contact.
Urmeaza pas cu pas http://www.golfmk6.c...ead.php?t=36862 doar daca senzorul este localizat unde se vede in fotografii. Ce nu stii este care din ele este cu problema.....de aceea ai nevoie de VAG. Sau de ceva rabdare sa testezi fiecare senzor in parte. Edited by Mihai_3, 19 August 2014 - 15:09. |
#5
Posted 19 August 2014 - 15:17
#6
Posted 19 August 2014 - 15:20
#7
Posted 19 August 2014 - 15:21
Mihai_3, on 19 august 2014 - 15:03, said:
nu sunt foarte sigur insa este posibil ca sezorul tau de ABS sa fie pur si simplu murdar si are nevoie de curatare el sau chiar mufa lui nu mai face contact. Urmeaza pas cu pas http://www.golfmk6.c...ead.php?t=36862 doar daca senzorul este localizat unde se vede in fotografii. Ce nu stii este care din ele este cu problema.....de aceea ai nevoie de VAG. Sau de ceva rabdare sa testezi fiecare senzor in parte. Am rabdare sa le testez. Nu e o problema. Trebuie sa ma uit si la rootile din spate? Pe mine ma ingrijoreaza mai tare senzorul de ASR. Inseamna ca e pornit daca e aprins? Prien, on 19 august 2014 - 14:49, said:
Eu am o Fabie din 2002 si are aproape 160k. Si mie mi s-au mai aprins indicatoarele astea asa, aiurea in tramvai. Nu stiu de ce. Dar cum la un moment dat se stingeau singure, am stat relativ linistit. Cand i-am facut revizia anuala am povesttit faza . Iar cei de la service au dat vina pe unele contacte imperfecte.. Asta a duarat o perioada. Vad de cativa ani -bat in lemn- acest (d)efect nu s-a mai manifestat... Pe mine ma ingrijoreaza mai tare senzorul de ASR. Inseamna ca e pornit daca e aprins? |
#8
Posted 19 August 2014 - 15:26
Sa nu zici orasul in care stai, ca poate te ajuta cineva.
|
#9
Posted 19 August 2014 - 15:31
ASR e aprins deoarece nu mai functioneaza. E strict legat de senzorii sistemului ABS.
Si, apropos, cum ai masurat senzorii de la roata? Edited by robbie_ro, 19 August 2014 - 15:33. |
#10
Posted 19 August 2014 - 15:34
senzorul are rolul de a simti cat de repede de invarte roata la franare dar si in mers in corelatie cu restul rotilor si viteza masinii (daca franeaza sau nu)
Daca masina este echipata cu ESP atunci este posibil sa fie problema pe oricare din cele 4 roti. Nu te baga sub masina fara sa te siguri ca ai pus masina pe ceva foarte solid !!!!!!....nu se alta da sa nu faci vreo duda si sa cada masina pe tine. Edited by Mihai_3, 19 August 2014 - 15:38. |
|
#11
Posted 19 August 2014 - 15:38
Mihai_3, on 19 august 2014 - 15:34, said:
senzorul are rolul de a simti cat de repede de invarte roata la franare Cealalta chestie (viteza de rotire a rotilor) o face unitatea centrala, nu senzorul. Revin cu intrebarea "Cum ai masurat senzorii"? Edited by robbie_ro, 19 August 2014 - 15:43. |
#12
Posted 19 August 2014 - 15:46
SfPetru, on 19 august 2014 - 15:26, said:
Sa nu zici orasul in care stai, ca poate te ajuta cineva. Pai stau intr-un sat de care sigur n-ai auzit... In Lehliu jud Calarasi. La 60 km de Bucuresti robbie_ro, on 19 august 2014 - 15:31, said:
ASR e aprins deoarece nu mai functioneaza. E strict legat de senzorii sistemului ABS. Si, apropos, cum ai masurat senzorii de la roata? Cum face baiatul asta pe la minutul 5:40 [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/6C4bFzSw_zg?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Mihai_3, on 19 august 2014 - 15:34, said:
senzorul are rolul de a simti cat de repede de invarte roata la franare dar si in mers in corelatie cu restul rotilor si viteza masinii (daca franeaza sau nu) Daca masina este echipata cu ESP atunci este posibil sa fie problema pe oricare din cele 4 roti. Nu te baga sub masina fara sa te siguri ca ai pus masina pe ceva foarte solid !!!!!!....nu se alta da sa nu faci vreo duda si sa cada masina pe tine. Am bagat buturugi. Cred ca e bine asa. |
#13
Posted 19 August 2014 - 15:53
dupa cum ai vazut cred in partea a doua a acestui video ...omul a cam dat de necaz insa cu rabdare a rezolvat.
Daca contactul este imperfect (se stinge sau aprinde) ar putea sa fie doar o problema cu conectorul nimic mai mult. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users