Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
teava rezistenta panou apa calda

Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...
 Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD

Cost abonament clinica privata
 Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android

Recomandare bicicleta e-bike 20&#...

Bing-Content removal tool
 Nu pot accesa monitorulsv.ro de l...

Cum sa elimini urmele de acnee?

Wc Geberit

Routere detinute in trecut si in ...
 

ABS defect Skoda Octavia

- - - - -
  • Please log in to reply
12 replies to this topic

#1
Ovidiu34149

Ovidiu34149

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 81
  • Înscris: 24.02.2013
Buna ziua! Alaltăieri dimineață s-a aprins martorul ABS pe bord. Am mers 10 km așa, pana acasă.  Mai târziu a trebuit sa mai fac inca un drum scurt si s-a asprins si martorul de ASR. Am început sa mă documentez. Am verificat siguranțele, chiar si senzorii de la roată (am aparat de măsurat curentul electric). Toate par in regula. Am mai făcut un drum foarte scurt dar a trebuit să pun o frana foarte brusca de la 80km/h. Am oprit si motorul. Cand l-am pornit ambele beculete erau stinse. Am ajuns am oprit iar motorul l-am pornit si tot stinse erau. Dar dupa 2km s-au aprins iar. Ambele.  Azi dimineață am făcut inca un drum scurt. Problema e ca becurile sunt in continuare aprinse iar ABS ul nu mai funcționează.
Care ar putea fi cauza? Ce sa fac?
P.S. Mașina e din 2008 si are 60000 km
Mulțumesc anticipat!

#2
Bucifon

Bucifon

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 24,434
  • Înscris: 08.05.2005
fa-i o citire cu VAG COM si vezi ce zice

Edited by Bucifon, 19 August 2014 - 14:48.


#3
Prien

Prien

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,877
  • Înscris: 11.12.2006
Eu am o Fabie din 2002 si are aproape 160k.
Si mie mi s-au mai aprins indicatoarele astea asa, aiurea in tramvai. Nu stiu de ce.
Dar cum la un moment dat se stingeau singure, am stat relativ linistit.
Cand i-am facut revizia anuala am povesttit faza . Iar cei de la service au dat vina pe unele contacte imperfecte..
Asta a duarat o perioada. Vad de cativa ani -bat in lemn- acest (d)efect nu s-a mai manifestat...

#4
Mihai_3

Mihai_3

    我會回來的...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,039
  • Înscris: 26.04.2007
nu sunt foarte sigur insa este posibil ca sezorul tau de ABS sa fie pur si simplu murdar si are nevoie de curatare el sau chiar mufa lui nu mai face contact.
Urmeaza pas cu pas http://www.golfmk6.c...ead.php?t=36862 doar daca senzorul este localizat unde se vede in fotografii.
Ce nu stii este care din ele este cu problema.....de aceea ai nevoie de VAG. Sau de ceva rabdare sa testezi fiecare senzor in parte.

Edited by Mihai_3, 19 August 2014 - 15:09.


#5
Ovidiu34149

Ovidiu34149

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 81
  • Înscris: 24.02.2013

View PostBucifon, on 19 august 2014 - 14:48, said:

fa-i o citire cu VAG COM si vezi ce zice

Nu prea stiu unde sa fac un test d-asta. Stau in provincie... Am gasit programul pe Internet dar nu am cablu.

#6
Bucifon

Bucifon

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 24,434
  • Înscris: 08.05.2005

View PostOvidiu34149, on 19 august 2014 - 15:17, said:

Nu prea stiu unde sa fac un test d-asta. Stau in provincie... Am gasit programul pe Internet dar nu am cablu.

de unde esti mai exact?

#7
Ovidiu34149

Ovidiu34149

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 81
  • Înscris: 24.02.2013

View PostMihai_3, on 19 august 2014 - 15:03, said:

nu sunt foarte sigur insa este posibil ca sezorul tau de ABS sa fie pur si simplu murdar si are nevoie de curatare el sau chiar mufa lui nu mai face contact.
Urmeaza pas cu pas http://www.golfmk6.c...ead.php?t=36862 doar daca senzorul este localizat unde se vede in fotografii.
Ce nu stii este care din ele este cu problema.....de aceea ai nevoie de VAG. Sau de ceva rabdare sa testezi fiecare senzor in parte.

Am rabdare sa le testez. Nu e o problema. Trebuie sa ma uit si la rootile din spate?
Pe mine ma ingrijoreaza mai tare senzorul de ASR. Inseamna ca e pornit daca e aprins?

View PostPrien, on 19 august 2014 - 14:49, said:

Eu am o Fabie din 2002 si are aproape 160k.
Si mie mi s-au mai aprins indicatoarele astea asa, aiurea in tramvai. Nu stiu de ce.
Dar cum la un moment dat se stingeau singure, am stat relativ linistit.
Cand i-am facut revizia anuala am povesttit faza . Iar cei de la service au dat vina pe unele contacte imperfecte..
Asta a duarat o perioada. Vad de cativa ani -bat in lemn- acest (d)efect nu s-a mai manifestat...

Pe mine ma ingrijoreaza mai tare senzorul de ASR. Inseamna ca e pornit daca e aprins?

#8
Mizu

Mizu

    moroșan

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,723
  • Înscris: 10.12.2006
Sa nu zici orasul in care stai, ca poate te ajuta cineva.

#9
robbie_ro

robbie_ro

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,840
  • Înscris: 24.08.2004
ASR e aprins deoarece nu mai functioneaza. E strict legat de senzorii sistemului ABS.
Si, apropos, cum ai masurat senzorii de la roata?

Edited by robbie_ro, 19 August 2014 - 15:33.


#10
Mihai_3

Mihai_3

    我會回來的...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,039
  • Înscris: 26.04.2007
senzorul are rolul de a simti cat de repede de invarte roata la franare dar si in mers in corelatie cu restul rotilor si viteza masinii (daca franeaza sau nu)
Daca masina este echipata cu ESP atunci este posibil sa fie problema pe oricare din cele 4 roti.

Nu te baga sub masina fara sa te siguri ca ai pus masina pe ceva foarte solid !!!!!!....nu se alta da sa nu faci vreo duda si sa cada masina pe tine.

Edited by Mihai_3, 19 August 2014 - 15:38.


#11
robbie_ro

robbie_ro

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,840
  • Înscris: 24.08.2004

View PostMihai_3, on 19 august 2014 - 15:34, said:

senzorul are rolul de a simti cat de repede de invarte roata la franare in corelatie cu restul rotilor si viteza masinii (daca franeaza sau nu)


Cealalta chestie (viteza de rotire a rotilor) o face unitatea centrala, nu senzorul.

Revin cu intrebarea "Cum ai masurat senzorii"?

Edited by robbie_ro, 19 August 2014 - 15:43.


#12
Ovidiu34149

Ovidiu34149

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 81
  • Înscris: 24.02.2013

View PostSfPetru, on 19 august 2014 - 15:26, said:

Sa nu zici orasul in care stai, ca poate te ajuta cineva.

Pai stau intr-un sat de care sigur n-ai auzit... In Lehliu jud Calarasi. La 60 km de Bucuresti

View Postrobbie_ro, on 19 august 2014 - 15:31, said:

ASR e aprins deoarece nu mai functioneaza. E strict legat de senzorii sistemului ABS.
Si, apropos, cum ai masurat senzorii de la roata?

Cum face baiatul asta pe la minutul 5:40
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/6C4bFzSw_zg?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

View PostMihai_3, on 19 august 2014 - 15:34, said:

senzorul are rolul de a simti cat de repede de invarte roata la franare dar si in mers in corelatie cu restul rotilor si viteza masinii (daca franeaza sau nu)
Daca masina este echipata cu ESP atunci este posibil sa fie problema pe oricare din cele 4 roti.

Nu te baga sub masina fara sa te siguri ca ai pus masina pe ceva foarte solid !!!!!!....nu se alta da sa nu faci vreo duda si sa cada masina pe tine.

Am bagat buturugi. Cred ca e bine asa.

#13
Mihai_3

Mihai_3

    我會回來的...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,039
  • Înscris: 26.04.2007
dupa cum ai vazut cred in partea a doua a acestui video ...omul a cam dat de necaz insa cu rabdare a rezolvat.
Daca contactul este imperfect (se stinge sau aprinde) ar putea sa fie doar o problema cu conectorul nimic mai mult.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate