Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
termocupla,termostat sau vent?
#1
Posted 19 August 2014 - 13:58
Ma confrunt cu o problema la masina mea de cateva zile.Am un Opel Vectra A motorizare 1.6i din 92.Mentionez ca atunci cand apa ajunge in juru valorii de 100 grade ventilatorul de pe radiator nu mai pleaca si nu inteleg dc pt ca alte dati pleca la 96 grade pana in 100.E posibil sa se fi stricat ventul sau termocupla(termocontactul) de pe radiator?Mai mentionez ca am curatat cele 3 contacte de pe termocupla ca erau oxidate.In instalatie am mai avut doar 2.5 l de lichid de racire.In vasul de expansiune lichidul era la nivel,dar in radiator nu mai era gram de lichid.Aici mi-am luat eu teapa ca am crezut ca daca in vasu de expansiune e lichidu la nivel e totu ok,habar n-am avut ca sunt 2 instalatii practic,ce intra in motor cu vasu de expasiune si ce intra in radiator.Era sa calez si motorul sa-l stric.Noroc cu ECU masinii care a fost mai destept ca mine si care efectiv dupa ce apa a trecut de 100 grade a taiat alimentarea masinii...
Voi ce parere aveti despre fenomen,sa fie de vina termocupla sau ventul stricat?Ca nu mai stiu ce sa mai fac cu jafu asta de masina,ca mi-a mancat sufletul..... Totul a inceput de la un furtun care a avut o fisura mica in el si nu l-am vazut.Si pe acolo am pierdut toata apa din radiator.Ca sa nu mai spun ca si in habitaclu imi baga mereu numai cald degeaba dadeam pe rece.... Daca termocupla s-a stricat afecteaza si termostatul si-l strica si pe ala si ramane blocat?Sau nu are legatura termostatul cu termocupla si ventu de pe radiator?Sunt niste chestii care nu le pricep Va multumesc |
#3
Posted 19 August 2014 - 15:51
Scoate termostatul,pune o oala de apa la incalzit si cand ajunge apa sa fiarba pune termostatul in ea si vezi daca "deschide"sau nu. dac nu cumpara altul
|
#4
Posted 19 August 2014 - 19:33
ghost1-, on 19 august 2014 - 13:58, said: Voi ce parere aveti despre fenomen,sa fie de vina termocupla sau ventul stricat?Ca nu mai stiu ce sa mai fac cu jafu asta de masina,ca mi-a mancat sufletul..... Totul a inceput de la un furtun care a avut o fisura mica in el si nu l-am vazut.Si pe acolo am pierdut toata apa din radiator.Ca sa nu mai spun ca si in habitaclu imi baga mereu numai cald degeaba dadeam pe rece.... daca nu ai lichid de racire suficient se poate intampla sa nu porneasca ventilatorul cand temperatura ajunge la valoarea de pornire a ventilatorului, verifica daca radiatorul cat si furtunele de intrare/iesire au cam aceiasi temperatura daca termostatul nu deschide, radiatorul este mai rece si nu porneste ventilatorul alimenteaza direct ventilatorul si vezi daca este bun sau nu alinbejenar, on 19 august 2014 - 15:51, said: Scoate termostatul Edited by dan210, 19 August 2014 - 19:40. |
#5
Posted 19 August 2014 - 23:18
cineva mi-a spus ca termostatul nu se scoate asa usor ca trebuie data jos distributia si e undeva in spatele pompei de apa....Sa-l ia naiba de motor.Numai a inceput sa mi se ia de masina asta oricat de draga imi este si oricata valoarea sentimentala ar avea....numai probleme imi face de la o vreme si ce e mai rau e faptul ca piesele pt ea nu se mai gasesc nici macar la dezmembrari
Poate sa fie conductele in radiator infundate si alea?Nu stiu ce sa mai cred,dar cand am completat lichidul la loc a inghiti cam 5l cu totu si tot nu sunt sigur ca e sufficient lichid in instalatie.lol Edited by ghost1-, 19 August 2014 - 23:25. |
#6
Posted 19 August 2014 - 23:23
Posibil sa ai termostatul blocat pe pozitia inchis si nu mai trece lichidul din circuitul mic in circuitul mare, respectiv in radiator.
Posibil sa ai si pierderi. |
#7
Posted 19 August 2014 - 23:30
dan210, on 19 august 2014 - 19:33, said:
esti sigur ca instalatia de racire este plina si nu mai ai pierderi? daca nu ai lichid de racire suficient se poate intampla sa nu porneasca ventilatorul cand temperatura ajunge la valoarea de pornire a ventilatorului, verifica daca radiatorul cat si furtunele de intrare/iesire au cam aceiasi temperatura daca termostatul nu deschide, radiatorul este mai rece si nu porneste ventilatorul alimenteaza direct ventilatorul si vezi daca este bun sau nu ai schimbat vreodata termostat la motorul asta? mi se pare ca-i nu-i asa simplu de dat jos Daca nu gasesc alt termostat,se mai poate repara/debloca? Edited by ghost1-, 19 August 2014 - 23:33. |
#8
Posted 19 August 2014 - 23:37
ghost1-, on 19 august 2014 - 23:18, said: cineva mi-a spus ca termostatul nu se scoate asa usor ca trebuie data jos distributia si e undeva in spatele pompei de apa.... alimenteaza ventilatorul direct sa vezi daca merge Edited by dan210, 19 August 2014 - 23:40. |
#9
Posted 19 August 2014 - 23:47
ghost1-, on 19 august 2014 - 23:18, said:
cineva mi-a spus ca termostatul nu se scoate asa usor ca trebuie data jos distributia si e undeva in spatele pompei de apa.... Quote Poate sa fie conductele in radiator infundate si alea?Nu stiu ce sa mai cred,dar cand am completat lichidul la loc a inghiti cam 5l cu totu si tot nu sunt sigur ca e sufficient lichid in instalatie.lol Cu termostatul blocat, sa zicem ca apa incepe sa fiarba (asta daca nu ai antigel) si a fost eliminata prin evaporare... ghost1-, on 19 august 2014 - 23:30, said:
Dupa ce a ajuns la 100 grade lichidul in vasu de expansiune a crescut pana aproape de dop si se vedea cum efectiv apa incepea sa se evapore prin vas. la dop Daca nu gasesc alt termostat,se mai poate repara/debloca? [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/hHPPo632i-o?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] ghost1-, on 19 august 2014 - 23:30, said:
Daca nu gasesc alt termostat cam 30 lei costa http://www.epiesa.ro...2/subcat-10195/ http://www.epiesa.ro...1/subcat-10195/ Edited by Elihu_66, 20 August 2014 - 00:01. |
#10
Posted 19 August 2014 - 23:47
ghost1-, on 19 august 2014 - 23:30, said: am lasat masina pe loc la relanti pornita aprox 40 minute,si dupa cele 40 min acul era fix pe 100 grade ai cautat sa vezi daca radiatorul este fierbinte? sau tuburile de intrare/iesire radiator sunt la fel de fierbinti? asa iti dai seama daca termostatul deschide sau nu |
|
#11
Posted 19 August 2014 - 23:55
dan210, on 19 august 2014 - 23:47, said:
ai cautat sa vezi daca radiatorul este fierbinte? sau tuburile de intrare/iesire radiator sunt la fel de fierbinti? asa iti dai seama daca termostatul deschide sau nu Termocupla tot cam 30 lei costa: http://www.epiesa.ro...34/cod-3001126/ Scump, nu? Edited by Elihu_66, 20 August 2014 - 00:06. |
#12
Posted 20 August 2014 - 07:25
http://www.clubopel.com/index.php
Termocupla se poate defecta. Nu sunt 2 circuite.Ele comunica si nu e normal sa ai lichid in vas si sa nu ai in radiator. N-ai verificat daca radiatorul se incalzeste si el la 100 de grade.Daca nu,e termostatul blocat pe inchis si din cauza ca nu se incalzeste radiatorul,nici termocupla nu porneste ventilatorul.Si daca l-ai porni fortat,tot nu ar raci motorul,pentru ca apa nu circula prin radiator. Eu am o Corsa din '94 la care am avut toate acest probleme si le-am rezolvat simplu si ieftin (singur).E o masina foarte buna. Succes! |
#13
Posted 20 August 2014 - 08:57
va multumesc mult de tot pt sfaturi.Zilele astea o sa incerc ce mi-ai zis dan210 sa vad daca radiator se incinge si el la fel
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users