Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
reziliere contract
Last Updated: Aug 03 2014 12:40, Started by
ioonel
, Aug 01 2014 23:30
·
0
#1
Posted 01 August 2014 - 23:30
Buna seara la toata lumea!.am si eu o problema la care nu ma pricep asa de bine, si am nevoie de ajutorul vostru.Am contract cu romtelecom de la care benficiez de serviciul telefonie is internet.totul a fost bine si frumos pana acum ao luna siceva cand din cauza unei furtuni firul de la mine a ajuns la nivelul pamantului.am sunat la ei,mi-au zis ca vin si nimic..am mai sunat o data si nimic.si tot asa de vreo 4 ori intr-o luna.azi a sunat un frate de al meu din nou si cica i-au spus ca ei nu au primit sesizare la treaba asta..si totusi de vreo 3 ori,mi-au zis ca vin..va dati seama cu caclul pe jos,au trecut masinile peste el..mi l-au rupt..cineva mi l-a taiat fara sa vrea.si uite asa..nu merge nimic bine..numai probleme am.in ultimile zile merge dezastru..cateodata nici nu merge.
Am destule motive sa reziliez contractul?as putea face asta? |
#2
Posted 01 August 2014 - 23:58
Da, ai putea, insa tu trebuie sa dovedesti nefunctionarea serviciilor prin numerele de inregistrare ale sesizarilor facute de tine si numele operatorilor cu care ai vorbit. In primul rand, va trebui sa depui o sesizare scrisa la ei in sensul asta. Daca nu poti sa ajungi la un magazin Romtelecom, poti trimite sesizarea si pe adresa [email protected] . Sa ceri numar de inregistrare daca depui la magazin sesizarea. Daca o trimiti prin mail, la cateva zile sa suni la ei sa-ti comunice daca sesizarea ta s-a inregistrat si sub ce numar de inregistrare.
Mult succes! |
#3
Posted 02 August 2014 - 09:08
In_IN, on 02 august 2014 - 04:43, said:
Daca este cablul taiat eu as considera contractul reziliat si as contacta alta firma urgent. |
#4
Posted 02 August 2014 - 09:36
In_IN, on 02 august 2014 - 09:21, said:
De fapt nici nu stim ce e adevarat. Zice ca este rupt cablul dar ceva tot mai merge. Edited by SuPY, 02 August 2014 - 09:36. |
#5
Posted 02 August 2014 - 09:40
Faci sesizare si daca trece mai mult de 72 de ore si nu au rezolvat poti rezilia contractul eu asa am facut.
|
#6
Posted 02 August 2014 - 10:16
In_IN, on 02 august 2014 - 10:08, said: Citeste ordinea expusa si concluzia asta va dati seama cu caclul pe jos,au trecut masinile peste el..mi l-au rupt..cineva mi l-a taiat fara sa vrea.si uite asa..nu merge nimic bine..numai probleme am.in ultimile zile merge dezastru..cateodata nici nu merge. 2. Cablul a cazut pe jos. 3. Masinile care au trecut au rupt cablul, serviciul/serviciile Romtelecom devenind nefunctional(e). Nu-mi dau seama, insa, daca a sunat la ei inainte ca masinile sa rupa cablul sau dupa, dar, in tot cazul, constat ca a sunat la ei dupa ce cablul a picat pe jos in urma furtunii. Eu asta am inteles ca e ordinea. Gresesc? |
#7
Posted 02 August 2014 - 11:04
#8
Posted 02 August 2014 - 21:16
deci..cand a cazut jos merge fara probleme..da totusi i-am sunat imediat si le-am zis sa vina sa il ridice sa nu fie probleme sa se rupa.au spus ca vin si totusi nu au venit..i-am sunat din nou si tot degeaba.a trecut ceva timp pana cand cineva l-a taiat.l-am legat eu la loc dar nu a mers mult timp ca tot imi cadea..pana la urma din cauza ca au trecut masinile peste el s-a mai rupt odata.l-am izolat si acolo dar merge extrem de rau.cade de foarte multe ori.un i-am sunat din nou si si au spus ca au sa ma sune in aceeasi zi..nimic in urmatoarea zii-am sunat si ziecau c anici macar nu exista sesizare facuta..va dati seama ca m-am enervat destul de tare.eu ii sun de vreo 4-5 ori si ei imi spun ca eu nu am facut sesizare.in fine azi am vb cu ei din nou .le-am spus de reziliere,le-am demonstrat cu un numar de inregistrare ca de fapt am avut sesizare si inainte.pacat ca nu pot demonstra si primele sesizari ca atunci nu mi-au dat numar de inregistrare.nici ei nu prea au avut ce sa zica de reziliere.au incercat sa ma ia cu scaderea platii la factura si sa ne intelegem cumva.le-am spus ca nu mai vreau sa continui.totusi pana la urma luni o sa vina.cam asta e povestea mea cu romtelecom..))
Cocluzie: cablul e rupt da izolat de mine.pentru a nu fi atatea bucati ca era rupt in 3 locuri am inlocuit o parte rupta de la ei cu un alt cablu imprumutat de la cineva in asa fel incat am ramas numai cu doua innadituri..))... Edited by ioonel, 02 August 2014 - 21:18. |
#9
Posted 02 August 2014 - 22:05
nu..o parte e pusa de la mine..restul e al lor.am pus de la mn pentru a nu mai avea atatea innadituri.!oricum bine nu merge.cand e miscat pica netul.
|
#10
Posted 03 August 2014 - 12:40
mai sunt dupa cat styu eu..oricum cu internetul sunt a rds cei mai multi.restul sunt batrani care au telefonie.
|
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users