reziliere contract
Last Updated: Aug 03 2014 12:40, Started by
ioonel
, Aug 01 2014 23:30
·
0
#1
Posted 01 August 2014 - 23:30
Buna seara la toata lumea!.am si eu o problema la care nu ma pricep asa de bine, si am nevoie de ajutorul vostru.Am contract cu romtelecom de la care benficiez de serviciul telefonie is internet.totul a fost bine si frumos pana acum ao luna siceva cand din cauza unei furtuni firul de la mine a ajuns la nivelul pamantului.am sunat la ei,mi-au zis ca vin si nimic..am mai sunat o data si nimic.si tot asa de vreo 4 ori intr-o luna.azi a sunat un frate de al meu din nou si cica i-au spus ca ei nu au primit sesizare la treaba asta..si totusi de vreo 3 ori,mi-au zis ca vin..va dati seama cu caclul pe jos,au trecut masinile peste el..mi l-au rupt..cineva mi l-a taiat fara sa vrea.si uite asa..nu merge nimic bine..numai probleme am.in ultimile zile merge dezastru..cateodata nici nu merge.
Am destule motive sa reziliez contractul?as putea face asta? |
#2
Posted 01 August 2014 - 23:58
Da, ai putea, insa tu trebuie sa dovedesti nefunctionarea serviciilor prin numerele de inregistrare ale sesizarilor facute de tine si numele operatorilor cu care ai vorbit. In primul rand, va trebui sa depui o sesizare scrisa la ei in sensul asta. Daca nu poti sa ajungi la un magazin Romtelecom, poti trimite sesizarea si pe adresa [email protected] . Sa ceri numar de inregistrare daca depui la magazin sesizarea. Daca o trimiti prin mail, la cateva zile sa suni la ei sa-ti comunice daca sesizarea ta s-a inregistrat si sub ce numar de inregistrare.
Mult succes! |
#3
Posted 02 August 2014 - 09:08
In_IN, on 02 august 2014 - 04:43, said:
Daca este cablul taiat eu as considera contractul reziliat si as contacta alta firma urgent. |
#4
Posted 02 August 2014 - 09:36
In_IN, on 02 august 2014 - 09:21, said:
De fapt nici nu stim ce e adevarat. Zice ca este rupt cablul dar ceva tot mai merge. Edited by SuPY, 02 August 2014 - 09:36. |
#5
Posted 02 August 2014 - 09:40
Faci sesizare si daca trece mai mult de 72 de ore si nu au rezolvat poti rezilia contractul eu asa am facut.
|
#6
Posted 02 August 2014 - 10:16
In_IN, on 02 august 2014 - 10:08, said: Citeste ordinea expusa si concluzia asta va dati seama cu caclul pe jos,au trecut masinile peste el..mi l-au rupt..cineva mi l-a taiat fara sa vrea.si uite asa..nu merge nimic bine..numai probleme am.in ultimile zile merge dezastru..cateodata nici nu merge. 2. Cablul a cazut pe jos. 3. Masinile care au trecut au rupt cablul, serviciul/serviciile Romtelecom devenind nefunctional(e). Nu-mi dau seama, insa, daca a sunat la ei inainte ca masinile sa rupa cablul sau dupa, dar, in tot cazul, constat ca a sunat la ei dupa ce cablul a picat pe jos in urma furtunii. Eu asta am inteles ca e ordinea. Gresesc? |
#7
Posted 02 August 2014 - 11:04
#8
Posted 02 August 2014 - 21:16
deci..cand a cazut jos merge fara probleme..da totusi i-am sunat imediat si le-am zis sa vina sa il ridice sa nu fie probleme sa se rupa.au spus ca vin si totusi nu au venit..i-am sunat din nou si tot degeaba.a trecut ceva timp pana cand cineva l-a taiat.l-am legat eu la loc dar nu a mers mult timp ca tot imi cadea..pana la urma din cauza ca au trecut masinile peste el s-a mai rupt odata.l-am izolat si acolo dar merge extrem de rau.cade de foarte multe ori.un i-am sunat din nou si si au spus ca au sa ma sune in aceeasi zi..nimic in urmatoarea zii-am sunat si ziecau c anici macar nu exista sesizare facuta..va dati seama ca m-am enervat destul de tare.eu ii sun de vreo 4-5 ori si ei imi spun ca eu nu am facut sesizare.in fine azi am vb cu ei din nou .le-am spus de reziliere,le-am demonstrat cu un numar de inregistrare ca de fapt am avut sesizare si inainte.pacat ca nu pot demonstra si primele sesizari ca atunci nu mi-au dat numar de inregistrare.nici ei nu prea au avut ce sa zica de reziliere.au incercat sa ma ia cu scaderea platii la factura si sa ne intelegem cumva.le-am spus ca nu mai vreau sa continui.totusi pana la urma luni o sa vina.cam asta e povestea mea cu romtelecom..))
Cocluzie: cablul e rupt da izolat de mine.pentru a nu fi atatea bucati ca era rupt in 3 locuri am inlocuit o parte rupta de la ei cu un alt cablu imprumutat de la cineva in asa fel incat am ramas numai cu doua innadituri..))... Edited by ioonel, 02 August 2014 - 21:18. |
#9
Posted 02 August 2014 - 22:05
nu..o parte e pusa de la mine..restul e al lor.am pus de la mn pentru a nu mai avea atatea innadituri.!oricum bine nu merge.cand e miscat pica netul.
|
#10
Posted 03 August 2014 - 12:40
mai sunt dupa cat styu eu..oricum cu internetul sunt a rds cei mai multi.restul sunt batrani care au telefonie.
|
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users