Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Propunere legislativă: să se afișeze adaosul comercial pe bon/factură
Last Updated: Aug 09 2014 19:23, Started by
lmk
, Jul 30 2014 22:27
·
0
#1
Posted 30 July 2014 - 22:27
Punctul de plecare este o propunere de proiect legislativ care obligă furnizorul unui serviciu să transmită tuturor clienților datele financiare ale contractului de colaborare cu intermediarii folosiți.
În speță, ASF a lansat un proiect de normă: Quote Conform prevederilor propuse de ASF, pe polita va fi inscris si comisionul de intermediere. "Comisionul de intermediere va fi mentionat pe polita de asigurare RCA, atat in valoare absoluta, cat si ca procent aplicat primei de asigurare mentionate pe polita, fiind inclus ca valoare in prima de asigurare totala", se precizeaza in proiectul citat. Nivelul maxim al comisionului acordat de asiguratori pentru contractarea asigurarii RCA nu va depasi 10% din valoarea primelor de asigurare incasate. ... Reglementarile ar putea fi, insa, completate, dupa cum se arata in proiectul publicat de ASF. Astfel, asiguratorii trebuie sa ofere potentialilor clienti toate informatiile in legatura cu modul de calcul al primei de asigurare. Pentru că trăim într-o perioadă a propunerilor legislative halucinante, doresc să mergem cu exercițiul nostru mai departe. Polița de asigurare = contract Comision de intermediere = adaos comercial Se propune: Pe factură (sau pe bonul fiscal) să fie trecut, atât ca procent cât și ca valoare absolută, adaosul comercial - calculat ca procent din prețul primit de producător (în cazul bunurilor) sau de prestatorul de servicii. Nivelul maxim al adaosului comercial la care se poate ajunge nu va depăși un procent fixat din prețul final. Comercianții trebuie să ofere potențialilor clienți toate informațiile în legătură cu modul de calcul al prețului produsului sau serviciului. Adică, atunci când cumperi o pâine pentru care ți se cer 10 lei, să vezi pe bon faptul că: - 9 lei se duc la producător - 1 ban la firma care o feliază - 49 de bani la firma de distribuție - 50 de bani la magazinul de la care cumperi pâinea Să ai acces la costurile de producție ale pâinii (1 leu costă drojdia, 2 lei grâul, 3 lei cheltuielile cu personalul, 1 leu curentul, 1 leu apa). Edited by lmk, 30 July 2014 - 22:28. |
#2
Posted 30 July 2014 - 22:29
toti cretinii care nu au lucrat o zi in privat (si nu .. o firma abonata la bani publici nu e o firma privata) vin cu idei de astea crete. De unde si pana unde trebuie sa stie un client adaosul unui comerciant/intermediar?
Later-edit: adica de ce sa vada clientul ce conditii am eu cu furnizorul meu? E strict relatia dintre mine si furnizor. Clientul trebuie sa fie interesat doar de pretul final pe care il plateste. Cum tratez eu mai departe cu furnizorul (si conditiile pe care le obtin de la el - mai bune sau mai proaste ) e strict problema mea., Da nah.. cand ai fost bujetar toata viata si habar nu ai ce inseamna economia reala, iti vin si idei cretine ca cea din propunerea asta legislativa Edited by vanitty, 30 July 2014 - 22:34. |
#3
Posted 30 July 2014 - 22:38
o fi avand o firma de comercializare a rolelor de hartie pentru casa de marcat, altfel nu inteleg de ce ar vrea sa se afiseze atatea informatii pe bon
|
#5
Posted 30 July 2014 - 22:40
Mi se pare una din cele mai aberante idei... In felul asta nu va mai exista concurenta pe piata. Concurentul meu va sti cu cat iau eu materia prima de la furnizor, il va presa pe furnizor sa ii dea si lui acelasi pret, samd...
|
#6
Posted 30 July 2014 - 22:42
Inainte sa sariti la gatul lui lmk, cititi si fraza asta din primul post:
Pentru că trăim într-o perioadă a propunerilor legislative halucinante, doresc să mergem cu exerciţiul nostru mai departe. Edited by catalina1, 30 July 2014 - 22:43. |
#7
Posted 30 July 2014 - 22:45
Mi s-ar parea mult mai utila o trasabilitate a calitatii produsului pe care il cumpar, o corecta etichetare si trasabilitate clara, de unde este produs si pana la mine cumparator.
Edited by zardato, 30 July 2014 - 22:47. |
#8
Posted 30 July 2014 - 22:45
pai atunci sa mergem cu exercitiul si mai departe... vrei?
save the planet! kill yourself!!! asta ne mai lipsea... cititori de etichete... daca carti tot nu se mai citesc, macar sa ne facem cultura/lectura de prin etichete daca produsul nu e in supermarket ca sa poti lectura tu in voie eticheta bucurandu-te de aer conditionat... cum faci? dati-mi si mie o paine, un pachet de tigari si 2 beri sa le citesc!... cand cumperi patrunjel sau rosii in piata... ce dracu mai lecturezi? imi vine sa ma citez pe mine cu toata imaginatia furibunda pe care o posed... nu gasesc o idee enuntata mai stupida si mai idioata Edited by Nero-d, 30 July 2014 - 22:52. |
#9
Posted 30 July 2014 - 22:57
Cacat! Chestia asta va duce la scumpirea painii pentru ca orice calcul COSTA!
|
#11
Posted 30 July 2014 - 23:04
Nero-d, on 30 iulie 2014 - 22:45, said:
pai atunci sa mergem cu exercitiul si mai departe... vrei? save the planet! kill yourself!!! asta ne mai lipsea... cititori de etichete... daca carti tot nu se mai citesc, macar sa ne facem cultura/lectura de prin etichete daca produsul nu e in supermarket ca sa poti lectura tu in voie eticheta bucurandu-te de aer conditionat... cum faci? dati-mi si mie o paine, un pachet de tigari si 2 beri sa le citesc!... cand cumperi patrunjel sau rosii in piata... ce dracu mai lecturezi? imi vine sa ma citez pe mine cu toata imaginatia furibunda pe care o posed... nu gasesc o idee enuntata mai stupida si mai idioata Quote munca e cea care nu te lasa sa accezi la o situatie mai buna pentru ca muncind n-ai timp sa castigi bani Un om care are valori hotia si furtul nu poate intelege multe. lmk, on 30 iulie 2014 - 22:27, said:
Punctul de plecare este o propunere de proiect legislativ care obligă furnizorul unui serviciu să transmită tuturor clienţilor datele financiare ale contractului de colaborare cu intermediarii folosiţi. Masura este pur si simplu totalitara. |
#12
Posted 30 July 2014 - 23:09
Mega idiotenie. Ce ma intereseaza pe mine , ca si client, cat are adaus comercial vanzatorul? Pe mine ma intereseaza pretul final, adica cati bani o sa imi iasa din buzunar. Pe mine ma intereseaza ca un produs costa 100 de lei, nu sunt deloc curios ca din acel produs merg 20 de lei sau 80 de lei la furnizor. Si daca o sa gasesc acelasi produs in alta parte mai scump, dar cu adaus mai mic, de unde iau? Pe cine imbogatesc? Furnizorul sau comerciantul final? Decizii, decizii........
|
#13
Posted 30 July 2014 - 23:11
Cum pe cine? Pe furnizor.
Tu n-ai primit memo-ul ala in care ti se spune ca intermediarii sunt cancerul economiei? Edited by catalina1, 30 July 2014 - 23:11. |
#14
Posted 30 July 2014 - 23:14
Eu as vrea sa-l imbogatesc pe cel care-mi livreaza cel mai bun pordus, cea mai buna calitate. Azi, in multe companii bugetul marketing este mult mai mare decat bugetul r&d, o trasabilitate clara a calitatiii/originii produsului mi-e mult mai utila, daca ma plasez in pozitia consumatorului; consumatorul caruia ASF pretinde ca-i apara interesele.
|
#15
Posted 30 July 2014 - 23:15
Ar fi visul umed al socialistului.
Să știe el cât câștigă alții. Iar asta nu se poate întrucât afacerile sunt confidențiale. Nimeni nu are dreptul să cunoască detaliile unei afaceri și cu atât mai puțin clientul. Acesta poate să cunoască doar prețul final și să decidă de unul singur. |
|
#16
Posted 30 July 2014 - 23:20
Mi se pare o tampenie, e dreptul fabricantului sa puna ce adaos vrea, cat timp in cazul importatorilor/distribuitorilor sau a producatorilor vor respecta pretul impus de fabricant/de piata, mi se rupe ce adaos are.
Daca aiureala asta trece mai departe vom vedea adosuri mari cat casa in industria alimentara si textila, unde 50% discount la raft inseamna un adaos si mai mare fata de pretul real de intrare al produsului, e treaba lor si nu a noastra, noi in schimb putem decide de unde sa cumparam. Edited by connectorxp, 30 July 2014 - 23:21. |
#17
Posted 30 July 2014 - 23:23
Pretul final este o capcana.
Asa se ajunge la aberatii in care producatorul de lapte primeste 50 de bani pe litru. E dreptul meu democratic sa ii pot penaliza pe lacomi...parca este o miscare in occident denumita pretul corect menita sa sparga marile monopoluri de la cafea si ciocolata pana la importatorii de OZN-uri. Edited by cuculili, 30 July 2014 - 23:29. |
#18
Posted 30 July 2014 - 23:29
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users