Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Serviciul Relatii cu clientii - neseriozitate si neprofesionalism
Last Updated: Aug 01 2014 16:53, Started by
cut0ff
, Jul 30 2014 08:42
·
0
#1
Posted 30 July 2014 - 08:42
Buna ziua, vreau sa semnalez o situatie foarte neplacuta creata de angajatii departamentului de relatii cu clientii. Din data de 16 iulie solicit o oferta pentru prelungirea abonamentului pe care il am momentan. Nici in ziua de astazi (30.07) nu am fost contactat de un reprezentat al Vodafone pentru a rezolva solicitarea, asta in ciuda numeroaselor telefoane date de mine la *222. In afara de promisiunea ca "maine veti fi contactat de urgenta de cineva" si de cate 30-40 de minute pierdute ascultand diverse tonuri de asteptare nu am reusit sa rezolv prea multe. Pe de alta parte, in cazul unei intarzieri si cu o zi la plata esti agasat de o gramada de astfel de "operatori" sau cu cine stie ce promotii si oferte de nerefuzat . Rusine Vodafone. Sunt client al companiei de peste 10 ani dar a venit timpul unei schimbari de operator.
|
#2
Posted 30 July 2014 - 08:49
vezi sa nu dai din lac in put ducandu-te la rds;
sa vezi cum e sa suni intr-o zi de 37 de ori si sa nu raspunda nimeni (in diverse intervale orare ale zilei) |
#3
Posted 30 July 2014 - 08:55
total_commander: vorbesti prostii !!
cut0ff : suna de pe un telefon de pe care nu platesti, alege ora 10 sau 11, sau ora 3 PM. |
#4
Posted 30 July 2014 - 09:14
Mihai_3, cred ca n-ai folosit niciodata sistemul, omul vorbea de altceva.
Ca sa poti primi o oferta de retentie (loializare), trebuie sa suni la relatiile cu clientii, cei de acolo sa lase o nota pentru cei de la loializare, si aia sa sune inapoi. Stiu ca e cretin sistemul, am intrebat si eu atunci "nu-mi puteti face legatura direct? doar sunteti in cadru aceleiasi companii. ei, nu si nu". Omul e necajit ca aia promit ca vin cu oferte de retentie in x ore si trec x zile si ei tot nu apar cu telefonul promis. Edited by Getodacul, 30 July 2014 - 09:14. |
#5
Posted 30 July 2014 - 09:15
sau si mai simplu: nu plati abonamentul si cand te suna ei le spui ce problema ai.
|
#6
Posted 30 July 2014 - 09:20
@cut0ff: Consider ca gresesti abordarea si-am sa-ti zic de ce.
In primul rand, pentru o astfel de solicitare termenul maxim legal de asteptare este de 30 zile. In al doilea rand, nu sta sa te "inchini" la ei ca poate-poate te-or suna. Depune o cerere de reziliere a abonamentului/contractului incepand cu o data cu cel putin 30 zile mai tarziu decat data la care depui cererea si retii numarul ei de inregistrare. Fii sigur ca, in baza acelei cerereri, te vor suna sa-ti faca oferte! Poti negocia atunci. Presupunand prin absurd ca nu se va intampla asta, poti oricand in acele 30 zile de preaviz sa-i anunti ca renunti la acea cerere. Pentru mai multe detalii, viziteaza aceasta pagina si citeste punctul 6, in mod special. Indicatiile mele sunt valabile numai daca ai iesit deja din perioada minima contractuala (sau iesi din aceasta perioada in urmatoarele 30 zile). |
#7
Posted 30 July 2014 - 09:58
cut0ff iar operatorul nu poate fi altul decat VERDE, PORTOCALIU sau ALBASTRU.
Alege cu atentie in functie de necesitati raportat la pret. Support-ul via RC este anevoios peste tot |
#8
Posted 30 July 2014 - 10:02
Nu cred ca exista niciunde operatori mai slabi decat la Cosmote. Rezolva-ti problemele si crede-ma ca, desi sunt client Cosmote de 7 ani, Vodafone ramane pentru mine, cea mai de calitate retea.
|
#9
Posted 30 July 2014 - 10:17
YOUR_GOD, on 30 iulie 2014 - 10:02, said:
Nu cred ca exista niciunde operatori mai slabi decat la Cosmote. YOUR_GOD, on 30 iulie 2014 - 10:02, said:
Vodafone ramane pentru mine, cea mai de calitate retea. Eu stiu ce sa zic... Pregateste-te sa-ti sara in cap un val de clienti Vodafone! E suficient sa te uiti pe pagina lor de Facebook, la comentarii! Ca sa nu par inconsecvent fata de punctele mele de vedere exprimate pe alt topic, NU am cont de Facebook, dar paginile Facebook (spre deosebire de profile) sunt publice si pot fi vizitate de oricine, chiar fara a fi membru Facebook. |
#10
Posted 30 July 2014 - 10:36
Cat timp le-am fost client, vreo 6 ani, am primit numai informatii pertinente de la consultantii RC Vodafone. La Cosmote insa, a trebuit sa-i invat eu pe ei...de exemplu, o doamna nu stia ca un mega inseamna 1024 kilo. Am incercat sa-i spun ca informatia nu se masoara in baza 10 si aici totul a luat-o razna... Discutia s-a terminat cu un perplex "aveti dreptate" si...atat.
|
|
#11
Posted 30 July 2014 - 11:16
@YOUR_GOD: Eu te cred ca tu esti un caz fericit in privinta Vodafone, dar si tu sa-i crezi pe cei ce comenteaza pe pagina de Facebook Vodafone Romania! La fel de bine, sunt convins ca exista si clienti multumiti de Cosmote. Nu ma includ pe mine, nu sunt multumit de niciunii, consider ca trebuie sa cautam raul cel mai mic pentru fiecare dintre noi.
|
#12
Posted 30 July 2014 - 14:22
SuPY, on 30 iulie 2014 - 09:20, said:
@cut0ff: Consider ca gresesti abordarea si-am sa-ti zic de ce. In primul rand, pentru o astfel de solicitare termenul maxim legal de asteptare este de 30 zile. In al doilea rand, nu sta sa te "inchini" la ei ca poate-poate te-or suna. Depune o cerere de reziliere a abonamentului/contractului incepand cu o data cu cel putin 30 zile mai tarziu decat data la care depui cererea si retii numarul ei de inregistrare. Fii sigur ca, in baza acelei cerereri, te vor suna sa-ti faca oferte! Poti negocia atunci. Presupunand prin absurd ca nu se va intampla asta, poti oricand in acele 30 zile de preaviz sa-i anunti ca renunti la acea cerere. Pentru mai multe detalii, viziteaza aceasta pagina si citeste punctul 6, in mod special. Indicatiile mele sunt valabile numai daca ai iesit deja din perioada minima contractuala (sau iesi din aceasta perioada in urmatoarele 30 zile). |
#13
Posted 30 July 2014 - 14:29
cut0ff, on 30 iulie 2014 - 14:22, said:
Multumesc pentru raspuns. Initial mi-au comunicat termen de solutionare 5 zile lucratoare. Bineinteles ca dupa 10 zile i-am contactat din nou, promitandu-mi o pozitionare pe o "lista de urgente" si ca a doua zi cu siguranta voi fi contactat. Acelasi rezultat. A treia incercare....ghiciti ce ? |
#15
Posted 31 July 2014 - 08:24
cut0ff, on 30 iulie 2014 - 14:22, said:
Multumesc pentru raspuns. Initial mi-au comunicat termen de solutionare 5 zile lucratoare. Bineinteles ca dupa 10 zile i-am contactat din nou, promitandu-mi o pozitionare pe o "lista de urgente" si ca a doua zi cu siguranta voi fi contactat. Acelasi rezultat. A treia incercare....ghiciti ce ? Buna, Daca doresti sa verific situatia, te rog sa-mi trimiti numarul prin mesaj privat. Multumesc! |
|
#16
Posted 31 July 2014 - 12:55
Getodacul, on 30 iulie 2014 - 09:14, said:
Mihai_3, cred ca n-ai folosit niciodata sistemul, omul vorbea de altceva. Ca sa poti primi o oferta de retentie (loializare), trebuie sa suni la relatiile cu clientii, cei de acolo sa lase o nota pentru cei de la loializare, si aia sa sune inapoi. Stiu ca e cretin sistemul, am intrebat si eu atunci "nu-mi puteti face legatura direct? doar sunteti in cadru aceleiasi companii. ei, nu si nu". Omul e necajit ca aia promit ca vin cu oferte de retentie in x ore si trec x zile si ei tot nu apar cu telefonul promis. Nu pot face legatura pentru ca sunt Call Centere diferite care se ocupa de departamente diferite. Edited by mariusik88, 31 July 2014 - 12:58. |
#17
Posted 31 July 2014 - 13:12
#18
Posted 31 July 2014 - 13:20
Adevarul ca si sistemul romanesc e extrem de complicat, cu stelute, retentii, etc. Asta din cauza ca romanului trebuie sa-i dai permanent "oferte", altfel e jale...
Pe aici e o firma care asigura servicii de call-center pentru voda italia. Am ramas surprins ca printre cerintele postului NU e si cunoasterea la perfectie a limbii italiene... |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users