Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...
 Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor
 Discuții despre TVR Sport HD

Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android
 Recomandare bicicleta e-bike 20&#...

Bing-Content removal tool

Nu pot accesa monitorulsv.ro de l...

Cum sa elimini urmele de acnee?
 

Serviciul Relatii cu clientii - neseriozitate si neprofesionalism

- - - - -
  • Please log in to reply
21 replies to this topic

#1
cut0ff

cut0ff

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 07.05.2007
Buna ziua, vreau sa semnalez o situatie foarte neplacuta creata de angajatii departamentului de relatii cu clientii. Din data de 16 iulie solicit o oferta pentru prelungirea abonamentului pe care il am momentan. Nici in ziua de astazi (30.07) nu am fost contactat de un reprezentat al Vodafone pentru a rezolva solicitarea, asta in ciuda numeroaselor telefoane date de mine la *222. In afara de promisiunea ca "maine veti fi contactat de urgenta de cineva" si de cate 30-40 de minute pierdute ascultand diverse tonuri de asteptare nu am reusit sa rezolv prea multe. Pe de alta parte, in cazul unei intarzieri si cu o zi la plata esti agasat de o gramada de astfel de "operatori" sau cu cine stie ce promotii si oferte de nerefuzat . Rusine Vodafone. Sunt client al companiei de peste 10 ani dar a venit timpul unei schimbari de operator.

#2
total_commander

total_commander

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 997
  • Înscris: 21.05.2012
vezi sa nu dai din lac in put ducandu-te la rds;
sa vezi cum e sa suni intr-o zi de 37 de ori si sa nu raspunda nimeni (in diverse intervale orare ale zilei)

#3
Mihai_3

Mihai_3

    我會回來的...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,039
  • Înscris: 26.04.2007
total_commander: vorbesti prostii !!
cut0ff : suna de pe un telefon de pe care nu platesti, alege ora 10 sau 11, sau ora 3 PM.

#4
Getodacul

Getodacul

    ±

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,863
  • Înscris: 03.03.2004
Mihai_3, cred ca n-ai folosit niciodata sistemul, omul vorbea de altceva.
Ca sa poti primi o oferta de retentie (loializare), trebuie sa suni la relatiile cu clientii, cei de acolo sa lase o nota pentru cei de la loializare, si aia sa sune inapoi. Stiu ca e cretin sistemul, am intrebat si eu atunci "nu-mi puteti face legatura direct? doar sunteti in cadru aceleiasi companii. ei, nu si nu". Omul e necajit ca aia promit ca vin cu oferte de retentie in x ore si trec x zile si ei tot nu apar cu telefonul promis.

Edited by Getodacul, 30 July 2014 - 09:14.


#5
Kobra2602

Kobra2602

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,352
  • Înscris: 09.11.2006
sau si mai simplu: nu plati abonamentul si cand te suna ei le spui ce problema ai.

#6
SuPY

SuPY

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,492
  • Înscris: 19.09.2006
@cut0ff: Consider ca gresesti abordarea si-am sa-ti zic de ce.

In primul rand, pentru o astfel de solicitare termenul maxim legal de asteptare este de 30 zile.

In al doilea rand, nu sta sa te "inchini" la ei ca poate-poate te-or suna. Depune o cerere de reziliere a abonamentului/contractului incepand cu o data cu cel putin 30 zile mai tarziu decat data la care depui cererea si retii numarul ei de inregistrare. Fii sigur ca, in baza acelei cerereri, te vor suna sa-ti faca oferte! Poti negocia atunci. Presupunand prin absurd ca nu se va intampla asta, poti oricand in acele 30 zile de preaviz sa-i anunti ca renunti la acea cerere. Pentru mai multe detalii, viziteaza aceasta pagina si citeste punctul 6, in mod special.

Indicatiile mele sunt valabile numai daca ai iesit deja din perioada minima contractuala (sau iesi din aceasta perioada in urmatoarele 30 zile).

#7
Mihai_3

Mihai_3

    我會回來的...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,039
  • Înscris: 26.04.2007
cut0ff iar operatorul nu poate fi altul decat VERDE, PORTOCALIU sau ALBASTRU.
Alege cu atentie in functie de necesitati raportat la pret. Support-ul via RC este anevoios peste tot

#8
YOUR_GOD

YOUR_GOD

    Not assigned

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,886
  • Înscris: 01.01.2010
Nu cred ca exista niciunde operatori mai slabi decat la Cosmote. Rezolva-ti problemele si crede-ma ca, desi sunt client Cosmote de 7 ani, Vodafone ramane pentru mine, cea mai de calitate retea.

#9
SuPY

SuPY

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,492
  • Înscris: 19.09.2006

View PostYOUR_GOD, on 30 iulie 2014 - 10:02, said:

Nu cred ca exista niciunde operatori mai slabi decat la Cosmote.

View PostYOUR_GOD, on 30 iulie 2014 - 10:02, said:

Vodafone ramane pentru mine, cea mai de calitate retea.

Eu stiu ce sa zic... :roflmao:

Pregateste-te sa-ti sara in cap un val de clienti Vodafone! :D E suficient sa te uiti pe pagina lor de Facebook, la comentarii! ;) Ca sa nu par inconsecvent fata de punctele mele de vedere exprimate pe alt topic, NU am cont de Facebook, dar paginile Facebook (spre deosebire de profile) sunt publice si pot fi vizitate de oricine, chiar fara a fi membru Facebook.

#10
YOUR_GOD

YOUR_GOD

    Not assigned

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,886
  • Înscris: 01.01.2010
Cat timp le-am fost client, vreo 6 ani, am primit numai informatii pertinente de la consultantii RC Vodafone. La Cosmote insa, a trebuit sa-i invat eu pe ei...de exemplu, o doamna nu stia ca un mega inseamna 1024 kilo. Am incercat sa-i spun ca informatia nu se masoara in baza 10 si aici totul a luat-o razna... Discutia s-a terminat cu un perplex "aveti dreptate" si...atat.

#11
SuPY

SuPY

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,492
  • Înscris: 19.09.2006
@YOUR_GOD: Eu te cred ca tu esti un caz fericit in privinta Vodafone, dar si tu sa-i crezi pe cei ce comenteaza pe pagina de Facebook Vodafone Romania! :D La fel de bine, sunt  convins ca exista si clienti multumiti de Cosmote. ;) Nu ma includ pe mine, nu sunt multumit de niciunii, consider ca trebuie sa cautam raul cel mai mic pentru fiecare dintre noi.

#12
cut0ff

cut0ff

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 07.05.2007

View PostSuPY, on 30 iulie 2014 - 09:20, said:

@cut0ff: Consider ca gresesti abordarea si-am sa-ti zic de ce.

In primul rand, pentru o astfel de solicitare termenul maxim legal de asteptare este de 30 zile.

In al doilea rand, nu sta sa te "inchini" la ei ca poate-poate te-or suna. Depune o cerere de reziliere a abonamentului/contractului incepand cu o data cu cel putin 30 zile mai tarziu decat data la care depui cererea si retii numarul ei de inregistrare. Fii sigur ca, in baza acelei cerereri, te vor suna sa-ti faca oferte! Poti negocia atunci. Presupunand prin absurd ca nu se va intampla asta, poti oricand in acele 30 zile de preaviz sa-i anunti ca renunti la acea cerere. Pentru mai multe detalii, viziteaza aceasta pagina si citeste punctul 6, in mod special.

Indicatiile mele sunt valabile numai daca ai iesit deja din perioada minima contractuala (sau iesi din aceasta perioada in urmatoarele 30 zile).
Multumesc pentru raspuns. Initial mi-au comunicat termen de solutionare 5 zile lucratoare. Bineinteles ca dupa 10 zile i-am contactat din nou, promitandu-mi o pozitionare pe o "lista de urgente" si ca a doua zi cu siguranta voi fi contactat. Acelasi rezultat. A treia incercare....ghiciti ce ?

#13
SuPY

SuPY

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,492
  • Înscris: 19.09.2006

View Postcut0ff, on 30 iulie 2014 - 14:22, said:

Multumesc pentru raspuns. Initial mi-au comunicat termen de solutionare 5 zile lucratoare. Bineinteles ca dupa 10 zile i-am contactat din nou, promitandu-mi o pozitionare pe o "lista de urgente" si ca a doua zi cu siguranta voi fi contactat. Acelasi rezultat. A treia incercare....ghiciti ce ?
Daca a treia incercare a constat in depunerea unei cereri de reziliere a contractului, asa cum te-am sfatuit, cred ca ai avut mai mult succes. Am ghicit?

#14
ando01

ando01

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 980
  • Înscris: 17.12.2006
cand iesi din casa treci pe la un shop

#15
Vodafone

Vodafone

    Official Vodafone Support

  • Grup: Helper
  • Posts: 4,467
  • Înscris: 06.07.2010

View Postcut0ff, on 30 iulie 2014 - 14:22, said:

Multumesc pentru raspuns. Initial mi-au comunicat termen de solutionare 5 zile lucratoare. Bineinteles ca dupa 10 zile i-am contactat din nou, promitandu-mi o pozitionare pe o "lista de urgente" si ca a doua zi cu siguranta voi fi contactat. Acelasi rezultat. A treia incercare....ghiciti ce ?

Buna,

Daca doresti sa verific situatia, te rog sa-mi trimiti numarul prin mesaj privat.

Multumesc!

#16
mariusik88

mariusik88

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 275
  • Înscris: 17.08.2006

View PostGetodacul, on 30 iulie 2014 - 09:14, said:

Mihai_3, cred ca n-ai folosit niciodata sistemul, omul vorbea de altceva.
Ca sa poti primi o oferta de retentie (loializare), trebuie sa suni la relatiile cu clientii, cei de acolo sa lase o nota pentru cei de la loializare, si aia sa sune inapoi. Stiu ca e cretin sistemul, am intrebat si eu atunci "nu-mi puteti face legatura direct? doar sunteti in cadru aceleiasi companii. ei, nu si nu". Omul e necajit ca aia promit ca vin cu oferte de retentie in x ore si trec x zile si ei tot nu apar cu telefonul promis.

Nu pot face legatura pentru ca sunt Call Centere diferite care se ocupa de departamente diferite.

Edited by mariusik88, 31 July 2014 - 12:58.


#17
SuPY

SuPY

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,492
  • Înscris: 19.09.2006

View Postmariusik88, on 31 iulie 2014 - 12:55, said:

Nu pot face legatura pentru ca sunt Call Centere diferite care se ocupa de departamente diferite.
Asa... Si pe noi, ca si clienti, de ce ar trebui sa ne intereseze functionarea/"bucataria" lor interioara? Sau am obligatia sa invat si asta? :roflmao:

#18
slai

slai

    User Incredibil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,771
  • Înscris: 25.01.2007
Adevarul ca si sistemul romanesc e extrem de complicat, cu stelute, retentii, etc. Asta din cauza ca romanului trebuie sa-i dai permanent "oferte", altfel e jale...
Pe aici e o firma care asigura servicii de call-center pentru voda italia. Am ramas surprins ca printre cerintele postului NU e si cunoasterea la perfectie a limbii italiene...

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate