Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cu ce va aparati de cainii agresi...

Nu imi platiti coletul cu cardul ...

Mi-au disparut amigdalitele ?

Exista vreun plan de terorizare p...
 Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric
 CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...
 Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...

Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...
 

Mobila de la LIDL - pret la raft diferit de pretul din casa de marcat

- - - - -
  • Please log in to reply
22 replies to this topic

#1
cris2d2

cris2d2

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,899
  • Înscris: 16.03.2007
Zilele trecute am vrut sa cumpar dintr-un magazin Lidl o comoda TV cu pret redus la jumatate (pretul intreg era 299, pretul redus era 149). Eticheta portocalie de pret de deasupra produsului afisa cele doua preturi, cel de 299 fiind taiat. La casa de marcat, dupa scanarea codului de bare, nu aparea nici in ruptul capului pretul redus, ci cel intreg, de 299 lei. Dupa ce i-am spus casieritei ca nu doresc sa cumpar la acest pret, aceasta l-a chemat pe seful de magazin (cred), care a anulat produsul de pe casa de marcat (aveam si alte cumparaturi) si s-a dus personal la raft sa verifice. A venit cu etichetele de preturi de la toate produsele de mobilier care aveau pretul redus, vreo 4 la numar, le-a verificat la ei in gestiune si mi-a spus ca situatia este peste puterile lui, ca asa le apar preturile, intregi. Mi-a mai spus ca acele mobile au venit din alt magazin Lidl, din alt oras, unde au stat la reducere 50% o perioada, nu s-au vandut nici reduse si au fost trimise in orasul meu.

Totusi, stau si ma intreb, ca pe seful lor de magazin nu l-am mai retinut, cine o fi pus mobila si etichetele de pret reduse la raft? ET? Fantomele? Nu tot niste angajati Lidl? Adica, au venit cu chestiile astea la raft fara sa stabileasca dinainte ce si cum? Mi se pare o porcarie tipica pentru Romania.... Sau o strategie de marketing, sa ii faca pe oameni sa isi doreasca acele produse ca, nu se stie, unii poate le vor cumpara la pretul intreg.

Acum va intreb si pe voi: ca si clienti, avem vreun drept de a solicita sa platim produsul la pretul de la raft, daca acesta este mai mic ca cel de la casa de marcat? Sau avem drepturi doar daca am cumparat deja produsul la un pret mai mare, spre deosebire de pretul de la raft?

#2
alexman6x6

alexman6x6

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 475
  • Înscris: 18.07.2014
Mai du-te, un pic , si plimba vaca !
Poate aerele se mai estompeaza.
Vrei sa-ti arat ca orice prost poate lua o eticheta de pret si orice prost poate plasa in dreptul unui produs o alta eticheta de pret.
Ce fain ar fi ..........2 complici, unul ieftineste produsele iar celalalt merge la casa de marcat si spune caseritei ca el este cetatean european si are drepturi.

#3
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Personal cred ca orice drept apare odata cu bonul...pana atunci vorbim de bune practici....seriozitatea fata de client...etc. Am luat si eu mobila din aia, la jumatate de pret. Am mai patit la Lidl sa ajung cu un produs la casa de marcat si sa nu il pot cumpara ca "nu exista pe stoc"

L.E. 6x6 mai taie din alimentare ca derapezi...pe eticheta scrie de obicei pretul si denumirea produsului.

Edited by MembruAnonim, 30 July 2014 - 08:49.


#4
dariusgherman

dariusgherman

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,524
  • Înscris: 28.08.2007
Sunt obligati sa ti-l vanda la pretul cel mai mic, in cazul in care gasesti acel produs cu preturi diferite in magazin sau la casa de marcat. Zic asta din experienta de vanzator intr-un magazin.

#5
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015

View Postdariusgherman, on 30 iulie 2014 - 08:47, said:

Sunt obligati sa ti-l vanda la pretul cel mai mic, in cazul in care gasesti acel produs cu preturi diferite in magazin sau la casa de marcat. Zic asta din experienta de vanzator intr-un magazin.

Ok, de acord, invata-ne cum sa facem. Vreo lege? Si cum procedam?

#6
ady4x4

ady4x4

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,167
  • Înscris: 30.01.2009

View PostMembruAnonim, on 30 iulie 2014 - 08:45, said:

Personal cred ca orice drept apare odata cu bonul...pana atunci vorbim de bune practici....seriozitatea fata de client...etc. Am luat si eu mobila din aia, la jumatate de pret. Am mai patit la Lidl sa ajung cu un produs la casa de marcat si sa nu il pot cumpara ca "nu exista pe stoc"

L.E. 6x6 mai taie din alimentare ca derapezi...pe eticheta scrie de obicei pretul si denumirea produsului.

Pe eticheta scrie de obicei pretul si denumirea produsului ,dar nu toata lumea stie sa si citeasca.Daca vad pus un pret de 1ron in fata unui produs care stiu ca nu poate fi atat se gandesc ,wow ce promotie .
Am intalnit si cazuri in care era pus un palet cu apa la capat raft si bineinteles ca apa era asezata pe palet in baxuri ,pretul afisat era 2ron buc 2l ,dar tot se gaseau care intrebau angajatii ,wow 2ron bax-ul? Tampiti

Edited by ady4x4, 30 July 2014 - 09:00.


#7
Venboteam

Venboteam

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,312
  • Înscris: 05.01.2012
@ initiator
Incearca sa postezi "problema" pe pagina lor de FB. In general sunt foarte prompti in a raspunde.
Chiar daca tu ne vei avea nimic de castigat, macar pe viitor li se va atrage atentia celor din magazin sa aiba grija la preturi.
E posibil ca acel produs sa fi fost redus o perioada la jumatate de pret, iar apoi sa se fi terminat "promotia", iar unul din angajati a uitat sa schimbe preturile.

#8
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015

View Postady4x4, on 30 iulie 2014 - 08:57, said:

....
Am intalnit si cazuri in care era pus un palet cu apa la capat raft si bineinteles ca apa era asezata pe palet in baxuri ,pretul afisat era 2ron buc 2l ,dar tot se gaseau care intrebau angajatii ,wow 2ron bax-ul? Tampiti

Nu  vreau sa fiu Gica contra sau Mutu corectu'...dar eu prin bucata inteleg o bucata......asa ai putea lua tot paletul ...sau tot randul, nu? Dar sunt de acord cu tine, exista atat erori de afisare cat si erori de interpretare.

Edited by MembruAnonim, 30 July 2014 - 09:10.


#9
crisstonne

crisstonne

    Ἀταραξία

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 40,295
  • Înscris: 13.01.2011
Am mers la Brico depot să cumpăr un pendular.

Arrivaje, alea alea...

La casă apărea cu preț întreg, sau foit prin magazin patru persoane un sfert de oră, scărpinat în cap, priviri gânditoare...

Până la urmă au recunoscut că au gre¶it ei ceva, am plătit prețul redus.

Edited by crisstonne, 30 July 2014 - 09:14.


#10
Mizu

Mizu

    moroșan

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,822
  • Înscris: 10.12.2006
Cand au scos ei eticheta era pretul redus, altfel nu puteau scoate. Iar din momentul ala pana ai ajuns tu sa iei produsul s-a modificat pretul in calculator. In situatiile astea ei trebuie sa inlocuiasca eticheta dar exista inevitabil o intarziere si produsul ramane o vreme pe raft cu eticheta veche.

#11
FAP

FAP

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,212
  • Înscris: 07.09.2009
Majoritatea hipermarketurilor au diferente de pret intre produsele de la raft si cele de la casa.Motivele sunt urmatoarele :
- rea vointa = teapa data cu buna stiinta
- angajati incompetenti = uita sa inregistreze preturile promo in sistem
- de multe ori suprasolicitarea per angajat = majoritatea au dat afara foarte multi angajati iar cei ramasi sunt "incarcati" mult prea mult pentru a-si desfasura activitatea

Solutii anti-teapa :
- sa cerem bonuri separate pentru produsele aflate in promo(nu mai stai sa stornezi toate achizitiile)
- sa verificam preturile de pe bonuri si inclusiv sa ne uitam pe casa lor de marcat in momentul scanarii produselor
- sa-i facem de "rusinica" pe forumuri si la protectia consumatorilor
- sa schimbam magazinul cu "altii mai corecti"

#12
str999

str999

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 226
  • Înscris: 21.04.2012
Eu am patit ceva asemanator la Kaufland. Produsul aparea cu pret intreg pe ecranul de la casa, iar la sfarsit a fost facut discountul si am platit pretul de la raft.

#13
Dany_Darke

Dany_Darke

    ✠ Fear of the dark ツ

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 21,821
  • Înscris: 07.06.2014
si kaufland si auchan fac in aceeasi maniera, reducerea se acorda pe bon dupa ce face totalul

dar sa vezi la kaufland la baterii de exemplu, aceleasi baterii unele langa altele, unele la un pret, altele la un alt pret. repet, aceleasi baterii, erau cu 2 preturi, nu am cumparat atunci ca nu aveam nevoie, dar as fi fost curioasa sa vad atunci cu ce pret erau la casa

#14
d4m4g3

d4m4g3

    The best or nothing.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 24,756
  • Înscris: 23.05.2013

View Postcris2d2, on 30 iulie 2014 - 08:33, said:

Acum va intreb si pe voi: ca si clienti, avem vreun drept de a solicita sa platim produsul la pretul de la raft, daca acesta este mai mic ca cel de la casa de marcat? Sau avem drepturi doar daca am cumparat deja produsul la un pret mai mare, spre deosebire de pretul de la raft?
Esti cetatean european? Iti cunosti drepturile? Aparent nu.

Ei trebuie sa-ti vanda produsul cu pretul de la raft, chiar de la casa este mai mare. Ai dreptul sa le oferi FIX cat scrie pe raft, altfel vorbesti cu managerul de magazin, iar de nu merge, ANPC. TREBUIE RECLAMATI!
Daca ai observat dupa ce ai platit, trebuie sa-ti dea diferenta sau toti banii daca vrei sa returnezi produsul.

Cauta legi, cauta stiri, cauta informatii:
Ion Stefancelmare, comisar-sef ANPC: "Au fost destul de frecvente, cam 5% din reclamatiile care ne vin noua. Si nu numai la un magazin sau supermarket, ci in toata reteaua comerciala".
Putini cumparatori stiu ca legea iti permite sa achiti pretul afisat, indiferent de ce apare pe bon. Operatorul e obligat sa restituie diferenta."
sursa.

#15
ady4x4

ady4x4

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,167
  • Înscris: 30.01.2009
Dar daca la raft e 5ron si mie mi se incaseaza 3.5 ron .Cati dintre voi ati fi deranjati ?Posted Image
Oricum treaba sta cam asa , de cele mai multe ori oamenii nu citesc etichetele ,iar daca un pret se "muta" cu cativa cm in dreptul altui produs se considera pretul acelui produs ,in cazul asta nu poti sa ai nici o pretentie la " reducere" ; daca intr-adevar denumirea produsului corespunde dar pretul afisat este mai mic decat pretul achitat ,atunci puteti cere diferenta si ei vor plati ,totusi nu cred ca sunt obligati dar majoritatea o vor face ,sau daca nu vor sa va dea diferenta va vor returna banii si dvs produsul.

Edited by ady4x4, 30 July 2014 - 10:18.


#16
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015

View PostStefan_CM, on 30 iulie 2014 - 10:10, said:

Esti cetatean european? Iti cunosti drepturile? Aparent nu.

Ei trebuie sa-ti vanda produsul cu pretul de la raft, chiar de la casa este mai mare. Ai dreptul sa le oferi FIX cat scrie pe raft, altfel vorbesti cu managerul de magazin, iar de nu merge, ANPC. TREBUIE RECLAMATI!
Daca ai observat dupa ce ai platit, trebuie sa-ti dea diferenta sau toti banii daca vrei sa returnezi produsul.

Cauta legi, cauta stiri, cauta informatii:
Ion Stefancelmare, comisar-sef ANPC: "Au fost destul de frecvente, cam 5% din reclamatiile care ne vin noua. Si nu numai la un magazin sau supermarket, ci in toata reteaua comerciala".
Putini cumparatori stiu ca legea iti permite sa achiti pretul afisat, indiferent de ce apare pe bon. Operatorul e obligat sa restituie diferenta."
sursa.

Am mai intrebat, cum procedez mai exact? Ok, am gasit situatia, sunt in fapt...fac o poza cu raftul (cu toate ca magazinele au in regulamentul propriu, afisat (!) ca nu ai voie sa faci poze)...si ajung la casa...si caserita "Nu" si "Nu"  ca este o greseala...deci ce fac?

Il platesc la pret mare si fac reclamatie sa mi se restituie diferenta?

Edited by MembruAnonim, 30 July 2014 - 10:35.


#17
lucifer76

lucifer76

    Bashtan

  • Grup: Moderators
  • Posts: 32,574
  • Înscris: 13.06.2007
Exista in Kaufland dar si in Auchan aparate unde poti scana produsele si verifica pretul. E mai sigur cand ai dubii sa verifici.

#18
Dany_Darke

Dany_Darke

    ✠ Fear of the dark ツ

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 21,821
  • Înscris: 07.06.2014

View Postlucifer76, on 30 iulie 2014 - 10:33, said:

Exista in Kaufland dar si in Auchan aparate unde poti scana produsele si verifica pretul. E mai sigur cand ai dubii sa verifici.

stiu, dar avand in vedere ca nu achizitionam acele baterii, nu am mai fost sa caut acel aparat
comoditatea a fost mai mare decat curiozitatea

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate