Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Remapare...o poveste de 5 luni
Last Updated: Aug 02 2014 23:45, Started by
s0mekind
, Jul 29 2014 11:03
·
0
#1
Posted 29 July 2014 - 11:03
Salut baieti, poate ma puteti ajuta voi, de vreo 5 luni tot incerc sa gasesc pe cineva
M-ar fi interesat o remapare pentru un h.accent 1.6 (2008) hidramat... Stiti pe cineva? |
#3
Posted 29 July 2014 - 11:08
#4
Posted 29 July 2014 - 11:22
Nu ai ce face cu banii? Nu gasesti pe nimeni sa faca chip-tuning la masina aia pentru ca nu are absolut nici un rost sa faci asta.
Castigul de putere, daca va exista, este infim. |
#5
Posted 29 July 2014 - 11:23
Ai grija sa nu patesti ca asta http://www.clubc4.ro...topic.php?t=710
|
#6
Posted 29 July 2014 - 11:25
parca acum 6 luni povestea era ca vinzi hyundaiul. e ala cu luminite si leduri inauntru, nu?
oricum, o remapare la benzinarul ala aduce tot atat spor cat o instalare de turbo pe bicicleta. |
#7
Posted 29 July 2014 - 11:39
Nu se baga nimeni ca n-are de ce, o sa castigi maxim 10 cai care oricum nu se simt.
|
#8
Posted 29 July 2014 - 11:46
Nu are rost sa faci asa ceva, cum a spus si Djmx maxim 10 cai o sa ai in plus dar nici aia sigur pentru ca nu stii daca motorul e k, asa ca ...las-o balta.
|
#9
Posted 29 July 2014 - 12:29
Am vrut sa maresc si eu puterea de la 105 la 125-130 cai la tractorul din dotare, omul (un bun prieten cu cunostinte solide de mecanica si soft) mi-a zis ca la mai putin de 140 cai nu se oboseste sa modifice softul . Ar fi placut sa dezleg cativa cai sub capota si sa-i las sa zburde liberi, insa dupa o discutie cu cel care mi-a schimbat bolturile si suruburile de la injectoare si a observat ca am doua came cam uzate, am hotarat sa las modificarile in pace. S-a reglat doar avansul, acum consuma mai putin, trage decent si m-a mai linistit si instalarea manetei cu tempomat. E placut sa te plimbi relaxat, chiar daca nu la fel de placut ca a sti ca mai ai vreo 30 si ceva la suta din putere la dispozitie in orice moment.
Asa ca rept si eu ce-au zis altii cu mult timp in urma: cel mai bun tuning e sa iei din prima un motor mai puternic. Eu nu am avut cum, asa ca ma multumesc cu ce este. Poate in viitor sa ma pricopsesc si eu cu un 2.0 tdi de 140-170 de cai, la care nu o sa ma mai preocupe decat intretinerea. Pana atunci, ne plimbam cu ce este. Edited by Lucian_M, 29 July 2014 - 12:31. |
#10
Posted 29 July 2014 - 12:46
Vezi la superchips in UK, dar la benzina nu o sa castigi mai nimic.
|
|
#11
Posted 29 July 2014 - 12:51
#12
Posted 29 July 2014 - 13:39
Lucian_M, on 29 iulie 2014 - 12:29, said: Asa ca rept si eu ce-au zis altii cu mult timp in urma: cel mai bun tuning e sa iei din prima un motor mai puternic. Eu nu am avut cum, asa ca ma multumesc cu ce este. Poate in viitor sa ma pricopsesc si eu cu un 2.0 tdi de 140-170 de cai, la care nu o sa ma mai preocupe decat intretinerea. Pana atunci, ne plimbam cu ce este. Ai perfecta dreptate.Din pacate majoritatea covarsitoare a celor care vor sa faca din rahat bici, o iau in freza. |
#13
Posted 29 July 2014 - 14:16
Le benzinar aspirat pe langa remapare trebuie sa mai modifici si admisia + evacuarea pentru a obtine ceva care se simte (si nici macar asa nu obtii nimic care sa te dea pe spate). Mai bine ii pui o vela, iesi mai ieftin si ai plus de putere mai mare daca bate vantul. Sau ii scoti ledurile de la picioare, castigi minim 5 cp.
|
#14
Posted 29 July 2014 - 18:29
Poti castiga ceva putere ,dar si consum,fara sa intervii cu soft;Cu motorul oprit ,masori rezistenta senzorului de temperatura motor si o notezi ,dupa care montezi mufa la locul ei.
Pornesti motorul si cand ajunge la temperatura de regim (80-90 grade) il opresti si masori din nou rezistenta. Atasezi la mufa senzorului un potentiometru cu limitele cuprinse intre valorile masurate la senzorul de temperatura.Pornesti motorul si fiind pe valoarea de temperatura normala de lucru(80-90gr) incearca si urca o panta cu pedala de acceleratie la podea ;in acest moment modifica brusc [temperatura ]pe care o vede calculatorul masinii catre motor [rece].Dupa experimentul asta posteaza aici si spune-ne care este diferenta. Pt a nu tine secret rezultatul va spun rezultatul;se simte imediat ca si cum ai mai apasa pedala mai mult (desi aceasta este la podea); sa nu ma intrebati de consum... ps. la unele modele poate apare eroare la sonda lambda pt ca supapa de recirculare gaze ardere nu va face fata afluxului de benzina ; se poate rezolva prin scoaterea bornei de la baterie pt 30-40minute(resetare cod eroare)insa atentie la codul CD-player-ului Edited by gcom61, 29 July 2014 - 18:35. |
#15
Posted 29 July 2014 - 20:19
BlueSoon, on 29 iulie 2014 - 11:23, said:
Ai grija sa nu patesti ca asta http://www.clubc4.ro...topic.php?t=710 Frate, daca am ajuns sa dam exemple cu ce s-a intamplat la o masina acum 7 ani... Edited by s0mekind, 29 July 2014 - 20:23. |
|
#16
Posted 29 July 2014 - 21:52
Asta este tot ceea ce ai prins tu din toate post-urile de mai sus?
|
#17
Posted 29 July 2014 - 22:02
s0mekind, on 29 iulie 2014 - 20:19, said:
Lun Iun 18, 2007 Frate, daca am ajuns sa dam exemple cu ce s-a intamplat la o masina acum 7 ani... Speri ca in ziua de azi sa ti-o transforme in vreo racheta? Obisnuieste-te cu ideea, detii o flasneta (ca marea majoritate a populatiei Romaniei, de altfel), cand sari la o benzinara turbo atunci baga pe remapare (si ce inseamna pe langa). Pana atunci, pune-i cruce. |
#18
Posted 29 July 2014 - 22:23
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users