Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
recomandare service logan
Last Updated: Jul 28 2014 19:04, Started by
bogdanozaurus
, Jul 28 2014 17:16
·
0
#1
Posted 28 July 2014 - 17:16
salutare !
batranul meu logan vrea 2 aripi (fata + spate) reparate : o masina de gunoi..... la propriu . stiti vreun service (bucuresti) de calitate : exclus "dacoserv" , va rog ... nu vreau cel mai mic pret: vreu calitate la un pret corect . va multumesc ! |
#3
Posted 28 July 2014 - 17:39
Daca doresti calitate mergi la un service multimarca ce are in dotare cuptor .
Am vopsit la cineva barile in culoarea masinii , lac etc - a iesit de ne-a venit sa mergem cu toata masina la ei , dar costa aproximativ 100Eu/element . Daca e varza aripa fata mai bine o schimbi . Unde sudeaza sa le spui sa faca operatiunea ca la carte , dat cu zinc etc , stiu ei bine numai ca fac ureche suta . Dar ce esti asa suparat pe masina ? "Sa ai logan si sa ceri calitate e un paradox" Stai calm ca nici alte masini la PRETUL loganului de achizitie nu stau mai bine . Are loganul citeva chestii de care proprietarul nu se intereseaza numai cind ii ajunge cutitul la os , una din ele este "buza" aripilor fata/spate la care gasesti aparatoare originala , 80 lei fata/spate , a doua e orificiul e aer de sub bara protectie spate la care ii cade chederul si intra umezeala - tot ce scriu eu aici se rezolva in 35 minute cu 1 tub silicon si 4 scuturi aripa cu 80 lei . De aici apar o gramada de necazuri cu rugina . Iar la capitolul rugina se cam procedeaza in felul urmator : cind vezi "floarea" spray cu zinc, smirghel, creion corector cu vopsea nu stai pina se incarca tot elementul de rugina . Kelfos - cel mai tare inamic impotriva ruginii . Dai jos rugina fara sa insisti prea mult, dai cu solutia, lasi 12 ore , poti vopsi linistit . Reparat in stilul asta la d1300, logan, alte marci si de aproximativ 2 ani nu se observa nimic. Este elicsirul samsarilor , vineri dai , simbata vopsesti, duminica la tirg si nimeni nu stie nimic ... 170k km domnu' , ca noua Edited by rozone, 28 July 2014 - 17:55. |
#4
Posted 28 July 2014 - 17:40
@Vortexx
Nu e paradox. E ceva normal. Omul vrea sa plateasca un serviciu care sa ii ofere un raport pret-calitate OK. Tu a cumva Porsche sau Ferari ca atunci se schimba situatia. Inseamna ca standardele tale sunt ridicate si banii pe care esti dispus sa-i platesti sunt intr-o cantitate suficienta. Sau poate ai vreun Golf cu numere de Bulgaria si nu te poti cobori la nivelul de roman cu masina facuta la Pitesti. Edited by tandrei99, 28 July 2014 - 17:40. |
#6
Posted 28 July 2014 - 18:35
rozone, on 28 iulie 2014 - 17:39, said:
Daca doresti calitate mergi la un service multimarca ce are in dotare cuptor . Am vopsit la cineva barile in culoarea masinii , lac etc - a iesit de ne-a venit sa mergem cu toata masina la ei , dar costa aproximativ 100Eu/element . Daca e varza aripa fata mai bine o schimbi . Unde sudeaza sa le spui sa faca operatiunea ca la carte , dat cu zinc etc , stiu ei bine numai ca fac ureche suta . Dar ce esti asa suparat pe masina ? "Sa ai logan si sa ceri calitate e un paradox" Stai calm ca nici alte masini la PRETUL loganului de achizitie nu stau mai bine . Are loganul citeva chestii de care proprietarul nu se intereseaza numai cind ii ajunge cutitul la os , una din ele este "buza" aripilor fata/spate la care gasesti aparatoare originala , 80 lei fata/spate , a doua e orificiul e aer de sub bara protectie spate la care ii cade chederul si intra umezeala - tot ce scriu eu aici se rezolva in 35 minute cu 1 tub silicon si 4 scuturi aripa cu 80 lei . De aici apar o gramada de necazuri cu rugina . Iar la capitolul rugina se cam procedeaza in felul urmator : cind vezi "floarea" spray cu zinc, smirghel, creion corector cu vopsea nu stai pina se incarca tot elementul de rugina . Kelfos - cel mai tare inamic impotriva ruginii . Dai jos rugina fara sa insisti prea mult, dai cu solutia, lasi 12 ore , poti vopsi linistit . Reparat in stilul asta la d1300, logan, alte marci si de aproximativ 2 ani nu se observa nimic. Este elicsirul samsarilor , vineri dai , simbata vopsesti, duminica la tirg si nimeni nu stie nimic ... 170k km domnu' , ca noua e o "banda" de 4 cm alba .... si un pic adancita . zero rugina. deci : recomandare ? Vortexx, on 28 iulie 2014 - 17:26, said:
Sa ai logan si sa ceri calitate e un paradox ). esti patetic ... am si un tiguan dar nu consider ca e cazul sa ma rup in figuri cu un amarastean care : "Sa ai logan si sa ceri calitate e un paradox " . tu ce masina (masini) ai bazatule ? bmw cu volan pe dreapta si nr bulgaresti ? Quantum, on 28 iulie 2014 - 18:11, said:
Mergi la dealer Mercedes. |
#7
Posted 28 July 2014 - 19:04
"e o "banda" de 4 cm alba .... si un pic adancita"
Pentru atit nu merita sa mergi la service premium, intra pe logan forum sectiunea Bucuresti si gasesti tinichigii foarte buni . Banda alba nu ai incercat sa o scoti cu wd40 si o cirpa? Adincitura merge scoasa excelent cu minge de tenis dar trebuie data jos aripa sau cu dispozitive vacuum pentru prins geam (sticla) . Vopsitor, aici e, trebuie cautat unul bun sa nu curga toata vopseaua sau sa faci aripa cu celulita (coaja de portocala) - tot pe forumul monomarca gasesti . Edited by rozone, 28 July 2014 - 19:07. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users