Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Pana cand?Zona Promenada Mall. Sa construim...fara numar
#1
Posted 28 July 2014 - 14:47
Abia astept sa scap de zona asta. Eu nu inteleg cum se mai dau inca autorizatii de constructie in zona asta. Eu nu inteleg cum nimeni nu realizeaza ca nu mai e loc, nu exista infrastructura, ca zona asta va fi blocata total in curand.
Ma refer la toata zona din jurul mall ului Promenada. (Floreasca, Caramfil, B. Vacarescu, Pipera, D. Pompei, Fabrica de Glucoza). E plin de cladiri de birouri si cu toate astea inca se construiesc. Abia s-a dat in folosinta turnul RZB, cladirea de langa si se construiesc (in diferite faze) inca cel putin 5 cladiri mari de birouri. Dimineata intre 8.00 si 9.30 si seara intre 17 si 19.00 e jale. Trafic garla, masini parcate peste tot, trotuare inexistente. Inteleg ca vor sa faca sensuri unice pe B. Vacarescu si Floreasca... Ce sa mai spun ca toate cladirile nu sunt ocupate mai mult de 75%... |
#2
Posted 28 July 2014 - 14:55
Am auzit că la metrou la pipera la ora 6 e ca la chinezi.
|
#3
Posted 28 July 2014 - 14:57
RoVal1972, on 28 iulie 2014 - 14:47, said:
Abia astept sa scap de zona asta. Eu nu inteleg cum se mai dau inca autorizatii de constructie in zona asta. Eu nu inteleg cum nimeni nu realizeaza ca nu mai e loc, nu exista infrastructura, ca zona asta va fi blocata total in curand. Ma refer la toata zona din jurul mall ului Promenada. (Floreasca, Caramfil, B. Vacarescu, Pipera, D. Pompei, Fabrica de Glucoza). E plin de cladiri de birouri si cu toate astea inca se construiesc. Abia s-a dat in folosinta turnul RZB, cladirea de langa si se construiesc (in diferite faze) inca cel putin 5 cladiri mari de birouri. Dimineata intre 8.00 si 9.30 si seara intre 17 si 19.00 e jale. Trafic garla, masini parcate peste tot, trotuare inexistente. Inteleg ca vor sa faca sensuri unice pe B. Vacarescu si Floreasca... Ce sa mai spun ca toate cladirile nu sunt ocupate mai mult de 75%... Stai sa vezi ce o sa ne amuzam cu podul peste Ciurel care o sa cada in case noi construite. |
#4
Posted 28 July 2014 - 15:10
Promenada Mall cam duce lipsa de clienti, problema e ca rumanii se feresc ca de dracu sa intre cu masina in parcare...
Asa cum s-a tot discutat, avam un oras gandit cu *uru si pastram directia. In lumea civilizata, parcurile industriale sunt in afara orasului si sunt legate cu diverse magistrale de transport in comun, DAR mai ales populatia nu e concentrata in mijlocul orasului; a se vedea blocurile la noi. Cum Metroul stagneaza de 25 de ani si teleportarea intarzie sa apara, oamenii trebuie sa ajunga cumva la munca, iar asta se intampla auto... Eu vad ce e pe DN1, Sos Pipera, Sos Straulesti sau pe Mogosoaia dimineata, cand din comunele din jurul Bucurestiului intra oamenii catre job, pe sosele mult prea inguste fata de nevoi. Sa nu aberam despre transportul in comun, ca el nu exista! Stai sa vezi cand vor termina cei 10 Km de A3 si traficul de pe autostrada se va infige in... Sos Fabrica de Glucoza, care e in plan de ani buni sa fie largita la 2 benzi/sens. http://www.puterea.r...asca-93350.html Nu am inteles ce vor face cu stopul si intersectia de la Barbu Vacarescu... Pana una-alta, cu ponta si Oprescu, mai avem de asteptat. |
#5
Posted 28 July 2014 - 15:20
Da se construieste, inseamna ca e nevoie. Mai rau daca nu se construia si stateam si mancam seminte la poarta toata ziua.
Problema nu e ca se construieste ci ca se construieste prost. Intai ar trebui sa se construiasca infrastructura. |
#6
Posted 28 July 2014 - 15:23
Daca se fac turnuri in centru, nu-i bine, ca strici bijuterie de oras </sarcasm>
Daca se fac turnuri la periferie, nu-i bine, ca trafic. Unde e bine sa se faca turnuri, ca sa avem si noi un oras de secol XXI cu skyline adevarat, nu o campie de blocuri de 10 etaje si case ?! Quote
Eu nu inteleg cum nimeni nu realizeaza ca nu mai e loc Edited by shefu_de_combinat, 28 July 2014 - 15:25. |
#7
Posted 28 July 2014 - 15:23
Infrastructura costa (MULT) si implica adesea exproprieri.
Cand e vorba sa platim.. sa faca statul! Shefu de la combinat, problema e ca la periferie nu vine omu din buricu targului! Vezi blocurile de birouri de prin Pipera. Pana la urma se rezuma la caile de acces si mijloacele de transport. Floreasca deja e "buric". |
#8
Posted 28 July 2014 - 15:26
plmokn, on 28 iulie 2014 - 15:20, said:
Da se construieste, inseamna ca e nevoie. Mai rau daca nu se construia si stateam si mancam seminte la poarta toata ziua. Problema nu e ca se construieste ci ca se construieste prost. Intai ar trebui sa se construiasca infrastructura. Doar ca zona asta va fi paralizata iarna asta. Da, era in plan sa largeasca Fab. de Glucoza si sa faca sensuri unice pe B. Vacarescu si Floreasca. Oricum, insuficient pentru cate cladiri de birouri sunt acum si cate se construiesc inca (si in ce ritm). Eu m-am legat de haosul si nesimtirea cu care se construieste. shefu_de_combinat, on 28 iulie 2014 - 15:23, said:
Daca se fac turnuri in centru, nu-i bine, ca strici bijuterie de oras </sarcasm> Daca se fac turnuri la periferie, nu-i bine, ca trafic. Unde e bine sa se faca turnuri, ca sa avem si noi un oras de secol XXI cu skyline adevarat, nu o campie de blocuri de 10 etaje si case ?! - cu metroul ai o singura varianta, dar nu poti veni de oriunde. - cu RATB... - cu masina personala, daca n-ai loc la subsolul cladirii, ai pus-o. - cu bicicleta ajungi transpirat, plouat sau lovit/claxonat de masini. |
#9
Posted 28 July 2014 - 15:31
RoVal1972, on 28 iulie 2014 - 15:26, said:
- cu metroul ai o singura varianta, dar nu poti veni de oriunde. - cu RATB... Edited by shefu_de_combinat, 28 July 2014 - 15:32. |
#10
Posted 28 July 2014 - 15:31
|
#11
Posted 28 July 2014 - 15:38
shefu_de_combinat, on 28 iulie 2014 - 15:31, said:
Eh aia e problema. In tarile civilizate majoritatea oamenilor se duc la birourile astea cu metrou/tramvai/tren, care formeaza un paienjenis pe sub tot orasul. Cine a fost oriunde in vest a vazut ca in metrou/tramvai e un amestec total de oameni de toate felurile, de la muncitori in salopete de lucru la afaceristi cu super costume. In astea trebuie investit masiv, nu in pasaje, largiri, adaugari de benzi and shit. Cu cat maresti infrastructura pentru masini, cu atat ai trafic mai mare si te blochezi iar si iar trebuie sa largesti tot. Sa se faca turnuri in draci si tuneluri in draci si sa se lase drumurile fix asa cum sunt. Sigur, cativa ani aia care vor sa mearga cu masina pana la 2 metri de orice destinatie se vor da cu curu de pamant. Dupa care le va trece si totul va intra in normal. Mai problematic e ca de obicei in prezent pentru un cartier dinasta exista ceva masterplan...acolo nu cred ca e cazu, fiecare face ce vrea unde vrea. Dar e mai usor sa plantezi panselute si borduri, sa arunci trei pasaje supraterane(despre care chiar cei care le-au construit acum 30 ani spuneau ca sunt inutile in sec 21) supraevaluate. |
#12
Posted 28 July 2014 - 15:47
-same-, on 28 iulie 2014 - 14:55, said:
Am auzit că la metrou la pipera la ora 6 e ca la chinezi. Stai sa vezi cum o sa fie la metrou la Aurel Vlaicu, unde e mica mica intrarea in statie. Cred ca sunt 2 sau 3 turnicheti, pe unde trebuie sa intre tot puhoiul de oameni care lucreaza prin zona... Edited by AlexEn, 28 July 2014 - 15:47. |
#13
Posted 28 July 2014 - 15:50
Adm, on 28 iulie 2014 - 15:23, said:
Shefu de la combinat, problema e ca la periferie nu vine omu din buricu targului! Vezi blocurile de birouri de prin Pipera. Pipera e o treaba profund balcanica si nimic altceva. Fara cap, fara coada. La Floreasca insa seamana asa incet incet cu un business district. Mai are mult pana departe, da' cand te uiti parca vezi ca incepe sa fie altceva. Quote
Infrastructura costa (MULT) si implica adesea exproprieri. Quote
Stai sa vezi cum o sa fie la metrou la Aurel Vlaicu Asta pentru ca abordarea legata de sistemele astea e ca ele sunt de la Dumnezeu si ca aia e. Din nou, cine a fost prin occident a vazut ca mai prin orice statie mai mare/gara/nod intermodal e tot timpul o parte inchisa cu panouri, unde se construieste/adauga/modernizeaza ceva. Vom ajunge si noi acolo cu siguranta. Sunt 3 turnicheti. Problem? Se sparge dracu cat e nevoie si se extinde. Se repeta procedura cand e necesar. Asa creste un oras adevarat. Edited by shefu_de_combinat, 28 July 2014 - 15:52. |
#14
Posted 28 July 2014 - 15:52
AlexEn, on 28 iulie 2014 - 15:47, said:
Stai sa vezi cum o sa fie la metrou la Aurel Vlaicu, unde e mica mica intrarea in statie. Cred ca sunt 2 sau 3 turnicheti, pe unde trebuie sa intre tot puhoiul de oameni care lucreaza prin zona... Deja e haos acolo. Ar trebui construita o noua intrare la metrou..... Se aude, Metrorex?????? |
#15
Posted 28 July 2014 - 16:04
Ar trebui o statie noua si la Aurel Vlaicu si la Pipera. Niste statii meschine nemodernizate. In afara de celebrele lifturi pentru handicapati, totul e antic si fara legatura cu 2014.
Din Stefan cel Mare faci un ocol via Piata Victoriei. Din Calea Grivitei/ Bucurestii noi schimbi 3 metrouri. Din Rahova/ Ghencea esti "mort". Eu, din oricare zona vin, nu pot veni cu RATB/metrou. Nu ma simt vreun boier. Am experimentat si orase civilizate precum Amsterdam sau NY unde poti merge cu transportul in comun. Am ramas socat acum 8 ani cand am vazut cum se construieste un cartier nou de case langa Toronto. Nu glumesc. Intai s-a construit iesirea si intrarea din autostrada, apoi s-au tras utilitatile, sau facut strazi/stradute, stalpi de lumina. La final s-au ridicat casele. |
|
#16
Posted 28 July 2014 - 16:17
RoVal1972, on 28 iulie 2014 - 16:04, said:
Nu glumesc. Intai s-a construit iesirea si intrarea din autostrada, apoi s-au tras utilitatile, sau facut strazi/stradute, stalpi de lumina. La final s-au ridicat casele. |
#17
Posted 28 July 2014 - 16:36
RoVal1972, on 28 iulie 2014 - 15:26, said:
Pai n-a zis nimeni ca e rau ca se construieste. Doar ca zona asta va fi paralizata iarna asta. Da, era in plan sa largeasca Fab. de Glucoza si sa faca sensuri unice pe B. Vacarescu si Floreasca. Oricum, insuficient pentru cate cladiri de birouri sunt acum si cate se construiesc inca (si in ce ritm). Eu m-am legat de haosul si nesimtirea cu care se construieste. |
#18
Posted 28 July 2014 - 16:45
In nici un caz nu sunt de parere ca zona Floreasca e blocata datorita construirii excesive in zona... Ideea e ca toata ramura incepand de la Soseua de centura, Soseaua Bucuresti Ploiesti, Barbu Vacarescu, Soseaua Stefan cel Mare sunt blocate, iar singura explicatie logica o reprezinta faptul ca toti vor sa tranziteze Barbu Vacarescu, in nici un caz sa stationeze acolo. Chiar daca se vor face drumuri cu sensuri unice pe Barbu Vacarescu si Floreasca, nu cred ca se va rezolva ceva.... Pur si simplu fluxul de autovehicule care tranziteaza zona la orele de varf e prea mare.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users